Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]HasaKuningas, 18.11.2009 10:13:
lueskelin tässä Metroa ja siellä sitten oli taas näitä pahoinpitely juttuja

"poliisi epäilee miestä pahoinpitelystä ja laittomasta uhkailusta."

mitä helvettiä se laillinen uhkailu sitten on?
[/q]

No tietysti se uhkailu mitä poliisi suorittaa

Miksi neljän tunnin koulupäivän jälkeen väsyttää enemmän kuin kahdeksantunnin työpäivän? Työssä luonnollisesti joutuu liikkumaan ja nostelemaan tavaroita ja palvelemaan asiakkaita. Koulupäivän jälkeen nukkuu makeesti semmoset kolmen tunnin päikkärit mut ku tuut töistä jaksaa vielä alkaa siivoomaan ja tiskaamaan ja tekemään ruokaakin. En ymmärrä. Selittäkää tää mulle.

[q]akir0, 4.4.2008 08:15:
---
Nelli, 3.4.2008 09:33:
Mitähän mun stereot tekee? Laitan ne ihan normaalisti päälle, jolloin ääni on sopivalla. Hetken päästä, ilman mitään näkyvää syytä, ääni yhtäkkiä laskee pari pykälää. Silloin joko kuuntelen hiljasella tai käännän kovemmalle. Sitten taas hetken kuluttua ääni pomppaa sen pari pykälää ylöspäin, joka yleensä säikäyttää aika hyvin, varsinkin jos oon aikasemmin kääntäny sitä kovemmalle.
Oon tarkistanu kaikki piuhat ja antennin, ja tuntuu ettei tohon vaikuta mikään, vaan se vaihtelee tota ihan oman mielensä mukaan. En tajuuuu. *eikä*

---

Ettei sul olis päällä joku dynaaminen äänenvoimakkuuden säätö niissä stereoissa?
[/q]

Eeeei mun tietääkseni. Toi koko homma alko yhtenä päivänä vaan yhtäkkiä, ilman et olin koskenu muuhun ku on/off-nappiin.

Miksi jotkut ihmiset eivät äänensävystä erota, että kyse ei ole dissaamisesta vaan kehumisesta?

[q]Kolera, 30.7.2008 21:06:
Hikoilu. Sit vielä kun se hiki haihtuu iholta niin se ottaa myös ropasta lämpöenergiaa olomuodon muutokseen
[/q]

Jos oot aavikolla missä on 40 astetta, juot vettä mikä on 40 asteista, niin mikä viilentää sen nesteen sun kehossa? Ennemmin tai myöhemmin sun kehon pitäis muuttua kanssa 40 asteiseksi jollei ole mitään central cooling systeemiä

[q]Kolera, 13.11.2008 07:28:
---
Muikku, 13.11.2008 00:59:
Mitä KEKEKEKEK tarkoittaa? Onko se vaan naurua?
---
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kek
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kekeke
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kekekeke

=P

ja joo eli oon itse ymmärtänyt tuon ihan LOLOLOLOLOLOL:na enkä minään suurempaa tarkoitusta omaavana ilmaisuna. Korjatkaa toki jos olen taas ihan vitun hukassa ='(
[/q]

Näin mäkin sen olen ymmärtänyt - sama juttu LEL-ilmauksen kanssa. Ilmeisesti nämä ovat pienten "alakulttuurien" käyttämiä versioita vanhasta kunnon LOLista, auttaa hämäämään niitä jotka ei ymmärrä ja lähentämään ryhmän jäseniä yhteisellä jutulla.

Vähän kuin alettais klubbariporukassa sanomaan vaikka "lihamureke" aina kun pitäisi tervehtiä, ja sit voidaan myhäillä kun ohikulkijat ja muut lähellä oleskelevat ihmettelee huuli pyöreänä.

mitä kautta ihmiset on täällä hankkinu halvempia lentoja tai löytäny hyvii tarjouksia?

[q]Dave^, 8.1.2007 19:56:
---
RINY, 8.1.2007 19:52:
Oon jo kauan miettinyt, että miksei karkkipusseja saa enää normaalisti avattua pussin yläosan repimällä auki? Miksi nykyään jokaisessa pussissa on repäisykohta milloin pussin kylki aukeea yleensä helposti kokonaan, eli se aukee silloin mielestäni vääräst reunasta. O_o Voisiko joku kertoa miksi?

---
Sattuuko olemaan uudelleensuljettava pussi?
[/q]

Siis ei uudelleen suljettava ku tuollainen ihan tavallinen. Niin nissä on usein sellainen katkoviiva mistä repästään sitte auki ja siten se pussi aukeaa kyljestä, ei päältä ku mun mielestäni ois loogisinta.

Osaako toi koira oikeasti raaputtaa levyjä? Vai onko tämä lavastettu siten että toi äijä liikuttaa koiran jalkaa?

Levystä ei näy kameran puoleinen laita, joten eiköhän siellä joku äijä levyä raaputa, just my 50 cents.

[q]Apo, 8.1.2007 20:10:
---
RINY, 8.1.2007 19:52:
Oon jo kauan miettinyt, että miksei karkkipusseja saa enää normaalisti avattua pussin yläosan repimällä auki? Miksi nykyään jokaisessa pussissa on repäisykohta milloin pussin kylki aukeea yleensä helposti kokonaan, eli se aukee silloin mielestäni vääräst reunasta. O_o Voisiko joku kertoa miksi?

---

Yläreunaa on vahvistettu sen verran että karkkipussi kestää roikkua yläreunan varassa. Repäisykohta on lisätty varmaan sen takia että ihmiset sais pussit auki ilman työkaluja. Repäisykohdasta repäistessä oma taktiikka on ainaki yrittää repästä ihan vähän alas ja sen jälkeen sivulle tai lievästi yläviistoon (eikä kokonaan alaspäin) jolloin repeämä toivon mukaan menee sivusuuntaan eikä alaspäin.
[/q]

Mielenkiintoista! Nyt selvisi sitten sekin mysteeri!

Miks kaikki mustalaiset ajaa mersulla..? *täh*

[q]larzizi, 15.1.2007 11:41:
---
RINY, 15.1.2007 11:37:
Taidan olla tosi herkkusuu, mutta tuli mieleen että miksei niistä sipsejäkään ole enää semmosissa ihan pienissä pusseissa? Tai jos on niin ei ainakaan enää normaaalin kaupan hyllyssä. Miksi aina pitää ostaa joku järkyttävä jumbopussi jos haluaa vaan vähä raksuttaa jotain ku kattoo illalla leffan yksin. ???

---

Kyllä mä ainakin olen nähnyt noita pieniä pusseja monissakin paikoissa Itse en vaan nää niissä mitään järkeä, kun hinta kuitenkin on ihan kohtuullinen.. Mieluummin sitten ostaa samaan syssyyn isomman pussin.
[/q]

No en mä ainakaan oo niitä löytäny mistään! Ainakaan niistä kaupoista missä mä käyn. Tosin en kyllä oo tsekannu mitää hybermarkettien hyllyjä, kun en niin isoissa kaupoissa käy melkeen ikinä, ihan välimatkan takiakin.

Kuinka monta korppia on "murhassa?"

(Lauma korppeja on siis "murha", mutta muistaakseni tolle on olemassa tarkka lukumääräkin. Voin olla väärässä kyllä myöskin.)

[q]wiwi, 9.11.2009 12:16:
Kenen tehtävä on siirtää bussien kellot oikeaan aikaan? Oon liikkunut jonkun verran (HKL:n) busseilla viime aikoina ja ainakin viime loppuviikosta useimpien kellot näyttivät vielä kesäaikaa.

Niin joo ja sellaiset dösät, missä näkyy seuraavan pysäkin nimi: miten pysäkin nimi vaihtuu? Oon pari ollut kyydissä kun pysäkkien nimet ovat näkyneet näytöllä väärässä järjestyksessä, siis niin että suunta olisikin päinvastainen. Miten tämä on mahdollista?

On se jännä.
[/q]

veikkaan että ketään palkattua kellon ajan vaihtajaa ei ole, eiköhän kuskit ne tarpeen mukaan vaihda kuka jaksaa kuka ei. tai kun busseja huolletaan niin joku oikeen särmä työntekijä voi vaihtaa jopa kellon oikeeseen aikaan.

noi pysäkkien nimet luulisin tulevan ihan automaattisesti/ajastettuna. varmaan vaan vääriä namiskoita painellu kun on väärinpäin alkanut pysäkkien nimet pyöriä.

Miksi miehet kaahailee autolla?

Netin pitäis vaihtuu homePNA -> welho tänään. ongelmana on et tää vanha on vielä toiminnassa eli jos ne welholta nyt koittais kytkee sen toimintaan ni jäiskö se "koputtamaan" linjoille vai pitäskö sinne soittaa ja pyytää laittaa uudestaan heti ku homePNA sammuu?

vähän sekavan kuulosta toivottavasti joku tajus mitä tarkotin :)

Finnish Authorrights Collecting Society vastaako tämä Teosto:a?

[q]Muikku, 13.11.2008 00:59:
Mitä KEKEKEKEK tarkoittaa? Onko se vaan naurua?
[/q]
Tuo Kekeily tulee merentakaa, Aasiasta, en nyt muista tarkkaan mistä.
Ilmaus on naurua, vähän kuin heheheh, mutta menee kyllä tuo urban dictionary vähän metsään tämän asian kanssa. Kyseiseen termiin kun on tullut törmättyä jo Warcraft 2, aikaan paljon ennen WOW:ia.
Tai sitten vois vaan lukea ne sivut loppuun

[q]tir, 9.11.2009 18:40:
mikä on paras tapa harjata hampaat sähköhammasharjalla?
pitääkö sitä liikutella niinkuin tavallistakin harjaa vai vetää hiljakseen hampaiden pintoja vasten vai..
[/q]

Mä ainakin liikutan sillee eestaas, en niinkuin tavallisella harjalla hankaamalla, vaan sillee liu'utellen. En sitte tiiä, mitä joku tandläkare sanois, mut ei kai sillä kuitenkaan ole tarkotus hankaamalla hangata...

[q]whispering, 12.11.2008 22:51:

http://www.logitech.com/index.cfm/webcam_communications/internet_headsets_phones/devices/4226&cl=roeu,en
[/q]
Tässä on kyllä ihan varteenotettava vaihtoehto. Vähän huono kantama, mutta jollei tuo BT nyt ala pelittämään, niin eipähän tarvitse luopuoa ajatuksesta kokonaan.

O