Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]WiljamiDzay, 17.1.2010 12:54:
Tietääkö silloin tekevänsä jotain oikein ulkomuotonsa ja yleisolemuksensa suhteen, kun saa epämääräisiä uhkailuita mustasukkaisilta poikaystäviltä?
[/q]
:D
Ehkä. Ainakin sinut voi ilmeisesti luokitella uhaksi näiden mustasukkaisten poikaystävien maailmassa.
Tosin mun mielestä silloin tietää tehneensä väärän valinnan jos seurustelukumppanilla on tapana jaella epämääräisiä uhkauksia ihmisille.
RYBB&DECKERS!!!!!!!
[q]daffy, 17.9.2006 10:25:
Miksi niin monet ihmiset pelkää ampiaisia?
[/q]
Mä en ole ihan varma siitä pelkäsinkö amppareita jo ihan pienenä, kun meidän sivupihalla oli sellasia maa ampiaisten koloja, mutta kyllä niitä ainakin vältteli kovasti.
Varsinainen suora pelko amppareihin on tullut siitä kun joskus lapsena broidia pisti amppari päähän. Muistan vaan että se kilju ja itki aivan saatanasti, ja sitä sattu, ja koitettiin laittaa kylmää siihen ja antaa särkylääkettä ja kaikkea, mut silti se vaan jatko ihan hysteerisenä itkemistä.
Sinänsä hassua että voi jäädä trauma jostain mitä ei itse suoranaisesti oo kokenut. Mutta näköjään se riitti.
Miks tos online-boksissa on jotkut nickit eri väreillä? Vai onks sil mitään merkitystä?
[q]astaroth, 19.9.2006 01:09:
---
Zenni, 19.9.2006 01:08:
Miks tos online-boksissa on jotkut nickit eri väreillä? Vai onks sil mitään merkitystä?
---
sininen = uros
punainen = naaras
valkoinen = androgyyni
[/q]
Aaa katos joo, täänks.
[q]wiwi, 17.1.2010 14:46:
---
WiljamiDzay, 17.1.2010 12:54:
Tietääkö silloin tekevänsä jotain oikein ulkomuotonsa ja yleisolemuksensa suhteen, kun saa epämääräisiä uhkailuita mustasukkaisilta poikaystäviltä?
---
Ehkä. Ainakin sinut voi ilmeisesti luokitella uhaksi näiden mustasukkaisten poikaystävien maailmassa.
Tosin mun mielestä silloin tietää tehneensä väärän valinnan jos seurustelukumppanilla on tapana jaella epämääräisiä uhkauksia ihmisille.
[/q]
Niin en mä niitä mustasukkaisia poikaystäviä ollutkaan seurustamassa (ei sillä, en mielestäni niitä mimmejäkään ihmeemmin :D )
Nohuh noitä herhiläisiä.
Jos tämmösii alkaa näkyy niin pitää kyllä hankkia jotain raidia tehokkaampaa:
http://www.vespa-crabro.de/vespa-mandarinia/mandarinia1.jpg
Kuvassa "The Asian Giant Hornet"
miks mä vedän kunnol viinaa ku vedän kunnol?*pepsodent**pepsodent*
[q]Takyon, 10.6.2009 10:42:
---
ice-angel, 10.6.2009 10:13:
Miksi Tuusulan motarin varrella oli eilen valkoista pyykkiä kuivumassa?
---
Ettei vaan ollu Metallica-fanien taideteoksia joita löytyy mm kehä ykkösen ja hämeenlinnanväylän varsilta?
[/q]
Ahaa, en tiennytkään moisesta...=o
[q]ice-angel, 10.6.2009 10:13:
Miksi Tuusulan motarin varrella oli eilen valkoista pyykkiä kuivumassa?
[/q]
Ettei vaan ollu Metallica-fanien taideteoksia joita löytyy mm kehä ykkösen ja hämeenlinnanväylän varsilta?
[q]Timce, 10.6.2009 10:10:
---
Takyon, 10.6.2009 09:50:
Tuossa jokunen sivu takaperin kun kyselin mikä funktio noilla sähkölinjoissa roikkuvilla lenkkareilla on.. Viime yön aikana malminkartanossa on ilmestyny yhteen lankaan ehkä seitsemän paria sen yhden parin lisäksi joka siellä on roikkunu ehkä kuukauden tai kaksi.. o_O
---
Yleensä noilla ilmoitetaan, että näiltä hoodeilta saa huumeita. Ainakin jenkeissä. Sitä en osaa sanoa mitä nuo tarkkaanottaen viestittävät, mutta huumeisiin ja niilen diilaamiseen kuulemma viittaavat.
[/q]
http://www.snopes.com/crime/gangs/sneakers.asp
[q]WiljamiDzay, 17.1.2010 15:05:
---
wiwi, 17.1.2010 14:46:
---
WiljamiDzay, 17.1.2010 12:54:
---
---
Niin en mä niitä mustasukkaisia poikaystäviä ollutkaan seurustamassa (ei sillä, en mielestäni niitä mimmejäkään ihmeemmin :D )
[/q]
Hah, mietinkin olisko pitänyt tarkentaa jotenkin. Asetin siis itseni tytön asemaan. Pointtina lähinnä se että jos jollain on tapana olla (yli)mustasukkainen ja uhkailla ihmisiä, syyt löytyvät sen pään sisältä, eivät sinusta.
Miten aukikirjoitetaan Mrs?
[q]Miinapiina, 20.3.2009 21:35:
kysymys: miten mun kameran muistikortti voi olla kirjoitussuojattu (tms....) en saa poistettua kortilta kuvia... tai siis saan joo kopsattua, mut jos otan et "leikkaa" ja siirrän koneelle, ne on vielä sielä kortilla kans :/ ja jos koitan dellaa, ni tulee ilmotus ettei voi koska on kirjoitussuojattu (tms...)
apui??? mitä teen?
nii, ja siis kamerassa pystyn poistaan kuvia, mut ku laitan sen piuhaan ja kii koneeseen ni tulee se ilmotus et on kirjotussuojattu, et poista se tai plaa plaa...
miks en kässää :( ??
[/q]
ei sittenkään kässätty. apuij tarvitaan edelleen. muistikortissa on sellai "vipu" jonka voi laittaa asentoon lock tai siitä pois. jos se on siinä lock asennossa, kamerasta voi poistaa kuvia kameralla, mutta ei kun jos se on kiinni koneessa. jos se siirtää POIS siitä lukituskohdasta, ni silloin kamera huutaa joka kerta kun sen käynnistää, et se on kirjotussuojattu tms, eikä kuvia voi poistaa... eikä myöskään jos kamera on kiinni koneessa.... miks näin? ma en tajua... apuij, pliide
Miten on moraalikysymykset ja muut vastaavat tapauksessa jossa:
Olen saanut paikasta X videon, jossa henkilö Y tekee jotain arveluttavaa, eli ts. hänet on bustattu, ja otettu videolle. En siis ole tekijä. Pistän linkin kaverilleni samasta aiheesta.
Olenko moraaliton ja samassa arvossa videon tekijöiden kanssa?
Kun mulla on tässä näppiksessä sellanen nappi jolla saan screen shotin otettua koska tahansa niin mihin hemmettiin se tallentaa sen Tai jos kukaan ei tiedä niin millä muulla tavoin voin ottaa screen shotin? Eikös PSP9 ohjelmalla saa kans?
[q]daffy, 17.9.2006 10:25:
Miksi niin monet ihmiset pelkää ampiaisia?
[/q]
Veikkaisin että tuo johtuu siitä kun on lapsena saanu piston tai pari ja silloin se tuntuu sattuvan niin saatanasti.
Mullakin huonoja kokemuksia maa-ampiaispesän kanssa pienempänä :S
[q]wiwi, 17.1.2010 15:22:
Hah, mietinkin olisko pitänyt tarkentaa jotenkin. Asetin siis itseni tytön asemaan. Pointtina lähinnä se että jos jollain on tapana olla (yli)mustasukkainen ja uhkailla ihmisiä, syyt löytyvät sen pään sisältä, eivät sinusta.
[/q]
Joo kyllä mä ekalle huomautin että kandee harkita ammattiauttajan apua ja myös että eiköhän se mimmi oo aikuisena kyllin kypsä tekemään itse päätökset siitä kenen kanssa juttelee ja kenen kanss ei... Ja mun kämppis meinas repiä pään irti toiselta :D
[q]domi, 20.9.2006 16:05:
Tyhmät kysymykset jatkuu:
Kuinka usein ok-talon piiput pitäisi nuohota, ja onko vielä olemassa vanhoja nuohouspiirejä, vai onko nuohoojat yksitysyrittäjiä?
[/q]
käsittääkseni kerran vuoteen pitäis nuohota.
On nuohouspiirit ja nuohoojat ovat yksityisyrittäjiä.
[q]embie, 20.9.2006 16:57:
Jaa-a, nyt mä en kyl muista...mitäs menthos+colasta pitäis tapahtua?
[/q]
http://www.youtube.com/results?search_query=mentos+cola&search=Search
- « Edellinen
- 1
- ...
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- ...
- 798