Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- ...
- 798
- Seuraava »
Miks helvetissä leijonan kidassa on se saatanan mummu joka ei tajuu mistään mitään? Joutuu aina heittään telkkarin mutelle ku se puhuu.
[q]akir0, 16.1.2008 15:26:
---
Amma, 15.1.2008 19:18:
Mikä on lentolippujen hinnoitteluperiaate?
---
Sekava. Usein samalla lennolla ja henkilö, joka on maksanut lipustaan 100e ja viereisellä penkillä henkilö, joka on maksanut samasta lipusta 500e.
Riippuu siis todella paljon mistä ja koska lipun ostaa.
[/q]
Toinen on noi bisnesluokan liput. Viimeks kun menin Lontooseen, oli silakkaosastolla lippu 300 euroo (bookkasin 4 päivää ennen lähtöä), bisnesluokassa 1800 euroo. Vaikka olisin kuinka rikas, en maksais 2,5 tunnin lennosta tommosta summaa. Bisnesluokka noissa pienissä koneissa tarkottaa kuitenkin vaan pistorasiaa läppärille ja kymmentä senttiä enemmän jalkatilaa.
[q]ezzy, 16.10.2008 18:39:
---
Takyon, 14.10.2008 22:08:
Oliskohan jossain sellasta palvelua että sais auton tuulilasin sileäksi? Joko jollain pinnotteella tai hiomalla mahdollisesti. Ja jos sellasta on niin mitähän mahtais maksaa?
---
Sileäksi? :D
[/q]
Tarkoittaa siis ilman kiveniskuja ja joitakin naarmuja :)
[q]Kon-tiki, 21.10.2008 10:27:
---
crissy, 21.10.2008 09:53:
4. Miksi kamikaze-lentäjät käyttävät kypärää?
8. Jos pikaliima kiinnittää mitä vain, miksei se kiinnity tuubin sisälle?
---
Yritetään.
4. käyttävätkö?
8. pikaliima kovettuu vain hyvin ohuina kerroksina, ei paksuna massana jollaisena se makaa tuubin
[/q]
4. Kypärässä todennäköisesti on niiden radiojärjestelmän kuulokkeet ja mikrofoni joten voi ottaa ohjeita vastaan
8. Tai sitten se reagoi vasta hapen kanssa, en tiedä. Ehkä vähän molempia :)
[q]KooKie, 27.8.2006 11:52:
Mikä/mitä on "finrg"?
[/q]
http://www.finrg.com
Hmm...en tiedä onko tämä nyt tyhmä kysymys, mutta en tiennyt minne laittaa...
Onkohan tääl uskonto-asiantuntijoita?
Siskoni asuu Singaporessa ja sai lapsen. Baby kastetaan elokuussa Suomessa luterilaisen kirkon papin kera.
Minua pyydettiin kummiksi, mutta itse olen katolinen, vaikka muutettuani Suomeen -96 minut liitettiin suoraan luterilaiseen seurakuntaan äitini mukana (joka on siis ev.lut.). Lut. seurakunnasta erosin 4 vuotta sitten.
Kysymys kuuluu että voinko silti toimia kummina luterilaisessa kaste tilaisuudessa katolilaisena, vai pitääkö minun sitä varten liittyä taas ev.lut. seurakuntaan????=o
Anybody?
[q]ezzy, 26.2.2009 11:10:
---
Takyon, 26.2.2009 11:09:
---
ezzy, 26.2.2009 11:04:
Veikkaisin, että siinä on vaan tietty aika jonka se arpoo sijaintia ja sitten vaan katoaa kärry kartalta ja sanoo erroria :)
---
Sä et nyt selvästikään lukenu mun ekaa postausta kunnolla. Tuo navi siis näyttää joka ikisen käännöksen ja nopeuden muutoksen, vaikka päällä on tonneittain kalliota eikä se tunne koko tietä millä ajetaan.. Kun ajoin ulos tunnelista niin se jatkoi ihan saumattomasti niinkuin mitään kummallista ei oliskaan..
---
Kyllä sillä sitten oli sateliittiin(tai useampiin) yhteys, eihän se muualta sitä tietoa voi mitenkään saada?
[/q]
No kun ei ollut. Esimerkiksi sukeltajat ei käytä rannetietokoneissaan paikannusta koska se gps-signaali ei kuulu edes 10 metrin syvyyteen, vielä vähemmän se kuuluu paksun kalliokerroksen läpi. Lisäksi tuo navi näyttää ihan lukumääränä moneenko satelliittiin sillä on yhteys ja tuolla tunnelissa luku oli pyöreä nolla.
[q]ezzy, 12.10.2009 16:14:
---
mark hamilton, 12.10.2009 15:02:
Misät tulee tällaiset sanojen kääntämiset? Lasikukko --> Kusilakko
---
tai nämä http://www.yhdyssanakuvia.com/
[/q]
OLOLOLOL!
Lapsivesiposti
Sakkolihapiirakka (ei vielä kuvana)
Esinahkatakki
[q]Karski, 26.2.2009 11:21:
Oliko tää navigaattori joku erillislaite
vai autoon integroitu? Jos integroitu, niin
tieto auton nopeudesta ja käännöksistä
on melko helppo välittää navigaattorille.
Muussa tapauksessa hyvin mystistä, ainakin
Tomtomit luovuttaa suunnan arpomisen
heti jos yhteys satelliitteihin on poikki.
[/q]
Ei ole autoon tehtaalla asennettu tai muutenkaan tähän autoon tarkoitettu laite, vaan ihan lähitaksin jokaisesta autosta löytyvä laite. Onhan tuo toki paljon järeämpi systeemi kuin kuluttajamarkkinoilla olevat imukuppinavigaattorit, en sitten tiedä onko tuolla keskusyksikössä jotain piuhoja auton järjestelmiin.. Toisaalta taksamittarillehan tulee kyllä tieto ajetusta matkasta, ehkä se sitten sitäkautta saa tiedot myös kääntymisistä mutta omituiselta kuulostaa:)
[q]RantaPalleroinen, 26.2.2009 13:30:
---
Takyon, 26.2.2009 12:46:
Ehkä se täytyy uskoa että ne tiedot tulee auton järjestelmistä.. Samalla vois kyllä todeta että on tuon systeemin suunnittelu ja toteutus kohdallaan :)
---
Mulla ihan normi imukuppi garmini ja kyllä tuokin härveli ihan hyvin karttaa seuraa ja näyttää siellä vuokin tunnellissa. Ei edes ala valittamaan ettei löytäisi yhteyttä satelliitteihin. Onko mahdollist et tuol ois jotain tukipisteitä tms?
[/q]
Mutta tunteeko tuo sun navi sen tunnelin, eli siis näkyykö siinä ruudulla myös se tie vai onko se ns. metsässä? :D
Jos karttatiedoissa on se tie olemassa niin se saattaa vain seurata sitä tietä viimeisen mitatun nopeuden perusteella. Jos se taas on metsässä niin sit kyllä en tiedä miten toi olis mahdollista muuten kuin että siellä olis jotain tukipisteitä, mut aika omituista sekin olis..
Millä taikatempuilla tv-ohjelmien katsojaluvut selvitetään?
Mä jotenkuten ymmärrän et kaapeliverkossa pystyis jostain kuormituksesta laskemaan tai sit että nykyiset digiboksit (jälleen kaapeliverkossa) osais kaksisuuntaista liikennettä, mut kun noita lukuja on mittailtu vaikka kuinka kauan jo ennen kaapeliverkkojen yleistymistäkin..? Vai onks noi sit vaan tuotantoyhtiöiden sanelemia lukuja?
[q]Super-Kerttu, 1.7.2009 08:25:
---
Madda, 1.7.2009 08:23:
Siskoni asuu Singaporessa ja sai lapsen. Baby kastetaan elokuussa Suomessa luterilaisen kirkon papin kera.
Minua pyydettiin kummiksi, mutta itse olen katolinen, vaikka muutettuani Suomeen -96 minut liitettiin suoraan luterilaiseen seurakuntaan äitini mukana (joka on siis ev.lut.). Lut. seurakunnasta erosin 4 vuotta sitten.
Kysymys kuuluu että voinko silti toimia kummina luterilaisessa kaste tilaisuudessa katolilaisena, vai pitääkö minun sitä varten liittyä taas ev.lut. seurakuntaan????=o
Anybody?
---
Mutulla menee, mut luulen, ettet voi. Koska eihän kirkkoon kuulumatonkaan voi toimia kummina ev. lut. seurakuntalaiselle.
Mut siis en tiedä, mikä on fakta..*nauru*
[/q]
Mut siis olenhan silti kristitty ja onhan se mun mielestä aika törkeetä jos en voi vaan sen takia etten kuulu tähän ev.lut seurakuntaan...blaah...=(
Ja siis kuulun kirkkoon, mut ilmeisesti väärään kirkkoon
[q]Steven Hoaks, 28.7.2009 17:06:
Ei toimi äänet koneessa MIKS EI!?!?
Tietääkseni mulla on emolevyssä integroitu äänikortti "MSI K9VGM (MS-7253)"
Yritin jotain HD ajureita ladata noiden sivuilta, mutta kone ilmoittaa ettei ole sellaisia laitteita koneella että kannattaa viedä asennusta loppuun asti, eikä päästä eteenpäin.
Onko ideoita/ratkaisuja?
Edit: Ainiin... Muistan että mulla on joskus aikasemminkin ollut tälläinen ongelma mutta sain ne joillakin ajureilla toimimaan. Nyt en kuitenkaan löydä mitään muuta tolle mun emolle
[/q]
Tarkista BIOSista että se äänipiiri on päällä. Sit lataat valmistajan sivulta piirisarjan ajurit, ei yksittäisiä osia (kuten ääniajurit) vaan koko paketti.
[q]laite, 12.6.2009 13:32:
Mä voin mielessäni kuvitella ton OP puhelinkeskustelun:
OP: Osuuspankki
MH: Mark tässä moro mulla olis vähän tällasta koodausjuttuu miten ootte toteuttanu teidän verkkopankin kun pitäis joomlaa koodata ja tehdä asiakkaalle kauppa kännysoftaa ja 5 vuoden NDA:lla.
OP: LOLWUT?
HM: Mee sää saatanan vähemmistö osakeen omistaja vaan sinne nurkaan häpeen me osakeenemmistön omistajat hoidetaan hävän bisneksiä.
OP: *click*
MH: I SHALL CALL WHAAAAMBULANCE AND POST ON KLABITUS! Tyhmä ämmä!!!
[/q]
Vittuile sä vaan jos et tajuu et toi vähemmistöosakkeiden omistaja juttu on vain sisäpiiri läppä.
Myyntityö on vaan kiinni viitseliäisyydestä ja ei se toimi jos ei saa oikean päättäjän numeroa.
Meillä on Oyj-tason asiakkaita ja yleensä keskustelen TJ:n kanssa..
http://www.teknologiaplaneetta.com/
On mun firma ja omistajia on n. 50 kpl ja firma on perustettu 90'-luvulla.. eli Osuuskunta PPT jossa olen osakkaana ja saan tehdä omia bisneksiä.. tosin meillä on vaikka mitä kirvesmiestä ja mitä minkä kalenterit on myyty 3:ksi vuodeksi valmkiksi.. mä oon se harva IT-, ICT-resurssi.
[q]Takyon, 30.6.2009 20:30:
Olen kokeillut: that's not an option..
[/q]
Ok. Mulla autto paljon kaikkeen bugailuihin.
[q]Super-Kerttu, 1.7.2009 08:25:
---
Anybody?
---
Mutulla menee, mut luulen, ettet voi. Koska eihän kirkkoon kuulumatonkaan voi toimia kummina ev. lut. seurakuntalaiselle.
[/q]
Fakta
[q]Madda, 1.7.2009 08:23:
Anybody?
[/q]
Ainakin katolilaiselle ei voi olla kummina ev.lut, joten eiköhän se mene myös toisinpäin?
[q]Yallu, 1.7.2009 08:28:
---
Super-Kerttu, 1.7.2009 08:25:
---
Anybody?
---
---
Fakta
[/q]
Tämän lisäksi kummina voi toimia evankelis-luterilaisen kirkon toimittaman kasteen (lapsikasteen) hyväksyvään kristilliseen kirkkoon tai uskonnolliseen yhdyskuntaan kuuluva konfirmoitu henkilö, esimerkiksi ortodoksi tai katolilainen. Kirkkoon kuulumaton henkilö ei voi toimia kummina.
JEEEEEE!!!!!*aplodit*
Kiitos tästä tiedosta, yritin itsekin etsiä tuota tietoa mut en löytänyt...Eli aah, ihanaa! Kiitos!
[q]Avernian, 19.11.2006 12:52:
Ai? Viimeksi kun mä kävin leffassa tuli kyllä tasan yksi traileri, ja sen lisäksi vartti samoja mainoksia kuin telkasta tulee.
[/q]
Viimeks ku mä kävin ni tuli 2 traileria ja leffa alkoi Tässä siis todiste siitä, et ei ikinä tie paljo niit mainoksia/trailereit sielt si tulee, joten kantsii tulla ajoissa ettei pilaa toisten leffan kattomista/näkee itsekin elokuvan alusta
[q]Madda, 1.7.2009 08:23:
Anybody?
[/q]
Ainakin evankelisluterilaisen kirkon sivuilta löytyisi tällainen teksti, että katolisena voit olla ev.lut lapsen kummi http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/3BD234B8F63A09FFC225749F0026EA30?OpenDocument&lang=FI
Mun sisko asui pitkään Irlannissa ja siellä kastettiin irlannini suomalaisia lapsia milloin minkäkin kirkon "alla". Näissä kasteissa lapsen kummeina oli välillä suomen ev.luteja, katolisia, anglikaanisia jne. Kaipa tuossa on taustalla se sama ajatus kummin tehtävistä ja uskon peruskysymyksistä enemmän, kuin mihin kristittyyn kirkkoon kuuluu.
Tosin katoliset ovat tässä vähän tiukempia, kuin esim. evankelisluterilaiset
- « Edellinen
- 1
- ...
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- ...
- 798
- Seuraava »