Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]yoni-, 27.11.2006 19:02:
Mikä teknossa viehättää ?*ding*
[/q]
Kolina.
Mikä teknossa viehättää ?*ding*
[q]RiD, 11.11.2008 13:59:
Miten saan nahkakengät lopettamasta hiertämisen. Ostin 170euron clarksit työkengiks ja nää hiertää ku maajussi possuaan. Halp!
[/q]
Ostamalla oikeen kokoset kengät? ;) En mä tiiä, mutta itellä ainakin auttaa se, että pitää vaan jonkun aikaa kenkiä ja antaa vaan sen kengän mukautua siihen jalan muotoon. Voithan sä tietysti laittaa kantapäihin sellaset pehmikkeet joita saa kaupasta. Vai mistä kohtaa ne hiertää?
Miten saan nahkakengät lopettamasta hiertämisen. Ostin 170euron clarksit työkengiks ja nää hiertää ku maajussi possuaan. Halp!
Olisiko yhtään väärin todeta, että elokuvien ja musiikki-teollisuuden kannalta 70/80-luvulla oltiin "aikamme huipulla", mitä tulee uusien ideoiden ja käytännössä myös luovuuden suhteen?(huom. suhteessa ideoiden määrään)
R.I.P. Stanley Kubrick, Stan Winston yms.
Kuin myös artistien ja kuluttajien kulta-ajat:
Ehkä tästä ajasta vielä kerrotaan tai ei, mutta vittu mä ainakin olen onnellinen kaikesta mun ajan musiikista, elokuvista ja peleistä, sekä ihmisistä - olette elämäni suola ja sokeri, mikä aina pitää kiinnostukseni korkealla ja motivaationi korkealla - tietysti =D
ALEEEXAAANDEEER THEE GREAAAT!!!!
[q]JussiS, 28.11.2006 13:41:
---
Timce, 27.11.2006 20:48:
Laiskana miehenä en jaksa lähteä penkomaan ja Tucowsista ei löytynyt, joten kysytäänpä teiltä, mistä löytyy freeware-ohjelma, joka nauhoittaa kaiken äänen joka äänikortin kautta kulkee. ts. "what u hear"-toiminto ja mielellään suoraan ämpäreiksi.
Kiitos jo etukäteen.
---
Audacity on tohon näppärä jos ei windowsin oma sound recorder riitä.
[/q]
Goldwave tekee myös..
sitä tuli muutenki käytettyy ku oli pc
[q]ALIEN, 28.11.2006 13:44:
---
yoni-, 27.11.2006 19:18:
Eise vaan nyöky.
---
todistit olevasi skenepisteissä pakkasenpuolella - ja pahasti!
[/q]
Huomasin, meninki sitte lataileen dj Helliä ja toivon uutta nousua!
[q]Amma, 28.11.2006 13:52:
Mitä kehossa tapahtuu silloin, kun ihminen pelästyy/säikähtää?
[/q]
Ainakin pulssi ja adrenaliinitaso nousee.. silloin on valmis pakenemaan tai puolustautumaan. Ite ainakin huomannu jos pelästyy kunnolla ni sydän hakkaa ja sellanen tärinä olo.. sit tapahtuu samal taval ku eläimilläkin et selkäkarvat nousee pystyyn, ihmisil ehkä käsivarsis ja niskakarvat.
ai niin
kysmys kuulkuu - käsititkö tuota tekstiä yhtään?*känni**känni**känni*
btw.
Ja, ettei unohtuisi... ->
[q]RiD, 11.11.2008 13:59:
[/q]
Menehän kaupan kosmetiikkaosastolle ja etsi sieltä jalkojenhoitofirma Schollin teline. Niillä on huoparenkaita, itsekiinnittyviä liikavarvasrenkaita, joilla saa lopetettua kengän kosketuksen myös rakkulakohtaan, ja vaikka mitä. Myös apteekeista saa erilaisia leikattavia, paksuja laastareita, joita voi laitella hiertävään kohtaan jo ennenkun mitään on syntynyt.
Varsinkin kesäisin käytän jatkuvasti Compeed-rakonestopuikkoa, joka tekee ihon pintaan kalvon jonka läpi hiertoa ei synny kovin paljon. Paksujen sukkien kanssa en ole sitä koittanut koska oletan, ettei sillä olisi tehoa.
Mä olen hiertymien kuningatar, koska mulla on jalkaterien kokoero n. 2 numeroa. Kengät pitää ostaa sen isomman jalan mukaan, joten pienemmän jalan kenkä lonksuu aina liian isona -> hiertymiä syntyy melkein kaikista ei-lenkkareista
miksi kaveri toiminto ei pelaa?
[q]Amma, 28.11.2006 13:52:
Ajatuksen tarkennus:
Miten ja miksi ihminen pelästyy? Mistä fyysiset oireet (pulssin kohoaminen ym.) alkavat?
[/q]
ihminen havaitsee ympäristössään jonkin asteisen äkillisen kriisitilan, joka voi olla vahingollinen, ns. fight or flight - tilanne. sydämen sykintä tihenee ja sen kerralla pumppaama verimäärä kasvaa.sydämen ja toimivien lihasten verisuonet laajenevat kun taas ihon ja sisäelinten verisuonet supistuvat.tämä kaikki mahdollistaa lihasten maksimaalisen ravinnonsaannin mahdollisen nopean toiminnan varalta.hieno termi tälle vallitsevalle tilalle on sympatikotonus eli tila, jolloin autonomisen hermoston(tahdosta riippumattoman hermoston) sympaattinen osa on aktivoituneena äärimmilleen.adrenaliinin eritys vereen tehostaa sympatikotonuksen vaikutuksia.
Miksi ihminen irvistelee kun sitä sattuu?
[q]wammi, 28.11.2006 21:46:
---
Amma, 28.11.2006 13:52:
Ajatuksen tarkennus:
Miten ja miksi ihminen pelästyy? Mistä fyysiset oireet (pulssin kohoaminen ym.) alkavat?
---
ihminen havaitsee ympäristössään jonkin asteisen äkillisen kriisitilan, joka voi olla vahingollinen, ns. fight or flight - tilanne. sydämen sykintä tihenee ja sen kerralla pumppaama verimäärä kasvaa.sydämen ja toimivien lihasten verisuonet laajenevat kun taas ihon ja sisäelinten verisuonet supistuvat.tämä kaikki mahdollistaa lihasten maksimaalisen ravinnonsaannin mahdollisen nopean toiminnan varalta.hieno termi tälle vallitsevalle tilalle on sympatikotonus eli tila, jolloin autonomisen hermoston(tahdosta riippumattoman hermoston) sympaattinen osa on aktivoituneena äärimmilleen.adrenaliinin eritys vereen tehostaa sympatikotonuksen vaikutuksia.
[/q]
Säikähtäminen on maailman nihkeintä OIKEESTI.
[q]Norb, 6.11.2008 14:54:
MMC Snap-In, mitä helkuttia tuo Snap-in tekee?
[/q]
Missähän yhteydessä termi esiintyy? Jos liittyy Windows-ympäristön Microsoft Management Consoleen (Wikipedia) tarkoitetaan sillä tuon konsolin lisäosia, joilla saadaan näkyville erilaisia järjestelmän resursseja ja pystytään muokkaamaan niitä. Näitä ei ehkä kannata ihan sokkona lähteä testailemaan jos ei tiedä mitä tekee...
Tai sitten kyseessä on jotain MMC-muistikortteihin liittyvää...
[q]Pauha, 29.11.2006 16:36:
[/q]
Vaikee siinä on hymyilläkään..
[q]wiwi
Läjän yläpuolella roikkuu joka suuntaan näkyen neljä A4-kokoista kylttiä, joissa pyydetään, ettei pakkauksia avattaisi ja kerrotaan että tuotteita löytyy hyllystä myös yksittäin. Mitäs luulet, toimiiko? :D
[/q]
Mistäköhän mä luin, ettei kaupat sais noita kylttejä käyttää?
Oh well, not my problem. :) Kai se kauppias paremmin tietää.
[q]Pauha, 29.11.2006 16:36:
[/q]
Sanoisin sen olevan opittu reaktio, kuten hymyileminenkin..
[q]Kimmopoika, 30.11.2006 13:35:
miksi haukotus tarttuu?
[/q]
Tiede-lehdestä (FT Ilkka Koivisto) lainattua:
"Luultavasti haukotuksen tarttuminen on yksi esimerkki toiminnan tarttumisesta, joka on yleistä sosiaalisilla eläimillä. Kun kananpoikaryhmässä yksi alkaa nokkia ruokaa maasta, pian nokkivat muutkin, vaikkei niillä olisi edes nälkä. Tällaiset toiminnat ilmeisesti lujittavat yhteenkuuluvuuden tunnetta.
Ihminen tempautuu helposti ja huomaamattaan mukaan ryhmän käyttäytymiseen. Vastaavasti kuin haukotus tarttuu vaikkapa nauru. Haukottelu- tai nauruaallon alkamiselle voi olla fyysinen syy, kuten väsymys, mutta toiminta tarttuu, vaikke osallistuja olisi tästä tietoinen. Huomasin kerran katsellessani urheilukentällä korkeushyppykilpailua, että hyppääjän ponnistaessa nostin vaistomaisesti toista jalkaani. Olin hämilläni kunnes huomasin, että muut katsojat tekivät samoin. "
Miksi aina minä? Siis miksi mun on niin vaikea seurata annettuja ohjeita?
Teen yhtä postitusproggista, ja vaikka kuinka yritin tavata mulle annettuja (yksityiskohtaisia) ohjeita, niin mokasin heti! *toktok* Eikä toi ole edes vaikee homma. Nyt pitää sitten taas selitellä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- ...
- 798
- Seuraava »