Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Jutu, 13.11.2009 23:08:
Jos meidän iskä kupsahtaa, niin saadaanko minä ja mun veljeni perintö puoliksi vai saadaanko me puolesta puolet molemmat ja iskän sisarukset sitten sen toisen puolen ilman testamenttiä? Iskä vaan haluis tietää, että täytyykö sen tehdä testamentti sitä varten, että perintö menis vaan mulle ja veljelle.
[/q]
Sinä ja veljesi ootte perijät ilman testamenttiäkin.
Minä päivänä on useimmalla klubbarilaisella synttärit? Meinaan tänään on tosi pitkä lista... Ihmettelenpähän vaan
[q]Apo, 12.12.2009 00:35:
muistikortin lukija? Sain oman kun ostin sd-kortin missä sellainen tuli mukana.
http://www.verkkokauppa.com/?page=http://www.verkkokauppa.com/main.php?path=haku&search=1&cat1=Kamerakauppa&cat2=Muistikortit&cat3=Lukijat&sort=price
[/q]
Just tollanen! Kiitos, pelastit mun isovanhempien joululahjan :D
Onko näis soluissa yleensä tällanen meininki, et jos kuullaan et joku liikkuu "yhteisissä tiloissa", niin ei varmana tulla ulos omasta huoneesta ?
Oon nyt asunu 4 hengen solussa vajaan viikon, ja nähny kahta kämppistä kerran, toiselle vaan ehtiny sanomaan moi. En edes tiiä asuuko tääl kolmatta :P
[q]kamu-, 24.4.2009 18:23:
Myös Merimiehenkatu 28:sta löytyy flamenco kauppa joka myy iha simppeleit mustii ja valkosii viuhkoja :)
[/q]
Onkohan toi mesta lauantaisin auki? Sattusitko tietää :D tuolla balettikaupassa oli aika hyvii, vähän turhan isoja ja aika tyyriitä. Olin huomen menos hakee sieltä viuhkaa, mut vois käydä ton flamingo mestan tarkastaa myös. Ei vaan jaksais raahautuu johki punavuoree jos se ei oo ees auki :D
Edit. Löysinki mestan kotisivut googlettelemalla.
mistä löydän countdownerin jonka voi liittää kotisivuilleen?
[q]Freja, 9.10.2006 18:47:
No sullapas on sosiaaliset kämppikset mul oli joskus kai si säkä, aivan ihanat kämppikset, istuttii aina yhessä tupakalla ja keittiössä jos telkusta ei tullu mitään. oli ihan mukavaa
[/q]
Joo, mä oon aika varma et täällä asuu vaan irkkaajia (siis mun lisäks)
[q]WiljamiDzay, 9.10.2006 18:50:
Lyhyesti ja ytimekkäästi: ON.
[/q]
Okei, no siit päästäänki toiseen tyhmään kysymykseen:
Pitääkö ne mua töykeenä, jos mä yritän sosialisoida ja meen vaik keittiöön samaan aikaan ku joku tekee siel ruokaa ?
[q]WiljamiDzay, 9.10.2006 19:08:
Toi on aika hankala juttu... Mä koitin tuota, mut aika usein ne ketä siinä asustivat menivät mahd nopeasti piiloon huoneisiinsa, antaen ymmärtää etteivät tule ulos ennen kuin olen poistunut keittiöstä..
[/q]
Joo, no pitänee sit viikonloppuna tehä tää The Finnish Way, ja mennä vaikka ton yhen ovelle kolkuttamaan kylmän kaljan kanssa, jonka nimen tiedän. :/
Taikka osua vahingossa keittiöön samaan aikaan sen kaljan kanssa, "Oho, mullapas on liikaa kaljaa, kelpaako?".
Löytyykö firefoxista jostain asetus, jolla saisi flasheista äänet pois ?
[q]Amma, 10.1.2007 15:03:
---
LooPy, 10.1.2007 14:22:
Iltalehti.fi tänään: "Nostakaa ikärajaa"
---
Miksi tuomaristo antaa 16-vuotiaille kommentteja:"Olet liian nuori", kun kisan ikäraja on se 16? Pitäiskö ikärajaa kenties sitten nostaa?
Tenavatähdet ja Karusellit takas.
[/q]
Ne oli kyl kivoi ohjelmii *joo*. Siin lapset sai olla lapsia, tai siinä mielessä, että laulaa lastenlaului jne. Tuliskohan sinne nykypäivänä muuta kuin wannabe-Britney -esityksiä
[q]WiljamiDzay, 9.10.2006 19:15:
Kokemuksesta voin kertoo, että kannattaa oottaa että kämppis on känässä...
[/q]
Hahhahhah *nauru*. Joo, toi olikin hiton hyvä idea :).
[q]deena, 10.10.2006 20:32:
Tietäiskö joku mistä sais tavaranpaikantimia? Avaimet aina hukassa........*grr*
[/q]
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=36
Toi vois auttaa.
Onko tietoo missä vois painattaa kortteihin tekstejä?
Kun tahtoisin niiiin kovasti painetut kastekortit kun se on niin perinteinen tapa kreikassa(ainakin meijän suvussa).
Mut mä en osaa ees ettii netistä et onko ja missä ja mitä maksaa suunilleen
Et linkkejä ja vinkkejä kaipaisin.
[q]Freja, 12.10.2006 09:26:
Miten kissaa pitää rankaista? Tuntuu jostai kumman syystä et sana "HYI" ja ilkee katse ei riitä siihen, et ne tajuais tehneensä väärin.
[/q]
Suihkupullo toimii meidän perheessä mainiosti. Se kuinka kauan se tepsii onkin eri asia
[q]ezzy, 16.11.2009 13:34:
Printteriajuri?
http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1298284
[/q]
Joo, jotain sellaista. Oon vaan nyt liemessä sen kanssa et mitä tolle tekis, koska google ei anna "fixing it for dummies"-tyylisiä ohjeita.
Ehms.
[q]Reivaaja, 16.11.2009 14:04:
---
akir0, 16.11.2009 13:50:
---
Jutu, 13.11.2009 23:08:
Jos meidän iskä kupsahtaa, niin saadaanko minä ja mun veljeni perintö puoliksi vai saadaanko me puolesta puolet molemmat ja iskän sisarukset sitten sen toisen puolen ilman testamenttiä? Iskä vaan haluis tietää, että täytyykö sen tehdä testamentti sitä varten, että perintö menis vaan mulle ja veljelle.
---
Sinä ja veljesi ootte perijät ilman testamenttiäkin.
---
Mutta ilkeä äitipuoli voi viedä puolet?
[/q]
No ei se mitään voi periä. Jos ei oo avioehtoa, niin se omistaa jo puolet.
Miten kissaa pitää rankaista? Tuntuu jostai kumman syystä et sana "HYI" ja ilkee katse ei riitä siihen, et ne tajuais tehneensä väärin.
[q]Freja, 12.10.2006 09:39:
---
pirpeli, 12.10.2006 09:37:
Suihkupullolla vettä naamalle, HYI! ja vihanen katse.
Kuulemma toimii.
---
jesus, 12.10.2006 09:37:
Suihkupullo toimii meidän perheessä mainiosti. Se kuinka kauan se tepsii onkin eri asia
---
kiitos te
[/q]
Meilläkin tuo on toiminut. Nykyään riittää aika usein pelkästään kun pitää itse sellaisen tsstss-suihkupulloäänen
Tietäiskö joku mistä sais tavaranpaikantimia? Avaimet aina hukassa........*grr*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- ...
- 798
- Seuraava »