Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]katai, 21.9.2006 14:48:
Oon tässä pitkään pohtinut että miksi vain mustista sukista jää jalkapohjaan sellasta nukkaa.. ei harmaista, ei sinisistä, ei valkosista... mikä siinä mustassa on niin erilaista että niistä aina jää jalkapohjat nukkaisksi oli sukkien materiaali tai tiheys mikä tahansa!?
[/q]

Kyllä mulle on ainakin joskus jäänyt muistakin kuin mustista Toisista vähän enemmän ja toisista taas vähemmän..

[q]RiD, 20.9.2006 22:28:
Micxi viinistä tulee känniin :((, sehän on hienojen ihmisten juoma :X
[/q]

Ei viinistä tule känniä. SE on vaan se blasebo efecti jonka luulet olevan känni =P
Punkkun parkkihapot taas aiheuttavat joillekin pahaa oloa jota voidaan luulla krapulaksi joten tulee päätelmä, että olisi ollut kännissä.
Valkkarin Rikki taasen aiheuttaa hedaria jolloin saattaa aiheutua jälleen sama kuvitelma, että viinistä olisi ollut kännissä.

Suositus Juo Roseta Ja älä ajattele asiaa et sinä kännissä kuitenkaan ole :)

Apuva! Löysin tänään facebookin linkin kautta tosi hauskan 3d-javapelin, mutta unohdin minkä niminen se on, enkä löydä sitä enää!

Pelissä seikkailee sellainen soturi (joka taitaa olla robotti), jolla on miekka, pyssy, kilpi sekä kranaatteja, ja näitä (sekä panssaria ja kypärää) sitten upgradetaan seikkailujen myötä. Kyse on siis RPG-tyyppisestä pelistä, jossa on kuitenkin 3d-perspektiiviä, ja se on moninpeli! Peli lienee aika uusi koska grafiikat oli aika vimosen päälle selainpohjaiseksi peliksi...

Olin muistavinani että pelin nimi on Spire World, mutta ei näköjään ollutkaan, enkä millään keksi oikeita taikasanoja Googleen että pelin löytäisin.

Keksisikö joku mistä pelistä on kyse? Pelastaisi mun viikonlopun!

Edit: elikkä tämä selvisi kun pääsin takaisin duunikonelle, kyse siis spiralknights.com!

[q]ice-angel, 10.6.2009 10:43:
---
Takyon, 10.6.2009 10:42:
---
ice-angel, 10.6.2009 10:13:
Miksi Tuusulan motarin varrella oli eilen valkoista pyykkiä kuivumassa?

---

Ettei vaan ollu Metallica-fanien taideteoksia joita löytyy mm kehä ykkösen ja hämeenlinnanväylän varsilta?

---

Ahaa, en tiennytkään moisesta...=o
[/q]

Joo pisti itteeki vähän hämäämään!

http://www.vartti.fi/artikkeli/da521395-e06b-47cc-984e-7a8acf7be830

[q]kml, 22.9.2006 17:27:
Pitääks mun sammuttaa valot täält toimistolta ku lähen vikana ?

Jos joo, ni miten se tehään ?
[/q]
http://www.cc.puv.fi/~e0501008/bilder/hammer_light01.jpg

[q]Steven Hoaks, 22.9.2006 18:45:
Mistä löytyis joku laskuri jolla mä voisin katsoa että paljon saisin lainaa jostain pankista?
[/q]

Jos kulutusluottoa etsit niin kyllähän pankitkin niitä tarjoilee. Jos taas mietit esim. asuntolainaa, kannattaa sitä kysyä useammasta pankista, eroja on.

Muutama kulutusluoton tarjoaja:

Nordeasta Joustoluottoa 25.000e asti:
http://www.nordea.fi/sitemod/default/index.aspx?pid=701394

Extralainaa 15.000e asti: http://www.extralaina.fi/Application/User/Framework/index.asp

Mistä löytyis joku laskuri jolla mä voisin katsoa että paljon saisin lainaa jostain pankista? Onko pankeilla jotain sellasta? Etsiskelin niiden omilta sivuilta ja löyty vaikka mitä laskureita mutta ei sellaista miten paljon voisin saada.

Help

[q]Steven Hoaks, 22.9.2006 20:22:

Joo kyse oli nimenomaan asuntolainasta eikä ihan perus käyttöluotosta. Sellanen 150k pitäis ehkä ottaa... Mutta ajattelin että mistä voi niitä tiedustella ja laskea korkoja ennen kun menee pankkiin. Sillä joudun ottaa vapaata töistä jos aijon johonkin pankkiin ehtiä
[/q]

Tuos olis yks laskuri: http://www.taloussanomat.fi/porssi/asuntolaina.asp

[q]W:
Miks krapulassa tekee enemmän mieli seksiä?
[/q]
Alkoholi vaikuttaa tutkitusti sukupuolilla eri tavalla. Se poistaa estoja, mutta ilmenee eri tavalla sukupuoleen tultaessa. Naisilla sukupuolivietti on parhaimmillaan illan aikana, nimenomaan humalassa. Miehillä vasta vasta krapulassa. En sitten tiedä, miksi näin on, mutta näin hormonimme toimivat.

[q]madis, 10.10.2006 23:20:
---
deena, 10.10.2006 20:32:

---

http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=36
Toi vois auttaa.
[/q]

Kiitos! Sitte vaan viheltelyn opettelua

Onks helsingissä jossain ilotulitus?? Hirvee jyrinä kuuluu ulkoo, täs Lintsin kupeessa

[q]Steven Hoaks, 28.9.2006 16:56:
Kun mulla on tässä näppiksessä sellanen nappi jolla saan screen shotin otettua koska tahansa niin mihin hemmettiin se tallentaa sen Tai jos kukaan ei tiedä niin millä muulla tavoin voin ottaa screen shotin? Eikös PSP9 ohjelmalla saa kans?
[/q]

Painat printscreen, ja sitten meet vaikka sinne psp:hen ja painat ctrl+v.

Mihinkäs vois soitella taksiin jääneestä omaisuudesta?

[q]ezzy, 10.6.2009 09:36:
---
wiwi, 10.6.2009 00:24:

Mikä on tv:n säätiedotuksessa sen kartan edessä heiluvan meteorologin funktio?

---

Tulkki.
[/q]
Noh, ei se selitä mitenkään sitä miks sen jantterin tarvii olla siinä kuvassa heilumassa. Jos katsoo sen meteorologin kädenliikkeitä vaikka niin nehän on sellasia pikku heilahduksia vähän sinne päin. Se selostus voisi tulla myös kuvan ulkopuolelta ja esim. nuolet havainnollistaa, mistä puhutaan.

Veikkaan, että kyseessä on vaan kulttuurinen käytäntö, johon ollaan niin tottuneita ettei sitä huomaa. Olisi silti kiinnostava tietää, mistä se juontuu.

[q]wiwi, 10.6.2009 12:11:
---
ezzy, 10.6.2009 09:36:
---
wiwi, 10.6.2009 00:24:

Mikä on tv:n säätiedotuksessa sen kartan edessä heiluvan meteorologin funktio?

---

Tulkki.

---

Noh, ei se selitä mitenkään sitä miks sen jantterin tarvii olla siinä kuvassa heilumassa. Jos katsoo sen meteorologin kädenliikkeitä vaikka niin nehän on sellasia pikku heilahduksia vähän sinne päin. Se selostus voisi tulla myös kuvan ulkopuolelta ja esim. nuolet havainnollistaa, mistä puhutaan.

Veikkaan, että kyseessä on vaan kulttuurinen käytäntö, johon ollaan niin tottuneita ettei sitä huomaa. Olisi silti kiinnostava tietää, mistä se juontuu.
[/q]
Amerikan ihmemaassa tähän tehtävään on ainakin monesti valittu se "isotissinen blondi"

mutta jos on renttu reppana? :D

[q]Steven Hoaks, 22.9.2006 20:34:
---
Oliwer, 22.9.2006 20:28:
Tuos olis yks laskuri: http://www.taloussanomat.fi/porssi/asuntolaina.asp

---

Jaa toi on tollanen systeemi. Mä olisin vaan halunnut tietää että minkälaisen lainan SAAN mun tuloilla. Eli onko se ylipäätänsä mahdollista.
[/q]

jos sulla ei ole sitä 15% käsirahaa niin voinpa sanoa et takaajat tarvii joka tapauksessa..
meillä (2 hlö) 25-30Ke vuositulot ei riittänyt vaan tarvittiin takaajat

mut takaajilta nykyään ei paljoa vaaditakkaan.. velkaiset vanhemmatkin kelpas :D
mut nykyään takaaminenkin on aika turvallista kun aina sen kämpän voi myydä..

Onko kukaan nauttinut sellaisia suussa poksahtelevia nameja ja limua sekaisin, vai eikö urbaanin legendan mukaisesti kukaan ole jäänyt kokemuksistaan kertomaan?:D

[q]hrdkvr, 26.9.2006 15:18:
---
jos sulla ei ole sitä 15% käsirahaa niin voinpa sanoa et takaajat tarvii joka tapauksessa..
meillä (2 hlö) 25-30Ke vuositulot ei riittänyt vaan tarvittiin takaajat

mut takaajilta nykyään ei paljoa vaaditakkaan.. velkaiset vanhemmatkin kelpas :D
mut nykyään takaaminenkin on aika turvallista kun aina sen kämpän voi myydä..
[/q]

Nykyään tosin esmes Nordean OmaTakaus tarjoaa mahdollisuuden hoitaa toi omavastuuosuus ottamalla laina sillekkin.

Ei oo kyl käytännön tietoa siitä, että millaiset tulot pitää olla, että tommosen voi saada. Luulisin, että järjestyy suht helposti kun kerran mainostavatkin.

Jos kuolee lemmikkieläin (esim. marsu tai undulaatti) jota ei ole aikeissa haudata, niin mitä sille tehdään? Laitetaan roskiin? Saako kerrostalon pihalle haudata pikkulemmikkejä?

Minne metsäneläimet (niinkuin oravat ja pikkulinnut) menevät kuolemaan, muutakuin autotielle? En muistais ikinä nähneeni mitään raatoja missään metsässä. Vai syökö suuremmat ne ennenkuin kukaan ehtii nähdä? Vai kuoleeko ne ylipäänsä koskaan vanhuuteen?

O