puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- ...
- 96
- Seuraava »
A. Mä lopetin jo ton spede-diettauksen. Kunto on sen verran hyvä että jotain järkeä jo! Lisää massaa taas....80kg on yksinkertaisesti liian vähän.
B: en ole kuullutkaan....munuaiset nyt ei tykkää mistään, mutta kuulostaa mun mielestä hieman läpältä, miksi ne nyt siitä eivät tykkäisi? meikä juo eri protskujuomia eri aikaan, yöprotskut, palautusjuomat, ym erikseen. Nyt en taas juo kuin pelkän palautusjuoman....seuraavaksi ostoslistalla taas kreatiini sekä harkitsen jälleen testo-buusterin ostamista, ja tarkoitat tuota laillista! Animal buusteria olen koittanut aikaisemminkin ja kyllä täytyy sanoa että toimii ainakin meikäläisellä.....finnejäkin tuli selkään kun vetelin! Paino nous about 5kg.
C: tuolla protskudietillä oleminenhan nyt ei ole kyllä terveellistä ollenkaan, ideahan on vain laihtua rasvoista, eikä tehokas laihduttaminen koskaan ole täysin terveellistä.
D: Protskut pitäiskin dietilläkin saada enimmäkseen lihasta, proteiinijuomia juon vain varmistukseksi. Jos en ole dietillä, en moisia juo ollenkaan....paitsi palautusjuoman.
[muokattu 5.7.2004 12:57]
[q]GoA:
William kun puhuit tuosta testoboosterista tjsp niin oletkos lukenut mitä mieltä pakkotoistolla ollaan moisista aineista? Yleinen mielipide tuntuu olevan että aina on kusetusta jolla otetaan rahat pois kuliuttajilta. Viisaampaa voisi olla ostaa kunnollisia toimivia lisäravinteita taikka laittaa lisää rahaa likoon ja hommata samoin tein oikea kuuri. Näin rahat eivät menisi hukkaan. Tietenkin on mahdollista että tuo toimisi mutta jos toimii niin todella vähän. Jos aine oikeati nostaisi testotasoja niin että sen huomaisi olisi aine suomessa lääkemuodossa.
[/q]
joo, olen huomannut.....mutta ne kaverit vertaa tuon tehoa piikkikamaan, ja eihän sen rinnalla tota edes huomaa. Mutta todella henkilökohtaista tuollaisten teho. Tribulukset ovatkin ihan peetä, mutta mielstäni animalit eivät ole. Tosin jos oikein uskoo, niin tapahtuu mitä vain, ehkä näin se toimi mullakin!
lisäys: kyllä nyt olen muutaman päivän mietittyäni tullut silti siihen tulokseen että jätän moiset ostamatta, pattia tulee niin hyvin ihan muutenkin!
[muokattu 15.7.2004 15:49]
Tuskin se testokaan loppujen lopuksi niin vaarallista on.....(voi vittu, tähän on tultu)
Siis, jos pitäisi valita: ennemmin testoa kuin piriä.
Läppää läppää!!! älkää ottako todesta!
Lisäys: sitä vain että tajuatteko hyvät ihmiset kuinka monta salin vahvinta suomessakin kuurittaa para-aikaa!? harva niistä nyt suihkuun kuolee....
ps. silti mielestäni aika spedeilyä....*ding*
[muokattu 15.7.2004 15:57]
[q]Zamfir:
---
William-78:
---
Zamfir:
paljonkohan tohon on tarvinnut popsii nappeja*ding**ding*varmaan 250kg ei varmaan riitä (hormooneja)*taputapu**yessir*
---
Täh! Taisit hiukan väärän kuvan ottaa tuomioille....tarkoitit kait tuota ylempää? *täh**dissaa*
no näkeehän sen nyt ihan selvästi et tässäkin on otettu hormooneja ihan kilo kaupalla niin kun siinä toisessakin käy viel sille ku sil yhel hurjal et pää pehmenee niin paljon et ei tiijä et mitä on tekemässä *sekoileehuolella* *muhaha**muhaha**dissaa**grr**possu**piru**tekee tony halmeet*
[muokattu 16.7.2004 18:47]
[/q]
Jos sinä Zamfir olet ruipelo ja ruipelona pysyt, siitä on turha syyttää muita. Toiset ovat geneettisesti lahjakkaampia kuin sinä sitten. Eivät kaikki urheilijat jotka ottavat treeninsä tosissaan, sekaannu hormooneihin....ja jos sekaantuvat, mitä sitten? jotku syö hormoneja, toiset pirinappuloita, kukin tyylillään.
[q]yusu:
---
S-T:
---
yusu:
Jos tää keskustelun taso menee tähän, nii saat jatkaa keskustelua yksin.
---
Jos lainausten käyttäminen menee tähän, nii...
---
anteeks :((((
joo..tän tredin vois melkein pistää roskikseen :)
[/q]
Mielestäni tämä topiikki on ihan jees, ei pieni spedeily sekä off topic tuhoa mitään, mutta ne ihmiset jotka eivät treenaile, eivätkä ole kiinnostuneet treenauksesta, voivat pysyä poissa. En minäkään lähde finkinoon leffaan ja huuda kesken kaiken helkkarin kovaa että mitä te spedet täällä leffaa katotte, hankkikaa elämä!
....sori....mä kuvittelin sitä kuvaa....*nauru*
Ei kais....mites alienin treenit sujuu? Väännätkö viellä punttia, vai ootko ruvennu pelkästään mätkimään porukkaa?
Missäs muuten porukat, jotka tänne joskus kirjoittelee, käyvät salilla? meikä käy pumppaamassa rautaa City Gymmillä....olen ajatellut ehkä vaihtaa syksyllä (ehkä) sinne ruoholahteen, kun tuo kehonrakennus kiinnostaa, sieltä kyllä löytäisi samansuuntaista treenikaveria....
[muokattu 5.8.2004 20:27]
[q]Timce:
Kertokaa mulle parhaat metodit/treeni farkkupeffan aikaan saamiseksi. Tuntuu polvet paukkuvan ja lonksuvan kun teen kyykkyä
[/q]
Ei kyykky tee välttämättä hyvää persettä, usein liiankin suuren. Jos perseesi on pieni, silloin suosittelen kyykkyä, jos taas päin vastoin, ja liha siellä on pelkkää rasvaa, suosittelen enemmän aerobista harjoittelua. Lihakset kuitenkin tuovat pakaroihin mielyttävän pyöreyden, luuperse on aivan kamala, joten älä paastoa pakaroitasi puolityhjiksi etolan kasseiksi, vaan treenaa paljon ja nauti siitä.
Ps, äläkä luule että selän ojennus laitteella saadaan tiukka peppu.....
ps2: kyllä jalkaprässikin ottaa ihan hyvin pakaroihin, jos jalat vain sijoittaa ihan ylös.
[muokattu 5.8.2004 19:27]
Oli muuten pakko lisätä tänne mielenkiintoinen artikkeli:
http://www.bk-sportsmag.fi/uimg/pdf/20031/22-25_koffein.pdf
eli tuossa artikkelissa kerrotaan kofeiinista, sen haitoista ja hyödyistä, ja kuten huomata saattaa, haittoja ei ole, toisin kuin näillä klubarin sivuilla jotku spedet ovat väittäneet. Itsekkin popsin koffari tabletteja kuin leipää, ja nannaa tekee. Oma päivä annostukseni on kuitenkin suhteellisen alhainen: 400mg.
Tässä pieni yhteenveto:
Kofeiini lisää energiankulutusta jo pieninä annoksina nautittuna.
Neljän milligramman annoksella per painokilo, lisääntyi energiankulutus
13 %, koehenkilön ollessa levossa. Tupla-annoksella lisäys
oli 16 %. Erään toisen tutkimuksen mukaan 300 mg kerta-annoksen
nauttiminen kofeiinia lisäsi energiankulutusta 8,5 kcal / painokilo
90:n minuutin ajaksi, ihmisen ollessa lepotilassa.
Nämä vaikutukset pysyivät aktiivisina koko vuorokauden ajan.
Neljän milligramman annoksella per painokilo, nautittuna viidesti
päivän aikana, pystyttiin lisäämään energiankulutusta 174 kcal/päivä,
mikä vastaa 7,6% lisäystä energiankulutukseen.
Kofeiinin todettiin myös lisäävän maksimaalista supistuskykyä 3,5
% ja pidentävän uupumiskynnystä 26%, rasituksen ollessa 50%
maksimaalisesta supistuskyvystä. Tämän lisäksi kyky ylläpitää maksimaalista
supistusta piteni ajallisesti. Siksi kofeiinin käytöstä painoharjoittelun
yhteydessä voi olla selkeätä hyötyä.
Yhtälailla on tunnettua, että kofeiini heikentää ihmisen kykyä
tunnistaa väsymystilaansa. Siksi se tekee mahdolliseksi ylläpitää rasitustatai lisätä intensiteettiä tunnistamatta kuitenkaan siitä johtuvaa
ylimääräistä väsymystä. Tämä voi johtaa lisääntyneeseen suorituskykyyn.
Tämän tiedon lisäksi jokainen tietää itsestään henkilökohtaisesti kuinka paljon vetoapua koffarista saa.....minä saan ainakin helkutisti.
Muistakaa myös, jos siis haluatte puhtaasti, roinaamatta massaa, niin tutkimuksissa on osoitettu että elimistön oman kasvuhormonituotannon määrää saatiin lisättyä 20%:lla ottamalla arginiinia, lysiiniä, sekä glutamiinia jokaista 3g päivittäin.
Itse olen testannut, ja toimii..... lisäksi viellä 5g kreatiinia, ja joku laadukas massanlisäys juoma, niin voila! (ja sikana safkaa!) jota nyt voi vedellä ihan rauhassa myös palautukseen.....*nauru*
[q]GoA:
---
Oliwer:
yllä mulle kans tuli huimauksesta ekana mieleen tuo hengitys. Joskus olen ittellänikin huomannu, että kun keskittyy intensiivisesti jonku liikkeen tekemiseen ja liike on vaik uusi ja liikeradat yms. hakusessa, saattaa hengitys unohtua..
Tietysti huimaukset kandeis mun mielestä ottaa vakavuudellakin, saattaa kroppa kertoa, että kaikki ei ole ihan kohdillaan :
verenpaineet, verensokerit, syömiset yms.
Kyykky on esimerkki liikkeestä, jossa vammariski on suuri ja oikea suoritustapa oleelisen tärkeä. Esimerkiksi : aina vyö, tanko ei sais painaa niskaa yms.
---
Ei tuota vyötä nyt tarvii aina kyykyssä käyttää. Pienillä painoilla ilman vyötä (vahvistuu keskivartalo) ja suuremmat sitten vyön kanssa. rajaksi voisi vetään suunnilleen +10 toistoa ilman vyötä.
[/q]
Herran jestas....nyt oli kyllä VÄHÄN yleistetty heitto....muista että monet miehet vetää yli 200kg kyykystä tosta vaan, niin ajatteleppa tekiskö hyvää kiskoa jollain 160-170kg ilman vyötä! (ei tosiaankaan) eli ehkä ihan hyvä neuvo, kunhan kysymyksessä ovat naisten kilot, eli reilusti alle sata. Kaiken lisäksi keskivartalo esim mulla, on juuri se jota viimeiseksi haluan kasvattaa, eli todella suorassa, ilman selälle kaatoa kyykkyjä vyön kera, ole!
Asiasta kolmanteen, Huimaukset kuntosalilla johtuvat usein juuri noista verensokereista, verenpaineesta sekä nestetasapainosta. Itselläni huimausta esiintyy aina kun painoa on tiputettu rajusti, ei ikinä kun ruokailut ja juomiset ovat normaalilla tasolla.... tytöt usein syövät IHAN miten sattuu ja täyttä peetä, vaikka kertoilevatkin mieluusti kavereilleen kuinka terveistä elämäntavoista pitävätkään kiinni....karkki out ja porkkana in,niin kyllä jaksaa paremmin, eli syökää monipuolisesti ja terveellisesti....ei mitään yhtä ja samaa skeidaa päivät pitkät. Myös jos syötte usein nopeita hiilareita sisältäviä vaikka välipaloja, tippuu kovan rasituksen aikana verensokeri liian alas. Koittakaa vaikka, mellipussi pelkästään aamulla naamaan ja salille niin hyi vit...
[q]Hyzenthlay:
---
W:
Meikä on syksyn edetessä päättänyt for good vaihtaa kehonrakennuksen puhtaaseen fitness ruppanan elämään, eli punttia olen enää tehnyt kaksi kertaa viikossa, aerobista jopa 7 kertaa viikossa, eri muodoissa.
---
koht muutat kumminkin mielesi
[/q]
Up yours....en enää koskaan.
[q]olliS:
---
Hotblood:
Nää jutut on kyl kuultu aika monesti... tietenkään en voi väittää varmaks kun en luonnetta tunne tarkemmin mut... Lopettaminen on vaikeeta tässäkin asiassa
---
Myös sun suusta ;))
[/q]
Mä oonkin ihan koukussa treenaamiseen, siksi vaihdoin puntin vain aerobiseen, en missään nimessä lopeta treenaamista....jumankekka kun on menny paikat kireäksi, kun tein esim tänäänkin 1t 50min pelkkää aerobista plus vatsat ja kyljet!
[q]olliS:
---
W:
Mä oonkin ihan koukussa treenaamiseen, siksi vaihdoin puntin vain aerobiseen, en missään nimessä lopeta treenaamista....jumankekka kun on menny paikat kireäksi, kun tein esim tänäänkin 1t 50min pelkkää aerobista plus vatsat ja kyljet!
---
Noin pitkä aerobinen treeni on jo aivan liian pitkä... 30-40min kerrallaan on sopiva. Sitä voi sitten tehdä useamman kerran päivässä. Tossa mennään jo katabolian puolelle aika reippaasti..
[/q]
Mulla kuule on niin hyvä kunto, että voin vääntää tollasen aerobisen vaikka 5 kertaa viikossa, eikä tunnu missään. Juoksin tosta 45minuuttia 10km/t ja loput vedin stepperissä. Osittain tietysti pidentynyt treenini johtui tuosta eräästä super hyvännäköisestä misusta, joka tuli viereeni steppailemaan ja pisti viellä puheeksi!
Kataboliaa en kuitenkaan pelkää, sillä vielläkin saa vaikka vähän lähteäkkin massaa.
Mielenkiintoinen teksti löytyi eräältä proteiineista ja lisäravinteista kertovalta sivustolta....tässä lisää jäitä heidän niskaan jotka uskovat kasvisruokavalioon ja treenaamiseen samanaikaisesti:
Soija on aina aiheuttanut voimakkaita tunteita, koska se edustaa kasvimaailman ´proteiinisankaria´. Soija on kasviravinnossa proteiinilähteiden ehdoton huippu ja joillakin mittareilla mitattuna laadultaan eläinproteiineihin rinnastettavissa. Jos jotain niin soija on aminohapporanteeltaan erinomainen lisä eläinproteiinin kanssa. Valitettavasti asia ei ole näin yksinkertainen. Soija sisältää ns. fytoestrogeenejä, joista on hyötyä naisille esimerkiksi rintasyövän ehkäisyssä. Miehillä soijan ja soijaproteiinin on osoitettu laskevan selvästi testosteronitasoa ja ehkäisevän luontaisen estrogeenin positiivisia vaikutuksia. Näistä jälkimmäinen ilmenee mm. aivotoimintojen heikkenemisenä. Soija ei missään nimessä kuulu miesten ruokavalioon.
Kinkkua naamaan vaan miehet, niin järki juoksee!
[q]Hotblood:
Itseasiassa uusimpien tutkimusten mukaan intervallitreeni polttaa paremmin rasvaa kuin tasasykkeellä tehty...
[/q]
Jep, oikeassa olet, itsehän olen tänne kirjoittanut että teen pitkäkestoisia, mutta poikkeavia aerobisia harjoituksia, juoksen, poljen, kävelen, steppaan....ym.....aina yli tunti per harjoitus kerta. Tulokset ovat tällä tavalla olleet loistavia!
[q]olliS:
---
W:
ps. on se jännä mitä personal trainareille opetetaan nykyään....miten mummojen tulee astella portaat oikein?
---
Jos muuten haluat vähänkään asiallisia vastauksia tai kommentteja, eivät tälläisten kommenttien viljely mitenkään rakenna keskustelua. Toisten vähättelyllä ei yleensäkään saada muuta kuin väittelyksi meneviä keskusteluja aikaan.
[/q]
Tämä on totta....meikäläinen aina kirjottaa sormenpäät syyhyten äkkiä kauheen vastauksen, niin mukaan työntyy sen hetkisiä tuntemuksia, eli.....ärsytti....koska dietti on kolmannes kehonrakennuksesta ja tuo täydennys siis aivan perustietoutta. Esimerkiksi kehonrakennus kilpailuihin valmistautuvat kilpailijathan käyvät sen aina kaikki läpi, mukana on viellä 48 tuntia ilman vettä pelkällä ananaksen mehulla, sekä parin tunnin välein hiilareita, jolloin efekti on valtaisa, lihakset näyttävät selvästi isommilta kuin jopa viikkoja aikaisemmin...ei ehkä ihan bulkki-massaa, mutta lähelle.
Kun rasvat on nollissa ja nesteet aivan dehydratoituneena , jokainen kilo näkyy todella selvästi.
[q]ALIEN:
---
W:
---
ALIEN:
eihän munan mittaamisessakaan mitään pahaa ole :D
---
26½ cm (*nauru*)
---
aika saatanan paksu kulli sulla!!
[/q]
Jep! seuraavaan profiili-kuvaan nappaan sen käteen niin ei uskalla kukaan enää käydä vittuilemaan...*vink*
[q]Oliwer:
Fitness & Kehonrakennus SM 04, pidetään Lahdessa 23-24. lokakuuta.
Täytyypi tänä vuonna lähteä niitä ihmettelemään. En ole aikaisemmin käyny katsomassa kisoja, joten kiintoisaa nähdä millainen show se on. Kyllähän lehdistä ja töllöstä näkis, mut saattaa olla meininki jees sielläkin..
[/q]
Eiks noi fitness tyttelit pullistele siellä eri päivänä, vai? Haluisin kyllä vähän kuolata niitten peräänki....enkä vain vitun pattien ukkeleiden....*kuolaa*
[q]W:
---
MAkeda:
NE epäkkäät:D Ootko nähnyt sen kun pätkän, ku Ruhl on ostoksilla Simonen kanssa...Sopii jotenki hyvin yhteen*nauru*
---
Oon! Helkutti mikä sika!! Miksei noi ammattilaiset pistä vaikka 10% hormoonirahoistaan plastikkakirurgiaan, ja koita ees näyttää ihmisiltä? *täh*
[/q]
Näin on, homma karkaa käsistä ja meitsi seuraa tyytyväisenä vierestä*nauru*
[q]W:
---
MAkeda:
*clip
---
Ajattele jos bodyFitnesistä tulisi kansainvälinen, suosittu ja sponsoroitu urheilu jota olisi kyllä mielestäni mahtava seurata, ja haaveilla vaikka itse kilpailevansa!
[/q]
Jep, oishan se hienoa. Siinä lajissa on kuitenkin enemmän munaa:) Mutta kaikki haluu nähdä friikkeja nykyään*justjoo*
Nyt syömään kananrintaa*kuolaa* Tarjouksessa oli nääs*nauru*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- ...
- 96
- Seuraava »