Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Sir Dominique Trévisan, 19.10.2005 17:33:
---
---

Miks separilla tarkoitetaan cp-vammaista?
[/q]

Miksi googlen kuvahakuun kirjottamalla kehari tulee vain yksi kuva keharista?

[q]Verano, 20.10.2005 12:53:
Kuka keksi, että supersankarit pukeutuu trikoisiin? Ja kuka oli ensimmäinen supersankari, jolle tämä kunnia suotiin?

Onhan se esim. Teräsmiehen kätevämpi lennellä kalsareissa noin ilmanvastusta ajatellen, mutta sit taas esim. pariskunta Batman ja Robin. Nii ja miksei Batman lennä kun on kerta Lepakkomies?! (vai muistanko väärin..)
[/q]

Jaa-a, jos bätmän on haluttuu pitää poissa yliluonnollisista voimista kun taas niillä rikollisilla tuntuu olevan yliluonnollisia voimia.

Mikä on sen puhuvan pään linkki?

[q]JussiS, 19.10.2005 17:35:
---
Mark Hamilton, 19.10.2005 17:33:
Mistä sana neekeri tulee?

---

http://uncyclopedia.org/wiki/Nigger
[/q]

Toihan on Nigger ei neekeri.

[q]patient,

Ilmeisesti on. Varsin valaisevia keskusteluja :) En tiennytkään, että se on hallitus, joka pistää nuudelit kauppojen hyllylle. Olisinkin kysynyt seuraavaksi tässä threadissa, että mistä ne oikein tulee.
[/q]

Minun pitäsi varmaan hävetä kun olen mennyt töihin. Olen siis vienyt työpaikan joltain muulta. Joku meinaan pisti tuolla kommentia jollekkin että et yhtään häpeä kun menit töhin ja vait jonkun muun työpaikan.

[q]Verano, 20.10.2005 13:00:
---
Mark Hamilton, 20.10.2005 12:58:

Toihan on Nigger ei neekeri.

---

Öö, tuliskohan se neekeri sitten siitä niggeristä.

Ihan vaan villi veikkaus :D
[/q]

Ilmeisesti..

Miksi klubituksella vasemmassa yläkumassa välähtää joku valkoinen suorakaide kun sivulla surfaa? Se on saman kokoinen kuin noi okealla olevat bannerit ja siinä ei ole tekstiä.

[q]Jää~*, 20.10.2005 19:14:
---
Mark Hamilton, 20.10.2005 19:12:

Mitä on sporat?

---

En mä tiedä, kertosko joku senkin?
[/q]

Mitä sä sit kyselet joistain numeroista?

[q]mariq, 24.11.2007 12:13:
Mikä on Karvisen näkymättömän ystävän (suomeksi Kai) englanninkielinen nimi?
[/q]

Ilmeisesti Clive! Mä en kyl ollu tiennytkään tuommoisesta

[q]mariq, 24.11.2007 12:43:
---
sapeli, 24.11.2007 12:35:
---
mariq, 24.11.2007 12:13:
---
Ilmeisesti Clive! Mä en kyl ollu tiennytkään tuommoisesta
---
Ohho! Mistä löysit infon? Mä koitin tsekkaa jo wikistäkii mut en löytäny.. Muistan vaan suomeks lukeneeni stripin, jossa Karvinen esittelee Eskolle näkymättömän ystävänsä Kain (saattoi myös olla 'mielikuvitusystäväni'), ja toteaa että " Kain mielestä sinulla on ongelma"
[/q]

Googlettamalla - tuo on ilmeisesti suosittu kysymys Garfield-tietovisoissa

[q]Lyylikki, 24.11.2007 12:48:
Onko fiksua pitää työavaimissa työpaikan avainkaulanauhaa?

Jos hukkaa ne avaimet, niin sen kaulanauhan ansiosta palautuuko ne avaimet helpommin vai ryöstetäänkö työpaikka?
[/q]
Meillä ne vois palautua. Tai no en tiiä palautuisko heti mut ainakin sit siinä vaiheessa kun joku sinne yrittäis murtautua ja jäis heti kiinni.*tirsk* Meillä on siellä nimittäin varashälyttimet ja vaan työntekijät tietää koodin millä sen saa päältä pois. Mut jos tota ei olis, niin en kyllä sillon pitäs.*hymy*

[q]Lyylikki, 24.11.2007 12:48:
Onko fiksua pitää työavaimissa työpaikan avainkaulanauhaa?

Jos hukkaa ne avaimet, niin sen kaulanauhan ansiosta palautuuko ne avaimet helpommin vai ryöstetäänkö työpaikka?
[/q]
Ei tulis mieleenkään kokeilla kummin käy*nauru* ainakin meitä on kielletty jyrkästi liittämästä avaimiin mitään työpaikkaan viittaavaa, joka lienee ihan fiksu ajatus.. Ethän sä kirjoita kotiavaimiisikaan osoitettasi?

[q]KiimanenKurre, 18.11.2009 16:16:
todella tyhmä kysymys ;: millon pidetään seuraavat club laserpointit??? ollu niin kivaa niissä aina ja musa ollu mitä parhainta..??? kun ei tuolta kalenterista mitään pieniäkään vihjeitä löydy*uuh**nyyh*
[/q]

Club Laserpointit oli käsittääkseni vain esisoittoa viime vuoden (vai jopa toissa vuoden?) isolle Laserpoint-tapahtumalle, eli eivät sinänsä ole itsenäinen, jatkuva klubi.

Edit: mutta oikeassapa olet - nyt ei taida oikein olla mitään samanlaista rentoa, konstailematonta kiksuklubia Helsingissä!

Mulla on pieni ongelma mun hiiren kanssa. Toi kursori jää jumiin aina tasasin väliajoin ja sitten se ei ollenkaan liiku. Ei oo patteritkaan loppunut tai mitään. Sitten se taas liikkuu kun kerran painaa vasenta painiketta. Tietoa mistähän tuo johtuu ja voiko sille tehdä mitään? :/

[q]Amma, 14.4.2009 22:48:
---
Kimbou, 14.4.2009 22:18:
---
Amma, 14.4.2009 17:39:
Banaanikärpäsistä...
---
http://fi.wikipedia.org/wiki/Banaanik%C3%A4rp%C3%A4nen

---

Kits. Tiedän ton olemassaolon, mutten ole pintapuolisella silmäilyllä löytänyt vastausta kysmiini, eikä nyt just riitä keskittymiskyky tekstin tarkempaan tutkailuun. Jos löydät/tiedät ytimekkäät täsmävastaukset (ilman kromosomeja ja genomeja) just näihin mun kysmiini, niin anna tulla ihan rohkeesti vaan. ^__^
[/q]

kuemmäjaksalukee........

[q]Jää~*, 20.10.2005 19:09:
Mistä sporien numerot tulee?
Rakennusjärjestyksestä?
Miksi esim. 2 ei ole? Onko joskus ollut?
Ja miksi on 7A ja 7B ja sit kuitenkin esim 3B ja 3T, 1 ja 1A,
miksei ne kaikki ole A ja B?

Nimim. Maalainen
[/q]

Mitä on sporat?

[q]Sir Dominique Trévisan, 1.1.2006 20:16:
---
Mark Hamilton, 1.1.2006 19:09:
Miksi keuhkosyöpään kuolee?

---

Todennäköisesti keuhkon terveet solut korvautuu syöpäsoluilla jolloin keuhkon toiminta lakkaa ja perusedellytykset hengitykseen ovat poissa.

En tosin oo lääkäri mut mutu-tuntumalla toi ois aika järkevä syy.
[/q]

Mun mielestä keuhkot "repeää"

Voiko ihminen oikeest olla miettimättä mitään? onko ikiin semmosta olotilaa? ..siis jos ei harrasta mitää meditointijoogahilpehööriä..?

Joskus tuntuu, et ku on hirvee jumitus pääl, ja siit ikäänkuin säpsähtää "hereille", ja rupee miettii, et mitä mä äsken aattelin.. vai ajattelinko edes mitää?

Koska jos määrätietoisesti yrittää saavuttaa tuon olotilan, ni sitä kuitenki kelaa mieles, et no nyt mä en mieti mitään.. vaikka.. sitä juuri miettii sillä hetkellä...?!

onks tarpeeks epäselvää?

[q]Apo, 4.7.2008 17:37:
---
Apo, 4.7.2008 11:55:
Ootko tsekannu tätä:
http://www.hackman.fi/web/hackmanhttp://www.nsf/en/cookware_brasserie_parts_frying_pan_24_cm

Hitchhiker, 4.7.2008 16:28:

Tarvitsee käydä katsastamassa jossakin asiantuntevassa liikkeessä *joo*.

---

Löytyy niinkin niin perusliikkeistä kuten Anttilat, Sokokset ;)
[/q]

Hmm taisin katsoa juuri kyseistä pannua muutama viiikko takaperin prismassa (muisti pätkii näemmä välillä), mutta kyseinen pannu taisi olla juurikin liian ohut pohjastaan / muutenkin vähän heppoinen omaan käyttöön ja sen takia jätin ostamatta. Mutta kiitoksia kumminkin *hymy*.

O