Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]2la, 5.6.2007 11:06:
No voi muna, siis tarvitsen ne niin että kun vaihdan päivämäärän ekaan ruutuun, koko kuukausi päivittyy nätisti perässä. Minkä saatanan funktion mä tähän ny säädän.
edit. MITEN NIIN ETTE OSAA? :(
[/q]
AAAA...funktioita. Oisit heti sanonu, olit epäselvä *igor*(*nauru*). Onko ongelma vielä aktiivinen? :D
[q]xcft, 28.8.2007 10:14:
Ei se mitään erikseen maksa, tarkoittaa vain lähinnä sitä, että konfiguraatiossa on yksi "ylimääräinen" rivi. Kyseessä on kuitenkin sama osoite molemmissa.
[/q]
As I said, riippuu palveluntarjoajasta. Tarvittaessa voin nimetä parikin palveluntarjoajaa Suomesta, jotka ottavat sen 10-20e tuon muutoksen tekemisestä, ellei sitä ole "älynnyt" pyytää sopimusta tehdessä.
[q]satumetsä, 30.8.2007 19:20:
Miten saa sen jonkun eston, ettei puhelinmyyjät soittele? Tulee nimittäin puheluita lähes päivittäin ja alkaa vituttaa.
[/q]
http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35
[q]Freja, 6.9.2007 13:46:
---
Mark, 6.9.2007 13:45:
---
Freja, 6.9.2007 13:36:
No kaikki katu-uskottavat starathan puhuu ihan kieliopitonta englantia. :P
---
Puhumattakaan inTTERNET keskustelusta tai niistä kissoista kuvissa mitkä sanoo aina verbit väärässä muodossa :(
-M
---
IS IT CAN BE HUGSTIME ALREADY NOW PLEASE?
[/q]
I HAS A BUCKET!
[q]MiMoSa, 28.12.2007 18:06:
Vaihdoin netin elisalta soneralle ja elisa meni tänään kiinni ja ne pirun soneran tyypit pääsee vasta keskiviikkona asentaa omansa mulle.*grr* Ja eihän nyt melkein viikkoa ilman nettiä pärjää kun oon vielä lomallakin eikä ees töissä pääse nettiin... Joten jos mä nyt näinä päivinä välillä vähän naapurin nettiä "lainaan" niin näkeeks se sitä?*blush**pepsodent*
[/q]
Näkeehän se, jos vain osaa katsoa sieltä (joko wlanpurkin ohjelmasta tai kytkimen ohjelmasta). Täytyy kyl myöntää et hyvin harva oikeasti seuraa sitä, et käyttääkö joku kaistaa vai ei, varsinki jos wlan on suojaamaton.
[q]Freja, 11.11.2007 13:50:
---
domi, 11.11.2007 13:48:
Eiköhän se ihan verikokeilla mitata, jos nyt kysymyksen oikein käsitin :)
---
Nii siis meinasin et voinko vaa kävellä tervkeskuksee sisää ja sanoo "moi mitatkaa mun kolesteroli kiitti hei", vai vaatiikse jotain sen suurempia tutkintoja? :P
[/q]
Ei vaadi. Labraan vain verikokeisiin ja lääkäri ilmoittaa sit, kun kerrot vain miksi haluat verikokeet. Tietty kivuttomimmin toi menee esim. työterveyden kautta, joka laittaa labraan tiedon noista ja lääkäri sit soittaa sulle tulokset.
[q]Miinapiina, 20.11.2007 20:19:
---
Niklas N., 20.11.2007 15:24:
oiskohan langattoman verkon antenni
---
googletin ton "langattoman verkon antenni"n (siis kuvat)
ja tällai tuli ja se on just tollanen
joku random kuva: http://www.zyxel.fi/images/20060821171054.jpg
siis tosta toi musta pitkulainen juttu siis
eli siis sillä en tee mitään?
[/q]
Tota, jos haluat et se langaton toimii, ni kyl toi ois ihan hyvä olla siinä kiinni :) Ilman tuota se linkki voi olla suhteellisen heikko, mutta silti toimia.
[q]MiMoSa, 28.12.2007 18:25:
Ai se menee sillain. Mä kyl otin tollasen jonkun suojaamattoman kun luulin, et noita suojattuja ei ees pysty muut käyttämään...*blush* Eli kannattaako ennemmin ottaa tollanen suojaamaton sit? Onneks ei oo kun pari päivää tällasta keplottelua ja alkaa se oma taas toimimaan!
[/q]
Suojaamatonta vain, niihin pääsee kiinni ilman salasanoja. Suojattuihin sä et pääse kiinni ilman salasanoja.
[q]MiMoSa, 2.1.2008 20:06:
---
CM, 2.1.2008 16:07:
ADSL oletan? Voiskohan modeemin VPI- ja VCI-arvot olla väärät? Soneralla ne on VPI=0 ja VCI=33. Ne säädetään modeemin käyttöliittymästä.
---
Juu, ADSL. Mut siis mistä ihmeestä mä noita arvoja oikein säädän?*ding*
[/q]
Jos sulla on modeemin ohjekirja tallessa, kato mistä saat oletusasetukset päälle ja laita ne. Sen jälkeen modeemi osaa itse hakea oikeat asetukset ja netti toimii.
[q]astaroth, 13.1.2008 04:56:
---
Fyraett, 13.1.2008 00:48:
Hyvin mahdollista, kyseinen video oli nuorempana sen verran kuumottava ettei aina uskoltanu edes kattoo loppuun asti.
---
duvin tuossa edellä ehtikin alkuperäisen postaamaan. aika karmivaa matskua :x
[/q]
Joo, vieläkin nousee niskakarvat pystyyn ku ton katsoo. Ihmetyttää vaan, et vaihdettiinko toi vähän "kevyempään" jonkin kukkahattutädin ansiosta.
[q]Jone, 17.1.2008 18:56:
Saako jo suuttua?
[/q]
Saa.
Valitukset henkilökohtaisesti:
- naapurille
- talonyhtiön hallitukselle
- isännöitsijälle
- ehkä vielä kerran talonyhtiön puheenjohtajalle
- poliisille
IF ALL ELSE FAILS: Panet sitä. (Muistaakseni se oli nainen)
[q]Lyylikki, 20.2.2008 13:52:
Jos mulla on Adobe Acrobat asennettuna koneelle, niin saanko mä jotenkin tehtyä pdfstä Excelin?
Alkuperäinen siis ollut selkeästi Excel taulukko, mutta joku saakelin vompatti on lähettänyt sen eteenpäin pdf-tiedostona. Soittamallahan sen varmasti saisi, mutta...plääh...
[/q]
Joissain tapauksessa sen taulukon maalaaminen, copypasteeminen exceliin auttaa.
[q]Wolverine, 3.3.2008 13:03:
---
Miksan, 3.3.2008 13:01:
---
Wolverine, 3.3.2008 12:12:
mistä löytyisi tulostin johon ei tarvitse vaihtaa viikon välein värikasettia? nykyään käytössä on joku epsonin aivan tajuton paska jossa on 4 eri värikasettia jotka toimivat periaatteella että kun esim. keltainen väri loppuu niin et voi printtaa mitään, vaan joudut hankkimaan uuden keltaisen värikasetin ja yllättäen parin päivän kuluttua musta väri on loppu ja joudut taas hankkimaan uuden jne. palaa vittu hermot. printtauksen tason ei tarvitse todellakaan olla mitään päätähuimaavaa koska tulostetut dokumentit menee kouluun tai omaan käyttöön, et joku ihan basic malli kelpais.
---
Laser?
---
uhm joo, se tos oli pointtina et nyt meni hermo ja pitäs vaihtaa tommoseen. lähinnä mietin et jos jollain olis ehdotuksia mistä semmosen halvan ja toimivan löytäis, ihan jostai verkkokauppa.com:ist vai muualta ja mikä malli olis jees :P
[/q]
Joku edullinen hp:n värilaser vois olla toimiva vaihtoehto, jos väritulosteita tarvit. ja jos mv:t riittää ni saman valmistajan reilu sata euroo maksava mv-lasertulostin.
Suosittelen "muutaman" laitteen kokemuksella.
[q]Zeratul, 6.1.2008 18:42:
Eilisen saunomisen yhteydessä syntyneitä suuria mietteitä:
Onko miehen mahdollista saada orgasmi ilman erektiota?
[/q]
http://www.nettineuvo.fi/default.asp?link=1552
[q]Zapa, 26.11.2008 20:33:
---
pirpeli, 26.11.2008 20:30:
---
Zapa, 26.11.2008 20:23:
Mitä tarkoittaa kun joku kirjoittaa tekstiviestin loppuun "nati nati"?
---
Hyvää yötä.
---
ah soo
[/q]
Voi pikkuista, ootko iskeny jonku teepeen :D
[q]mange, 22.10.2008 20:59:
Miten näkee/tietää että mitkä kattilat/paistinpannut/jne soveltuu induktioliedelle?
[/q]
pohjassa pitäisi olla merkintä. homman voi kokeilla kuulemma myös itse magneetilla, jos tarttuu kiinni niin pitäisi toimia.
[q]Samu*, 23.10.2008 10:08:
Miksi normaali, kotimainen kurkku limottuu leikatusta päästä jos siitä ei leikkaa siivuja pariin päivään? Mitä siinä käytännössä tapahtuu, miten sen voi estää? Voiko ko. kurkkua syödä, jos leikkaa päästä esim. 5cm pois? Maku on kylläkin outo...
[/q]
Kurkun pää säilyy pari päivää pidempään jos sen leikkauspinnan peittää muovipussilla tai ihan kurkun suojamuovilla. Syynä tuohon on varmaan se että kurkun leikatusta päästä haihtuu vettä, jolloin rakenne ei pysy enää kasassa.
[q]Lyylikki, 25.3.2008 13:53:
Laitoin CD-levyn asemaan ja nyt se ei toimi mihinkään suuntaan. Ensin kun yritin avata sitä, niin siinä levyaseman kohdalla oli sellainen punainen pallo, jossa oli kysymysmerkki sisällä, nyt ei näy enää koko levyasemaa. Kun yritän ottaa levyä pois, niin mitään ei tapahdu koko asemalle. Se siis ei avaa edes sitä "levykelaa", jotta sen CD:n saisi sieltä pois.
Mitä mä nyt teen?
[/q]
Siinä on pieni reikä edessä. Sinne kun työnnät suoristetun klemmarin ja painat ni levykelkka tulee pihalle. Toinen vaihtoehto on tietty bootata kone ja koittaa jos se suostuisi silloin aukeamaan.
http://www.info.apple.com/images/kbase/43010/43010_2.gif
[q]larpap, 28.5.2008 04:40:
Miten veroprosentti määräytyy????
[/q]
Normaalit ihmiset saa tiedon verotoimistosta.
Huumekauppiaat, kuten sinä, maksavat täydet 100%.
[q]_nua, 4.6.2008 10:46:
Osaako kukaan muuten kertoa että millä esim. Ryanair kattaa niitten polttoaine yms. kulut? Kun ne pitää niin hurjan halpoja hintoja ja ainakin sen kerran kun niillä lensin, niin koneessa oli mun lisäks n. 15 ihmistä. Lennot makso sillon veroineen alle 50, että ei siitä ihan hirveesti tuu...
Onko niillä kone täynnä rahtia ?
[/q]
No palvelun taso, halvimmat paikat lentokentillä, koneessa olevien oheistuotteiden myynti, puolalaiset lentoemot...
Eiköhä noillakin tuu aika hyvin säästöjä :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- ...
- 798
- Seuraava »