puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- ...
- 96
- Seuraava »
mayor´s ruoholahdessa kutsuu....
sinne kaikki kipinkapin ja sankoin joukoin takomaan, kun rauta on kuumaa =)
-pormestariuhuu
ps. http://www.mayor.fi
[muokattu 20.9.2003 20:02]
niin... 42e/kk on paljon, mutta kun muutin helsinkiin, niin kaikki salit tuntuivat olevan n. 60e/kk. Ja se on mielestäni ihan liikaa. Sehän on aika suhteellista - jos hesperiassa saa drinkin hintaan 5e, niin se on halpa, mutta onhan 5e jo sinänsä paljon rahaa Nyt opiskelijana on onneksi 36e/koko vuosi mutta kyllä city gym oli parempi kuin yliopiston sali...
[muokattu 20.9.2003 17:39]
On tullu kokeiltua proteiinit ja palautusjuomat. Palautusjuomat on aika pirun hyviä jos et halua että paikat on kipeinä seuraavana päivänä. Lopetin niiden juomisen samasta syystä; haluan tietää tarkemmin missä treeni tuntuu. Lisävitamiinit on siinä tapauksessa hyvä ottaa käyttöön että saa kuonat (maitohapot, vapaat radikaalit) pois verestä. Reco2 ainakin on hyvä palautusjuoma. Sitä saa luontaistuotekaupoista, myydään semmosissa paperipusseissa..
Proteiinilisillä saa kyllä tuloksia nostettua, mutta niitä on helppo vetää enemmän kuin kroppa pystyy imemään. Iho voi alkaa haista vähän hassulle ja massu ei voi ihan hyvin. Parempaan tulokseen ainakin itse oon päässy syömällä oikeeta ruokaa ihan pirun paljon enemmän. Vedä vaikka litra jugurttia (eikä mitään kevytversiota) joka päivä normaalin ruuan lisäksi niin pitäis alkaa kuukauden parin jälkeen painoa olemaan kilo tai kaks enempi.
Maltoa juon treenin aikana että saa hiilareita (jaksaa treenata) ja aika ajoin kreatiinia. Sillä saa kans tuloksia nostettua, mutta tuppaa keräämään kroppaan nestettä.
Pysyvää painoo ei muuten tuu sitten ihan helpolla! Jos saa kilon/kuukausi tai 8-10kg/vuosi niin voi olla tyytyväinen. Ja oikeesti, toi että jättää bileilyn vähemmälle ja keskittyy treenaamiseen ja syömiseen toimii!
ihan yleistäkin saleilukeskustelua voi käydä täällä, mutta nyt kiinnostais ennen kaikkea löytää joku mainio punttisali hakaniemi/kallio-sektorilta, mielellään mahdollisimman läheltä linjoja? :)
varustelutaso? koko? ilmapiiri? hinta?
[q]Relic:
---
Supermusta:
City gym on kyllä treenaamiseen parempi kuin mikään Motivus. Kunnon laitteet ja painoja löytyy. Ei kannata muutenkaan arvioida salia sen perusteella kuinka kiiltäviä laitteet ovat: itse olen todennut monet likaisemmat salit paremmiksi koska niissä nimenomaan treenataan kovaa.
[muokattu 2.9.2003 10:22]
---
kovaa treenaaminen on susta itestäs kiinni ei siitä millanen sali sun ympäril on olkoon se sitten likainen tai puhdas. Mulle on tärkeintä et on tarpeeks tilaa tehdä ja tarvittavat laitteet ei muuta. Paskan väliä onko siellä jotain sunnuntai urheilijoita tai mitä vaa bodareita ympäril koska olen siellä itseäni varten en muita kunhan sitä tilaa on kaikille riittävästi.
piste
[/q]
Allekirjoitan asian ... samaa mieltä .. over and out ...
Kaikki mitä mä tarviin löytyy,
http://www.lisaravinneporssi.net
...ja kuljetus kotiovelle*piis**vink*
[q]anqqa:
ihan yleistäkin saleilukeskustelua voi käydä täällä, mutta nyt kiinnostais ennen kaikkea löytää joku mainio punttisali hakaniemi/kallio-sektorilta, mielellään mahdollisimman läheltä linjoja? :)
varustelutaso? koko? ilmapiiri? hinta?
[/q]
Sörkka Gym
(itseasiassa kaiketi nykyään nimellä kuntokeskus Formé,
en tiedä onko meininki muuttunut parissa vuodessa)
Tuolla kävin itse silloin kun vielä kalliossa asuin
Ilmapiiri:
Rento! Muutama aktiivinyrkkeilijä, satunnaisia
bilehörhöjä (mm. Ihana-posse oli ainakin
takavuosina edustettuna), tavallisia ihmisiä,
ei mitään yltiöbodareita vaan sopivassa suhteessa
kaikenkokoista punnertajaa, sinne sopii
hyvin joukkoon.
Koko:
Pienehkö (kodikas *iloinen*). Varsin täynnä
neljästä kuuteen, viikonloppuisin ja kahdeksasta
kymmeneen väljempää.
Varustelutaso:
Kohtalainen/hyvä laitevalikoima, laitteet vanhoja
mutta tehty valuraudasta, joten mistään
David-malliston 'saatan paukauttaa vaijerin
silmääsi koska tahansa' -rimpuloista ei
todellakaan ole kyse. Paikat ylipäätään
kuluneen näköisiä mutta muuten siistissä
kunnossa.
Hinta:
muistaakseni ~30e/kk
Suosittelen tsekkaamista.
[q]Epailija:
Nimim. Savatea vuodesta -95
[/q]
Ihan mielenkiinnosta.
Järjestetäänkö Suomessa savatesa minkään tasoista kilpailutoimintaa? Ja jos järjestetään niin ootko käyny ottelemassa?
Olarium... siellä käy hirveesti kavereita. Ei mikään täydellinen paikka, ei ees lähelle, mut tosi halpa ja kodikas sekamelska. About 20 / kuukausi...
[q]Supermusta:
City gym on kyllä treenaamiseen parempi kuin mikään Motivus. Kunnon laitteet ja painoja löytyy. Ei kannata muutenkaan arvioida salia sen perusteella kuinka kiiltäviä laitteet ovat: itse olen todennut monet likaisemmat salit paremmiksi koska niissä nimenomaan treenataan kovaa.[/q]
Kaikki vaan kun eivät tykkää niistä testosteronilta ja horkilta haisevista köriläistä. Jotkut viihtyvät salilla rennolla fiiliksellä eikä karju ja huuda ympäri salia, kuten allekirjoittanut.
[q]sQueek:
linjoilla kun asuin tuli käytyä sörkkä gymillä, nykyään joku kuntokeskus forme!? ..sijaitsee sörkäs metron sisäänkäynnin kohal linjojen puolel hesarii... oliskohan ollu 36e ilman mitää opiskelija alennuksii kk kortti...
ihan riittävät laitteet ja mukava ilmapiiri siinämielessä että kaikkein suurimmat horreperseet treenaa jossain muualla ja sit taas jatkuvasti peiliin tuijottavat narsistivälineurheilijat? on kans pysyny poissa... samalla salilla kunto nyrkkeilyt ja savatet sun muut...
kantsii käydä kattoos..
[/q]
Juuh. Kuntokeskus Forme on suhteellisen pieni, mutta myös rauhallinen paikka. Salin tiloissa treenejään pitävän Savate Club Helsingin kurssitarjontaankin kannattaa tustua. Ainakin savatea voin suositella lämpimästi, jos pelkkä punttien nostelu käy tylsäksi. Nimim. Savatea vuodesta -95
yliopiston sali <3
motivuksesta sen verran kyl et onhan ne tilavia ja mukavia ja kaikkea muuta hienoa.. mut.. ensinnäkin kalliita ja toiseksikin kalliita.
[q]eloK:
Ihan mielenkiinnosta.
Järjestetäänkö Suomessa savatesa minkään tasoista kilpailutoimintaa? Ja jos järjestetään niin ootko käyny ottelemassa?
[/q]
Ei käsittääkseni. Suomessa taitaa olla vaivaiset kaksi savate-seuraa, joista toinen on muistaakseni Lappeenrannassa. Harrastajia ei siis ole mitenkään kauhean suuri määrä ja kilpailemisesta kiinnostuneita vielä vähemmän - Santalan ja Savosen junioreiden EM-menestyksen jälkeen ei ole tainnut tulla laisinkaan uutta verta rintamalle. Suomessa kilpailukokemusta joutuu hankkimaan nyrkkeilyn ja kick boxingin sm-kisoista, joissa molemmissa ne harvat kilpailusta kiinnostuneet ovat kyllä menestyneet ihan mukavasti. Lähimmät kunnolliset savate-kisat taidetaan pitää Ranskan maaperällä. Itse ei ole käynyt ottelemassa missään, kun en tuosta ottelemisesta ole niin kauheasti kiinnostunut, vaan ihan kunto- ja taitopohjalta tulee treenattua. Minulle on kyllä ehdotettu, että kannattaisi ihan huvin vuoksi käydä Ranskassa kokeilemassa assaut-kisoja (puolikontaktiottelu), mutta näillä näkymin aika ei riitä kunnolliseen treenaamiseen - kuten ei ole viimevuosinakaan riittänyt..
Pahoitteluni off-topicin määrästä....
Yliopistolaisille ovat yliopiston salit muuten varsin mukava bonus. Kumpulaankin on jossain vaiheessa valmistumassa ihan oma liikuntakeskuksensa, jossa on kaiken muun hyvän lisäksi kiipeilyseinäkin. Kumpulan punttis tuskin myöskään tulee ruuhkautumaan yhtä pahasti kuin keskustan vastaava.
Mulla ainaki menee silleen et viikolla keskitytään treeniin ja perjantai ilta - sunnuntai aamu menee vaan kaikes biletykses sun muussa. Ja jos sunnuntain on kunto eli lauantain ei oo tehny ihmeitä ni illal salille.
Ite yleensä juon aamul ½l maitoa, pari leipää ehkä jogurtin
seuraava safka koulus mitä ikinä onkaan
sit ku pääsee himaan ni viimeistään viideltä toinen lämmin ruoka ja ½l maitoa
ja illalla aina joku kinkkusalaatti tai vastaava ja ½l maitoa
Paino oli viime vuoden heinäkuussa ennen inttiä 69kg. Tän vuoden heinäkuussa kun pääsin intistä ni 77kg ja rasvat oli melkoset Sen jälkeen sairastelin ja laihduttelin syyskuuhun asti jolloin paino 71kg (ok, nestettä hävinny aika paljon). Nyt sit painoa viimeks 76kg mut onneks rasvaa paljon vähemmän ku heinäkuus ja lihaaki tullu mukavasti takas
no en ainakaan muista nähneeni... sen sijaan niitä 20kg levyjä oli vaikka hur mycket
Tapanilan eräl tulee käytyy. Hyvä ja halpa, 32e/kk tai vuoden jäsenyys 20e ja sit kk=22e. Kaikki tarvittavat laitteet löytyy eikä oo pahemmin ruuhkaa
Galtsusta kasi ja jää pois töölössä. Sit Töölögymille, opiskelijoille 33/kk. Toi Sörkka Gym oli muutama vuosi sitten ihan asiallinen mesta. Tosin nykyään pyhitetty nimenomaan savatekoiden käyttöön. Pukuhuoneet ovat auttamattoman pienet palvelemaan sekä itsepuolustuslajeja että punttaajia. Itse katsoin parhaaksi vaihtaa mestaa kun omistaja ja nimi vaihtui, siinä rytäkässä lähti aika moni sörkkävakkari paremman palvelun perään. Sattuneesta syystä..
Jos on yliopistolla, voi tosiaan käyttää tota keskustan salia, parhaat ajat heti avaamisajan jälkeen tai pari tuntia ennen sulkemisaikaa. Itse käyn lukuvuoden ajan yliopistolla ja ostan korkeintaan kymppikerran kortteja esim. just Töölögymille jos haluaa hifistellä. Siinä säästyy kuitenkin melkoinen tukku riihikuivaa. Sit voi käydä loppurahoilla Kotiharjun saunan piippuhyllyllä: )
[q]Jr:
Toi Sörkka Gym oli muutama vuosi sitten ihan asiallinen mesta. Tosin nykyään pyhitetty nimenomaan savatekoiden käyttöön. Pukuhuoneet ovat auttamattoman pienet palvelemaan sekä itsepuolustuslajeja että punttaajia. Itse katsoin parhaaksi vaihtaa mestaa kun omistaja ja nimi vaihtui, siinä rytäkässä lähti aika moni sörkkävakkari paremman palvelun perään. Sattuneesta syystä..
[/q]
Todella sääli
[muokattu 3.9.2003 15:32]
[q]ella_:
yliopiston sali <3
[/q]
Tätä täytyy kyllä senverran kommentoida, että kyseessä on paskin sali jossa olen ikinä käynyt.
Kyllä varmaan hyvä sali satunnaistreenaajalle ja aloittelijoille, mutta vakavampaan treenaukseen käyttökelvoton. (vakavalla tarkoitan lähinnä kehonrakennus ja voimanosto treeniä)
Täpötäynnä turhaakin turhempia laitteita, vapaita painoja nihkeästi, paskat tangot, ei kunnollista maastavetoalustaa, törkeän kuuma jne.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- ...
- 96
- Seuraava »