Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]domi, 18.8.2006 14:17:
Haluaisko joku tehä mun todennäköisyyslaskennan tehtävät?
[/q]
Toki. Pistä vaan tänne päin.
Nimim. Lukion lyhyt matikka ja sekin päin vittua.
[q]domi, 18.8.2006 14:17:
Haluaisko joku tehä mun todennäköisyyslaskennan tehtävät?
[/q]
laita tulee, ne on hauskoja pähkinöitä
[q]Arsk4_, 5.8.2009 11:46:
Eikai siinä muuta ole ku kokeilla saako suun kiinni, ettei paikka oo jääny koholle?
[/q]
Vaikka suun saisi kiinni, niin sen puudutuksen takia ei voi (ainakaan henk.koht. en osaa) sanoa varmaksi onko se siltikään aivan passeli. Näkee se hammaslääkärikin varmaan saako potilas suun kiinni, mutta paha siinä on sanoa painaako siellä joku vai ei, kun suu on ihan tunnoton.
Miksi aina se josta kiinnostuu, ei kiinnostu takas. Ja sitkun joku kiinnostuu musta, niin mä en kiinnostu siitä.
[q]Apo, 16.2.2007 14:07:
Kyllä sieltä löytyy myös vihreä kolo, nolla. Todennäköisyys osua on pienempi kuin esim. tuossa pokerin "tuplauksessa" (1/37 < 1/13) mutta nollan avulla talo saa itselleen loppujen lopuksi edun jos joku pelaa tuplaamisella. Nollasta taitaa saada normaalin numeron verran rahaa jos siihen panostaa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roulette
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e8/European_Roulette_wheel.png/180px-European_Roulette_wheel.png
[/q]
No onko se "nippelitedon" tieto väärä, että jos koko ajan tuplaa panoksensa samalle värille, niin jossakin kohtaa voittaa? Onko se tuplausta, jos siis pelaa vain mustaa tai punaista? Että jos possahtaa nolla, niin sitten häviää?
Miksi (näin yleistäen) pojat eivät itke? Ainakaan yhtä herkästi kuin tytöt. Onko tämä kasvatuksen ja sukupuoliroolien tulosta vai onko pojille luontaista ilmaista esim. surua jollain muulla tavalla?
Ettekö te itke, vaikka itkettäisi? Vai eikö teitä edes itketä?
Just nyt mietityttää jostain syystä kovasti.
Missä olis hyvä järjestää synttäripippalot helsingissä/espoossa ?
Eli 20 tulee kohta täyteen, ja ois kiva järkätä ehk suht isotkin bileet. Rahaa ei oo paljoa sijottaa, mutta oon kuullu esim. semmosesta järjestelystä että jos paikka saa myytyä tarpeeksi juomia niin ei tarvitse maksaa vuokraa paikasta. 50-150 ihmistä varmaan pitäs saada, riippuu nyt et kuinka paljon tuttuja ja kavereiden kavereita kutsuu :P.
[q]wiwi, 19.8.2006 13:58:
Eli yhteiskunnan sukupuoliroolit ja odotukset painavat? "Isot pojat ei itke"- väittämä on sisäistetty niin hyvin, että itkeminen on lakannut olemasta keino ilmaista tunteita?
Tuntuu hassulta ajatella, ettei voisi itkeä. Se usein helpottaa pahaa oloa. Onhan sekin tietenkin yksilökohtaista, eivät kaikki tytötkään helposti itke - ja toisinpäin.
[/q]
Omalla kohdalla tuntuu usein siltä että tunteet ja ongelmat on jonkin paksun betoniseinän takana - jollain tavalla ehkä vaistoaa että jotain on vialla, mutta ei tiedä mitä. Sama pätee myös moniin positiivisiin tunteisiin, nekin tuntuvat haalistuvan melko nopeasti jollei niitä pidä pinnalla, vaikka ne saisikin myöhemmin takaisin etualalle.
Itse itken aina kun siltä tuntuu, mutta meikäläistä ei ole paljoa sukupuoliroolit koskaan painaneetkaan. Joskus kuitenkin on sellainen olo että haluaisi itkeä mutta ei keksi siihen mitään syytä, eikä pahaa oloa saa mitenkään sitten purettua. Jonkinlaista sisäistä sokeutta, kyvyttömyyttä olla selkeästi tietoinen omista tunnetiloistaan. Siitä en tiedä mistä se johtuu, mutta ainakin käytännön rutiinielämässä se helpottaa olemista ja elämistä; pystyy toimimaan normaalisti vaikka olisikin jotain sydämellä.
[q]Fyraett, 18.8.2006 14:25:
köyhänmiehen lol [size=15]pore[/size]allas
[/q]
Jeah, pitää vaan kattoa ettei oo ripulia.. muuten on mutakylpy :DD
[q]Lauruska, 19.8.2006 20:30:
Mutkun ei oo.
[/q]
Välillisesti vähintään. Vaikea uskoa että olet elänyt pullossa.
[q]Lauruska, 18.8.2006 18:01:
Miksi aina se josta kiinnostuu, ei kiinnostu takas. Ja sitkun joku kiinnostuu musta, niin mä en kiinnostu siitä.
[/q]
Koska oot valinnu huonosti ?
[q]Avernian, 19.8.2006 19:59:
---
Lauruska, 18.8.2006 18:01:
---
[/q]
Miksi sitten valitsen aina huonosti?
[q]Fyraett, 19.8.2006 13:01:
MÄ HALUUN ET MUN SILMIST TULEE SUOLAVETTÄ!!11 :.....((
[/q]
Ku törmätään seuraavan kerran mä täräytän sua täysillä nivusiin niin johan tulee itku kovaltakin mieheltä
[q]kml, 19.8.2006 14:31:
Missä olis hyvä järjestää synttäripippalot helsingissä/espoossa ?
Eli 20 tulee kohta täyteen, ja ois kiva järkätä ehk suht isotkin bileet. Rahaa ei oo paljoa sijottaa, mutta oon kuullu esim. semmosesta järjestelystä että jos paikka saa myytyä tarpeeksi juomia niin ei tarvitse maksaa vuokraa paikasta. 50-150 ihmistä varmaan pitäs saada, riippuu nyt et kuinka paljon tuttuja ja kavereiden kavereita kutsuu :P.
[/q]
kaverit järkkäs synttärit viime talvena lravintola laiva wäiskissä. siellä oli joku raja noiden juomien suhteen että kun tarpeeksi ostetaan ni vuokraa ei tarvitse maksaa, sitten oli sellanen raha laatikko mihin kaikki laitteli hiluja että jos jotain jää puuttumaan ni sillä sit maksetaan loput....
[q]Lauruska, 19.8.2006 20:03:
---
Avernian, 19.8.2006 19:59:
---
---
---
[/q]
Naiskulttuuri (cosmot ja sinkkuelämät ja John Gray) on myrkyttänyt sun mielen ?
[q]Avernian, 19.8.2006 20:28:
---
Lauruska, 19.8.2006 20:03:
---
Avernian, 19.8.2006 19:59:
---
---
---
---
Naiskulttuuri (cosmot ja sinkkuelämät ja John Gray) on myrkyttänyt sun mielen ?
[/q]
Mutkun ei oo.
Nyt olis tarvetta 50mb:lle webbitilaa, niin et saisin kaikki kivat pikkusälät uppailtua ilman ftp-ohjelmaa ja ilmaisuus on myös erittäin bueno. :) (En tarvitse domainia). Linkkejä tulemaan, kiitos.
Jotain paskaa xhostia olen kokeillut, mutta ei tunnu toimivan oikein koskaan.
[q]wiwi, 19.8.2006 12:56:
Ettekö te itke, vaikka itkettäisi?
[/q]
Kyllä mä.
[q]Esa, 20.8.2006 21:39:
---
wiwi, 19.8.2006 12:56:
Ettekö te itke, vaikka itkettäisi?
---
Kyllä mä.
[/q]
viimeks olen itkenyt joskus lopputalvesta.
kiitos erään klubituslaisen. itkin itseni uneen sillon...perseestä semmonen.
[q]Lauruska, 18.8.2006 18:01:
[/q]
tää pitää paikkansa, aina.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- ...
- 798