puntti & sali

Back to yleinen keskustelu O

Onko joku testannu jo bodypumpin uuden ohjelman? Millanen se on verrattuna edelliseen? Täällä alkaa vasta ens viikolla. Kuulemma ainakin askelkyykyt olis helpommat uudessa ohjelmassa? Harmi jos näin on, ite oon tykänny noista edellisistä. Muutenkin oon tykänny tosi paljon koko ohjelmasta.

Mä oon niin tyytyväinen treeniini nykyään. Treeni kulkee joka kerta kipurajoille asti ja treenin määrä on pysynyt jo vuoden verran pitkäjänteisesti hyvänä. Lisäksi syöminen on kasvanut ja ruoka on pysynyt yllättävän kauan kana/riisi-linjalla. Kroppa tiivistyy hitaasti ja paikkoihin on tullut snadisti pyöreyttä. Varsinkin olkapäät, joihin ny keskityn, ovat alkaneet saamaan hiukan muotoa. Jos tää ny jatkuis ilman rajumpia sairastumisia tai ratoja, ni ens kesänä on varmasti pari astetta jännempi kroppa*hihu*.

jos on pidempää kipua niin kannattaa miettiä mistä se tulee. itselläni esim hieman tulehtunut oikea kyynärpää, ollu jo 2kk, huomaa varsinkin kun tekee pystypenkissä kässäreillä olkapäitä. ilmeisesti tulee siitä että käytän kotona läppärin tasohiirtä nollaergonomialla... pitänee yrittää vähentää himadatailua.

Onko kellään tietoa löytyykö Helsingistä muita saleja mitkä olis 24/7 käytettävissä muita kun tuo Hot Gym manskulla? Asustelen ite Kalliossa ja jos yhtään lähempää löytyis jotain tällasta tai ees jotain mikä olis myöhempään auki ku normaalisti. Tuppaa olemaan aina energiaa yöllä vasta ja illat oon töissä yleensä.

Poika ui... pitkä tukka... näyttää tarzan...

Mä en tiedä voiko tätä enää helpommaksi tehdä.

Duuni maksaa jäsenyyden ja sali on duunin naapurirapussa. Ei oo sitä lähtemisen vaivaa, mikä kotisohvalla usein on vastassa. Töiden jälkeen on helppo mennä ja meidän n. 10 työntekijästä 3 käy mun lisäks samalla salilla.

En ole koskaan ennen ollut millään tavalla sali-ihmisiä, mut tommonen nykyaikainen sali todella laajalla laite- ja ryhmäliikuntavalikoimalla sekä viihdykkeillä (tv, radio yms) on kyl tosi jees. Bonuksena höyry+infrapuna+tavissaunat.

Nyt on semmoinen 2-3krt viikos ehtinyt käymään muiden höntsyilyjen lisäks, joten ainakin edellytykset aikaisempia parempaan kesäkuntoon ovat olemassa :D
Fiksuja työnantajia. Hyvä peruskunto estää kutienkin lukuisia tauteja ja vaivoja myöhemmin esim. Tolla panoksella ne varmistaa, että terveysmenot pysyy pienenä.

Kyl se helpottaa motivaatiota kanssa että saa kaverit messiin.
Ai hitsi. mutsi ilmottikin, että on kipee eli tästä taitaakin tulla salipv o/

Kertokaa mulle TRX Suspension Training hyvat ja huonot (jos niit ees on) puolet! Se on meidan salin uusin villitys ja tanaan pitais leikkii apinaa :D Naa jampat ei vaan aina oikein osaa selittaa kielimuurin takia et mita tehaan ja miks...

http://www.stupidgymshit.com/2011/06/06/trx-system-good-or-bad/

tollanen artikkeli löyty pikasella googlettamisella, toivottavasti englanti taipuu

Sali on kyllä se asia elämässä mikä pitää mut järjissään. Eron jälkeen sali-into on vielä noussut entisestään ja sellainen tiukka 91kg on tämän hetken tilanne. Tämän vuoden puolella kun ottaisi pari kiloa lihasta lisää niin alkaisi olemaan suht hyvässä kuosissa. Lopullinen tavoite tiukka 95kg mut siihen menee vielä pari vuotta.

Sali on kyllä se asia elämässä mikä pitää mut järjissään. Eron jälkeen sali-into on vielä noussut entisestään ja sellainen tiukka 91kg on tämän hetken tilanne. Tämän vuoden puolella kun ottaisi pari kiloa lihasta lisää niin alkaisi olemaan suht hyvässä kuosissa. Lopullinen tavoite tiukka 95kg mut siihen menee vielä pari vuotta.

Mullakin eron jälkeen sali rupes taas innostaa kunnolla. Itte suhteen loppupuolella ja eroa tehdessä se jäi pariks kuukaudeks melkeen täysin vekka.
Onnistuin tossa toissa ja sitäedellisenä viikkona jopa ylittämään tulokset, mitä olin aikasemmin missään vaiheessa saanut, mutta sitten viimeviikko ja tää on ollu kohtuu huonoja treenejä täynnä*igor*
Mulla paino junnannu siinä 71.4ssä tiukkana monta vuotta. Ei tiukkanakin maks 72.8- Tavotteena olis ees se 75 saada tiukkana, mutta luulen, ettei tällä fysiikalla taida ihan heti tapahtuu.

Veemäistä kun nykysellään lähin sali 15km päässä eikä ole autoa eikä oikeen muutenkaan kovin helpolla sinne pääse. Toivottavasti tärppäisi pian ja saisi helsingin suunnalta töitä niin voisi sitten töiden päätteksi käydä samalla reissulla, ehkä jopa kämppäkin sitten niin voisi tarkastella asiaa uudestaan.

Tosin nyt intin jälkeen (2011 heinäkuussa loppui) on paino tippunut lähemmäs 10 kiloa (tällä hetkellä 79/80kg) ja rasvoja lähtenyt ihan mukavasti, tuli karpattua pari kuukautta intin päätyttyä niin lähti kiloja ihan toimivasti + salilla Arnolds Golden Sixiä :P

Nyt sitten himassa tullut vedettyä punnerruksia, leukoja ja erinäisiä vatsaliikkeitä + askelkyykkyjä ettei jalat pääse liikaa puuroutumaan.

---
Kertokaa mulle TRX Suspension Training hyvat ja huonot (jos niit ees on) puolet! Se on meidan salin uusin villitys ja tanaan pitais leikkii apinaa :D Naa jampat ei vaan aina oikein osaa selittaa kielimuurin takia et mita tehaan ja miks...
---

http://www.stupidgymshit.com/2011/06/06/trx-system-good-or-bad/

tollanen artikkeli löyty pikasella googlettamisella, toivottavasti englanti taipuu

Kiitti!

Sama täällä pitäis raahautua salille tai saada joku raahaamaan sinne

Lähes joka ilta noin 10km kävelylenkki, ja punnerruksia.. that about it. Vielä tekis mieli ruveta uimaan sääännöllisesti.. meni toi kesä niin nopeesti ja tykästyin taas räpiköimiseen (mun uintityyli).

---
---

Mullakin eron jälkeen sali rupes taas innostaa kunnolla. Itte suhteen loppupuolella ja eroa tehdessä se jäi pariks kuukaudeks melkeen täysin vekka.
Onnistuin tossa toissa ja sitäedellisenä viikkona jopa ylittämään tulokset, mitä olin aikasemmin missään vaiheessa saanut, mutta sitten viimeviikko ja tää on ollu kohtuu huonoja treenejä täynnä*igor*
Mulla paino junnannu siinä 71.4ssä tiukkana monta vuotta. Ei tiukkanakin maks 72.8- Tavotteena olis ees se 75 saada tiukkana, mutta luulen, ettei tällä fysiikalla taida ihan heti tapahtuu.

hehe no ei tolla asenteella kyl :D

Mä uskottelin itelleni vuosikausia ettei tällaisen hujopin (191cm) kannata edes yrittää hankkia lihaksia kun ei ne kuitenkaan näy. Painoin silloin 78kg ja rasvaprossa oli varmaan saman verran kuin nyt.. Toki tähän on mennyt 6 vuotta aikaa mut ei se mahdotonta oo, se vie vaan helvetisti aikaa.

---

---
---

---

hehe no ei tolla asenteella kyl :D

Mä uskottelin itelleni vuosikausia ettei tällaisen hujopin (191cm) kannata edes yrittää hankkia lihaksia kun ei ne kuitenkaan näy. Painoin silloin 78kg ja rasvaprossa oli varmaan saman verran kuin nyt.. Toki tähän on mennyt 6 vuotta aikaa mut ei se mahdotonta oo, se vie vaan helvetisti aikaa.

Kirjotinkin, ettei ihan heti tapahdu*vink* Eli kyllä sitä asennetta riittää siihen, kun tiedän, että pitkällä aikavälillä saan kyllä sen kropan minkä haluan, kun vaan teen paljon töitä. Oon tällä hetkellä 3 vuotta käyny salilla ja kyllä tulos on aika hyvä, jos miettii lähtökohtia ja esim bilettämisten määriä ja elämässä sattuneita kommelluksia, jotka ois voinu saada tolle stopin.
Harmittaa, etten koskaan tullut mitanneeksi sen aikasia mittoja, enkä tiiä paljon painoin. Vois ainakin vertaa statseja sen aikasiin.

Mitä eroa on liikepalautumisella ja sarjapalautumisella?

[q]SyndroDome, 19.5.2009 00:02:

Noh jokos se aika on varattu?
[/q]
Hehee, noin 5 minuuttia sitten - heti sun viestin lukemisen jälkeen. :D Että kiitos siitä. Jännää! Mä oon monta vuotta ajatellut aloittaa salilla käymisen, mutta on ollut jotenkin korkea kynnys. Oon ajatellu että siellä himosikaniskapunttaajat nostaa rautaa ja nauraa mut pihalle kun meen sinne palloilemaan. (No ehken nyt ihan vakavissani mut kuitenki.)

Oma tavote ois saada lihaskuntoa paremmaksi. Tällä hetkellä käyn uimassa, pyöräilemässä, spinningissä, body pumpissa ja nyrkkeilemässä (säkki+muut kamat löytyy myös kotoa). Noi ohjatut tunnit oon alottanu vasta vuoden alussa, joten sitä ennen en ole juuri lihasharjoittelua tehnytkään.

Oon aika hoikassa kunnossa ja hankkisin mielelläni myös vähän massaa. Se tuntuu vaikealta ja tekemistä kaipaisi myös ruokavalio. Oon kasvissyöjä ja mulla on varmaan vähän liian kevyt ruokavalio, terveellinen kylläkin. Oon tottunut syömään parin kolmen tunnin välein vähän jotain, enkä pysty syömään paljon kerralla. Tuntuu ettei siihen vaikuta edes kasvanut kulutus. Tällä hetkellä käytän lisäproteiinia vaikka yritän kyllä huolehtia että saan myös ruoasta tarpeeksi. Noita massanlisääjiä en ajatellut lähteä kokeilemaan. :D

No joo, siinä vähän omia tavotteita. Ens maanantaina sitten laatimaan ohjelmaa!

Vaihdan profiiliin jonkun pullistelukuvan sitten kun oon kaksinkertaistanut kokoni.

Täällä puhutaan massanlisääjistä kun oisivat jotain myrkkyä/taikajuomaa. Todellisuudessa ne ovat palautusjuomia, joita vaan suositellaan (purkin kyljessä) ottamaan ylisuuret annokset. Monesti myös massanlisääjissä olevat hiilihydraatit ovat sieltä nopeimmasta päästä.

[q]wiwi, 19.5.2009 13:17:
---
SyndroDome, 19.5.2009 00:02:

Noh jokos se aika on varattu?

---

Hehee, noin 5 minuuttia sitten - heti sun viestin lukemisen jälkeen. :D Että kiitos siitä. Jännää! Mä oon monta vuotta ajatellut aloittaa salilla käymisen, mutta on ollut jotenkin korkea kynnys. Oon ajatellu että siellä himosikaniskapunttaajat nostaa rautaa ja nauraa mut pihalle kun meen sinne palloilemaan. (No ehken nyt ihan vakavissani mut kuitenki.)

Oma tavote ois saada lihaskuntoa paremmaksi. Tällä hetkellä käyn uimassa, pyöräilemässä, spinningissä, body pumpissa ja nyrkkeilemässä (säkki+muut kamat löytyy myös kotoa). Noi ohjatut tunnit oon alottanu vasta vuoden alussa, joten sitä ennen en ole juuri lihasharjoittelua tehnytkään.

Oon aika hoikassa kunnossa ja hankkisin mielelläni myös vähän massaa. Se tuntuu vaikealta ja tekemistä kaipaisi myös ruokavalio. Oon kasvissyöjä ja mulla on varmaan vähän liian kevyt ruokavalio, terveellinen kylläkin. Oon tottunut syömään parin kolmen tunnin välein vähän jotain, enkä pysty syömään paljon kerralla. Tuntuu ettei siihen vaikuta edes kasvanut kulutus. Tällä hetkellä käytän lisäproteiinia vaikka yritän kyllä huolehtia että saan myös ruoasta tarpeeksi. Noita massanlisääjiä en ajatellut lähteä kokeilemaan. :D

No joo, siinä vähän omia tavotteita. Ens maanantaina sitten laatimaan ohjelmaa!

Vaihdan profiiliin jonkun pullistelukuvan sitten kun oon kaksinkertaistanut kokoni.
[/q]

Nonii hyvä hyvä Juu salille vaan! Ei siellä kaikki mitään sikaniskoja ole :) Ja mitä väliä vaikka oliskin, oman itsensä takia siellä ollaan Muilla ole mitään väliä. Sulla on aerobinen kondis selkeesti hyvällä mallilla, joten ei muuta ku massaa hankkimaan vaan sitten. Toki aerobista harjoittelua unohtamatta. Kannattaa tosiaan kiinnittää huomiota siihen ruokavalioon, että syöt riittävästi (kaloreita ja prodea ennen kaikkea). Terveellisesti ilmeisesti jo syötkin Muista olla kärsivällinen! Ei se haba viikossa kasva :P Pitkäjännitteisyyttä siis vaaditaan, mutta kun kehitystä alkaa tapahtumaan, niin sekös vasta motivoikin jatkamaan! Tsemiä!!

[q]salama jack:
Mömmöissä on semmonen vaikutus että ne pakkaa lihakset täyteen nesteitä ja tää tekee niistä suuremman näkösiä vähäks aikaa
[/q]

No kreatiini kerää nesteitä ja sitä kautta tulee sitä voimaa lisää

[q]
Se on semmonen myyntikikka.
[/q]

Mitä helvetin kikkaa tossa nyt on. Tolla tavalla kreatiini toimii

[q]
Sit ku ei syökään enää pirtelöitä niin turvotus laskee
[/q]

Mistäköhän pirtelöistä sä nyt puhut..jostain susta-oxy-dnp-piri söösseistä vai proteiini+hiilihydraatti -palautusjuomista?

Jos kreatiinia meinaat, niin tottakai nesteitä lähtee, ku lopetat sen käytön

[q]
Mut miks kiirehtii lihaskasvun kanssa? Mutsikin aina jauhaa että ”hiljaa hyvä tulloo”! Mä uskon tohon täysin kokemuksen pohjalta.
[/q]

Jos jotain tulosta oikeesti haluu, niin sen eteen pitää tehdä vitusti töitä. Ei ne lihat itsestään tule. Meijän salilla on paljon keski-ikäsiä äijiä, jotka treenaa samoilla painoilla sellasta hauskan näköistä egotreeniä. No ne ei oo kasvanu pariin vuoteen senttiäkään. Ne ehkä kans uskoo, et hiljaa hyvä tulee

[q]
Kun kokeilin viime vuoden puolella protskui ja parii hiilihydraatti pirtelöitä, toki tehon huomas ja lihakset turpos.
[/q]

No jos sä jotain maltoo kiskot koko ajan, nii kai sä turpoot, ku läskii ja nesteitä tulee ;-)

[q]
Sit kun alkoi tuloksii kalastaa liian voimakkaasti ja yli-innokkaasti niin loukkaantumiset lisäänty ja hyöty muuttui haitaksi.
[/q]

Ylikunto

O