Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]xcft, 24.8.2007 14:54:
Molemmat väärin, ne on ranskiksia.
[/q]
PHREEDOM PHRIES!
[q]Verano, 20.10.2006 12:27:
Onko joku kokeillut niitä jyvillä tms täytettyjä mikrossa lämmitettäviä hartiatyynyjä? Vai mitä ne nyt onkaan. Mutta enivei, onko niistä apua jumittaviin hartioihin?
[/q]
Ne on ihan toimivia systeemejä, ainaki lämmittäny lihakset hyvin jonka jälkeen kevyehkö hieronta.
Ihastuukohan kukaan koskaan muhun....? Sillee ihan oikeasti.
[q]Amma, 18.10.2006 22:01:
Mistä voi ostaa kokomustan, tekstittömän/kuvattoman/koristelemattoman (puuvillaisen) peruslippalakin? Sellaisen mukavan, kivannäköisen, päähän hyvästi istuvan.
Kaupoissa on kyllä kaikenlaisia "army"-versioita ja aina jotain hiton koristeluja, muttei tavallisia siistejä.
[/q]
http://www.mainostekstiilit.com/products/lippikset/9/54/
tuol ainaki o
[q]pirpeli, 20.10.2006 12:29:
[/q]
Todennäköisesti.
[q]noena, 16.11.2009 16:29:
Miksi en aina näe kaikkia ihmisten postauksia topikkeihin? Quoteissa on joskus semmoisia viestejä mitä en löydä, vaikka topikin jos toisenkin läpi kahlaisin
[/q]
Postaaja ignoressa? Tai viesti poistettu.
[q]noena, 16.11.2009 16:29:
Miksi en aina näe kaikkia ihmisten postauksia topikkeihin? Quoteissa on joskus semmoisia viestejä mitä en löydä, vaikka topikin jos toisenkin läpi kahlaisin
[/q]
edit: too slow
[q]pirpeli, 20.10.2006 12:29:
[/q]
Sulla on kyllä niin uskomattoman pirskahteleva ja suorastaan loistava persoona että on vaikea kuvitella ettei ihastuisi Ehkä joku on jo ihastunut mutta ei ole uskaltanut sanoa siitä...
Miks joidenkin tasakattosten talojen katoilla on hiekkaa? Siis semmonen kunnon kerros hiekkaa joka on oikeesti tuotu sinne? On aika painava eriste jos se sitä varten sinne raahataan.
[q]satumetsä, 20.10.2006 23:42:
Mulle tuli hassu juttu mieleen.. Mä voisin sanoa mun murulle esim. " Hyvä meno KULLALLA" mutta jos sanon sen vaikka 2 kaverille niin se olis "Hyvä meno KULLILLA" kulli Vai miten se oikeasti kuuluu sanoa.. kullilla, kulleilla *nauru*, kulloilla??
Kertokaa hei joku
[/q]
Kyl se on reippaasti vaan että 'kullilla'.
Mistä sanonta "Lahti pilaa tunnelman" juontaa juurensa alunperin?
[q]Freja, 22.10.2006 12:23:
Kuinka paljon säästäisi vuodessa, jos sulkisi tietokoneen kokonaan yön ajaksi kun sitä ei käytä, ja laittaisi telkunkin kokonaan kiinni eikä vain standbylle?
Eikö se nyt kuitenkin halvemmaksi tule, kuin niiden ainainen päällä oleminen?
[/q]
Perusmikro kuluttaa sähköä tommoset 60W työpöytäkäytössä ja tehomikro n. 3*60W. Ja telkku voi kuluttaa standby-tilassa ehkä n. 3W. Eli vuodessa perusmikro kuluttaa öisin 365/3*24*60W=175,2kWh. KWh maksaa jonkun 8snt, joten pc:n pitäminen öisin päällä kuluttaa 175,2*0,08e = n. 14e. Ja telkku kuluttaa siis stanbytilassa vuodessa 365*3*24*3/1000*0,08 = n. 6e.
Ja todellisuudessa pc:n virrankulutus voi olla pienempikin, jos virransäästöasetukset on kytketty käyttöön, joten ei tossa nyt niin isoista summista ole kyse. Mutta kannattaisi toki kaikki sähkölaitteet kytkeä virrattomiksi, kun niitä ei käytä, niin maailma pelastuu. (huh huh, sisäinen insinööri heräsi).
[q]-K-, 4.10.2006 22:34:
siis ku mä en oikeesti tajuu näistä jutuista oikeestaan yhtään mitään. Ihmetyttää vaan kun tuolla alhalla toi ilmottaa että "langaton verkkoyhteys" tila yhdistetty ja "signaali hyvä" mutta selain tai mikään muukaan ei toimi, netti ei toimi.
[/q]
Sit Käynnistä-Suorita-command ja ipconfig, katot et ip-osoite on ihan oikein, mikä pitääkin.
[q]kml, 21.10.2006 18:51:
Voiko salmaria blandata johonkin niin että tuotos on juomakelposta ?
[/q]
Batteryn kaa tulee tosi hyvää. Tai ainaki ite tykkään ja moni kaveriki ku ne siihen tutustutin. Löytyy tosin paljon niitäkin, ketkä inhoo... Mut kannattaa kokeilla.
Hei kertokaas..
Katsoin tossa just luontodokkaria aamulla afrikan savannilta, ja siinä näkyi taas "tyypillinen" auringonnousu (ja kuun, for that matter). Miksi se aurinko/kuu, joka horisontista nousee on aina nimenomaan näissä afrikan savannikuvissa niin jumalattoman iso? Johtuuko se siitä, että sinne päiväntasaajalle/kääntöpiireille auringon säteet osuvat ihan/lähes kohtisuoraan, eikä vinosti kuten meille tänne pohjolaan, vinossa kun se akseli tuppaa olemaan. Sinänsä toi mun "järkeily" tuntuu ihan järkevältä, mutta en tajua, miksi se on tosiaan niin suhteettoman iso? Onko se etäisyys niin valtava sitten (aurinko on kuitenkin niin kaukana, että luulisi tollasen etäisyyseron olevan ihan yks kärpäsen lento).
Kertokaa, let me out of my misery.
[q]Elmiira, 22.10.2006 21:06:
Sammutetaanko isojen tavaratalojen/muiden kauppojen ja kauppakeskusten
liukuportaat yleensä yöksi vai pyöriikö ne siellä yksikseen koko ajan?
[/q]
sammutetaan yleensä.
aika paljon vievät sähköä nuokin.
samaten vain osa valoista on päällä jnejne.
[q]sapeli, 6.11.2008 14:58:
---
wiwi, 6.11.2008 14:49:
Miksi lukea lehteä vessassa?
---
Olen tässä elämän varrella erinäisistä vihjeistä ja keskustelunpätkistä oppinut että joillakin ihmisillä on sellainen ruoansulatusjärjestelmä mikä mahdollistaa nopeat toimitukset, ja toisilla taas saattaa viedä tovin toimittaa asiat riittävän perusteellisesti...
[/q]
:D Yksikään mies, jolta olen asiaa kysynyt, ei ole maininnut tuollaista asiaa. Ehkä en ole vaan syventynyt asiaan tarpeeksi. Kiitos jälleen vastauksestasi.
[q]onni3mk, 20.10.2006 12:34:
Miks joidenkin tasakattosten talojen katoilla on hiekkaa? Siis semmonen kunnon kerros hiekkaa joka on oikeesti tuotu sinne? On aika painava eriste jos se sitä varten sinne raahataan.
[/q]
Muistaakseni tuo on sen takia että se rikkoo sitä veden virtaamaa varsinkin isoilla katoilla joissa on pitkät matkat sadevesiviemäreihin.
[q]Freja, 23.10.2006 01:19:
---
zasga, 23.10.2006 01:17:
---
Eikö se muka tota enempää oo!? No voi sviddu. Mut mua ärsyttää silti, ku ne o päällä yötäpäivää.
[/q]
Kyllä ainakin telkkarin pois päältä kytkeminen kannattaa jo siitäkin syystä, että valmiustilassa oleva tv on paloturvallisuusriski...
[q]ella_, 22.10.2006 21:15:
Hei kertokaas..
Katsoin tossa just luontodokkaria aamulla afrikan savannilta, ja siinä näkyi taas "tyypillinen" auringonnousu (ja kuun, for that matter). Miksi se aurinko/kuu, joka horisontista nousee on aina nimenomaan näissä afrikan savannikuvissa niin jumalattoman iso? Johtuuko se siitä, että sinne päiväntasaajalle/kääntöpiireille auringon säteet osuvat ihan/lähes kohtisuoraan, eikä vinosti kuten meille tänne pohjolaan, vinossa kun se akseli tuppaa olemaan. Sinänsä toi mun "järkeily" tuntuu ihan järkevältä, mutta en tajua, miksi se on tosiaan niin suhteettoman iso? Onko se etäisyys niin valtava sitten (aurinko on kuitenkin niin kaukana, että luulisi tollasen etäisyyseron olevan ihan yks kärpäsen lento).
Kertokaa, let me out of my misery.
[/q]
käytetty Zoomia?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- ...