Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]domi, 10.1.2007 19:09:
---
nomic, 10.1.2007 19:08:
Mistä mä arvasin, että SÄ olit quotsennut mua???+

---

[/q]

Tää on nyt tyhmä kysymys, mut: Vallataanko tää??

[q]domi, 10.1.2007 19:04:
---
Tällä hetkellä 0.44799 sekuntia.
[/q]

[q]Amma, 10.1.2007 17:20:
-clipeticlips-
[size=7]Katselin tossa yhtenä päivänä Krampin keskuksessa, kun sellaiset ala-asteikäiset, vaahtosammuttimenkokoiset, viimeisen päälle trendikkäät mini-Britneyt shoppaili keskenään ja pohti, että mihin kivaan niiden rahat vielä riittäis. Mä olin niiden iässä kotona kattomassa pikkukakkosta ja äippä osti mulle vaatteet.[/size]
[/q]

Haha, vähän lisä OT:tä. Olin tuossa joskus, kun yläasteella olin niin, vissiin ysiluokalla, TETissä ala-asteella. Olisikohan se ollut 1. vai 2. luokka, missä olin sitten kouluavustajana. Jostakin tuli keskustelu lasten kanssa sitten välkällä telkkariohjelmista ja kysyin et "Katottekste pikkukakkosta?" Lapset kattos mua kuin tyhmää ja sanoi "No ei (daa), me katotaan salkkareita!"

[q]nomic, 10.1.2007 19:12:
Tää on nyt tyhmä kysymys, mut: Vallataanko tää??
[/q]
Klubitus? Joo, se on helppoa.

[q]Steven Hoaks, 24.9.2009 10:46:
Millä nimellä kulkee sellainen veitsi joka avautuu nappia painamalla? ja joka menisi myös takaisin napilla.

Kävi vaan mielessä että olis melkoinen apu tommoisesta roudauksessa. Kun keikut kolmen metrin koreudessa niin ei ole pahemmin ylimääräisiä käsiä etsiä letheristä sitä pikkuista veitsi osuutta.
[/q]

mattoveitsi on varmaan roudauksessa katevampi kuin stiletti (riippuen tietty miten vahvaa teraa tarvitsee)

[q]ezzy, 10.1.2007 20:24:
Mikä junamatkassa maksaa?
[/q]

Monopoli ja tarve ylläpitää koko maan kattavaa rautatieverkostoa. Joka matkassa (ja pieneltä osaltaan myös jokaisessa verottajan viemässä veromarkassa) maksat siitä että perähikiän takanurkillekkin pääsee junalla.

[q]Kimbou, 24.9.2009 10:56:
---
domi, 24.9.2009 10:51:
---
Steven Hoaks, 24.9.2009 10:46:

---

Oisko stiletti?

---

stiletti juu, jostain sellanen hassu käsitys että ois laittomia suomessa, en nyt keksi mitään hyvää syytä niiden laittomuuteen mutta näin muistan joskus kuulleeni.

edit. itsellä tosiaan sellanen sivulta napista aukeava veitsi, mutta ei luonnollisesti mene napista takasin kiinni, mutta on helppo painaa vaikka reittä vasten kiinni. Itse ostin ulkomailta, kannattaa kattoa teräasekeskuksen sivuilta jos vaikka löytyis.
[/q]

Ei teräaseita taida muutenkaan saada kanniskella ihan vapaasti mukanaan.

[q]mark hamilton, 22.4.2009 08:59:
Saisiko jostain ostettua silikoonilihakset?
[/q]

Meiltä löytyis testisproteeseja 5 grammasta aina 38 grammaan. Jos niillä alottais?

[q]whispering, 29.7.2008 10:38:
---
NiMo, 29.7.2008 09:03:
mistä löytää sellaista "liimaa" jolla voi kiinnittää palapelin taustastaan jotta sen voi ripustaa seinälle, ilman että siis pitää laittaa lasia sen palapelin päälle..??

---

2-puolinen teippi? Löytyy vähän joka kaupasta, ei kannata ostaa sellasta ohutta millä esim valokuvia liimataan, vaan sellasta että se teippi on noin 1-2mm paksua.
[/q]

että se teippi on sitten sen verta vahvaa et pysyy siinä palapelissä ja vaihtokehyksessä kiinni?

Millä sais käännettyä tollasella pokkarikameralla otetun videokuvan horisontaalisesta pystyyn...? Hjälp!

[q]-Santtu-, 11.1.2007 14:21:
Lähdevesiautomaatin arvioitus: Kun se vaan tököttää tossa huoneenlämmössä, eikä tietääkseni edes sisällä mitään sähkölaitetta, niin: Miten se vesi on aina kylmää??

Vaivaa mua! *toktok*
[/q]

Kyllähän ainakin Edenin automaateissa on sähköllä toimiva kylmennys. Et oo vaan kattonu tarpeeks tarkasti

Lähdevesiautomaatin arvioitus: Kun se vaan tököttää tossa huoneenlämmössä, eikä tietääkseni edes sisällä mitään sähkölaitetta, niin: Miten se vesi on aina kylmää??

Vaivaa mua! *toktok*

[q]LooPy, 11.1.2007 14:24:
---
-Santtu-, 11.1.2007 14:21:
Kun se vaan tököttää tossa huoneenlämmössä, eikä tietääkseni edes sisällä mitään sähkölaitetta, niin: Miten se vesi on aina kylmää??
---

Meidän puljussa se kyketään kyl ainakin töpseliin siinä missä muutkin sähkölaitteet.

Ooks varma, ettei sitäkin?
[/q]

Hahaa! Sillä on kuin onkin töpseli! Eli siis vesiautomaatilla on oma sisäinen jääkaappi, problem solved

(en siis ole tyhmä vaan sokea *nauru*)

[q]domi, 24.9.2009 10:51:
---
Steven Hoaks, 24.9.2009 10:46:

---

Oisko stiletti?
[/q]

stiletti juu, jostain sellanen hassu käsitys että ois laittomia suomessa, en nyt keksi mitään hyvää syytä niiden laittomuuteen mutta näin muistan joskus kuulleeni.

edit. itsellä tosiaan sellanen sivulta napista aukeava veitsi, mutta ei luonnollisesti mene napista takasin kiinni, mutta on helppo painaa vaikka reittä vasten kiinni. Itse ostin ulkomailta, kannattaa kattoa teräasekeskuksen sivuilta jos vaikka löytyis.

edit. http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=kaantoveitset&pageOffset=&ID=3406

[q]-Santtu-, 11.1.2007 14:21:
Kun se vaan tököttää tossa huoneenlämmössä, eikä tietääkseni edes sisällä mitään sähkölaitetta, niin: Miten se vesi on aina kylmää??[/q]
Meidän puljussa se kyketään kyl ainakin töpseliin siinä missä muutkin sähkölaitteet.

Ooks varma, ettei sitäkin?

[q]Jinkso, 10.1.2007 19:02:
---
larzizi, 10.1.2007 18:35:
No huh, aika kova hinta (mun mielestä) risteilystä ja aamiaisesta

---

Odotas kun näet vielä ne laivan korotetut kaikki muut hinnastot. :) Varmasti loistavaa bisnestä yrityksille, aluksi meinasinkin koko hommaa boikotoida kalliina ryyppyreissuna.
[/q]
Meidän abiristeilyllä alkoholia sai ostettua tax freestä vasta aamulla. Koko ilta piti siis juoda kalliita drinkkejä baarista, ellei sitten omia juomia laivaan kuljettanut. Sekin oli kiellettyä ja "epäilyttäviä" laukkuja tutkittiin lähtiessä satamassa. Mun abiristeilystä on kyllä jo 5 vuotta, joten en sit tiiä onko enää sama meininki.

[q]nomic, 10.1.2007 19:08:
[/q]

[q]2la, 12.1.2007 19:00:
Lucky Dance -kokoelmalevyä varten. Siinä on kohta jossa ratsumiehet menevät vasemmalta oikealle tms, ja ymmärräthän toki mitä tapahtuisi jos napit olisivat väärissä korvissa?
[/q]

Kiitos tyhjentävästä vastauksestasi

Miks juusto maksaa niin paljon?

[q]kottarainen, 12.1.2007 20:30:
Halutaanko terveellisemmästä vaihtoehdosta tehdä kalliimpaa kuin potkan syömisestä?? Lidlissä näyttäis olevan suht halvahkoa juustoa ja myös meijereiden omissa kaupoissa on myytävänä huomattavasti halvempaa juustoa kuin marketeissa.
[/q]

Joo, halvimmaksihan tulis ostaa jotain roskaruokaeineksiä alennuksesta (niitä kun aina tuntuu oleva alennettuna) jos taas haluan ruokkia itseäni broilerilla ja tuoreilla vihanneksilla, tulee se tosi kalliiksi. Haittaverot roskaruokiin! ja vastaavasti terveellisten elintarvikkiden hinnat alemmas. Noi halpisjuustotkin on yleensä niitä kaikista rasvasimpia...

O