Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]blastic, 28.11.2008 11:12:
---
wiwi, 28.11.2008 11:09:
Miten vessanpöntössä pysyy tietty määrä vettä? Jos vaikka kaadan pönttöön ämpärillisen vettä, se ei ala tulvia yli äyräidensä. Miksi?

---

Noh... koska vesi valuu sinne viemäriin

http://www.renovation-headquarters.com/images2/toilet diagram.jpg
[/q]
Tulipa tyhmä olo kun katsoin tota kuvaa. :D No mutta, miten sitten vessan vetäminen toimii?

Saanko mä viedä kamerajalustan lentsikan matkustamoon vai pitääkö se viskaa ruumaan?

[q]wiwi, 28.11.2008 11:18:
Tulipa tyhmä olo kun katsoin tota kuvaa. :D No mutta, miten sitten vessan vetäminen toimii?
[/q]

Eiköhän se mene ihan vaan niin, että vesisäiliöstä tuutataan puhdasta vettä pönttöön, jolloin kaikki sonta liikkuu vesivirran mukana pois alta.

Vieläkö Helsingissä on, ja jos on niin missä, se valokuvanäyttely missä oli paikallisen CSIn kuvia näytillä joskus "kivikautena" tapahtuneista murhista Helsingissä?

Auttakaa nyt joku poloista joka ei muista mikä näyttelyn nimi oli saatikka missä se oli taikka ees et mihin asti

[q]wiwi, 28.11.2008 11:18:
---
blastic, 28.11.2008 11:12:
---
wiwi, 28.11.2008 11:09:
Miten vessanpöntössä pysyy tietty määrä vettä? Jos vaikka kaadan pönttöön ämpärillisen vettä, se ei ala tulvia yli äyräidensä. Miksi?

---

Noh... koska vesi valuu sinne viemäriin

http://www.renovation-headquarters.com/images2/toilet diagram.jpg

---

[/q]
Se toimii niin, että kun nupista vetää (tai napista painaa). Vesi valuu painovoiman vaikutuksesta ylempänä olevasta säiliöstä reunoja pitkin alas pönttöön. Koska pöntön vesipinta ja "putken puolella" oleva vesipinta pyrkii olemaan samalla korkeudella käy pönttöpuolen täyttyessä ilmiö, että vesi puskee toiselle puolelle ("yrittäessään tasoittaa vesipinnan"). Se veden siirtyminen toiselle puolelle ("imu") imasee pienet ruskeet lapset muualle uimaan, niin sanotusti.

Selvittikö tuo asiaa yhtään vai oliko joku tarkempi toiminto pöntön sisällä se mitä hait

Aattelin aloittaa yhenlaisen proggiksen, mihin tarvitsisin tietoa helsingin kävelykaduista. Eli mistäpä tällaiset tiedot repisin, vai osaisko joku täällä luetella niitä ulkoa?

[q]Caro², 28.11.2008 11:28:
Selvittikö tuo asiaa yhtään vai oliko joku tarkempi toiminto pöntön sisällä se mitä hait
[/q]
Tossa kuvassa on "ballcock"

[q]JussiS, 28.11.2008 11:32:
---
Caro², 28.11.2008 11:28:

---

[/q]
En ees huomannu :D

Mut onhan toi vähä sen näkönen.

Se liikkuu ylös alas ja täyttää säiliön nesteellä - kuulostaaks tutulta

[pieni]ei se kyl vissii oikeesti liiku ylös ja alas[/pieni]

[q]Nomade, 26.11.2008 23:24:
Millaiset on neuvostoliittofarkut?
[/q]
Semmoset jotka mahtuu jalkaan - mutta vain toiseen niistä.

Miten tuossa niin hulluja että siis:

"Ampuu 100 miestä"

Eli siis mitäs jos tuolla tarkoitetaankin että "Ampuu miestä 100 patia/s" kun siinä ei ole ilmoitettu yksikköä???

[q]JussiS, 28.11.2008 11:32:
---
Caro², 28.11.2008 11:28:

---

[/q]

[q]domi, 14.11.2007 09:23:
Tästä.
[/q]

Hei tänks. :)
Mä aattelin et se saa silmälaput ja on jotai viikon sokeena. Mut hyvä et se onki noi helppo toimenpide :)

[q]Foxmagon, 10.2.2007 16:46:
Onko olemassa hammastahnaa joka ei maistu hammastahnalta? Nykyiset rupeaa etomaan aivan helvetisti, tiedä sitten että miksi :p
[/q]

Mulla on sama ongelma. Joka aamu meinaa lentää yrjö. Ehkä johtuu myös siitä, kun hammastahna maistuu ihan purukumille ja mua etoo purukumikin.

Harvinaisen epäterveellinen onkelma muuten.

Eucalyptuksen makunen hammastahna kelpaa viel mulle, mut vois kyl koklata jotain mitä täs ny on ehdoteltu.

[q]mark hamilton, 28.11.2008 12:23:
Miten tuossa niin hulluja että siis:

"Ampuu 100 miestä"

Eli siis mitäs jos tuolla tarkoitetaankin että "Ampuu miestä 100 patia/s" kun siinä ei ole ilmoitettu yksikköä???
[/q]

Mä en edes ymmärtäny kysymystä? :D Siis mistä tässä edes on kyse? Tai mihin tää liittyy?

[q]wiwi, 4.1.2010 18:58:

Entäs tämä? http://www.veet.fi/veet-cream-bikini-kit.php Kelpaa sitten bikineissäkin kulkea.

En tiä onko toi sitten tarpeeksi jyrkkää kamaa sun miehiselle karvoituksellesi.
[/q]

Mä en koskaan enää kylvä tommosta saatanasta itsestään tullutta tavaraa nyyteilleni. pojat, pojat. nyt kuunnelkaa ennenkuin himoitsette liian helpolta kuulostavaa tapaa saada kellekset kiiltämään kuin ajokoiran munat. Ensimmäisen kerran kokeillessani - järkyttävän kirvelyn saattelemana - pesin tahnan pois jalokiviltä etuajassa. Seuraus: karvat eivät lähteneet. Sperma sen sijaan haisi vähintään uhkaavalle ja teollisuuslaboratoriolle seuraavan viikon. Makua kuvailtiin sanalla synteettinen. Kemiallista kastraatiota ei kuitenkaan tapahtunut. En tiedä uskaltaisinko lisääntyä usean ja toistuvan käytön jälkeen. Koekaniineja, anyone? Ei tarttis enää käyttää kumista karkkipaperii kuksiessa:)

Toisen kerran kokeillessani käytin samaa tuotetta kunnon puudutuksen alla. Karvat lähtivät, mutten todellakaan uskaltanut enää kastanjoille aplikoida kreemiä edellisten hurjien vaikutusten takia. Kyl se niin on, et säkit kandee vaan ajella (Bujaka! The jungle is massive! So cut it down!), muualle toi tahna kyl sopii. Läheskään yhtä kivaa se ei ole kuin sokerointi tai sokerivahaus. Mut ei niilläkään kasseista karvoja voi ottaa, ellei oo sit valmis lähettämään videota bmevideo.com -matskuks.

Mut jyrkkää se on. Teitä on varoitettu.

ANTEEX?!

Miten mä saan mun windows xp:n sammumaan "shut down" nappulasta.
Se ei sammu sieltä kovin useasti, kun ilmeisesti jotkut ohjelmat jäävät
taustalle bugittaa tms. Onks tos jotain sulkukoodia, jolla se sammuttais
itsensä ns. väkisin? En vaan nyt osaa. :(

[q]Apo, 17.7.2007 18:02:
---
Mellu-, 17.7.2007 17:59:
joo muuten hyvä mut toi on joksku polskiksi tai utspekistaniks toi sivusto ainaki mulla ni muuten joo mut ei ni ei en tajuu mitä teen väärin :(

---

Onko sivuston vasemmassa ylänurkassa valikkoo mistä löytyis englantia kieleks?

Tääkin voi toimia -> http://world.maporama.com/idl/maporama/default.aspx?Lang=En
[/q]

Tuo on iha paska, se antaa etäisyydeks toisessa rapussa asuviin klubbarilaisiin 0.3 km

Nii ja cjettikin asuu aika kaukana musta, mut sillä on 0 km etäisyys. Paska kartta

[q]CM, 21.5.2007 21:31:
Taitaapi olla Altostratus Undulatus

edit: jos vielä tarkennusta laitetaan, niin se on lämpimän rintaman pilvisyyttä
[/q]

Kiitos. Jotain tällaista vastausta hainkin.

[q]wiwi, 30.1.2009 20:16:
---
tiiplis, 30.1.2009 12:30:
---
wiwi, 30.1.2009 12:19:
Kuinka suuri unen tarve on normaali? Yleensä puhutaan abt 8 tunnista, mutta mulle se ei tunnu riittävän mitenkään. Jos vaan ois aikaa, nukkuisin varmasti 12 tuntia joka yö.

---

Unentarve saattaa lisääntyä pimeään aikaan eli talvella. Jos asia huolestuttaa niin kannattaa käydä lääkärissä. Tai sitten sulla on vaan univelkaa niin että jos nukkuisit sen 12 tuntia joka yö jonkin aikaa niin vähitellen vähempikin uni saattaisi riittää?

---

Kiitsa. Ei mulla kyllä ole univelkaa, oon viime aikoina saanu usein nukkua niin paljon ku nukuttaa. Jos yritän nousta aikasemmin, on pää ihan jumissa, voimat pois ja ankee olo. Tätä on kestäny viime alkusyksystä asti - en mä aikaisemmin ole nukkunut paljon. Vaikka toisaalta suuri unentarve selittäisi miks nukuin abt puolet yläaste- ja lukioajasta. :D
[/q]

Luin muuten yhdestä akkainlehdestä että unen syvyys vaihtelisi 90 minuutin sykleissä eli aina 90 minuutin välein uni olisi ohuempaa ja herääminen siten helpompaa. Eli nukkumisajan tulisi olla esim. 9 tuntia tai 7,5 tuntia. Tai 10,5 tuntia. En tiedä sitten miten pitää paikansa.

Miksi nykyään, kun joku quottaa mua ja jotain mun postaukseen vastaavaa henkilöä, mulle ei tule siitä mitään ilmoitusta? Vain ensimmäisestä vastauksesta tulee. Ärsyttävää, kun joskus huomaa pitkän ajan kuluttua, että jostain omasta postauksesta on käyty pitkät keskustelut.

O