Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- ...
- 798
- Seuraava »
hehe, mul on varmaan joku ongelma asian kanssa, mut joudun palaan aika usein 1-2 kertaa kotiin lähtemisen jälkeen kun jotain unohtuu. Aika hermoja repivää
[q]Peikkotyttö, 10.1.2007 00:09:
---
hemuz-, 10.1.2007 00:06:
---
Peikkotyttö, 10.1.2007 00:00:
Voiko piimästä tehdä drinkkejä?
Olis mukavaa yhdistää kaksi lemppari juomaani;piimän ja viinan :D
---
no kokeile ihmees kuule
luulis nyt, jos kerra tomaattimehustaki...
---
piimää,jotain hedelmälikööriä ja sit vähän viinaa... hmmm
[/q]
Pist menee ja patentoi *hih**lmao*
[q]hemuz-, 10.1.2007 00:09:
Tai sit niinku purkkapusseissa
Uudelleen suljettava, ettei tulis kaikkee syötyy kerralla.
[/q]
Kyllähän noita uudelleen suljettavia mekanismeja on jo todella monissa karkkipusseissa. Se on sitä nykyaikaa
[q]tomppi, 9.1.2007 23:16:
---
Elmiira, 9.1.2007 23:00:
[Idols tiedot]
---
Kiitos.
Suomi Idols-kilpailijoiden taso on ollut tosi surkea. Missä on Suomen Bianca Ryan?
[/q]
Oon nähny ton ennenkin, mut yhä vaan tulee kylmii värei, kun tota kattoo. Huh huh, saatan olla "hieman" kateellinen tuollaisesta äänestä :P
miks smallville tulee nykyään tähän aikaan yöstä?*ding*
[q]LooPy, 10.1.2007 14:22:
Iltalehti.fi tänään: "Nostakaa ikärajaa"
[/q]
Miksi tuomaristo antaa 16-vuotiaille kommentteja:"Olet liian nuori", kun kisan ikäraja on se 16? Pitäiskö ikärajaa kenties sitten nostaa?
Tenavatähdet ja Karusellit takas.
[q]sare, 10.1.2007 18:30:
en ainakaan tiedä että kuuluis muuta kun aamiainen, mikä ei kanssa kaikista hyödyllisin oo*nauru*
[/q]
No huh, aika kova hinta (mun mielestä) risteilystä ja aamiaisesta
Saisiko jostain ostettua silikoonilihakset?
[q]MiMoSa, 10.1.2007 16:23:
Mistä tulee inttitermi tj? Tai siis että minkä lyhenne se on? Tää pitäs kyllä tietää mut en oo keksiny mitään järkevää mistä se vois tulla..*blush* Jotain jäljellä se kait on..*ding*
[/q]
Tj = Tänään jäljellä
Hiusväripurkeissa sanotaan aina, että väriä ei saa jättää purkkiin ja heittää pois. Mutta miksei niissä koskaan kerrota, että mitä sille sitten pitäisi tehdä? Yleisin vastaus varmaan olisi, että pistä kaikki vaan päähäs, mutta itse ainakin tuli lyhyttukkaisena monesti vastaan tilanne, jossa sitä väriä ei vaan olisi voinut enää pistää lisää. Tai no... olisi, mutta seuraavaksi se olisi sitten valunut lattialle.
Mistä tulee inttitermi tj? Tai siis että minkä lyhenne se on? Tää pitäs kyllä tietää mut en oo keksiny mitään järkevää mistä se vois tulla..*blush* Jotain jäljellä se kait on..*ding*
[q]larzizi, 10.1.2007 16:35:
Hiusväripurkeissa sanotaan aina, että väriä ei saa jättää purkkiin ja heittää pois. Mutta miksei niissä koskaan kerrota, että mitä sille sitten pitäisi tehdä? Yleisin vastaus varmaan olisi, että pistä kaikki vaan päähäs, mutta itse ainakin tuli lyhyttukkaisena monesti vastaan tilanne, jossa sitä väriä ei vaan olisi voinut enää pistää lisää. Tai no... olisi, mutta seuraavaksi se olisi sitten valunut lattialle.
[/q]
Varmaankin paras tapa hävittää tuo, on huuhdella se suurella määrällä vettä ja antaa sen valua viemäriin. Kuitenkin väri pestään pois päästä niin kaiken järjen ja logiikan mukaan tuo on paras vaihtoehto.
[q]larzizi, 10.1.2007 18:23:
---
sare, 10.1.2007 18:21:
Syksyllä tuli maksettuu tän kevään abiristeilystä jotain 100e...
Saa nähä paljon rahaa menee sitte laivalla:D
---
Mitäs kaikkea siinä sitten oli mukana muuta kuin hytti?
[/q]
en ainakaan tiedä että kuuluis muuta kun aamiainen, mikä ei kanssa kaikista hyödyllisin oo*nauru*
[q]Jinkso, 10.1.2007 18:29:
40e meni syksyllä ja 48e tuossa ennen joulua. Bussiin menee vielä jonkunverran.
Edit: Safkat ja hytti taisi kuulua.
[/q]
Mjoo.. meillä olisi kuulemma tossa 110 euron kieppeillä, joka sisältää hytin, ruuat ja bussikuljetukset. Teillä toi bussi taitaa tulla ihan tarpeeseen, mutta en kyllä meillä ymmärrä sitä. Plus että mun mielestä olis fiksu tarjota vaihtoehto, jossa ei oo mitään noita ylimääräisiä juttuja
[q]larzizi, 10.1.2007 18:35:
---
sare, 10.1.2007 18:30:
---
[/q]
Joo-o, luulis että meki ollaan jo bussista maksettu kun ne kuitenki tilattava on
[q]Jinkso, 10.1.2007 19:02:
Odotas kun näet vielä ne laivan korotetut kaikki muut hinnastot. :) Varmasti loistavaa bisnestä yrityksille, aluksi meinasinkin koko hommaa boikotoida kalliina ryyppyreissuna.
[/q]
Epäilemättä hinnat on aika korkeella. Ja onhan toi laivalle ihan hyvä tapa saada rahaa, kun reissujen hinnat on niin korkeella ja kuitenkin koko laiva tulee hinnasta huolimatta täyteen. Mutta kyllä abiristeily on yksi hieno kokemus elämässä.
[q]Gleba, 29.6.2009 11:02:
---
Miinapiina, 28.6.2009 00:10:
---
nyt toimii nuo kelausnapit yms, mut ainoot mitkä ei toimi, ni on ne värinapit :( mikä boxi teil on?
---
Medion MDT 4040 PVR tai joku :D on jo muutaman vuoden vanha...
[/q]
mulla on kans muutaman vuoden vanha samsung... ei ne värinapit vaan toimi, pitäis soittaa sinne tukee, taas kerran. soitin torstaina, ni siellä vastas eri tyyppi ku aikasemmin, ja sanoi, ettei toi yleiskauko oo mikään täydellinen korvaaja edelliselle, ja et ei voi mitään, paitsi jos maahantuoja tms haluis antaa mulle kaukon infrapunakoodit, ni sit ois eri juttu O___o
äääääh, ei jotenkaa taas jaksais... kolme päivää hoitanut muuttoa siivoiluja tms. ni on ihan poikki ja pää jäässä :D
[q]larzizi, 9.1.2007 20:08:
---
RINY, 8.1.2007 19:52:
Oon jo kauan miettinyt, että miksei karkkipusseja saa enää normaalisti avattua pussin yläosan repimällä auki?
---
Niihin pitäis varmaan kehittää semmoset samanlaiset avaussysteemit mitä esimerkiksi pussiketsupeissa on
[/q]
Tai sit niinku purkkapusseissa
Uudelleen suljettava, ettei tulis kaikkee syötyy kerralla.
[q]larzizi, 10.1.2007 18:35:
[/q]
Odotas kun näet vielä ne laivan korotetut kaikki muut hinnastot. :) Varmasti loistavaa bisnestä yrityksille, aluksi meinasinkin koko hommaa boikotoida kalliina ryyppyreissuna.
Paljon on viivettä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- ...
- 798
- Seuraava »