Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Jiimo, 7.1.2007 23:41:
---
sare, 7.1.2007 18:23:
ihana eka kommentti tänne...
Eli onks bambi joku eläinlaji vai vaan se disney leffan bambi?
(tätä on mietitty kaverin kanssa jo pitempään....*nauru*)

---

Eikös nuo ole metsäkauriita?
[/q]

Kyllä. Bambi-fanina voin kertoa, että Bambi oli vaan sen kauriin nimi. :)

[q]RINY, 8.1.2007 20:29:
Mielenkiintoista! Nyt selvisi sitten sekin mysteeri!
[/q]

Joo'o, ei mikään karkkitehtaiden salaliitto

[q]RINY, 8.1.2007 19:52:
Oon jo kauan miettinyt, että miksei karkkipusseja saa enää normaalisti avattua pussin yläosan repimällä auki? Miksi nykyään jokaisessa pussissa on repäisykohta milloin pussin kylki aukeea yleensä helposti kokonaan, eli se aukee silloin mielestäni vääräst reunasta. O_o Voisiko joku kertoa miksi?
[/q]

Yläreunaa on vahvistettu sen verran että karkkipussi kestää roikkua yläreunan varassa. Repäisykohta on lisätty varmaan sen takia että ihmiset sais pussit auki ilman työkaluja. Repäisykohdasta repäistessä oma taktiikka on ainaki yrittää repästä ihan vähän alas ja sen jälkeen sivulle tai lievästi yläviistoon (eikä kokonaan alaspäin) jolloin repeämä toivon mukaan menee sivusuuntaan eikä alaspäin.

Oon jo kauan miettinyt, että miksei karkkipusseja saa enää normaalisti avattua pussin yläosan repimällä auki? Miksi nykyään jokaisessa pussissa on repäisykohta milloin pussin kylki aukeea yleensä helposti kokonaan, eli se aukee silloin mielestäni vääräst reunasta. O_o Voisiko joku kertoa miksi?

Miks must tuntuu et kaikki rumpubassobileet on Tampereella?:F

[q]larzizi, 10.1.2007 16:53:
---
Hitchhiker, 10.1.2007 16:40:
Samalla tavalla olen itse ajatellut ja niin on muutaman kerran tullutkin tehtyä. Silti eniten ihmetyttää edelleen se, miksei asiasta mainita mitään.
[/q]

Ehkä nuo firmat olettavat ihmisten olevan valveutuneita ympäristöasioiden ja jätteiden hävittämisen suhteen, mutta kylläkin hyvin mielenkiintoista jos kerrotaan vain se miten sitä ei saa hävittää. Ei muutakuin vain mailia kyseiselle firmalle ja odottamaan mielenkiinnolla vastausta *vink*.

Voiko piimästä tehdä drinkkejä?

Olis mukavaa yhdistää kaksi lemppari juomaani;piimän ja viinan :D

[q]Steven Hoaks, 24.9.2009 10:46:

[/q]
Oisko stiletti?

Mikä on keittiösekoittaja?

[q]Mimir, 9.1.2007 17:25:
Mikä on keittiösekoittaja?
[/q]

Ettei vaan ois hellasärön vastine?

Googlen perusteella vois tarkoittaa hanaa mikä sekoittaa kuuman & kylmän veden.

Johtuuko se, ettei mun digiboxissa pysty kuuntelee Ylex:ää mun digiboxista tai kaapeliverkosta (tj.) vai Ylex:stä, ettei niiden lähetys kuulu digitaalisena viel?

[q]Miinapiina, 28.6.2009 00:10:
---

nyt toimii nuo kelausnapit yms, mut ainoot mitkä ei toimi, ni on ne värinapit :( mikä boxi teil on?
[/q]

Medion MDT 4040 PVR tai joku :D on jo muutaman vuoden vanha...

[q]onni3mk, 9.1.2007 17:47:
Johtuuko se, ettei mun digiboxissa pysty kuuntelee Ylex:ää mun digiboxista tai kaapeliverkosta (tj.) vai Ylex:stä, ettei niiden lähetys kuulu digitaalisena viel?
[/q]

Ei taida vielä kuulua ollenkaan tuota yleX-kanavaa missään boxeissa, itsellä ei ainakaan kuulu. Eli taitaa olla YLE:n "vika" ettei kuulu boxista.

[q]Zenni, 9.1.2007 11:55:
Paljonkohan ois peruutusmaksu toteutumattomasta ajotunnista?
[/q]

Tähän ei liene yksiselitteistä vastausta, eli riippunee noi sata prosenttisesti yrityksestä ja tapauksesta.

[q]Apo, 8.1.2007 20:10:
---
RINY, 8.1.2007 19:52:

---

Yläreunaa on vahvistettu sen verran että karkkipussi kestää roikkua yläreunan varassa. Repäisykohta on lisätty varmaan sen takia että ihmiset sais pussit auki ilman työkaluja. Repäisykohdasta repäistessä oma taktiikka on ainaki yrittää repästä ihan vähän alas ja sen jälkeen sivulle tai lievästi yläviistoon (eikä kokonaan alaspäin) jolloin repeämä toivon mukaan menee sivusuuntaan eikä alaspäin.
[/q]
Mä oon ratkaissut ongelman avaamalla pussin auki pohjasta. 90% pusseista aukeaa siististi, eikä lähde repeytymään.

Millä nimellä kulkee sellainen veitsi joka avautuu nappia painamalla? ja joka menisi myös takaisin napilla.

Kävi vaan mielessä että olis melkoinen apu tommoisesta roudauksessa. Kun keikut kolmen metrin koreudessa niin ei ole pahemmin ylimääräisiä käsiä etsiä letheristä sitä pikkuista veitsi osuutta.

[q]Steven Hoaks, 24.9.2009 10:46:
Millä nimellä kulkee sellainen veitsi joka avautuu nappia painamalla? ja joka menisi myös takaisin napilla.[/q]

http://www.marttiini.fi/puukot/shop/prod.asp?ContID=255 Otat puukon vyöltä, se liukuu samalla ulos tupesta, vähän niinku automaattisesti

[q]Apo, 9.1.2007 17:29:
Ettei vaan ois hellasärön vastine?

Googlen perusteella vois tarkoittaa hanaa mikä sekoittaa kuuman & kylmän veden.
[/q]

Hah, aika loisto toi hellasärö

Hanateoria kuulostaa varsin pätevältä. Tänä aamuna tuli ilmoitus, että kämppään tullaan tekemään "keittiösekoittajan kunnostus", sillä tässä vaan mietiskelen, että mitä ne on tulossa ronkkimaan Kiitän vastauksesta :)

[q]RINY, 8.1.2007 19:52:
[/q]

Niihin pitäis varmaan kehittää semmoset samanlaiset avaussysteemit mitä esimerkiksi pussiketsupeissa on

[q]tomppi, 7.1.2007 20:54:
Onko edellisen Idols kisan voittaja ja muut finalistit saaneet mitään tehtyy?
[/q]

Tästä oli viime torstain Iltasanomissa juttua.
Et mitä viime ja toissa vuoden voittajat ja finalistit
ovat saaneet aikaiseksi.

Tuossa vähän, mut ei koko juttua mikä oli painetussa lehdessä:
http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1295920

Ja kun nyt kerran rupesin asiaan perehtymään, niin:

Melkein kaikilla finalisteilla on sopimus Sony BMG:n kanssa.

Voittaja Ilkka Jääskeläinen: Teki levyn, jolla laulaa myös
hänen kaksoisveljensä. Levy floppasi pahemman kerran.

2. Katri Ylander: Debyyttialbumi on ollut Suomen virallisella
albumilistalla 24 viikkoa (1.1.07). Suosikki-lehden
Grand Prix-äänestyksessä Katri valittiin vuoden kotimaiseksi
naisartistiksi. Lisäksi voitti Miss Pop 2006 tittelin.

3. Pete Seppälä: Julkaisi viime vuonna
"Jos nukun kiltisti sohvalla..."- albumin.

4. Agnes Pihlava: Julkaisi myös albumin viime
vuonna. Mutta hänet muistetaan kai lähinnä
avioliittosotkuistaan ja n. 7v. pojastaan, joka
asuu Puolassa.

5. Henna Heikkinen: Hävisi julkisuudesta heti ohjelman
jälkeen.

6. Pauliina Kumpulainen: Laulaa kansanmusiikkiyhtye
Tallarissa.

7. Roni Tran: Julkaisi myös levyn viime vuonna.
On NRJ Radio Awardseissa ehdolla ''Vuoden
Kotimaiseksi Miestartistiksi'

Kuvat löytyy tuolta: http://www.idoleitajatahtia.com/

O