Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Gnomex, 26.7.2006 15:02:
---
Jago, 26.7.2006 14:10:
ai niin nyt mä muistan mitä piti kysyy.. miten saan tuon pikkukuvan vaihettuu tylsästä punapääjäbästä kuvaan joka on koneellani??
---
Upit kuvan jonnekki intterwebbiin. Sit profiilistas Asetukset -> Forum-asetukset -> ja kyseinen url kohtaan Avatar
[/q]
no voi hitsi.. mä olisin niin toivonu että sen saa suoraan koneelta
[q]Jago, 26.7.2006 13:56:
no kysytään sitten että miksi hiireen tulee smegmaa??
[/q]
Syödessä kannattaa käyttää vähintään haarukkaa
tai lusikkaa, ajoittain myös veistä.
[q]Orange, 10.10.2003 16:40:
jos vegaaniin eteen laiteaan kanalautanen ja sille sanotaan jos et syö tuota kanaa tapamme uuden Mikä olisi (oikea) vastaus, perustele
[/q]
Hän luultavasti kieltäytyisi kanasta ja sanoisi, että toivottavasti käytätte kaiken siitä seuraavasta.. Perustelu:vegaanit ovat humaaneja ja säästäväisiä ihmisiä eivätkä halua aiheuttaa kärsimystä yhdellekkään eläimelle. Ihminen=eläin
[q]Jago, 26.7.2006 19:04:
---
edit.mnyt pitäis näkyy.(laitoin galtsun kautta), mutta ei ainakana ittelläni näy*uuh*
[/q]
Jos irc-galleriaan pistit niin sieltä ei hotlinkkaus enää toimi.
[q]akir0, 26.7.2006 22:22:
---
Jago, 26.7.2006 19:04:
---
edit.mnyt pitäis näkyy.(laitoin galtsun kautta), mutta ei ainakana ittelläni näy*uuh*
---
Jos irc-galleriaan pistit niin sieltä ei hotlinkkaus enää toimi.
[/q]
joo no laitoin sittne tota kautta kanssa.. mutta tosiaan ei sieltä toiminu.. huomasin kanssa sen jonkin aikaa sitten ettei kuvii voi enää tallentaa sieltä.. (tallensin aina omat kuvat sieltä ja siirsin muualle kun ei jaksanut cdiltä alkaa niitä kaivaa)
Miksi joku sanoo olevansa kasvissyöjä/vegetaristi ja sitten samassa lauseessa sanoo syövänsä kalaa...
Onko kala kasvis?
o_O
[q]pirpeli, 21.4.2009 08:15:
Yrjönkadun mesta
[/q]
[q]Sand3, 21.4.2009 09:57:
Punanaamio
[/q]
Ah, ihanaa. Punanaamion ei ollu tarpeeks simppeleitä, kun aikoisin vähän koskee siihen viuhkaan vielä ostamisen jälkeen. Täytyy mennä toi Yrjönkadun mesta tarkastaa. Kiitos molemmile!
Ferraribensa? Sitä saa joiltain huoltsikoilta. Mitä siitä hyötyy normibensaan verrattuna? Onko siitä yhtään mitään hyötyä? Saako rahoilleen vastinetta? Hä hä hä???
[q]Jago, 26.7.2006 19:04:
edit. nyt toimii,, jee, mutta tulipa siitä rumjka*uuh*
[/q]
avatarin pitäis olla 45 x 45 pikseliä, muuten se survotaan
siihen kokoon.
[q]Android, 27.7.2006 09:15:
No, itse olen lakto-ovo-vegetaristi (en ole syönyt kalaa todella pitkään aikaan). Eiväthän kananmunat tai maituotteetkaan ole kasviksia, ja niitä voi syödä vaikka kasvissyöjä onkin.
[/q]
Tuota kananmunajuttua en ole oikein ikinä hiffannut, kananmunahan on rinnastettavissa sikiöön, miten sen syöminen voi olla ok jos eläinten ei ole?
[q]Karski, 27.7.2006 10:21:
eihän se muna oo hedelmöityny?
[/q]
Hmm niin, totta (kai) muuten! Mulla on toi biologia päässyt hieman ruosteeseen :D
[q]toma, 27.7.2006 10:07:
---
Android, 27.7.2006 09:15:
No, itse olen lakto-ovo-vegetaristi (en ole syönyt kalaa todella pitkään aikaan). Eiväthän kananmunat tai maituotteetkaan ole kasviksia, ja niitä voi syödä vaikka kasvissyöjä onkin.
---
Tuota kananmunajuttua en ole oikein ikinä hiffannut, kananmunahan on rinnastettavissa sikiöön, miten sen syöminen voi olla ok jos eläinten ei ole?
[/q]
eihän se muna oo hedelmöityny?
[q]Android, 27.7.2006 09:15:
---
Dana, 26.7.2006 22:28:
Miksi joku sanoo olevansa kasvissyöjä/vegetaristi ja sitten samassa lauseessa sanoo syövänsä kalaa...
Onko kala kasvis?
o_O
---
[/q]
Hieman vain hämää tämä ainainen ongelma.. Kun kysyy kasvisruokaa ravintolassa, niin vastaus on; Joo meil on tosi hyvää kalakeittoa! WTF??
[q]$, 27.7.2006 10:24:
Eikö kananmuna ole verrattavissa kuukautiseen?
[/q]
O
[q]JussiS, 27.7.2006 15:26:
---
Freja, 27.7.2006 15:00:
Ferraribensa? Sitä saa joiltain huoltsikoilta. Mitä siitä hyötyy normibensaan verrattuna? Onko siitä yhtään mitään hyötyä? Saako rahoilleen vastinetta? Hä hä hä???
---
Korkeampi oktaani -> palaa puhtaammin -> enemmän tehoa (tosin marginaalinen lisäys) -> vähemmän vikoja (aika marginaalinen kanssa)
[/q]
Korkeampi oktaani -> nakutus (holtiton palaminen) vähenee -> ahtoja voi nostaa (tai ei tarvitse laskea, mikäli järjestelmä toimii niin automaattisesti, kun alkaa nakuttaa) -> enemmän tehoa. Ja nakutus myös saattaa rikkoa koneen, mutta noi ei ole ihan normikoneiden ongelmia yleensä, vaan koneiden joita on viritelty.
Taloudellisuus paranee myös snadisti tehokkaamman palamisen takia. Miten paljon, se riippuu ihan koneesta.
kyllä kasvissyöjä voi syödä lihaa, kunhan se on kuollutta...
[q]Mellu-, 27.7.2006 19:00:
uskaltaako kissan jättää pe illasta su - iltaan yksin jos sille jättää ruokaa ja vettä kuppeihin?
toi mun kisuliini on kyl tottunu oleskelee yksin jne.. eikä tuhoo paikkoja.
[/q]
Meidän kissat on ainaki aina ollu sellasia ahmatteja et vaik kuinka paljon jättää ruokaa ni ne syö ne heti pois, sit oksentelee joka paikkaan, ja ois loput pari päivää nälissään
uskaltaako kissan jättää pe illasta su - iltaan yksin jos sille jättää ruokaa ja vettä kuppeihin?
[q]sapeli, 27.7.2006 19:02:
---
Mellu-, 27.7.2006 19:00:
---
Meidän kissat on ainaki aina ollu sellasia ahmatteja et vaik kuinka paljon jättää ruokaa ni ne syö ne heti pois, sit oksentelee joka paikkaan, ja ois loput pari päivää nälissään
[/q]
toi on kyl sillee fiksu et se ei ahmi ku lihat eka.. mut en varmaa jätä sille ku kuivaa muonaa.. ku ei viittis perjaattees niiku 42h takia alkaa roudaa sitä mukana lahteen :/ ja kaverikaan ei pääse sitä hoitamaan..
Voisko joku tappaa pujot sun muut roskat sukupuuttoon?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- ...
- 798
- Seuraava »