Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]larzizi, 2.1.2007 21:07:

*zip*

[/q]

Mie oon miettiny samaa. Luulen et bileissä kaljanjuojat höpöttää paljon ja olut ei oo väljähtäneenä niin hyvää..toisin kuin siduissa ja lonkuis maku ei kärsi niin paljoo..

[q]larzizi, 2.1.2007 21:07:
Eikä välttämättä ole ihan täysinäisiäkään, mutta lähes aina sinne kaljapulloon on jäänyt sentään jonkun verran.
[/q]

Riippuu hyvin pitkälti siitä kuinka paljon sitä kaljaa pohjalla on, mutta ihan viimeset pari senttiä kaljoista on melkein poikkeuksetta aika kauheen makusta lämminta ja väljähtänyttä litkua. Mun ainakin tekee mieli ottaa uus pullo tai tölkki jos vanhaa pidellyt jo kauan kourassa.

[q]blastic, 2.1.2007 21:13:
Riippuu hyvin pitkälti siitä kuinka paljon sitä kaljaa pohjalla on, mutta ihan viimeset pari senttiä kaljoista on melkein poikkeuksetta aika kauheen makusta lämminta ja väljähtänyttä litkua. Mun ainakin tekee mieli ottaa uus pullo tai tölkki jos vanhaa pidellyt jo kauan kourassa.
[/q]

Joo siis en tarkottanut, että jos siellä on muutama sentti pohjalla. Ei se oo vielä paha. Mutta se, että pullo voi olla lähes puolillaan, puolillaan tai jopa tosiaan lähes täysi.

[q]larzizi, 2.1.2007 21:14:
Joo siis en tarkottanut, että jos siellä on muutama sentti pohjalla. Ei se oo vielä paha. Mutta se, että pullo voi olla lähes puolillaan, puolillaan tai jopa tosiaan lähes täysi.
[/q]

Jaa jaa.. no ehkä ne aikasemmat kaljat aiheuttaa lyhytaikaista muistinmenetystä ja jos vaikka joku on justiinsa kiskomassa tupakalle tai jotain...

Ja tossahan tulikin jo aika liuta muitakin todennäköisiä syitä.

[q]Annakins, 3.1.2007 10:56:
[size=9]Noni, oisko nyt oikee paikka :D[/size]

Minkä takia Saddam Huseinista puhutaan aina Saddamina? Ei George Bush oo George tai Tony Blair Tony yleisessä kielenkäytössä.
[/q]
koska kaikki varmaan tietää ketä tarkotetaan jos puhutaan saddamista.. tony ja george ei ole mitään kauhean harvinaisia nimiä..

[q]Annakins, 3.1.2007 10:56:

Minkä takia Saddam Huseinista puhutaan aina Saddamina? Ei George Bush oo George tai Tony Blair Tony yleisessä kielenkäytössä.
[/q]

Kai sitä varten ku Saddam = Satan on aika yhtäläisiä.. sopii jenkeille pahan nimeks

eli toisin sanoen ei mulla ole hajua :D

[q]Verano, 3.1.2007 11:05:
Sitä mä juuri, tosin vielä roikun rekisterikilves.
[/q]
*köydenheittäil**luukkuunkiskoil*

[q]zaler, 3.1.2007 11:50:
---
Annakins, 3.1.2007 10:56:

---

koska kaikki varmaan tietää ketä tarkotetaan jos puhutaan saddamista.. tony ja george ei ole mitään kauhean harvinaisia nimiä..
[/q]

nii-i. mut silti. Ei muiden Lähi-idän maiden johtajia kutsuta etunimellä.

[q]Annakins, 3.1.2007 11:52:
---
zaler, 3.1.2007 11:50:
---
Annakins, 3.1.2007 10:56:

---

---

nii-i. mut silti. Ei muiden Lähi-idän maiden johtajia kutsuta etunimellä.
[/q]
Ei sillä ole väliä onks se lähi-idän johtaja, se on julkkis :D
kyllähän britneykin on vaan britney :D

sitä sukunimeä on ihan turha sanoa siihen jos tiedetään kenestä puhutaan. enhän mä kavereistanikaan puhu kun etunimillä.. tai jotain

Miksi Subiltakin alkaa Twin Peaksin uusinnat 6.1.?

Miksi kehä1:llä on liikennevalot suoraan matkaaville kontulan kohdalla itään mentäessä?

[q]domi, 4.1.2007 11:57:
---
RantaPallero, 4.1.2007 11:55:
Miksi kehä1:llä on liikennevalot suoraan matkaaville kontulan kohdalla itään mentäessä?

---

Tarkoitus vähentää ruuhkaantumista tulevissa risteyksissä?
[/q]

Kuullostaa loogiselta, mutta kun en ole nähnyt valoja ikinä punaisella...

Mitä ihmiset ovat maksaneet/tulevat maksamaan abiristeilystä?

[q]SmiLE, 3.1.2007 20:37:
Tuossa töissä syödessäni siemenettömiä viinirypäleitä heräsi kysymys. Kuinka niitä sitten kasvatetaan kun niissä ei niitä siemeniä ole??!!! Eikös nekin niistä siemenistä kasva nuo viinirypäleet?

[/q]

No ku ne on keinosiemennettyjä! HöHöHöHöHö!!!!!!!!!!!!!!!!!

mistä saisi laturin tollaseen perusnokiaan? (6021 mallinen)
ja maksaako ihan hirveästi?

[q]Jusna666, 4.1.2007 18:41:
---
SmiLE, 3.1.2007 20:37:
Tuossa töissä syödessäni siemenettömiä viinirypäleitä heräsi kysymys. Kuinka niitä sitten kasvatetaan kun niissä ei niitä siemeniä ole??!!! Eikös nekin niistä siemenistä kasva nuo viinirypäleet?

---

No ku ne on keinosiemennettyjä! HöHöHöHöHö!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/q]

Moi moon rypäleitten keinosiementäjä
AMK:ssa 3,5 vuotta...

[q]Freja, 4.1.2007 04:37:
Tulipa mieleen Franklin-kilpikonna. Se piirretty. Jotkut tietää, jotkut ei. Mutta tietäisikö joku, miksi vain Franklinilla on nimi? Miksi muut ovat "nimeltään" esim Myyrä, Karhu, Koira, mitä niitä nyt on (eikä varmaa ees noita mut u got the point)...? Miksi niillä ei ole nimiä, tai siis niiden nimet on niiden laji?
[/q]
Ajattelin ensin, että ehkä se on sen takia, koska kyseessä on päähenkilö, niin sillä on kiva olla muukin nimi kuin vain 'kilpikonna'. Ja toisaalta lapsille sillä ei varmaan ole niin hirveästi väliä onko niillä muilla eläimillä oikeaa nimeä. Luultavasti vaan helpompi muistaa hahmot, kun muistaa vaan mikä eläin oli kyseessä.
Mutta toisaalta, myös Franklinin pikkusiskolla on nimi, Harriet.

[q]zaler, 3.1.2007 12:31:
enhän mä kavereistanikaan puhu kun etunimillä.. tai jotain
[/q]

SADDAM ON SUN KAMU!!!!!!11!!!!1

Mut sit ihan ot:na: Miksi mun toinen cd-soitin ei soita vikoja biisejä levyltä. Tai soittaa, mutta alkaa pätkiä ja toinen, samanlainen soitin soittaa nuo samat biisit ihan puhtaasti. En käsitä. Ei ole kumpikaan voinut maahankaan pudota.

[q]nomic, 4.1.2007 19:30:
---
zaler, 3.1.2007 12:31:
enhän mä kavereistanikaan puhu kun etunimillä.. tai jotain

---

SADDAM ON SUN KAMU!!!!!!11!!!!1

[/q]
oli.. :(

O