Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- ...
- 798
- Seuraava »
mikä täs tietokonees on ku yritän kattoo jotain videoo netistä ni se ruutu menee ihan vihreeks. ääni kuuluu mut mitään muuta ei sit tapahdukaan. Kaikissa videoissa se ei tee sitä mut melkein.
pitääks mun päivittää jotain vai mitä?
mikä täs tietokonees on ku yritän kattoo jotain videoo netistä ni se ruutu menee ihan vihreeks. ääni kuuluu mut mitään muuta ei sit tapahdukaan. Kaikissa videoissa se ei tee sitä mut melkein.
pitääks mun päivittää jotain vai mitä?
Aloita vaikka flashplayerin päivityksellä ohjauspaneelista. Sitten voisit tsekata selaimen lisäosat, että ne on ajantasalla, eli firefoxissa työkalut->lisäosat->tarkista onko ajantasalla.
Miten voi ihmisellä olla koko ajan näin älytön nälkä!?
Eikös täälä nykyään enää ole "esittele itsesi" -threadia uusille käyttäjille? *täh* Joskus muinoin mielestäni tais olla sellanen kun kävin täälä pyörähtämässä..
Ja mitä on tapahtunut Napille?
Tervetuloa takaisin! Nyt ei kyllä minun muistini oikein toimi tuon esittelytopikin suhteen - en ole varma onko sellaista koskaan ollutkaan. Tuo hakutoimintokin nyt kun on mitä on, niin vaikea olla varma. Pikaisella googletuksella en löytänyt ainakaan.
Nappi on tosiaan poistunut, ymmärtääkseni ainakin osittain sen vuoksi että anqqa on kovasti tekemässä töitä klubituksen seuraavan inkarnaation (eli työnimi klubitus alphan) kanssa.
Eikös täälä nykyään enää ole "esittele itsesi" -threadia uusille käyttäjille? *täh* Joskus muinoin mielestäni tais olla sellanen kun kävin täälä pyörähtämässä..
Ja mitä on tapahtunut Napille?
[q]Apo, 12.11.2008 20:12:
23-28.12. välillä taitaa olla aika rauhallista kun pyhät osuvat noin hyvin viikonlopun kanssa. Sitä ennen voi olla aika paljon ihmisiä liikkeellä, jouluun valmistautuminen, lahjojen ostelu jne.
[/q]
Joo, no jotain tollasta vähän ajattelinkin. Täytyypä viel miettiä..
[q]Claquesous, 13.1.2007 14:31:
Pah, ihan kuin jenkit olisi ainoa kansa, jossa esiintyy idiotismia. Samanlaisia typeriä tempauksia tekevät kaikkien maailman kansojen jäsenet. Typerää eurooppalaista oman (pseudo)paremmuuden alleviivaamista.
[/q]
Ei Jenkit tietenkään ainoo kansa oo, joka tekee jotain noin tyhmää. Ne on silti ainoo kansa, joka pystyy haastamaan oikeuteen firman esimerkiks siitä syystä, ettei ääni kuulu stereona kun molemmat napit tunkee oikeeseen korvaan.
Mikä perhana noita telkkari-/projektori-/muu näyttölaitevalmistajia vaivaa? Sen jälkeen kun laajakuvatöllät on tullu markkinoille niin aina saa olla säätämässä kuvasuhteita kohdalleen riippuen siitä mitä kanavaa tai ohjelmalähdettä katsoo. Pahimmillaan laite ei edes anna säätää kuvasuhteita vaan pysyy tiukasti jossain tietyssä.
Vanhoilla 4:3 kuvaputkilla ei ikinä ollut moisia ongelmia. Jos vaikka leffa oli 16:9 niin ylä- ja alalaidassa oli musta palkki viemässä toki tilaa ruudusta mutta ihmiset näytti normaaleilta. Ei voi olla niin vaikeeta tehdä kunnon näyttöjä kele
[q]Takyon, 12.11.2008 20:34:
Eiks sitä kännykän kanssa toimivaa bluetooth kuuloketta saa toimimaan tietokoneen kanssa?
[/q]
Saiskin. Tilasin kiinasta asti bluetooth lähettimet jotka ylipäätään pystyy siihen (normi bt ei kai kykene lainkaan) mut kun ei lähtenyt pelittään soitin noksulle ja sanovat et ei toimi koneessa kun kuulokkeina, tai mikkinä, mut ei yhtäaikaa.
[q]Umbala, 12.11.2008 16:21:
Miten on mahdollista, että tietokoneelle ei tahdo löytyä toimivaa langatonta headset järjestelmää. Varsinkin kuin lähes joka kännykkään tuollaisen saa ihan plug and play periaatteella.
[/q]
http://www.logitech.com/index.cfm/webcam_communications/internet_headsets_phones/devices/4226&cl=roeu,en
Miksi meillä tuntuu jääkaappi olevan aina tyhjä, vaikka kävisi päivittäin kaupassa?
kesä tulee pikkuhiljaa ja aurinko alkaa lämmittään. mietin tos et millaset verhot tms täytyis olla et toi auringon lämpö ei pääsis niin hyvin sisälle. oon kuullu jostain foliosta tai jotain mikä heijastais sen lämmön takasinpäin. onks kellään kokemuksia vastaavasta? toivottavasti joku ymmärs mitä tarkotin. :D
Hyvä olla ajoissa.. :D
kesä tulee pikkuhiljaa ja aurinko alkaa lämmittään. mietin tos et millaset verhot tms täytyis olla et toi auringon lämpö ei pääsis niin hyvin sisälle. oon kuullu jostain foliosta tai jotain mikä heijastais sen lämmön takasinpäin. onks kellään kokemuksia vastaavasta? toivottavasti joku ymmärs mitä tarkotin. :D
---
---
Hyvä olla ajoissa.. :D
hyvin se tuntuu nyt jo lämmittävän :D
Äkkii joku sanokaa mitä tarkottaa LightScribe disc?? Tuli vastaan ku poltan CD:lle tiedostoja...
[q]Nelli, 3.4.2008 09:33:
Mitähän mun stereot tekee? Laitan ne ihan normaalisti päälle, jolloin ääni on sopivalla. Hetken päästä, ilman mitään näkyvää syytä, ääni yhtäkkiä laskee pari pykälää. Silloin joko kuuntelen hiljasella tai käännän kovemmalle. Sitten taas hetken kuluttua ääni pomppaa sen pari pykälää ylöspäin, joka yleensä säikäyttää aika hyvin, varsinkin jos oon aikasemmin kääntäny sitä kovemmalle.
Oon tarkistanu kaikki piuhat ja antennin, ja tuntuu ettei tohon vaikuta mikään, vaan se vaihtelee tota ihan oman mielensä mukaan. En tajuuuu. *eikä*
[/q]
Ettei sul olis päällä joku dynaaminen äänenvoimakkuuden säätö niissä stereoissa?
[q]Freja, 4.4.2008 07:24:
Mikä noist kaupan muovipullosimoista on lähinnä siman makua? Ei ny millää tekis mieli ostaa noit jumbopulloja ja todeta vaa et pahalle maistuu. Haluis ostaa heti sitä, mikä maistuu simalle.
[/q]
Kannattaa jättää suosiolla ne kaupan simat hyllylly ja tehdä omaa. Itse tekemä on niin paljon parempaa ja varsin helppoa, että sitä kannattaa se 3-7 päivää odotella. Pitäiskin pistää kevään eka satsi kohta tulemaan.
[q]Astaroth:
---
Mutta siinä, missä me kerromme ruotsalaisvitsejä, niin ruotsalaiset puhuvat kuulemani mukaan samanlaisia vitsejä norjalaisista. En sitten tiedä, mistä tämä tulee.
[/q]
Niin ja norjalaiset taas vuorostaan heittää vitsii meist suomalaisista !
[q]Freja, 4.4.2008 09:18:
---
Mul o vaa se ongelma, et mun pitäis viedä sitä ulkomaille, ja niitä omatekeleitä en oikeen uskaltais laittaa lentokoneen ruumaan. :/ Harmittaa hirveesti.
[/q]
Jaa no sitten asia on vähän hankalampi. Tosin en tiedä sitten kuinka hasardi se kaupan lötkö simapullokin on siellä lentokoneen ruumassa.
Mitä KEKEKEKEK tarkoittaa? Onko se vaan naurua?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- ...
- 798
- Seuraava »