Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Displacer, 14.9.2006 17:39:
ei toimi. vain AGP-väyläiset.

saa korjata jos olen väärässä.

edit:

tuolta googlasin että se olisi AGP-väyläinen http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?dlc=en&lc=en&product=330086&lang=en&cc=us&docname=c00006476
[/q]

No perc, menin sitte vahingossa tuhlaamaan 120 näyttikseen joka ei ees toimi *eikä*

Joo mut kiitoksia sulle! =)

Tietääkö silloin tekevänsä jotain oikein ulkomuotonsa ja yleisolemuksensa suhteen, kun saa epämääräisiä uhkailuita mustasukkaisilta poikaystäviltä?

miksi naiset eivät tykkää reppanoista? :D

[q]JetZe, 20.9.2006 17:21:
miksi naiset eivät tykkää reppanoista? :D
[/q]

siks ku ne tykkää rentuista :D

onko vaarallista, ja miksi tai miksi ei, laittaa hiusmascaraa silmiin?

[q]Jago, 15.9.2006 23:05:
[/q]

On, vaarallista ja erittäin laitonta :D.

[q]josbe, 16.9.2006 17:34:
---
Jago, 15.9.2006 23:05:

---

Ei varmaan hyvääkään tee, ainakaan jos on kovin allergiaherkkä. Hiusmascaraa ei välttämättä ole allergiatestattu silmiä silmällä pitäen
[/q]
joo oli pakko kokeilla.. mitään kummaa ei tapahtunut.. mut toi kampa ei oikeen sovellu värin levitämiseen ripsiin(tasasesti)*igor*

[q]Kriss G, 9.9.2006 16:23:
Kuinka järjetön pätkä syntyisi jos Trent Reznor, Dave Gahan ja Marilyn Manson tekisi kolmistaan pokeleffan? Eilen mietin vaan sellasta kivaa.
[/q]

uuuuh.. naked Trent

[q]Freja, 17.9.2006 09:26:
---
Avernian, 17.9.2006 09:06:
Miksi hitossa noita mehiläisiä pörrää koko ajan mun ikkunan ympärillä?

---

Meil o jotai kuningatarampiaisia Kämpässä pakahtuu, kun ei voi avaa ikkunoita.. Mut mielummin niin, kuin kuolisin kauhusta
[/q]

Toi/noi voi olla sama sarjaa. On meinaan isoin mehiläinen mitä oon vähään aikaan nähnyt.

Miksi hitossa noita mehiläisiä pörrää koko ajan mun ikkunan ympärillä?

[q]mayah, 17.9.2006 15:48:
Pitäiskö nyt vaan kuuden tunnin harkinta-ajan jälkeen luopua sali-suunnitelmasta ja siirtyä suunnitelmaan b (eli ostaa se minipussi sipsejä ja syödä se)?
[/q]

Joo.

[q]daffy, 17.9.2006 10:25:
Miksi niin monet ihmiset pelkää ampiaisia?
[/q]

Itse olen niille ilmeisesti ainakin jonkun verran allerginen... Eli ei välttämättä ole kaikille ihan vaaratonta, jos sellainen pistää. Tosin, itselleni ei tule mitään pakokauhua, jos näen ampiaisen, että pitäis alkaa kirkuu, huitoo ja huutaa

[q]mayah, 17.9.2006 10:28:
No eeeeii, ku ne ei koskaan laita kattovaloja päälle vaan sohii noitten taskulamppujen kanssa.
[/q]

Kato vois mennä valokatkaisijasta rikollisen sormenjäljet sotkuisiksi :p

Vistani (Home Premium) ottaa ja jäätyy suhteellisen usein ja olen nyt saanut selvitettyä, että jäätyminen liittyy DgiVecp.sys-nimiseen fileen.

Tapahtumienvalvonta sanois et:
"Palvelua DgiVecp ei voi käynnistää. Virhekoodi on
Määritettyä palvelua ei löydy."

Osaisko joku kertoa miten tästä eteenpäin? Oma ymmärrykseni tietokoneiden kanssa säätämisestä on hyvin rajallista ja olis kuitenkin kiva saada ongelma pois päiväjärjestyksestä ettei työtä menis hukkaan jäätymisien takia.

Just tuli katottua pitkästä aikaa noi uudet 1-3 SW:t ja ihan loistavia kaikki. Efektimässäily ja jedit <3

[q]wiwi, 10.6.2009 00:24:
Mikä on tv:n säätiedotuksessa sen kartan edessä heiluvan meteorologin funktio?
[/q]

Tulkki.

[q]Takyon, 10.6.2009 09:50:
Tuossa jokunen sivu takaperin kun kyselin mikä funktio noilla sähkölinjoissa roikkuvilla lenkkareilla on.. Viime yön aikana malminkartanossa on ilmestyny yhteen lankaan ehkä seitsemän paria sen yhden parin lisäksi joka siellä on roikkunu ehkä kuukauden tai kaksi.. o_O
[/q]

Yleensä noilla ilmoitetaan, että näiltä hoodeilta saa huumeita. Ainakin jenkeissä. Sitä en osaa sanoa mitä nuo tarkkaanottaen viestittävät, mutta huumeisiin ja niilen diilaamiseen kuulemma viittaavat.

Mistä saisia tietoa viikonloppuna olevista metsäbileistä kun elixiria on alhaalla... ?

Muistaako/tietääkö kukaan, mistä löytäisin mainoksen, jossa prinsessalle tulee mieskandidaatteja ja kaikissa on jotain epä-aitoa, yhdeltä ainakin tippuu peruukki kumartaessa jnejne.. Sitten prinsessa huokaisee jotain tyyliin "enkö koskaan löydä aitoa rakkautta" *puff* hyvä kummitäti taikoo itsensä paikalle, ottaa prinsessan kädestä mehulasin ja heiluttelee sitä ja huutaa, että ainoa aito asia tässä huoneessa on tämä mehu!

Tahtoo sen mainoksen. Nyt heti. Ja oliko se Rybb & Deckersin mainos vai jonku muun?

[q]Jocular, 18.9.2006 22:59:
Muistaako/tietääkö kukaan, mistä löytäisin mainoksen, jossa prinsessalle tulee mieskandidaatteja ja kaikissa on jotain epä-aitoa, yhdeltä ainakin tippuu peruukki kumartaessa jnejne.. Sitten prinsessa huokaisee jotain tyyliin "enkö koskaan löydä aitoa rakkautta" *puff* hyvä kummitäti taikoo itsensä paikalle, ottaa prinsessan kädestä mehulasin ja heiluttelee sitä ja huutaa, että ainoa aito asia tässä huoneessa on tämä mehu!

Tahtoo sen mainoksen. Nyt heti. Ja oliko se Rybb & Deckersin mainos vai jonku muun?
[/q]

Tulee mieleen, et olisko jaffa mainos, kun niil on ollu se joku aitous-juttu... mutu-tuntumal mennää :P

[q]RainChild, 18.9.2006 23:02:
Tulee mieleen, et olisko jaffa mainos, kun niil on ollu se joku aitous-juttu... mutu-tuntumal mennää :P
[/q]

Eiku se o joku hedelmälihaisa mehumainos.. jos mitää muistan..

O