Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Lyylikki, 25.6.2008 16:02:
Miksi toisten ihmisten käsiala on sotkuista ja toisten selvää?
Tietääkö ne joilla on sotkuinen käsiala sen itse, vai eivät? Jos ne tietävät, niin miksi ne eivät kirjoita selkeämmin?
[/q]
Entä jos ne ei vaan kykene? Esim. jos kädet tärisee tms...
[q]Slim_Jim, 26.6.2008 18:04:
Hyvä klubitus.
Minulla on uusi pöytä, sellainen kiva puupinnoitteinen, 170cmx170cm tummaa puuta jonka keskellä on 1mx1m kokoinen lasilevy keskellä.
Mitenkä sen lasilevyn saisi puhdistettua niin ettei siitä jäisi sellaisia paskarantuja mitä nyt pyyhkimisestä tulee. Näyttää aika ikävältä.
Kiitos.
PS: Olen käsi.
[/q]
Kokeile meikämartan peilinpyyhkimismetodia: Suihkauta lasipinnalle normi ikkunanpesuainetta ja pyyhi talouspaperilla kuivaksi. Ei jää rantuja ainakaan mun vessan peileihin.
[q]djbege, 26.6.2008 18:08:
---
Slim_Jim, 26.6.2008 18:04:
Hyvä klubitus.
Minulla on uusi pöytä, sellainen kiva puupinnoitteinen, 170cmx170cm tummaa puuta jonka keskellä on 1mx1m kokoinen lasilevy keskellä.
Mitenkä sen lasilevyn saisi puhdistettua niin ettei siitä jäisi sellaisia paskarantuja mitä nyt pyyhkimisestä tulee. Näyttää aika ikävältä.
Kiitos.
---
Kokeile meikämartan peilinpyyhkimismetodia: Suihkauta lasipinnalle normi ikkunanpesuainetta ja pyyhi talouspaperilla kuivaksi. Ei jää rantuja ainakaan mun vessan peileihin.
[/q]
Kiitti paljon
[q]Tombba, 26.6.2008 21:34:
Miks mustilla on vaaleat kämmenet ja jalkapohjat?
[/q]
Luulisin et johtuu siitä kun kämmeniin ja jalkapohjiin harvemmin paistaa aurinkoa niin ihon ei tarvitse niistä kohdin suojautua tummemmalla pigmentillä.
[q]Slim_Jim, 26.6.2008 18:04:
Hyvä klubitus.
Kiitos.
[/q]
Sanomalehdellä kuivaaminen tuottaa kans oikein hyvää jälkeä :)
Pitäis löytää hyvä matkablogisaitti.
Onko esim jotai sivustoo mis voi lisätä rajattomasti kuvia, kirjoittaa rajattomasti, ja kartta olis sellanen joka laskis myös matkustetut kilometrit?
[q]Freja, 27.6.2008 08:06:
Pitäis löytää hyvä matkablogisaitti.
Onko esim jotai sivustoo mis voi lisätä rajattomasti kuvia, kirjoittaa rajattomasti, ja kartta olis sellanen joka laskis myös matkustetut kilometrit?
[/q]
Kilroyllakin on oma matkablogi: http://www.kilroytravels.fi/Product+overview/blogs.htm.
> Voit tehdä merkintöjä blogiisi rajattomasti
> Voit ladata kuvia ja videoita rajattomasti
> Blogissa on interaktiivinen kartta, jossa on reissun suunnittelutyökalu
[q]Freja, 27.6.2008 11:18:
Kiitti näist, mut onko kummassakaan kartassa sellasta toimintoa joka laskis myös matkustetut kilometrit? Se olisi nimittäin ehkä SE juttu minkälaista hakisin.
[/q]
http://www.gmap-pedometer.com/
Tuota voi ehkä soveltaa?
[q]Freja, 27.6.2008 11:18:
Kiitti näist, mut onko kummassakaan kartassa sellasta toimintoa joka laskis myös matkustetut kilometrit? Se olisi nimittäin ehkä SE juttu minkälaista hakisin.
[/q]
E kyl tiijä, koska en ite oo käyttäny tota Kilroyn blogia, eikä siellä sitä sanottu missään.
mites helvetissä tiehallinnon liikennetiedotus osaa laskea kaistaa vaihtavan auton yhdeksi ja samaksi autoksi, eikä laske yhtä autoa kahtena? induktiosilmukat on kaistakohtaisia, joten jos lenkkien kohdalla on juuri katkoviivan päällä, niin renkaathan ylittää kaksi silmukkaa. esim. kehä 3:lla koivuhaan nesteen kohdalla tuusulantielle menevät autot vaihtavat kaistaa juuri silmukoiden päällä.
edit: url
Miten Firefoxissa sai noiden isojen kuvien kuvien koot, näkymään sellaisen että niissä on vierityspalkit reunassa vai onko tuo vain jollakin lisäosalla mahdollista. Nykyisellään esim. täällä niin jotkin isot kuvat levittävät koko luettavan palstan järjettömän levyiseksi, eikä ole niinkuin aikaisemmassa versiossa oli että itse kuvassa oli palkit sivuissa ja alhaalla, joista sitten voisi vierittää kuvaa jos halusi.
Tiedot:
Firefox 3.0 (pääversio, ei siis beetta)
[q]Hitchhiker, 28.6.2008 14:15:
Miten Firefoxissa sai noiden isojen kuvien kuvien koot, näkymään sellaisen että niissä on vierityspalkit reunassa vai onko tuo vain jollakin lisäosalla mahdollista. Nykyisellään esim. täällä niin jotkin isot kuvat levittävät koko luettavan palstan järjettömän levyiseksi, eikä ole niinkuin aikaisemmassa versiossa oli että itse kuvassa oli palkit sivuissa ja alhaalla, joista sitten voisi vierittää kuvaa jos halusi.
Tiedot:
Firefox 3.0 (pääversio, ei siis beetta)
[/q]
Luultavasti kys. homma johtuu sivustojen css:stä, jonka firefox nyt sitten käsittelee erilailla jos ff 2:lla näkyy toisella lailla? Esim. overflow, min-width ja width parametrit (tai jos layout on tehty tableilla / diveillä tai muokattu css:ssä display-parametreja). Sivustojen CSS:ää voi muokata pysyvästi omalle koneelleen erilaiseksi firefoxissa. Jos kiinnostaa niin kannattaa googlailla, koska en itse muista miten homma hoitui. :)
Hyvä klubitus.
Kiitos.
[q]sapeli, 15.7.2008 20:55:
---
Maago, 11.7.2008 12:49:
---
Lacerta, 11.7.2008 12:37:
Viel yks kysymys ilmeni..
Eli, äidinkieliongelmia..
Sana (Paikkakunta) "Kulloo". Ni miten se oikeest kirjoitetaan oikein, jos se pitää taivuttaa muotoon joka vastaa kysymykseen "minne": Kulloon, Kullooseen vai Kulloohon vai Kulloo'on?
ei ymmärrä
---
hetken mietittyäni vastaisin: "Paikkakuntaan nimeltä Kulloo" tai "Kulloon".
---
Eikös tuon pitäisi taipua samalla tavalla kuin Porvoo? Siitä useimmat taitaa sanoa että Porvooseen.
[/q]
Noin mäkin sen taivuttaisin, koska Kulloon on genetiivi.
[q]KooKie, 15.7.2008 20:33:
Jos auto on TM testivoittaja, niin tarkoittaako "TM" Tekniikan Maailma -lehteä?
[/q]
Jos auto on TM testivoittaja, niin tarkoittaako "TM" Tekniikan Maailma -lehteä?
Mitä virkaa napilla oli?
Joissakin biiseissä on perässä VIP-sana niin mitä se meinaa?
[q]mayah, 23.8.2006 12:05:
Uuu, määki haluun.
[/q]
Ei se oikeesti ny nii hirveesti voi maksaa, eihän?
Katsooko kukaan Raitoja rakkaudessa? Mikä tää biisi on, joka sen alussa tossa hääkohtauksessa soi?
Mitä virkaa napilla oli?
Että sitä pysty painaa
Ajantappaminen ja yksinkertaistettuna suurin osa facebookin klikkaa ja expaa peleistä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- ...
- 798
- Seuraava »