Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]bubbelgum, 19.9.2006 01:06:
---
daffy, 17.9.2006 10:25:
Miksi niin monet ihmiset pelkää ampiaisia?

---

Mä en ole ihan varma siitä pelkäsinkö amppareita jo ihan pienenä, kun meidän sivupihalla oli sellasia maa ampiaisten koloja, mutta kyllä niitä ainakin vältteli kovasti.
Varsinainen suora pelko amppareihin on tullut siitä kun joskus lapsena broidia pisti amppari päähän. Muistan vaan että se kilju ja itki aivan saatanasti, ja sitä sattu, ja koitettiin laittaa kylmää siihen ja antaa särkylääkettä ja kaikkea, mut silti se vaan jatko ihan hysteerisenä itkemistä.

Sinänsä hassua että voi jäädä trauma jostain mitä ei itse suoranaisesti oo kokenut. Mutta näköjään se riitti.
[/q]

Joku kesä sitten ajoin puutarhassa nurtsia semmosella työnnettävällä masiinalla ja satuin ajaa sillä maa-amppareiden pesän päälle, josta ne ampparit ei ilmeisesti tykänny hirveesti. Pari pisti mua pohkeeseen ja se sattu ihan saatanasti ja sit nous semmoset kunnon punaset pistojäljet ni aattelin eka et kyy purru tai jtn..

[q]NextAce, 24.1.2009 16:08:
Oisko kellään tietoa minkämoiset korvaukset tulee kunnianloukkauksesta ja uhkailusta?
[/q]

riippuu ihan siitä miten merkittävä vaikutus niillä on uhrille jne.

[q]yoni-, 27.11.2006 19:18:
Eise vaan nyöky.
[/q]

Anna sille aikaa.

[q]Aurinkoneiti, 3.6.2009 17:27:
Mikähän mun autoa vaivaa?
Oireet: vaihde- ja jarrupolkimia painaessani kuuluu klonk vasemman eturenkaan tienoilla, ajaessa ratti ohjaa/ viettää sivuille sekä suuremmalla nopeudella tuntuu penkin alla tärinää
[/q]

Voisin veikata, että jarrut on paskana. Jarrupalat joko loppu tai sitten jotain on irronnut. Jarrulevy voi myös olla soikea tai jarrut vois olla jääny jumiin. Tarkistuttamaan vaan heti. Vaarallista touhua.

[q]kml, 9.10.2006 18:43:
Onko näis soluissa yleensä tällanen meininki, et jos kuullaan et joku liikkuu "yhteisissä tiloissa", niin ei varmana tulla ulos omasta huoneesta ?

Oon nyt asunu 4 hengen solussa vajaan viikon, ja nähny kahta kämppistä kerran, toiselle vaan ehtiny sanomaan moi. En edes tiiä asuuko tääl kolmatta :P
[/q]

Lyhyesti ja ytimekkäästi: ON.

Tai jos käy suunnaton ihme, kämppis sattuu olemaan sosiaalinen (tällainen ihme sattunut kerran). Asuin viime talven (siis syyskuusta toukokuun loppuun) 4 hengen solussa, jonka asukkien kanssa keskustelin koko siellä asumisaikanani yhteensä n. 10 sanaa (tuohon sisältyy alkuun sanomani: Moi, mä oon Ville. Muutin tänne.)

[q]kml, 9.10.2006 18:58:
---
WiljamiDzay, 9.10.2006 18:50:
Lyhyesti ja ytimekkäästi: ON.

---

Okei, no siit päästäänki toiseen tyhmään kysymykseen:

Pitääkö ne mua töykeenä, jos mä yritän sosialisoida ja meen vaik keittiöön samaan aikaan ku joku tekee siel ruokaa ?
[/q]

Toi on aika hankala juttu... Mä koitin tuota, mut aika usein ne ketä siinä asustivat menivät mahd nopeasti piiloon huoneisiinsa, antaen ymmärtää etteivät tule ulos ennen kuin olen poistunut keittiöstä..

[q]kml, 9.10.2006 19:13:
---
WiljamiDzay, 9.10.2006 19:08:
Toi on aika hankala juttu... Mä koitin tuota, mut aika usein ne ketä siinä asustivat menivät mahd nopeasti piiloon huoneisiinsa, antaen ymmärtää etteivät tule ulos ennen kuin olen poistunut keittiöstä..

---

Joo, no pitänee sit viikonloppuna tehä tää The Finnish Way, ja mennä vaikka ton yhen ovelle kolkuttamaan kylmän kaljan kanssa, jonka nimen tiedän. :/

Taikka osua vahingossa keittiöön samaan aikaan sen kaljan kanssa, "Oho, mullapas on liikaa kaljaa, kelpaako?".
[/q]

Kokemuksesta voin kertoo, että kannattaa oottaa että kämppis on känässä...

miten olis hyvä suojata piuhat kotona kissoilta? ne syö kaikki! laturin,läppärin , kotiteatterin ja pelikonsolin piuhat?

Nousiko oluen hinta just?

...vai onko vaan kaikki mun lähikaupat nostanu litra hinnat lähes poikkeuksetta yli 3 euron. 6-packitkin kaikki 7 eurosta ylöspäin*grr*

[q]whispering, 11.1.2009 18:47:

...vai onko vaan kaikki mun lähikaupat nostanu litra hinnat lähes poikkeuksetta yli 3 euron. 6-packitkin kaikki 7 eurosta ylöspäin*grr*
[/q]

Osta irtareita tai 12-pakkauksia. Jostaan erittäin kummasta syystä 6- ja 8-pakkaukset ovat hintavampia monissa kaupoissa kuin irtareina tai 12-paketteina. Ei niiku MITÄÄN järkeä. Tota kun alkaa miettimään, niin soi vain päässä "se hämmästyttä kummastuttaa pientä kulkijaa".

[q]domi, 26.7.2006 13:05:
http://www.puuhamaa.fi/ auttaisko tuo mitään?
[/q]

No itseasias tuo ei auttanu mua oikeen yhtään. Pääosin mietin sitä että onko niis härpättimis koko- ja painorajotuksia, ja onko se vaa täynnä kiljuvia pikkuipanoita
Mietin vaa et kannattaako 17e maksaa jos siel ei ookkaan "mitään"?

[q]whispering, 11.1.2009 18:47:

[/q]

No vuoden alusta nousi alkoholivero ainaskin, että kaipa se kaliaankin vaikuttaa vähäsen.

[q]Aurinkoneiti, 3.6.2009 17:27:
Mikähän mun autoa vaivaa?
Oireet: vaihde- ja jarrupolkimia painaessani kuuluu klonk vasemman eturenkaan tienoilla, ajaessa ratti ohjaa/ viettää sivuille sekä suuremmalla nopeudella tuntuu penkin alla tärinää
[/q]

Mulla tollasen vaivan aiheutti väljä laakeri laakeripesässä.

Mikä on sen tekniikan nimi, jossa laitetaan useampi puheääni päällekkäin ja saadaan se etenkin animeissa käytetty "demoniääni"? (Esim. SHODAN System Shockeista.)

[q]Jonulih, 5.8.2005 14:40:
---
Timce, 5.8.2005 14:38:
---
Jonulih, 5.8.2005 14:38:
En mä tunne ketään klubbarikaveria. Mieluiten hotelliin menisin.

---

Use the Google Luke

---

Toki, mutta näitä hotelleja on himpun verran enemmän, eikä jaksaisi kaikkia selata läpi hinnastojen saamiseksi.
[/q]

Eurohostel

[q]Lyylikki, 11.1.2009 19:01:
---
whispering, 11.1.2009 18:47:

---

No vuoden alusta nousi alkoholivero ainaskin, että kaipa se kaliaankin vaikuttaa vähäsen.
[/q]
Senhän ei pitäny vaikuttaa ku jotain senttei muistaakseni.

[q]opmdevil, 8.3.2008 22:44:
Jos CD jää jumiin Numarin X2 soittimeen, niin miten sen saa sieltä ulos kun eject nappi ei tee yhtään mitään? Ei näytä edes sitä tekstiä että CD OUT / NO CD kuten sen pitäisi. APUA!
[/q]

http://www.mechelin-company.fi/tuotteet/data/00000403-tn.jpg

[q]Kolera, 11.8.2009 17:15:
miks päisää löytyy empatiaa mut selvinpäin ei?
[/q]
Alkoholi poistaa estoja.

[q]yawiz, 27.11.2006 16:01:
kumpi olisit? hampaaton tiikeri vai niskavaivanen kiraffi??
[/q]

Hampaaton tiikeri, koska aina saa tekareita, mut niskavaivat on vaikeempi fiksata

[q]kakku111, 4.4.2006 12:37:
paljonko on senttimetreissä yksi "jalka"? eli se amerikkalaisten(?) käyttämä mitta
entä tuuma?
[/q]

Googlekin osaa laskea ja muuntaa! Kokeile pistää sinne esim. "1 feet to centimeter" tai "124 + 13 - 50 / 2"

O