Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Zenni, 22.3.2010 21:24:
---
HaTeFiNgEr, 22.3.2010 21:12:
miten vetästä kännit mahdollisimman terveellisesti, ettei lihota?? bissen ja siiderin juonnin voin siis unohtaa mut tietääkö kukaan lihottaako esim punaviini?? tai kossu snapsit??

---

Gin tonic!
[/q]
aika paljo sokruu niissäkin monissa ;) esim. http://www.sinebrychoff.fi/page.php?page_id=120&id=139

[q]wiwi, 10.5.2009 23:50:
Miksi Juhani Tamminen on niin saatanan ärsyttävä?
[/q]
vitut on, Tami on parhautta

[q]sativa, 22.3.2010 21:32:
Ei se laihduttaminen niin monimutkasta ole. :)
[/q]
Joo, eihän se. Toi nyt vaan sattuu olemaan tosi pitkälle yksilökohtaista, miten alkoholi vaikuttaa painonpudotukseen, juuri riippuen siitä, miten paljon liikkuu, paljonko syö jne. Mitä vähemmän alkoholia painonpudotusvaiheessa, sen parempi, vois kai sanoo noin nyrkkisääntönä. Ei alkoholissa oo pelkästään ne kalorit, monilla alkoholi aiheuttaa turvotusta ja nesteen kertymistä elimistöön, morkkiksia (jotka saattaa pistää sitte syömään seuraavina päivinä mitä käsiin sattuu osumaan ja jättämään liikkumiset väliin) jne. Noilla se laihdutus ei ainakaan helpommaksi tuu. Joillain onnistuu painonpudotus ihan jokaviikonloppuisesta dokaamisesta huolimatta, toisilla se pilaa kaiken. Riippuen toki, mitkä on tavoitteet ja kuinka nopeasti niihin haluaa päästä. Ja yks mikä siitä tekee haastavan on just noi krapulasetit, itellä ainakaan muuten ei oo mitään vaikeuksia muulloin jättää kepappia ja pizzaa ja mässyjä syömättä mut krapulassa ei vaan pysty vastustamaan :D Tokihan mä tiedän että kyllä sitä useimpien ihmisten tarttee joskus nollata, itse teen myös niin joskus, ja mahdollisimman vähäkalorisesti tietenkin. Tähän asti se ei oo mitään pilannut, mutta voin sanoa että jos tosissaan yrittää pudottaa painoa niin ei se siitä helpompaa tee. Päinvastoin. Kyllä se onnistuu siitä huolimatta, mut itelleni ainakin on parempi mitä vähemmän juon.

Miten se tehdään täällä että kirjoittaa jonkun tekstin, esim. ---> MOI <--- ja kun tota painaa ni se aukee johonki uudelle netti sivulle???

edit :D siis ensin [url=tähän perään se osoite ja sulku kiinni, tähän väliin se MOI ja sitten [/url sulku kiinni

[q]Zenni, 22.3.2010 21:38:
---
mikke, 22.3.2010 21:27:
---
Zenni, 22.3.2010 21:24:
---
miten vetästä kännit mahdollisimman terveellisesti, ettei lihota?? bissen ja siiderin juonnin voin siis unohtaa mut tietääkö kukaan lihottaako esim punaviini?? tai kossu snapsit??

---

Gin tonic!

---

aika paljo sokruu niissäkin monissa ;) esim. http://www.sinebrychoff.fi/page.php?page_id=120&id=139

---

Mut baarijuomaks yllättävän vähän :p
[/q]
no jos esim kokiksessa on 11g litrassa sokrua ni emmä sanois et toi on kauheen vähän :P

Tää on sitte todella tyhmä kysymys, mutta mutta: Jos mä tilaan uuden liittymän puhelimeeni, ja siirrätän vanhan numeroni siihen, niin irtisanoutuuko entinen liittymäni automaattisesti, vai pitääkö se irtisanoa erikseen ? Täst on niin pitkä aika, ku viimeks oon noita vaihdellu...

[q]gnomex, 22.3.2010 21:54:
---
jätkät on vähän vihjaillut meitsille siihen suuntaan et mun pakki on kasvanut.no eipä siinä mitään lopetin roskaruuan syömisen..mut nyt itse asiaan. miten vetästä kännit mahdollisimman terveellisesti, ettei lihota?? bissen ja siiderin juonnin voin siis unohtaa mut tietääkö kukaan lihottaako esim punaviini?? tai kossu snapsit??

---

Siirry laittibisseen. Jopa hc-karppaajat (alle 16g hiilaria / vrk) voi juoda näistä kunnon lärvit :)

Eli kato niitä hiilareita.
[/q]
Laittibisse on perkeleen kallista (siis verrattuna halvimpiin) eikä kyl oikeen kunnon oluen makustakaan :) Mut jos tykkää ni hyvä vaihtoehto.

Mikäköhän sai Pasifiquen lippujen normimyynnin aikaistumaan. Dealerit tykkää, mutta normi asiakkaita pantiin persiiseen.
Facebookin ja tämänkin sivun perusteella aikas moni kiltisti uskoi alkuperäiseen päivämäärään. Ja miksi ei uskoisi. Eikai sitä nyt voi oikeasti odottaa, että täällä vaan istutaan jatkuvasti odottamassa lipunmyyntipäivän mahd. aikaistumista. Noh ehkä odotetaan, Mutta selkeästi porukalla on muutakin elämää. Fisteliä perseeseen vaan taviksille ja dealereille helppoa massia.

Trokarit *sydän*

[q]jago, 20.2.2006 20:19:
millä ohjelmalla saa katottua .avi leffat

[/q]

BSPlayer *sydän* sillä toimii käytännössä kaikki viteot :)

edit: http://www.bsplayer.org/index.php?p=download&lna=1 :)

[q]pirpeli, 9.1.2008 13:27:
---
Amma, 9.1.2008 12:44:
Mikä tarve joillakin ihmisillä on mennä (heikoille) jäille?

---

Se on se maalaisjärjen puute, mitä oon ihmetelly tässä jo pitemmän aikaa.
Silkka tyhmyys se on, joka ihmiset heikoille jäille ajaa.
[/q]
En sanois ihan noinkaan. Kyllä monilla se on intohimo omaa harrastustaan kohtaan (viittaan tässä nyt siis pilkkimiseen, joita kai useimmiten heikkoihin jäihin putoavat ovat). Siis pakottava tarve ja halu päästä harrastamaan omaa rakasta harrastustaan ajaa ihmisiä ottamaan riskejä ja menemään heikoille jäille :) Ja toi tuskin on ainoa harrastusmuoto joka saa ihmiset ottamaan isoja riskejä, vai onko ?

edit: toki se, onko tuo em. toiminta pelkkää tyhmyyttä, on makuasia. Ottavathan ihmiset riskejä muutenkin harrastuksissaan, mikä tosta tekee sen tyhmempää toimintaa kuin muutkaan harrastukset joihin liittyy riskejä ?

[q]Takyon, 7.1.2010 20:30:
Millä taikatempuilla tv-ohjelmien katsojaluvut selvitetään?

Mä jotenkuten ymmärrän et kaapeliverkossa pystyis jostain kuormituksesta laskemaan tai sit että nykyiset digiboksit (jälleen kaapeliverkossa) osais kaksisuuntaista liikennettä, mut kun noita lukuja on mittailtu vaikka kuinka kauan jo ennen kaapeliverkkojen yleistymistäkin..? Vai onks noi sit vaan tuotantoyhtiöiden sanelemia lukuja?
[/q]
Katsojatutkimuksilla ? Lähetetään x määrälle porukkaa kysely et mitä katsottu ja milloin ja siitä sitte laskeskellaan. Näin mä oon ainaki käsittäny. Oon kyl varmaan taas väärässä et saa korjata

aaaa joo nyt tajusin :DD Joo, harvinaisen yksinkertanen systeemi kyl (niinku minäki)

Mä tarttisin (vuokra-)asuntooni enemmän ku ton yhden avaimen ja vuokranantaja sanoo hukanneensa kaikki loput avaimet sekä niiden tekoon tarvittavan koodin. Eikä hänellä oo kiinnostusta tehdä asialle mitään. Kun muutin tähän, vuokranantaja (yksityinen) antoi mulle vaan ton yhden ja sano että toimittaa vara-avaimen ihan heti kohtapuoliin, kun löytää sen. No, eipä oo kuulunu kyselyistä huolimatta ja nyt ihan aikuisten oikeesti tarttis sen toisen avaimen, ihan käytännön syistä. Mitä mä voin tehdä ?

edit: kyseessä siis nää uudet Exec-avaimet, joita ei niin vaan teetetä.

[q]Tombba, 10.3.2009 15:43:
---
mikke, 10.3.2009 15:41:
---
Tombba, 10.3.2009 15:39:
---
mikke, 10.3.2009 15:34:
---
Tombba, 10.3.2009 15:31:
Juuh löysin osotteen..

---

kerrohan sitte miten kävi ja kuinka ripeesti sait vastauksen... Kiinnostais itteeki ku tullu aika paljo tuolt tilailtuu mut ei oo viel mitää valittamista ollu koskaan :)

---

Ei tuu mitään kuitenkaan takas jos ton palauttaa sinne :(

---

no jos laitat mailia ja kysyt miten toimitaan ?

---

Pistin mailia juu, saas nähdä kyl pikkasen vituttaa lähetellä takas venannu täs 10 päivää et noi tuli
[/q]
no mut tollasta toi ulkomailta postin kautta tilaaminen joskus on... paskaa säkäähän tuo kyl :(

[q]Tombba, 10.3.2009 15:39:
---
mikke, 10.3.2009 15:34:
---
Tombba, 10.3.2009 15:31:
Juuh löysin osotteen..

---

kerrohan sitte miten kävi ja kuinka ripeesti sait vastauksen... Kiinnostais itteeki ku tullu aika paljo tuolt tilailtuu mut ei oo viel mitää valittamista ollu koskaan :)

---

Ei tuu mitään kuitenkaan takas jos ton palauttaa sinne :(
[/q]
no jos laitat mailia ja kysyt miten toimitaan ?

[q]Decion, 18.10.2009 20:35:
miksei teippauskoneeseen saa äänenvaimenninta?
[/q]
on niitä sellasia mitkä ei pidä ääntä, ainakin meil on duunissa :)

edit: muistaakseni paketissakin lukee jotain että "noise reduced" tms. 3M:n malli tais olla.

edit2: googleen vaan 3M Low Noise Dispenser ni löytyy :)

[q]Renell, 31.8.2008 14:33:
vieläkun löytäisin tuon asetuksen mistä automaattiset päivitykset saisi pois..
[/q]
asetukset -> lisäasetukset -> päivitys-välilehti -> rasti pois ruudusta "Hae päivityksiä säännöllisin väliajoin Firefoxiin" :)

[q]ezzy, 1.1.1970 02:00:
---
mikke, 1.1.1970 02:00:
---
vala, 26.5.2009 00:41:
Mitä tarkoittaa semi-live?

---

Oisko sitä että artisti soittelee pääosin omia biisejä, mut seassa ehkä hieman muidenkin tuotoksia ? Vois luulla, kun ei oo kerran täys live :)

edit: olen luultavasti väärässä joten saa korjata :D

---

eiköhän se ableton-liveä tarkoita maustettuna ehkä midi-kiipparilla tai muulla kontrollerilla á la BT @ Laserpoint.
[/q]
no niinpä tietenkin joo... Seison korjattuna.

mites te ihmiset ketkä postitatte vinyyliä ni pakkaatte oikeen ne että ne menis ehjänä perille ? ja mitä luokkaa noi postikulut on esim jossain kymmenen levyn satsissa ? kiitos jo etukäteen

Jos asun vuokralla (yksityinen vuokranantaja) ja huomaan esim. WC:ssä mahdollisen kohdan josta voi syntyä kosteusvaurio, ja ilmoitan siitä heti asunnon omistajalle, niin onko vastuu mahdollisista vaurioista kokonaan pois mun harteilta ? Ja millä mä todistan että olen ilmoittanu asiasta jos siitä tulee jotain riitaa jälkeenpäin ? Meinaan vaan kun omistaja tuntuu pallottelevan asiaa eessun taassun eikä tee sille vissiin oikein mitään (esim. ota isännöitsijään yhteyttä, vaikka kai pitäis kun vedeneristyksestä on kyse), ilmoituksesta huolimatta. Vaan tekee omin päin jotain paikkailuja. Mä en haluais joutua vastuuseen sen perseilyistä.

O