Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]jesus, 12.10.2006 20:45:
---
Myöskin pullon ravistaminen tehoaa. Ei tartte kun vähän heilauttaa sitä niin karvahousut hajaantuu
[/q]
Mutta helpommalla tolla ääntelyllä pääsee, kun ei tarvii edes pulloa hakea (ellei se sitten ole siinä vieressä koko ajan)
[q]jesus, 12.10.2006 20:59:
(Tästhän tulee oikeen kissaluukku *nauru*)
[/q]
Mulle kans kissa!
[q]Freja, 12.10.2006 20:58:
---
On muute heti huomenna tulossa meille tuo suihkepullo
[/q]
Suosittelen
[q]Jesus, 12.10.2006 20:59:
---
Ei noi tottele sitä pelkkää ääntä
(Tästhän tulee oikeen kissaluukku *nauru*)
[/q]
Sit ei muuta kuin kouluttamaan
Miksi siideri on niin paljon kalliimpaa kuin bisse? Onko kyse vain tuotantomääristä vai onko bissen valmistaminen muutenkin halvempaa? Vai vedetäänkö sidukasta älytöntä katetta, mutta kukaan ei ole vielä ruvennut tosissaan kilpailemaan hinnalla. (siis ainakaan kukaan kenellä olisi juotavan makuista siideriä)
[q]2la, 12.11.2006 22:46:
Mikä pösössä on vikana? Ei mene pitkät päälle, ei naksahda, ei edes merkkivalo syty. Kuitenkin ennen kuin varsinaisesti käännän valot päälle (lyhyet siis ovat automaattisesti päällä) pystyn vilkauttamaan pitkiä. Apua!
[/q]
Patongit ja niitten sähköviat... <3
Varmaankin se kytkin siinä tapissa rikki. Vie korjaamoon.
[q]Miinapiina, 24.8.2007 14:44:
mä sanon et Ranut!
[/q]
ranet. sori
tässä asiassa minun mielipiteeni on alfa & omega ja jopa grönlannissa ne on ranet :)
Pitääkö pyörä taluttaa jalkakäytävää pitkin tien yli? Eli jos ajan enkä taluta ja auto ajaa mun päälle, niin onko se silti autoilijan vika?
[q]mayah, 15.10.2006 16:07:
Saako neljältä iltapäivällä herättää ihmisen, joka on kaatunut sun sänkyysi kuudelta aamulla ja jos joudut itse istumaan lattialla?
[/q]
:D
kuinka usein keskimäärin värjäätte tukasta juurikasvua pois?
Miks naisten on "luvallista" käydä miesten vessassa mut miehet ei saa käydä naisten vessassa?
[q]sapeli, 16.10.2006 19:32:
---
Claudi0, 16.10.2006 19:18:
mitä tein viime lauantaina?*ding*
---
Ainaki sut bongattiin Kantsun juna-asemalla jossain ysin aikaan
[/q]
jep, mutta koko loppuilta sen jälkeen kun kaupunkiin päästiin onkin täysin pimennossa*hih**blush*
mitä tein viime lauantaina?*ding*
[q]Niklas N., 16.10.2006 20:34:
---
-K-, 16.10.2006 20:30:
Onko jotain muita netti levykauppoja kun cdon.com? mielellään suomalaisia, tai jotain mistä sais myös metalli levyjä...
---
Swamp Music
[/q]
Free record shop
Onko jotain muita netti levykauppoja kun cdon.com? mielellään suomalaisia, tai jotain mistä sais myös metalli levyjä...
[q]Fyraett, 17.10.2006 14:21:
omistaaks helsingin kaupunki jotai eläinten huostaanotoo paikkaa tai muuta vastaavaa?
[/q]
on. Helsingin eläinsuojeluyhdistys ylläpitää mm. koira- ja kissataloa. http://www.hesy.fi/
Miksi Coca Cola maistuu paremmalta lasipullosta kuin muovipullosta *täh*
[q]Fyraett, 17.10.2006 14:21:
omistaaks helsingin kaupunki jotai eläinten huostaanotoo paikkaa tai muuta vastaavaa?
[/q]
Löytyeläimet menevät Hesyyn (Helsingin eläinsuojeluyhdistys) uuden löytöeläintalon (tiedot alla) kautta.
Viikissä, yliopistollisen eläinsairaalan uusien tilojen kupeessa on Helsingin, Espoon ja Vantaan yhteinen löytöeläintalo. (Aloittanut toimintansa 11.10.2006.)
http://www.vetmed.helsinki.fi/yes/loytoelaimet.htm
Luonnonvaraiset löytöeläimet vastaanottaa Korkeasaari. (Vastuu luonnonvaraisista eläimistä siirtynyt eläinsairaalalta Korkeasaareen 15.10.2006.)
http://www.korkeasaari.fi
Mistä voi ostaa kokomustan, tekstittömän/kuvattoman/koristelemattoman (puuvillaisen) peruslippalakin? Sellaisen mukavan, kivannäköisen, päähän hyvästi istuvan.
Kaupoissa on kyllä kaikenlaisia "army"-versioita ja aina jotain hiton koristeluja, muttei tavallisia siistejä.
[q]Verano, 20.10.2006 12:42:
---
pirpeli, 20.10.2006 12:29:
Olen kokeillut ja on apua. Iskällä on sellanen kisun mallinen, ja sen kun lämmittää, niin kylläpä on mukava. Suosittelen hankkimaan. :)
---
---
Hitchhiker, 20.10.2006 12:29:
Ne on ihan toimivia systeemejä, ainaki lämmittäny lihakset hyvin jonka jälkeen kevyehkö hieronta.
---
Oi, kiitos nopeista vastauksista :) Täytyy kyllä hankkia sellainen, oispa jo _nyt_ tässä.
Sitten voinkin kysyä, että mistäköhän noita saa? Tavarataloista vaikohan jostain erikoisliikkeistä, terveyskaupoista vaikkapa?
[/q]
Ihan esim. Sokoksella tai Anttilassa löytyy ja joo, hyvin toimii (sellasen kans on kiva mennä nukkumaan tällasina vilpoisina iltoina)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- ...
- 798
- Seuraava »