Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]alek száhala, 6.5.2006 13:35:
--nips--
[/q]
kiitoksia oikeen paljon
mistäs mä voin tietää onko mun koneella USB 1.0 vai 2.0-väylät ? Ja jos mä ostan esim. mp3-soittimen mikä tukee USB 2.0:aa ni saanko mä sen tähä koneeseen kiinni jos mulla on tässä koneella vaan USB ykkönen ?
miksiköhän jotkut uudet mix-cd:t (esim vaikkapa Renaissancen kokoelmat) maksaa lähemmäs kolmeakymmentä euroa kun taas suurin osa maksaa siinä 20-22 euroa ? minusta toi on aika suhteettoman iso ero.
[q]Android, 20.2.2006 20:22:
---
mikkelsson, 20.2.2006 20:20:
---
jago, 20.2.2006 20:19:
millä ohjelmalla saa katottua .avi leffat
---
BSPlayer *sydän* sillä toimii käytännössä kaikki viteot :)
---
No ei kyllä toimi, vaikka itsekin sitä joskus käytän. VLC Media Player on parempi ja toistaa myös sellaisia formaatteja joita BSPlayer ei toista.
[/q]
joo oikeessa oot, olis pitäny sanoa että kaikki viteot on tähä päivää mennessä toiminu mitä mä oon koittanu :) eli toi on ainoa soitin mitä mä oon tarvinu, ja avithan tolla pyörii ainakin
Missä vika, kun Firefox lopettaa yhtäkkiä Youtube-videoiden toistamisen ? "An error occured, please try again". Operalla toimii ihan hyvin.
[q]plink, 27.12.2007 18:27:
mitä tehdä, kun naapuri roikuttaa munaa postiluukusta? :o
[/q]
siis _MITÄ HELVETTIÄ_ ? Et oo tosissas ?
[q]astaroth, 13.12.2006 12:06:
toi jyyrä saa kuittailua tosta loppuelämänsä. toi ei voi enää millään voittaa yhtään perheriitaa
[/q] so true
[q]Jammailija, 4.1.2007 22:36:
Mihin fysiikan ja kemian lakeihin perustuu se, että kuohuviinin avattuaan ja kesken juomisen kesken jätettyään pelkällä teelusikalla (pystyasentoon pullon suuhun) kuplat pysyvät pullossa?
[/q]
toi on ihan urbaanilegendaa, just joku aika sitte Mythbusterssissa testasivat ton ja se osoittautu huuhaaksi :)
[q]Mark Hamilton, 21.3.2006 19:06:
Miksi Näsinneulasta ei saa hypätä laskuvarjolla?
[/q]
varmaan siksi että siinä kävisi todennäköisesti helvetin huonosti ja kukaan tuskin haluaa sellaista tapahtuvaksi
[q]domi, 11.11.2007 13:48:
---
Freja, 11.11.2007 13:48:
Mittaako tyypit terveyskeskuksessa "tosta noi vaa" kolesterolin?
---
Eiköhän se ihan verikokeilla mitata, jos nyt kysymyksen oikein käsitin :)
[/q]
Joo, verikokeilla hyvinkin :)
Voiko ihmisen tosiaan tappaa pistämällä vaikkapa ruiskulla ilmakuplan suoneen ? Ja jos voi niin mihin ihmeeseen se perustuu ?
Ja en oo siis tappamassa ketään
[q]Kriss G, 13.12.2006 10:36:
Koskeeko toi "liian hapokasta" läppä nyt sitä urpoa joka yritti ennätystehtaassa juoda kokista muttei pystynyt vai onks multa taas kerran mennyt jotain oleellista ohisektoriin?
[/q]
heh, ite mietin eilen ihan samaa mutta näin on, siitähän toi kaikki läks :)
TJEU: http://kolaa.eipysty.net/
[q]Super-Kerttu, 27.6.2007 07:39:
---
mikke, 27.6.2007 07:10:
--nips--
---
--naps--
[/q]
Okei, kiitti infosta. Pitänee sitte vissii hillitä ittensä ku lähdön aika tulee :)
[q]Annakins, 13.7.2007 12:33:
Häh? Jos voit televisiollasi katsoa vain Viron TV-kanavia niin joudut silti tukemaan YLE:ä?
[/q]
joo ihan samaa mietin Nii emmä kyl tajuu et jos sul ei oo boksii ni ethä sä voi kattoo sillon mitää töllöstä. Ellei sitte tosiaan taloyhtiös oo sitä digi -> analogi-muunninta. Outoo kyl.
[q]ezzy, 29.7.2008 09:04:
---
blastic, 27.7.2008 16:52:
---
mikke, 27.7.2008 16:24:
Jos mä lähetän sähköpostin osoitteeseen joka ei enää ole käytössä, ni mitä sille sähköpostille tapahtuu ?
---
Palvelin lähettää viestin bumerangina takaisin ja ilmoittaa, ettei kyseiseen osoitteeseen toimittaminen onnistunut.
---
Riippuen tarkoittaako "ei ole käytössä" sitä, että se on poistettu vai sitä ei lueta vaan enää, mutta se on olemassa postipalvelimella. Jälkimmäisessä tapauksessa lähettäjä ei saa mitään infoa.
[/q]
Mut eiks kuitenki nois yleisimmissä ilmasissa sähköpostipalveluissa oo se toiminto että jos sitä ei esim. kuukauteen käytetä, niin se tili häviää ? Eli tällöinhän sitä jonkun on ainakin joskus käytävä lukemassa, ellei halua että se häviää. Vai mites ?
[q]Tombba, 10.3.2009 15:12:
Jaahas tarttis CDJshoppiin ottaa yhteyttä. Tilasin levyjä, tänään tuli postissa. Yhdessä kokoelmassa kannet paskana ja toisesta puuttuu levy!! Mihin kannattaa ottaa yhteyttä? Muilla ollu vastaavanlaisia ongelmia? Vituttaaaaa! *grr**dissaa*
[/q]
löytyyhän sieltä sivuilta osote mihin laittaa infoa... ja niissä maileissa on kans asiakaspalvelun mailiosote
edit: sivun alalaidassa lukee customer support...
[q]remotion, 24.3.2007 14:00:
Mistä liikkeestä löydän mustia satiinilakanoita?
[/q]
(*nauru*)
Tietääkö kukaan mistä saisi tilattua jonkun deejiin (esim. Tiesto, Armin jne) tai labelin (Anjuna jne.) paitoja tai muita tuotteita ilman järkyttäviä postitus- ja tullimaksuja ?
[q]-marjo-, 22.9.2008 10:08:
[/q]
Okei, minäpä tilaan tuolta :) Kiitoksia infosta.
Mistä saan muutettua silleen että esim irkin tai sähköpostin kautta avatut linkit ei avautuis Operalla vaan Firefoxilla ? Oon kyl mielestäni asettanu ton Mozillan oletusselaimeksi mut ei näköjään sitte kuitenkaan...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- ...
- 798
- Seuraava »