Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- ...
- 798
- Seuraava »
Sammutetaanko isojen tavaratalojen/muiden kauppojen ja kauppakeskusten
liukuportaat yleensä yöksi vai pyöriikö ne siellä yksikseen koko ajan?
[q]Umbala, 23.10.2006 10:26:
Hei nyt vaivaa pahasti.
Miten noi bussien ja metroasemien kortinlukijat toimii? ts. Onko se tieto kokonaan kortilla jota se laite lukee ja kirjottaa? vai tsekkaako se kaikki jostain muualta?
[/q]
Siinä kortilla on ainoastaan erittäin yksinkertainen mikropiiri, joka saa käyttövirtansa siitä lukijan muuttuvasta magneettikentästä, ja sen ainoa tehtävä on lähettää oma tunnisteensa lukijalle. Kaikki muu tieto on muualla.
Järjestetäänkö jossain kursseja, joissa voisi opetella tekemään/ylläpitämään nettisivuja tai opetella käyttämään tietokoneen ohjelmia kuten Photoshopia?
[q]kml, 21.10.2006 18:51:
Voiko salmaria blandata johonkin niin että tuotos on juomakelposta ?
[/q]
No eiks Baileys + salmari oo perinteinen mummon tohveli? Ite oon joskus juonu kans salmaria pepsi maxin kans Ja tietty nythän on kait olemassa jotain salmiakki/lakritsi-colaakin
Kuinka vahvaa viinaa tarvii olla ettei se jäädy? 32 volttinen leijona löytyi pakastimesta umpijäässä:(
[q]spoinkel, 25.1.2008 12:02:
kuinka usein keskimäärin värjäätte tukasta juurikasvua pois?
[/q]
n. kerran kahdessa kuukaudessa. joskus saattaa mennä kuukauden välein.
[q]domi, 24.10.2006 12:52:
Pistäkääs sit quotee tännekin, jos vinkkejä löytyy.
[/q]
Sain jo yhen täs työpäivän kulues: "Käy ostaa niit sellasii peliaikakorttei, eikös niitä saa iha marketistakin?"
[q]Lyylikki, 10.1.2007 17:08:
Ja kun on tarpeeksi monta kertaa "tuhlannut" niitä hiusvärejä lyhyeen tukkaan, niin keksii kyllä keinon sekoittaa vain puolet siitä määrästä eli toisin sanoen tekee sen johonkin toiseen astiaan, kuin siihen nokkapulloon, joka tulee mukana. Sen jauheen nyt pystyy helposti jakamaan, samoin kuin sen kierrekorkillisessa pullossa tulevan litkunkin. Ei tarvitse miettiä, että mihin hukka aineet pannaan.
[/q]
Itsellä meni kyllä yli puolet väristä lyhyeeseen tukkaan, joten olisi tuntunut jotenkin turhalta jättää aina vaan jonkun verran aineita sekottamatta ja odottamaan seuraavaan kertaan. Mutta periaatteessa ihan hyvä idea.
Eikä itsellä kyllä ole ainakaan tuossa värissä jauhetta, vaan ihan tommosta tuubitavaraa :)
Onko kellään tietoa, mitä maksaa Hki-Vantaan lentoaseman säilytyslokerot/vaatesäilytys vuorokaudelta?
[q]RainChild, 10.1.2007 17:01:
Ne oli kyl kivoi ohjelmii *joo*. Siin lapset sai olla lapsia, tai siinä mielessä, että laulaa lastenlaului jne. [/q]
Joo, parhaita ja iloisimpia lastenlauluja oli mm. Elämää juoksuhaudoissa, Liljankukka, Ystävän laulu, Minä olen muistanut ja Satumaa. Saatto kyllä olla, että jokunen isovanhempi oli ollut mukana valitsemassa em. biisejä.
[q]Tuliskohan sinne nykypäivänä muuta kuin wannabe-Britney -esityksiä *justjoo*[/q]
Se voi olla, ettei ihan saavutettas sitä menneiden vuosien "fiilistä". Kisat vois olla samaa luokkaa kuin ne Jenkeissä 0-vuotiaille ja siitä ylöspäin järjestettävät missikisat.
[size=7]Katselin tossa yhtenä päivänä Krampin keskuksessa, kun sellaiset ala-asteikäiset, vaahtosammuttimenkokoiset, viimeisen päälle trendikkäät mini-Britneyt shoppaili keskenään ja pohti, että mihin kivaan niiden rahat vielä riittäis. Mä olin niiden iässä kotona kattomassa pikkukakkosta ja äippä osti mulle vaatteet.[/size]
[q]ALIEN, 24.10.2006 10:54:
joo, mut varo Sims-hörhöjä ;)
[/q]
haha, mulla tulee kiire kauppaa hakee gamecardii siin vaihees ku joku alkaa puhuu simssist
[q]ALIEN, 24.10.2006 02:03:
---
Syder, 23.10.2006 20:13:
Onko World of Warcraftin ulkopuolella elämää, mitä se pitää sisällään ja saako siinä ajan kulumaan?
---
Siis..?
[/q]
Kato tonne on lipsahtanu typo pahalainen, nyt korjattu helpompilukuiseksi
[q]Syder, 23.10.2006 20:13:
Onko World of Warcraftin puolella elämää, mitä se pitää sisällään ja saako siinä ajan kulumaan?
[/q]
Siis..?
[q]Syder, 24.10.2006 10:44:
---
ALIEN, 24.10.2006 10:37:
jaa. Hyvä kysymys
---
täytyy kai yrittää udella joltai ei-wowaajalta vinkkei :D
[/q]
joo, mut varo Sims-hörhöjä ;)
[q]ALIEN, 24.10.2006 10:37:
jaa. Hyvä kysymys
[/q]
täytyy kai yrittää udella joltai ei-wowaajalta vinkkei :D
Onko World of Warcraftin ulkopuolella elämää, mitä se pitää sisällään ja saako siinä ajan kulumaan?
[/q]
Siellä on vaan metaelämää. Se on sitä mitä sun pitää tehdä että voit elää wowissa ;)
[q]Lyylikki, 23.10.2006 20:57:
---
Elmiira, 22.10.2006 21:06:
Sammutetaanko isojen tavaratalojen/muiden kauppojen ja kauppakeskusten
liukuportaat yleensä yöksi vai pyöriikö ne siellä yksikseen koko ajan?
---
Kuten joku jo totesikin, niin kyllä ne sammutetaan. Niihin on semmonen avain, että kun sitä vääntää toiseen suuntaan, niin ne sammuu ja kun vääntää toiseen, niin ne lähtee taas käyntiin. Ne voi kyllä pysäyttää siitä STOP-nappulastakin, siis siitä mitä kuka tahansa voi painaa, jos on esim. käynyt niin, että joku on kaatunut portaissa tms.
[/q]
Ja aika monissa mestoissahan on sellaset portaat jotka aukioloaikanakin pysähtyy jos niitä ei kukaan vähään aikaan käytä, ja lähtee rullaamaan sitten heti kun tunnistaa jonkun astuvan portaille.
miksi taalla madridissa nyt sataa kun me ollaan taalla, mutta kun perjantaina lahetaan pois ni heti on ennustettu aurinkoa siita eteenpain? why why why???
[/q]
Wowia pelaava kaveri näki tämän ja kommentoi mulle "häh?! siinähän just saa ajan kulumaan!"
Riippuu varmaan tosin siitä kuinka addiktoitunut on
Miten ton etäisyyden sai muutettuu tuolt profiilin asetuksist? koht muutto ni pitää saaha uuet sijainnit päivitettyy..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- ...
- 798
- Seuraava »