Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 439
- 440
- 441
- 442
- 443
- ...
- 798
- Seuraava »
Jos ihmistä polttaa tupakalla jääkö siitä pysyvä arpi?
Jos unohdetaan itse tupakka ja mietitään arpeutumista itsessään niin siihen vaikuttaa hiton moni tekijä niin kehossa kuin elintavoissakin, veren hyytymistekijät ja veren kuva yleensä, kollageeni, pintaverenkierto, A, E ja K vitamiini, geneettiset syyt ja ties mitä muuta maan ja taivaan väliltä. Kaippa sitä vois yleistää että jos veri hyytyy huonosti ja ruvet menee aina rikki niin arvista tuppaa tulemaan pysyviä mutta kun on kyse palohaavasta niin mitä syvemmälle ihossa mennään ni sitä todennäkösempää on pysyvä arpeutuminenkin. Niin, voi siittä jäädä pysyvä arpi, ihon värimuutos tai sitten ei, mut yleensähän tommosissa palovammoissa refleksi suojaa pidemmältä altistukselta ellei sitten kyseessä ole tahallinen teko. Jos suojarefleksi on tehnyt tehtävänsä ni sanoisin että arpea ei jää, täysi parantuminen voi tietenkin kestää mut eihän sitä voi varmaksi sanoa varsinkaan jos on onkelmia haavojen parantumisen suhteen.
Oliks tarpeeks epäselkosti selvotettu?
[q]Tombba, 10.3.2009 15:31:
Juuh löysin osotteen..
[/q]
kerrohan sitte miten kävi ja kuinka ripeesti sait vastauksen... Kiinnostais itteeki ku tullu aika paljo tuolt tilailtuu mut ei oo viel mitää valittamista ollu koskaan :)
Miksi mun kaupasta ostamssa Mansikkamehu Trippimehu -purkissa pitää lukea homohinttarnalla eli homoilukielellä mitä mehu sisältää. Eiko homoiluun tarkoitettua kieltä voisi kieltää lailla ja laittaa homoiluun tarkoitettua kieltä puhuvat henkilöt keskityslerille tapettavaksi.
Hintta hinttar hinttarna homohinttarna.
Ruotsin kansallispäivä on 2.2 eli toinen toista (siis pökkii perseen, ruskean reiän ritarit).
Ruotsissa kaikki miehet on homoja ja naiset on oikeesti vain transuja.
Onko sulta vieny ruottalainen mies eukon, vaiko onko sua joku ruottalainen mies koskenu yksityisiin alueisiin kun olit penska?
Ruotsin kansallispäivä ei muuten myöskään ole 2.2.
Miksi mun kaupasta ostamssa Mansikkamehu Trippimehu -purkissa pitää lukea homohinttarnalla eli homoilukielellä mitä mehu sisältää. Eiko homoiluun tarkoitettua kieltä voisi kieltää lailla ja laittaa homoiluun tarkoitettua kieltä puhuvat henkilöt keskityslerille tapettavaksi.
Ruotsin kansallispäivä on 2.2 eli toinen toista (siis pökkii perseen, ruskean reiän ritarit).
Joka kerta kun käyn tarkistamassa auton rengaspaineet niin joudun ottamaan ilmaa pois renkaista, miten on mahdollista? Kukaan muu ei aja tota autoa joten en usko et kukaan myöskään käy laittamassa ilmaa niihin :D
Onko sellaiset fysikaaliset käsitteet kuten lämpötila, lämpölaajeneminen ja ideaalikaasu tuttuja? Hyvä, koska nyt ne voidaan heittää roskikseen ja rakentaa ilmanpaineella toimiva ikiliikkujageneraattori :D Darwin-palkinto siintää jo edessä :D
---
---
Onko sulta vieny ruottalainen mies eukon, vaiko onko sua joku ruottalainen mies koskenu yksityisiin alueisiin kun olit penska?
Ruotsin kansallispäivä ei muuten myöskään ole 2.2.
Eiei. sillä on joku uus homomörkö sen elämässä. Nalle Kekkonen auttaa
---
---
Kyllä se siitä. Ehkä säkin joskus saat..
Vittu, että putosin. :'D
Miksi klubitus ei löydy tapatalkista? http://www.tapatalk.com/index.php
Koska klubbarin foorumisofta taitaa olla alusta asti itse rakennettu. Mihin ihmeeseen tollasta softaa edes tarvii nykyisten puhelimien kanssa? Mä oon käyttäny klubbariakin puhelimen nettiselaimella jo n-gagella..
---
Miksi klubitus ei löydy tapatalkista? http://www.tapatalk.com/index.php
---
Koska klubbarin foorumisofta taitaa olla alusta asti itse rakennettu. Mihin ihmeeseen tollasta softaa edes tarvii nykyisten puhelimien kanssa? Mä oon käyttäny klubbariakin puhelimen nettiselaimella jo n-gagella..
Tapatalkilla foorumeiden seuraaminen on todella paljon helpompaa kun selaimella. Vähän epäilinkin että syy on toi mitä mainitsit, siksipä tässä ketjussa kysyin.
Kumpaa suuttimen asentoa kuuluisi käyttää mattoja imuroitaessa ja kumpaa paljasta lattiaa imuroitaessa? Eli vaihtoehdot siis on karvakset esillä tai piilossa. Koska mun mielestä molempiin käy paremmin se karvakset esillä moodi, mut tiedä sitten..
Kumpaa suuttimen asentoa kuuluisi käyttää mattoja imuroitaessa ja kumpaa paljasta lattiaa imuroitaessa? Eli vaihtoehdot siis on karvakset esillä tai piilossa. Koska mun mielestä molempiin käy paremmin se karvakset esillä moodi, mut tiedä sitten..
Karvat ulkona niin paljasta lattiaa ja karvat sisällä niin mattoja..
Oon käsittäny että noiden karvojen tehtävä on estää lattian naarmuuntuminen?
---
---
Karvat ulkona niin paljasta lattiaa ja karvat sisällä niin mattoja..
Oon käsittäny että noiden karvojen tehtävä on estää lattian naarmuuntuminen?
No siltä se vaikuttaiskin joo, plus että karvat piilossa se suutin imasee itsensä aika tiukasti kiinni lattiaan :D
Siis miten tuolta Mixcloudista saa ladattua noita settejä? En löydä mitään sopivannäköstä kuvaketta mistään.![]()
No esimerkiksi tuossa
on heti tuon ison vihreän play-nappulan alla DOWNLOAD: ja urli. :)
...jota muuten kantsii klikata!
---
Siis miten tuolta Mixcloudista saa ladattua noita settejä? En löydä mitään sopivannäköstä kuvaketta mistään.
---
No esimerkiksi tuossa
on heti tuon ison vihreän play-nappulan alla DOWNLOAD: ja urli. :)
...jota muuten kantsii klikata!
Haha, kiitti. Voi jeesus miten sokee voi olla.
Samaa sarjaa kuin mustikkasoppa ilman mustikansiemeniä tai jugurtti ilman mykyjä.
Nirppanokille :D
Komppaan täysin
[q]Silphid, 27.5.2010 20:58:
---
Lyylikki, 27.5.2010 20:45:
Miksi puhutaan syövästä, kun tuumori on jossain muussa elimessä, mutta kun se on aivoissa, niin puhutaan kasvaimesta?
Eli niinku mahasyöpä, munasarjasyöpä, ihosyöpä, keuhkosyöpä, mutta ei aivosyöpä vaan aivokasvain...
---
Syöpähän on pahanlaatuinen kasvain. Veikkaisin että aivoissa hyvänlaatuinenkin kasvain on pahasta, niin sen takia siitä puhutaan useammin kuin muista hyvänlaatuisista kasvaimista ympäri kehoa.
[/q]
Se miten ihmiset itse asiasta puhuvat voi olla ihan mitä vain. Esimerkiksi ihmiset puhuvat aina umpisuolen leikkauksesta vaikka kyseessä on umpilisäke joka sieltä on leikattu/leikataan. Eli ihmisten normipuheessa tarkoitetaan eri asiaa mistä puhutaan.
Mutta itse kysymyksen niin: Lääkärit puhuvat syövästä kun TAUTI on levinnyt veriteitse, imuteitse tai paikallisesti. Kasvain ei ole levinnyt tauti. Syövässä kasvain on levinnyt. = Tämä on syövän määritelmä yksinkertaistettuna kansanomaisesti.
Kasvain voi myös olla joko hyvä tai pahalaatuinen. Pahalaatuinenkin voi olla paikallinen, mutta ei ole vielä ehtinyt levitä. Pahalaatuinen kasvain tosin leviää herkästi jolloin sitä kutsutaan syöväksi.
Siis miten tuolta Mixcloudista saa ladattua noita settejä? En löydä mitään sopivannäköstä kuvaketta mistään.
Kertokaa hyviä vinkkejä miten pysyn humaltuneena viikonloppuna tulevan summer sound festivaalien festivaalialueella ilman, että maksan itseäni kipeäksi paikan sisäisten anniskelupaikkojen parissa.
6 euron bisset on parhaita :D ja 8 euron vodka aplarit :D
Taitaa samat niksit päteä festareilla kuin festareilla... Taskumatti mukaan?
![*hymy*](/storage/app/uploads/public/56b/b58/946/56bb58946b97c350439111.gif)
Edit: itse en näihin bileisiin pääse, mutta mitä nyt kavereiden kanssa ollaan juteltu niin paras konsti olisi koittaa olla ainakin yksi päivistä vesilinjalla, että jaksaa ne loput päivät.
Kertokaa hyviä vinkkejä miten pysyn humaltuneena viikonloppuna tulevan summer sound festivaalien festivaalialueella ilman, että maksan itseäni kipeäksi paikan sisäisten anniskelupaikkojen parissa.
6 euron bisset on parhaita :D ja 8 euron vodka aplarit :D
Taitaa samat niksit päteä festareilla kuin festareilla... Taskumatti mukaan?
Edit: itse en näihin bileisiin pääse, mutta mitä nyt kavereiden kanssa ollaan juteltu niin paras konsti olisi koittaa olla ainakin yksi päivistä vesilinjalla, että jaksaa ne loput päivät.
"Porteilla järjestyksenvalvojat tekevät kaikille turvatarkastuksen, jossa tarkistetaan ettei festivaalialueelle tuoda alkoholijuomia, pulloja tai vaaralliseksi luokiteltavia esineitä. Alueelle ei myöskään saa tuoda omia juomia tai ruokia."
minkäköhän tyyppisestä turvatarkastuksesta on kyse, "tyhjennä taskus" type of deal?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 439
- 440
- 441
- 442
- 443
- ...
- 798
- Seuraava »