puntti & sali

Back to yleinen keskustelu O

Kyllähän punttia tulee silloin tällöin venyteltyä, ja eniten siihen auttaa käsityölehdet.

Onkos huomenna porukkaa tulossa katsomaan Tampereen fitness- ja body-SM-karsintoja? Muistakaa illalla Panamassa Tampere-kisa! Hyvä lähteä hakemaan taas lisämotivaatiota omiin treeneihin

Ja sit vajaan kuukauden päästä Lahteen.

[q]faidra:
Onkos huomenna porukkaa tulossa katsomaan Tampereen fitness- ja body-SM-karsintoja?
[/q]

Hiton 15 euroo. Jos olis pikkasen edullisempi niin voisin tullakki.

Joo-o.. Kävi mielessä että aloittais taas ton salilla käymisen.
Ei oo muuten aikaan kuin vkoloppusin..*hmph*

[q]
W:
Homman nimi on se että voi juhani soikoon miten paljon saa treeneihin vetoapua pelkällä ympäristön muutoksella, entisellä salillani olen käynyt viimeiset kaksi vuotta, niin kyllä alkoi jo maisema masentaa[/q]
Näin on. Käyn salilla mikä on pommisuoja, 2 ikkunaa, läpimitta noin... 30cm? Ilmatteeksi kun pääsee niin mikäs siinä.. Ei mulla löydy sitä 30 kuukaudessa jos käy vain vkoloppuisin.

Onko Turun M&M:ssä kävijöitä?

[q]rZi:
Syysangstit puskii päälle kun pieni sika ja ihka oikea elämä vie kaiken ajan. Viime vuos oli toista kun ei ollut elämä ja kerkes käymään salilla niin paljon kun vaan halus...
Nyt joutuu jättää luentoja väliin jotta kerkii käydä rehaa pajalla. Kyllä on kumma miten raskailta ne puntit tuntuu reilun kuukauden tauon jälkeen*hikoil*.
Hiki lentää, aikaa ja ruokaa kuluu, mutta lopputulos on sen väärti. Mikään ei voita (paitsi loistava seksi) hyvän kunnon tuomaa tyydytystä ja itsevarmuuden tunnetta.
[/q]

No seksi on kans hyvä kuntoilumuoto..

[q]rZi:
Kyllä on kumma miten raskailta ne puntit tuntuu reilun kuukauden tauon jälkeen*hikoil*.
[/q]

No niinpä itse olen ehkä kuukauden päivät vähän laiskaillut ton salin suhteen, ja heti on tippunu tulokset. Ei ois uskonu että menee näin nopeesti... mä väänsin eilen ihan väkisin ja naama punaena niillä mun entisillä painoilla, en kerta kaikkiaan suostu vaihtamaan niitä pienempiin näin lyhyen tauon jälkeen *egopainoil*

täs on nyt taas tullut treenailtua sellainen 2,5kk tehokkaasti tuolla salilla. eka kuukausi oli karmea, kun jouduin pakottamaan itseni treeneihin, mut nyt tuntuu siltä ettei malttais pitää edes välipäiviä.
aloitin taas jopa jalkatreenit.. olin unohtanut, miten kiva laite prässi on =)
huoks... aerobiset on vaan jäänyt vähemmälle ja tuo rasva ei tahdo palaa millään.. yksin on vaan niin tylsä käydä lenkillä tai uimassa.. pitäis löytää joku kaveri... =)

-pidämuakädestälenkilläuhuu

[q]Hotblood:
Yliopiston salilla on vähän liian tyytyväinen itseensä helposti
[/q]

flunssa takana, punttis edessä. än yy tee nyt!

[q]Verano:

sellaista on tullut muutaman kerran ihmeteltyä (ja naureskeltuakin ;) et tosi usein näkee jonku miespuolisen parivaljakon salilla, toinen istuu laitteessa, monasti vielä todella vain istuu ja toinen sitten on siinä vieressä seisoskelemassa tms. siinä sitten jutellaan hyvän tovin, toinen välillä vähän nosteleekin niitä painoja, sit taas turistaan, sit se toinen vähän voimailee jonka jälkeen taas jutellaan ja sama rumba seuraavalla laitteella tai painojen kohdalla tms. aiheet ei ees usein tunnu liittyvän siihen salitouhuun mitenkään.

[/q]

Samaa itse naureskelin siellä käydessäni... kun se viikonlopun tapahtumien, yms juorujen kertaus ei keskeydy näillä surffitukilla edes sen sarjan tekemisen ajaksi... no ovat pojat kyllä usein sen näköisiäkin ettei oo treenaaminen ollu pääosassa salilla

Itse mm. noista syistä en enää kauheesti siellä käy, mieluummin maksan muutaman egen kaupallisesta salista jossa kans treenataan ja fiilis on sen mukainen, omakin treeni kulkee paremmin... Yliopiston salilla on vähän liian tyytyväinen itseensä helposti

[q]Verano:
täällä oli ainaki muutama tuolla kritisoinu yliopiston (ilmeisesti) hallintorakennuksen salia. musta se on ihan hyvä, ei oo ruuhkaa kovin usein ja laitteet mun tarpeisiin ihan sopivat =) [/q]

Suosittelen tutustumista Yliopistoliikunnan tiloihin Kumpulassa*piis* tuntuu ettei salilla ole ikinä ruuhkaa, vaikken siellä kovin usein käykkään muuta kuin täydentämässä treeniä...suosin vierestä löytyvää 13m kiipeilyseinää*joo*

[q]Verano:
mutta oikeesti todella harvoin tuntuu et keskustakampuksen salillakaan sen kummempaa ruuhkaa olis. [/q]

Luulen että toi riippuu todella paljon ajankohdasta. Viimeksi kun kävin siellä (n. 2 vuotta sitten*hih*), siellä oli aina ruuhkaa 16-21, mut esim. päivällä oli varsin lepposaa.

Kyllä tilaa tulee kun on tarpeeks vihaisen ja pelottavan näköinen

Oon isoilta pojilta kuullu, itsehän olen nallekarhu...

Mulle saa yliopiston (kumpulan) sali kelvata, kun olen tosi köyhä opiskelija ja vaikka suhteellisen tosissani treenaankin, en ole toistaiseksi valmis maksamaan paremmasta :]

Sitä paitsi toi kumpulan sali on vielä kaikista lähinnä kotia - veikkaan, että pidempi matka salille saisi mut laiskistumaan siellä käymisen suhteen ainakin vähän...

[q]remotion:
flunssa takana, punttis edessä
[/q]

Flunssa takana, 2 salikäyntiä välissä, flunssa jälleen!

Spinningiä spinningiä!

Ja toista tällaista herkkupersettä saa etsiä

[q]Hyzenthlay:
Flunssa takana, 2 salikäyntiä välissä, flunssa jälleen!
[/q]

Niin se elämä potkii!

Tuo flunssa ja treeni on siitä mielestäni kinkkinen juttu, että nämä nykyflunssat tuntuvat kestävän joskus jopa pari viikkoa.
Ainakin nuhaa, yskää ym tuntuu riitävän pitkään. Ja voimatasot (ainakin miul) painuu ihan alas. En mä ole koskaan flunssan takia kahta päivää pitempään pois salilta ollu. Jos flunssa, niin pari lepopäivää ja sit "kevyt viikko" perään, vaik olis "kovan" vuoro. Ja aerobista treeniä pystyy usein kevyesti ekana tekeen. Olen käsittänyt että kuumeen kanssa pitäis sit jo olla tarkempi, eli pari kuumeetonta päivää ennen punttia.. no joku ammattilainen (lääketieteen) osaa kertoo faktaa.

"Meillä on yks pumppu vaan"

tänään taas punttikselle *sydän*

O