Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Fyraett, 9.8.2006 19:08:
http://www.condomstogousa.com/osc/eshop/images/9912.JPG
[/q]

Siis nyt ei vaan ymmärrä Kuka / ketkä tuommosia käyttää? Siis jos toi on miehille tarkotettu?

[q]
Missä inputissa sulla on noi kamat kiinni vaffarissa?
[/q]

Playssä,
http://www.pioneer.eu/eur/download.jsp?dir=/images/products/avamplifierreceiver/pioneer&filename=vsx416back.jpg&method=attachment

[q]Dueno, 11.8.2006 16:14:
---
Missä inputissa sulla on noi kamat kiinni vaffarissa?
---
Playssä,
http://www.pioneer.eu/eur/download.jsp?dir=/images/products/avamplifierreceiver/pioneer&filename=vsx416back.jpg&method=attachment
[/q]

...ja onko sulla varmasti koneen päässä oikeessa reijässä?

Onko olemassa mitään keinoa miten excelissä saisi muutettua summat, joissa desimaalit on valmiiksi erotettuna pisteellä, muutettua pilkulla erotetuiksi, jotta ohjelma osaisi laskea laskutoimitukset oikein?

Meillä kun on käytössä töissä kämänen ohjelma, joka ei osaa laskea summia yhteen, joten koitan siirtää tiedot excelin käsiteltäväksi, sillä tuloksella, että huomaan summien olevan kirjoitettuna esim muotoon 34.40, ja excel osaa käsitellä lukuja vain, jos ne on pilkulla erotettuna.. 34,40. Pisteellä erotetut on päivämääriä..
Suoraan kun muuttaa soluasetuksia niin, että ohjelma ymmärtää kyseessä olevan lukuja, muuttaa se tiedon numerosarjoiksi, jotka vastaavat päivämääriä..

[q]
...ja onko sulla varmasti koneen päässä oikeessa reijässä?
[/q]

joo on =)

Mitä tapahtui lauantaina 12.8. Kaisaniemen tienoilla, kun siellä oli tie poikki ja poliisit ohjaamassa liikennettä kiertoteille? Hirveesti ihmisiä näytti myöskin olevan kadulla.

[q]kanuuna, 14.8.2006 11:37:
Mitä tapahtui lauantaina 12.8. Kaisaniemen tienoilla, kun siellä oli tie poikki ja poliisit ohjaamassa liikennettä kiertoteille? Hirveesti ihmisiä näytti myöskin olevan kadulla.
[/q]

Toyotan F1-auto kiersi siinä korttelin ympäri -> http://www.helsinkicitygp.fi/

grand prix my ass :D
ei mitään erikoista, jotain hehkutusta vaan ja älyttömästi ihmisii ulkona :S ei päässy kävelee :)

Miksi Bilteman hinnasto maksaa 3.50 vaikka se jaetaan ilmaiseksi. Vai onko noihin pakko painaa jokin hinta niskaan?*täh*

[q]Gleba, 25.6.2009 11:11:
---
Miinapiina, 24.6.2009 20:43:
--

siis nythän mä tajusin, että tuossa kaukossa on samat toiminnot kuin boxissakin mut ei samat ku boxin KAUKOSSA O___o boxissa itessään ei myöskään oo noita kelaus ym nappuloita, eikä aikasiisrtopysäytysnappulaa, eikä myöskään noita värinappulatoimintoja... onko niit sit mahollista ees saada tuohon yleiskaukoon?

---

En nyt kyllä tiedä miten ne saa ja voiko se saamattomuus/saaminen riippua boksista, mutta kyllä meillä ainakin toimii niin, että tallennettuja tiedostoja voi kelata ja värinapitkin toimii niinkun pitää.
[/q]

nyt toimii nuo kelausnapit yms, mut ainoot mitkä ei toimi, ni on ne värinapit :( mikä boxi teil on?

[q]1ncarnation, 14.8.2006 11:51:
grand prix my ass :D
ei mitään erikoista, jotain hehkutusta vaan ja älyttömästi ihmisii ulkona :S ei päässy kävelee :)
[/q]

Kävelee pääsi nopeammin kuin bussilla kulkemaan... 200m/10min oli vauhti keskustassa.

Missä retardijengissä kampaajat opettelevat senttimetrejä?

Toisin sanoen: Miten vitussa juuri sekunti sitten yhdessä neuvoteltu "OTETAAN SENTTI/PUOLITOISTA" muuttuu sakset käteen saatuasi [iso]KAHDEKSAKSI VITUN SENTIKSI?![/iso]

Ja minkäs teet, kun siinä vaiheessa, kun huomaat, että 'jaa tää on taas tällanen mittayksikkövammanen tyyppi', ne 8 senttiä on jo sylissäsi.

Kertokaa joku kampaaja, että miten se on teille niin helvetin vaikea mitta se YK-SI SENT-TI? Ootteko käyneet peruskoulua ollenkaan? Kertokaa ihmeessä, jos on olemassa joku parempi mitta, jonka ymmärtäisitte? Pitääkö laittaa maalarinteippiä tukkaan, että "tota pidemmälle et sitte saksines mene"? Ne kemikaalien hajutko vie teiltä kyvyn ymmärtää?

Nimimerkillä: Suivaantunut

Eräs kasvi joka ruiskuttelee siemensyöksyjä miten lystää on Tuhma Poika. Mut se vaatii jo parin vuoden ikää ennenku moista rupeaa tapahtumaan..

[q]Foxmagon, 15.8.2006 21:11:
Eräs kasvi joka ruiskuttelee siemensyöksyjä miten lystää on Tuhma Poika. Mut se vaatii jo parin vuoden ikää ennenku moista rupeaa tapahtumaan..
[/q]
mulla on kyseinen kasvi.. tosi ihqu.. se tosin on hyllyllä mun sängyn yläpuolella.. se siis heivaa siemensyöksynsä mun päälle aina*hihu*

Monesko perjantai on tänään?

eli koska oli eka perjantai ever?

[q]Jago, 15.8.2006 21:52:
---
Foxmagon, 15.8.2006 21:11:

---

mulla on kyseinen kasvi.. tosi ihqu.. se tosin on hyllyllä mun sängyn yläpuolella.. se siis heivaa siemensyöksynsä mun päälle aina*hihu*
[/q]

Varmasti oikein otollinen paikka moiselle kasville

[q]Foxmagon, 15.8.2006 21:54:
---
Jago, 15.8.2006 21:52:
---
Foxmagon, 15.8.2006 21:11:

---

---

Varmasti oikein otollinen paikka moiselle kasville
[/q]
sitä se on*slurps*

Äaarghh mikä on birdie-pullo? Oon nolannut itseni (ihmisten naurunremakoista päätellen) kerran jos toisenkin kun joku on tullut moista kyselemään. Nyt joku golfista jotain tietävä päästää mut epätietoisuudesta, kiitos!

[q]domi, 16.8.2006 10:06

Googlen mukaan taskumatti (josta ilmeisesti sitten golfin pelaamisen aikana nautitaan jotain alkoholipitoista juomaa)
http://www.optikko-kello.fi/yrityslahjat/kuvat/yrit_taskari_1.jpg
[/q]
Ahaa, kiitos. Kai siitä naukkaillaan sitten jos lyö birdien (mikä lie se sitten onkaan). Kyseleeköhän ne sitä tosissaan vai yrittää vain saada mut hämmentyneeksi...

Kerrankin joku ottaa muuten tosissaan "firman piikkiin"- mahdollisuuden; konjakkia tullaan nauttimaan ennen aamukymmentä, jano taas sammutetaan siinä sivussa kaljalla.

Miksköhän mulla ei näkynyt tuossa 1Q vaan huomasin vastauksen sattumalta?

[q]hrdkvr, 25.8.2006 10:27:
---
wiwi, 25.8.2006 10:23:
---
hrdkvr, 25.8.2006 10:06:
kiihotuuko homo/lesbo omista värkeistään??

---

Joo, ne herää aamulla, kattoo itteään ja on sillee et "Jee mun pippeli! Taidanpa jäädä telmimään itseni kanssa kun oon niin haluttava!"

Väittäisin, että sukupuolisessa suuntautumisessa on kyse vähän muustakin kuin "värkeistä".

---
¨

jos mulla olis kunnon tissit niin tasan niitä puristelisin :D
[/q]

Niin, jos olisit mies, jolla on tissit.

O