Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- ...
- 798
- Seuraava »
---
---
Miksi kaikissa asiointipaikoissa kuten KELA:ssa tai Pankissa on aina hirveä jono ja vain yksi asiakaspalvelija?
---
Samaa olen ihmetellyt
---
On kait lama iskenyt kun ei voida palkata enempää asiakaspalvelijoita![]()
...ja laman myötä jonotkin kasvaneet
![*nauru*](/storage/app/uploads/public/56b/b59/706/56bb597068fcc012894231.gif)
---
---
---
cut
---
Myydäänks missää edes tavallista pepsiä? en muista kyl kertaakaan nähneeni normi pepaa missään
---
Hyllyt senkun notkuu ainakin @ Alepa, Siwa ja Valintatalo sekä ymmärtääkseni myös mm. Lidl ja useimmat superhypermarketit.
Hyvin sä oot "ohi kävelly".
*piis**nauru*
---
Tänäänkään en huomannu vaan käteni kävi kuumana pepsi maxin kimppuun :(
No, johan nyt on markkinat, wtf?
Kun seuraavan kerran taas etsit etkä löydä niin nykäse myyjää hihasta, pyydä myymälävastaava paikalle ja pidä sulkeiset. Muista kuitenkin tiedustella asiaan kuuluvalla asenteella, että: "hei, eksä tiedä kuka mä oon?"
[size=5]Kenties ^tuo vastaus lienee vähemmän provosoiva kuin mitä alunperin ajattelin heittoos: "tänäänkään en huomannu" postata = Lahti <3[/size]
:DD
---
cut
---
Myydäänks missää edes tavallista pepsiä? en muista kyl kertaakaan nähneeni normi pepaa missään![]()
Hyllyt senkun notkuu ainakin @ Alepa, Siwa ja Valintatalo sekä ymmärtääkseni myös mm. Lidl ja useimmat superhypermarketit.
*piis**nauru*
---
---
cut
---
Myydäänks missää edes tavallista pepsiä? en muista kyl kertaakaan nähneeni normi pepaa missään
---
*piis**nauru*
Tänäänkään en huomannu vaan käteni kävi kuumana pepsi maxin kimppuun :(
---
Tämä topic nyt miltei sopii kysymykseeni, mutta voiko joku ehdottaa jotain hyvää db:tä? Ei mitään liian hidasta, vaan sellasta ööh.. Onko väärin sanoa piripäädb:ski, vaikken sitä harrastakaan.
Ja ilman reggae-meininkiä. Kiitos jos joku viitsii vastata. :)
---
Apachen derbyssä ei ole reggae-meininkiä ja se on suht nopee ja kevyt. (ja en puhu musasta)
http://db.apache.org/derby/
Kiitos.
[q]astaroth, 22.3.2010 21:48:
-klip-
[/q]
Ihan fiksua tekstiä. Mut siitä olen eri mieltä, että kyllä aika jättimäisen eron dokausillan kalorimääriin saa jättämällä sokeripitoiset litkut (ja oluen, ei toki niin paha ku sokerilitkut) väliin, ja juomalla jotain mis hiilareita ei oo, huomattavasti isomman ku mitä jättämällä mäkkiateriasta normikokiksen pois. Mä sanoisin että kyllä siinä avainkysymys on se, kuinka usein meinaa dokaamista harrastaa. Jokaviikonloppuinen dokaaminen ei kyllä mun mielestä oikein sovi tosimielellä tehtävään painonpudotukseen (ja kyllä, joillakin ihmisillä se sopii, ja onhan spurgutkin aika usein laihoja vaikkei tee muuta ku dokaa). Jos haluat tuloksia nopeasti, niin suosittelen vähentämään sitä dokaamista, etenkin jos se on ollu jokaviikonloppuista, teet painonpudotuksen itelles huomattavasti helpommaksi. Jos et haluu/jaksa/viitti sitä tehdä, ni varaudu sit siihen että se on hitaampaa, ja vaivalloisempaa. Ellet sitte kuulu siihen ryhmään ihmisiä jotka pystyy dokailemaan jatkuvalla syötöllä ja laihtuu siitä huolimatta ja joille laihtumiseen riittää jo pelkästään se, et jättää tyyliin karkit pois. Jos näin on, niin onneksi olkoon.
Minkä ihmeen takia Jenkkilässä poliisi käyttää vieläkin rattijuoppojen valvonnassa niitä iänikuisia "kävele tätä viivaa pitkin"-testejä, eikä esim alkometriä ?
[q]HaTeFiNgEr, 22.3.2010 21:12:
miten vetästä kännit mahdollisimman terveellisesti, ettei lihota?? bissen ja siiderin juonnin voin siis unohtaa mut tietääkö kukaan lihottaako esim punaviini?? tai kossu snapsit??
[/q]
Alkoholissa on aina sama määrä kaloreita, ainoa asia mihin voit vaikuttaa on se, miten paljon nautit ylimääräisiä kaloreita (sokeria, hiilareita) sen alkoholin kylkiäisenä. Eli siis kuivat valkkarit ja erittäin kuivat siiderit, punaviini, raaka viina, light-sidukat ja viina lantrattuna sokerittomiin juomiin ok. Sen sijaan olut (ellei ole kyseessä light-olut), sokeripitoiset liköörit, sokeripitoiset siiderit, normisokerilimpparit lantrinkina, lonkero jne. on ehdottomasti no-no, jos haluat päästä mahdollisimman vähillä kaloreilla :) Painonpudotus ja alkoholin kanssa läträäminen sinänsä ei oo kovin hyvä yhdistelmä (tiedän kokemuksesta) mut pitäähän sitä ihmisen joskus nollatakin.
edit: ja kyllä, alkoholi lihottaa. Kaikenlainen alkoholi.
[q]aapee, 25.4.2005 01:35:
Mikä biisi soi Ali G - In Da House-leffan alussa ku se lähtee ajelemaan sillä Citikallaan? Bujaka Bujaka?
[/q]
General Levy - Incredible (remix)
Oisko toi.
karenssin jälkeen (3kk)
Mun käsittääkseni toi karenssin pituus voi nykyään olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä , riippunee kai ihan perusteista millä ittensä irtisanoo. Joka tapauksessa ei kande luottaa siihen että se on just kolme kuukautta, voi olla vähemmän tai reilusti enemmänkin.
Siis jos karenssi ylipäänsä tulee.
Tietääks kukaan tai lukeeks missään netissä (mieluiten suht luotettavaa tietoa) että paljon tollasten maailmantähtideejiiden keikkaliksat on ? Tyyliin Sasha, Tiesto, Armin jne
edit: eipä mitään enää, noin kahden sekunnin googletus auttoi tähänkin :)
[q]Amma, 10.9.2009 22:18:
Mitä maksaa prostituoitujen palvelut?
[/q]
"Helsingissä maksaa 100 e / kerta 1/2 tuntia" <- tommosta oli alan foorumilla. Tarkemmin en tiiä mitä tohon sisältyy mutta että kaipa sitä ihan perussetit tossa on
ja vielä tarkennusta:
"- Suomessa suomalaiselta naiselta ostettuna seksin yleinen hinta on noin 100 euroa. Ulkomaalaiselta hinta on edullisempi, noin 80 euron luokkaa. Koko yöstä joutuu maksamaan vähintään 500 euroa. Edullisimmillaan hinta voi olla 50 euroa, mutta ne ovat harvinaisia poikkeustapauksia, Kontula kuvailee yleistä hintatasoa." http://tinyurl.com/mrld7j
^ tippuu
[q]Euforixx, 13.10.2009 23:08:
Tuli tässä mieleen yks kysymys joka on aivan tämän threadin alaa. Eli siis kun pitäisi sanoa enkuks että "housemainen trance" nii onko se "housey trance" vai "housy trace"?!!!
[/q]
eiks se oo Trouse ? ;)
edit: nyt kun miettii tarkemmin ni kyllä se on "housey trance". Pakko olla :P
[q]kotivalo, 23.5.2008 19:39:
mitä eroa on pannu ja suodatinjauhetulla kahvilla?
[/q]
No suodatinjauhatus on selkeästi jauhatukseltaan hienompaa. Ei kai niillä muuta eroa.
[q]NiMo, 18.12.2005 15:00:
voiko yhdelle ps2:n muistikortille tallentaa eri pelien tallennuksia? eli siis aikasemmat tallennukset eivät häviä jos tallentaa eri pelin samalle kortille?
[/q]
voi tallentaa. kortissa on tietty määrä muisti"blockeja", ja eri pelien tallennukset vie eri määrän blockeja. blockeja voi kopioida toiselle kortille, poistaa jne. :)
edit: olipas selvästi sanottu
Miten toi homma toimii ? http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=66677&c=12
Tiedän kyl et tohon on joku aika yksinkertainen selitys mut en nyt keksi et mikä.
[q]Annakins, 12.5.2007 21:46:
Mun ymmärtääkseni Jenkeissä ei (ainakaan kaikissa osavaltioissa) saa tehdä suomalaistyylisiä puhallutusratsioita, loukkaavat kuulemma ihmisten yksityisyyttä, eli poliisi saa pysäyttää ainoastaan, jos on syytä epäillä että ko. kuski on rikkonut lakia. Voipi siis olla, että juurikin tästä syystä eivät ole investoineet alkometreihin.
Itse huomasin Kaliforniassa, että jengi ajaa autoa ihan vitun päreissä :/
[/q]
okei, toi selvensi, kiitoksia :)
[q]Amma, 17.1.2008 23:40:
---
[/q]
Joo-o. Edelleenkään tosin en ole täällä nähnyt esitettävän parempaa syytä, kuin mitä itse ehdotin, tai yleensäkään mitään syytä siihen, miks jengi menee heikoille jäille, vaikka varsin hyvin tietää että se on riskipeliä. Tyhmyys ei ole mikään _syy_ , vaikka jonkun teot sitä olisivatkin. Ehkäpä noi hukkuneet on niin itsetuhoisia, vai mikä vois olla syy ?
Jos mä lähetän sähköpostin osoitteeseen joka ei enää ole käytössä, ni mitä sille sähköpostille tapahtuu ?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- ...
- 798
- Seuraava »