Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]akir0, 11.9.2006 11:45:
No esim seuraavasti.

Valitset hiirellä solun, johon haluat tuloksen tulevan.
kirjoitat =SUM(
maalaat hiirellä alueen, johon tukkimiehen merkinnät laitetaan
painat enteriä

tämän jälkeen alueelle kirjoitetut 1 -numerot lasketaan yhteen ja tulos näytetään alussa valitussa kentässä.
[/q]

Nii mutta tässä tulee sitten taas se ongelma et joka kerta se uus 1 pitää kirjottaa eri soluun. Ja ku puheluita tulee sen ~30 per naama per päivä ni joko mun pitää tehä 56 solua joihin jokaiseen sitte kirjotetaan uus luku tai keksiä miten samaan soluun voi kirjottaa uudestaan, ilman että edellinen tieto jää alle. Siks se nappula ois ny kätevä.

Miksi kaupasta ostetut liinavaatteet pitää pestä ennen ensimmäistä käyttöä?

miks vitussa remote desktopia käytettäessä ei voi copypasteta etäyhteydessä olevaan koneeseen? haloo mikkisofta! Onks nyt jonku datan siirtäminen verkon yli sit mahdottomuus vai?!

-M

[q]pirpeli, 12.9.2006 11:12:
---
Niissä on usein tärkkiä tai muuta siliämisainetta, ja useissa on sellainen kirpeä vähän kemiallinen haju.
[/q]
Mut se "uuden lakanan tuoksu" on just hyvä Vähän ku uus vaate.

[q]josbe, 12.9.2006 11:24:
Mistä banaanikärpäsen munat tulee? Ts. miten voi olla mahdollista, että mustiin banaaneihin ilmestyy yhtäkkiä kärpäsiä vaikkapa keskellä talvea?
[/q]

http://www.ylioppilaslehti.fi/2005/050930/banaani.html

"..Dosentti Tapio Heino biotekniikan instituutista kertoo, etteivät kärpäset kulkeudu kotiin lähikaupan hedelmien mukana, kuten usein kuvitellaan. Banaanikärpänen elää Suomen luonnossa."

Miksi niin monet ihmiset pelkää ampiaisia?

[q]Morrowe, 12.9.2006 11:47:
---
lunake, 12.9.2006 11:45:
---
josbe, 12.9.2006 11:24:
Mistä banaanikärpäsen munat tulee? Ts. miten voi olla mahdollista, että mustiin banaaneihin ilmestyy yhtäkkiä kärpäsiä vaikkapa keskellä talvea?

---

http://www.ylioppilaslehti.fi/2005/050930/banaani.html

"..Dosentti Tapio Heino biotekniikan instituutista kertoo, etteivät kärpäset kulkeudu kotiin lähikaupan hedelmien mukana, kuten usein kuvitellaan. Banaanikärpänen elää Suomen luonnossa."

---

ooo mutta mistä niitä sitten talvella tulee :D
[/q]

Tuskin elävät Suomen lämpöisessä talvessa ulkosalla, joten niitähän täytyy olla sitten ympäri vuoden asunnossa. Hmm... Ne siis vaan sikiää sikiämistään.

Montako sataa mellakkapoliisia tarvitaan vaihtamaan sähkölamppu?

Mistä kaikki helvetin puupäät sikiää? Ja miten ne oikeesti selviää esim. talven yli hengissä jos ei omaa sosiaaliturvatunnusta muista tai ei osaa itse katsoa monelta bussi menee?

[q]niomic, 12.9.2006 11:21:
Kahden sekunnin googlella löytyi tämmöstä alkuun:
http://office.microsoft.com/en-us/assistance/HA012265211033.aspx?mode=print
[/q]

Ooh! Kiitos kiitos kiitos *hali**pus**jiihaa* Emmä kato tommosta osannu Googlettaa

[q]Kriss G, 12.9.2006 15:21:
Mistä kaikki helvetin puupäät sikiää? Ja miten ne oikeesti selviää esim. talven yli hengissä jos ei omaa sosiaaliturvatunnusta muista tai ei osaa itse katsoa monelta bussi menee?
[/q]
Ne sikiää nyky-yhteiskunnan uhreina. Nykyään kaikki löytyy jostain muualta, on itsestäänselvää tai isi ja äiti on jossain lähellä, niin ei tarvi tietää mitään. Sääliksi käy, nämä tapaukset on ensimmäisenä yleensä sitten kortistossa sekä sosiaalitoimiston asiakkaina, vain siksi, että sattuu olemaan uusavuton.

[q]domi, 12.9.2006 15:26:
---
Kriss G, 12.9.2006 15:21:

---
nämä tapaukset on ensimmäisenä yleensä sitten kortistossa sekä sosiaalitoimiston asiakkaina, vain siksi, että sattuu olemaan uusavuton.
[/q]

Totta. Nimim. työkkärissä duunissa.

välillä vaan tulee eteen niin avuttomia tapauksia että tekee pahaa katella vierestä sitä säätämistä kun ei edes yksityiskohtaisella neuvomisella onnistu pienimmissäkään asioissa vaan kaikki pitää tehdä niiden puolesta.

[q]plink, 27.12.2007 18:27:
mitä tehdä, kun naapuri roikuttaa munaa postiluukusta? :o
[/q]
paa pekonit odottaan ens kerral.

[q]Peikkotyttö, 23.10.2006 18:52:
Kuinka vahvaa viinaa tarvii olla ettei se jäädy? 32 volttinen leijona löytyi pakastimesta umpijäässä:(
[/q]

Tässä vähän suuntaa:

21 t-% jäätyy miinus 8,7 asteessa;
31,6 t-% jäätyy miinus 16,4 asteessa;
49,5 t-% jäätyy miinus 31 asteessa.

nyt alkaa rakennusmiehellä hitsaa kiinni.....siis olin liittymässä rakennusliittoon/kassaan, mutta koska perheenjäsen omistaa valtaosan yrityksestä niin eipä onnistunutkaan. Mihis kassaan ois viisainta liiittyä/ mihin voin liittyä kiitos...!!

[q]PieceOfMind, 14.9.2006 00:24:
Miten aukikirjoitetaan Mrs?
[/q]

http://en.wikipedia.org/wiki/Mrs.

It is rarely spelt out, often as "missus" or "missis" though one variant, in the works of Thomas Hardy and others, is "Mis'ess".
Mrs originated as a contraction of the title "Mistress", the feminine of "Mister" or "Master", which was originally applied to both married and unmarried women. The title split into "Mrs" for married women and "Miss" for unmarried women during the 17th Century.

miks vitussa mun sytanan hieno rautalanka batti ei toimi SMS-jakeluna vaik toimii hyvin käsin ajettaessa *nyyh**igor* oon käsi.

-M

[q]Freja, 3.4.2007 10:19:
---
hemuz-, 3.4.2007 10:17:
Oisko Tiimari taikasana tässä asiassa.

---

voi hemmetti enhän mä ees muistanu sen olemassaoloa mieleen tuli vaa kirjakaupat ja akateeminen
[/q]

Mun mielikuvissa, kirjakaupassa myydään kirjoja.

[q]domi, 12.9.2006 23:51:
Miten on moraalikysymykset ja muut vastaavat tapauksessa jossa:
Olen saanut paikasta X videon, jossa henkilö Y tekee jotain arveluttavaa, eli ts. hänet on bustattu, ja otettu videolle. En siis ole tekijä. Pistän linkin kaverilleni samasta aiheesta.
Olenko moraaliton ja samassa arvossa videon tekijöiden kanssa?
[/q]

Mielipidekysymys... Tai siis tälläisissa tapauksissa jokaisella on oma näkemyksensä asiasta oman moraalinsa mukaan.

Toimiiko mun tietokoneessa näytönohjain joka on PCI-E mallinen?
Emolevyn malli on Asus A7N8X-LA.

O