Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Olen tullut muutamaan otteeseen kotiin lenkiltä hikisenä ja ottanut kissan syliin. Kissa on alkanut innoissaan haistelemaan ja loppuen lopuksi jopa nuolemaan kainaloa. Sama kävi taas tänään, tosin nyt nuoleminen oli vaihtunut järjettömään puskemiseen

Se myös tykkää yli kaiken työntää päätään niin perheen kenkiin kuin vieraidenkin kenkiin. Ja jos kaverikaan ei uskalla haistaa omaa kenkäänsä, niin sen on todella haistava pahalta.

Miksi ihmeessä se mahtaa pitää hien hajusta ja onko se ihan yleistä kissoilla, vai onko meille vain sattunut tulemaan joku erikoinen yksilö?

[q]Mark Hamilton, 3.12.2006 19:52:
Miksi olen aina tälläneen?[/q]

ikävä kyllä en osaa vastata tähän..

[q]Freja, 1.12.2006 04:06:
Minkälainen juttu on luunappi? Tuli sitäkin tässä ihmeteltyä unentoivon lomassa. Huomasin, etten ees tiedä, mitä se tarkoittaa.
[/q]

Luunappi oli omas lapsuudessa sellanen, et nipattiin toisiamme otsaan.. tai sit vanhemmat nippas jos kiukutteli :D

sulla on väärät lähikaupat.
ainakin meijän kapasta saa pikkupusseja.

[q]Norb, 1.12.2006 17:06:
Jeps, on yleistä kissoilla :) Näin ne tunnistaa/oppii tuntemaan ihmisen. Vieraiden kengät haistellaan ykkösenä, näin tulee kaveri tutuks :) Etenkin omanihmisen hiki on lemppari, tuo turvaa ja noin poispäin. Ja jos olet huomannu kissan aukovan suutaan haistellessa niin se käyttää suussa olevaa jacobsoninelintä (joka ihmisillä on surkastunut) haistaakseen paremmin. Se vasta onkin hassun näköistä xD

Kun mun mies on tullut salilta niin se on heittänyt hikisen paitansa kisujen päälle. Niissä hajuissa on mukava olla xD Ja sit mä ihmettelen miks kissa haisee hieltä, yöks..
[/q]

Ah, tämä selittääkin paljon

[q]Mark Hamilton, 3.12.2006 19:52:
Miksi olen aina tälläneen?
Miksi en osaa myötää että en vain osaa?
[/q]

koska et osaa?

[q]2la, 30.11.2006 14:57:
---
Sparkling, 30.11.2006 14:40:
Miksi esim. mp3-soittimen kuulokkeiden johdot on AINA sekasin kun ne pistää laukkuun ja vaikka kuinka nätisti yrittää ne sinne asetella

---

Sulla pitäisi olla joku pinni tai klemmari jolla niputtaa ne johdot. Yksinkertaisen tehokasta. :)
[/q]

Ei sitä aina (yleensä) kerkee rupee niputtaa niit johtoi...
mut joo, tätä oon itekki ihmetelly.

Okei, eli siis suomessa ihan oikeasti voi saada tartunnan. Asia selvisi, kiitos.
Seuraavaksi selvittelemään mitä rokotuksia on voimassa. Osahan kestää eliniän kait.

[q]Jusna666, 4.12.2006 11:22:
Onks tommosii polioita, kurkkumätää yms. tuberkulooseja mukamas vielä liikenteessä?
Sairastuuks porukka viel nykypäivänä tommosiin tauteihin vai johtuuko noiden sairauksien vähyys siitä, että kaikilla tosiaan on rokotukset kunnossa?
[/q]

Kaikki vanhemmathan ei anna rokottaa lastaan mahdollisten sivuoreiden takia o_O

[q]Hyzenthlay, 4.12.2006 11:50:
---
hemuz-, 4.12.2006 11:48:

---

mitä sivuoireita noista tulee?
[/q]

Täs esmes http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/kansanterveyslehti/lehdet_2005/1_2005/mpr-taudit_vai_rokotus__riskit_puntarissa/

[q]Hyzenthlay, 4.12.2006 11:50:
---
hemuz-, 4.12.2006 11:48:

---
mitä sivuoireita noista tulee?
[/q]

Aikuiselle saattaa tulla käsivarsi vähän kipeeksi ja mustelmaiseksi. Ei siis kummempaa..

oon kauan ihmetellyt mitä tarkoittaa Happoradion biisin nimi " HC-Sää "

[q]Annakins, 4.12.2006 12:38:
---
Jusna666, 4.12.2006 11:22:
Onks tommosii polioita, kurkkumätää yms. tuberkulooseja mukamas vielä liikenteessä?
Sairastuuks porukka viel nykypäivänä tommosiin tauteihin vai johtuuko noiden sairauksien vähyys siitä, että kaikilla tosiaan on rokotukset kunnossa?

---

Vaikka länsimaissa kaikki rokotettaisiinkin, niin etenkin kehitysmaissa ei. Joten joo, on niitä vielä, valitettavasti, liikkeellä.
[/q]

Juu, on toki. Mut puhuinkin ihan suomen tasolla, eli jos jätät rokotteen hankkimatta, niin mikä todennäköisyys on sairastua johki tommoseen jos et edes matkustele mihkään? Piileekö suurin tartuntavaara siinä, että joku näistä kehitysmaista tänne matkaava tartuttaa sen sinuun?

Miksi esim. mp3-soittimen kuulokkeiden johdot on AINA sekasin kun ne pistää laukkuun ja vaikka kuinka nätisti yrittää ne sinne asetella

[q]rakettilehmus, 4.12.2006 12:46:
---
Jusna666, 4.12.2006 11:22:

---

Esimerkiksi Virossa tuberkuloosia esiintyy vielä jonkin verran, joten suosittelisin rokotteiden ottamista.
[/q]

Venäjällä on kanssa joku antibiooteille vastustuskykyinen kanta tullu esiin eli ehdottomasti rokotukset kehiin.

[q]Jusna666, 4.12.2006 11:22:
[/q]
Esimerkiksi Virossa tuberkuloosia esiintyy vielä jonkin verran, joten suosittelisin rokotteiden ottamista.

[q]Freja, 4.12.2006 19:50:
Mä halun Smack the pony!-sarjan jaksot itelleni! Mistä mistä hä?
[/q]

Ei vissiin oo saatavilla ku semmonen Best of Boxi. Ei muuta kun nimi anomukseen ni ehkä semmonen oikee boxi joskus tulee...

http://www.petitionspot.com/petitions/smackthepony

ps. on kyl perhanan hyvä sarja*joo*

[q]Bio, 16.12.2006 18:30:
---
astaroth, 16.12.2006 18:27:
---
Flügel, 16.12.2006 18:24:
Taas on pakko kysellä tyhmiä, mutta en vain tajua. Eli: miten noita miksejä saa ladattua omalle koneelle, mulla kun "kuuntele"-napikasta kone avaa suoraan quicktime-ohjelmalle, eikä edes anna vaihtoehtona tallentamista, prkl. Eli miten??

---

mikä selain? ootko kokeillu klikata oikean puoleista nappia ja "tallenna koneelle"?

---

Mulla oli toi ongelma firefoxin kans, mut sen voi korjata menemällä työkalut -> asetukset -> sisältö välilehti -> (tiedostotyypit) muokkaa -> ja sit laittaa mp3:n kohdalle "tallenna levylle"
[/q]

HAH mullakin oli sama ongelma joten kiitos vastauksesta

[q]Euphoria, 4.12.2006 17:47:
Tulipa mieleen, että kuka on soittanut pisimmän setin ikinä*täh*
[/q]
Dj Promo, 87h, tehty viime kesäkuussa Melbournessa.

Tätä ennen voimassa oli Dj Genixin 85h setti.

[q]kiiki, 27.11.2006 12:32:
---
akir0, 27.11.2006 11:18:
käveleppä liikkeeseen apua varten.

---

Ei muuten ollenkaan huono idea
[/q]

PÄRKELE, mulle myytiin piuha jolle ei ole paikkaa tässä pirun koneessa

O