puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- ...
- 96
- Seuraava »
[q]Tuikkari, 28.7.2007 19:29:
Meikältä repes ac nivel pikkusen kun perjantai 20 päivä heittelin hyppyukemeita kovissa tumuissa ja sit tulin ilmeisesti olkapään kärki eellä maahan. 3 viikkoo kantosidettä ja sit menee aika pitkään et kuntoutuu täysin jos kuntoutuu ikinä kokonaan. Paska homma mut ei voi mitään. 2 viikon päästä alan kevyesti kuntouttaa olkapäälihaksia. Uskon kyl et homma hoituu kuntoon. On muiden oikeenkäden tapaturmien ansiosta + tappelulajeista kehittyny tosi hyvä vasurin koordinaatio niin ei oo merkitystä et just "oikee" käsi on pois pelistä.
[/q]
Ai stn. Paska juttu.
Toivottavasti tervehtyy!
Nyt tuntuu, että on ollu ja on edelleenkin pirun hyvä vire salitreenissä. Palautumispäivät on oikeestaan vähissä, mut kroppaa on kuunneltu. Saanu syötyä hyvin viikolla ja radallakin pyrkiny ahtamaan lisäravinteita nassuun hyväl tahdil.
Salitreenis edelleenkin tehny snadisti pidempiä sarjoja. Tajunnu jo vähän enemmän "kipu on ystävä" -sanonnan merkityksen. Ja pitäny huolen, että heti radan jälkeen tää jäbä on salilla, vaikka kuinka ois enmäjaksaeikämuahuvita-olo*super*.
Mun suurin ongelma salilla käymisessa on tällä hetkellä se että ei o sopivaa mestaa lähellä himaa tai duunimatkan varrella.
Eli jos jollain on suositella kohtuullisen hintaisia paikkoja joihin uskaltaa lähteä vaikkei olekkaan ihan superfit akselilta Kallio-Vuosaari, niin vois käydä kattomassa itselleen sen 'mun salin' ja sais taas rutiinin toimimaan.
[q]Xer, 29.7.2007 19:17:
Mun suurin ongelma salilla käymisessa on tällä hetkellä se että ei o sopivaa mestaa lähellä himaa tai duunimatkan varrella.
Eli jos jollain on suositella kohtuullisen hintaisia paikkoja joihin uskaltaa lähteä vaikkei olekkaan ihan superfit akselilta Kallio-Vuosaari, niin vois käydä kattomassa itselleen sen 'mun salin' ja sais taas rutiinin toimimaan.
[/q]
Vuosaaressa (Columbuksessa) ainakin on toi entinen Baras kuntokeskus, en tiedä miksi muutti nimensä. Oli suht inhimillinen, tosin ei se saanut mun lädeä peppua sohvasta ylös :D
[q]ella_, 29.7.2007 19:20:
---
Xer, 29.7.2007 19:17:
---
Vuosaaressa (Columbuksessa) ainakin on toi entinen Baras kuntokeskus, en tiedä miksi muutti nimensä. Oli suht inhimillinen, tosin ei se saanut mun lädeä peppua sohvasta ylös :D
[/q]
Mun kokemusten mukaan noiden isojen kuntokeskusten isoin ongelma on se että ne pyytää ihan hävyttömiä hintoja niiden 'muka-hienommista' palveluista.. Tietty jos onnistuu saamaan jonkun hyvän tarjouksen jostain tollasesta, ni mikäs siinä.
[q]Xer, 29.7.2007 19:23:
Mun kokemusten mukaan noiden isojen kuntokeskusten isoin ongelma on se että ne pyytää ihan hävyttömiä hintoja niiden 'muka-hienommista' palveluista.. Tietty jos onnistuu saamaan jonkun hyvän tarjouksen jostain tollasesta, ni mikäs siinä.
[/q]
Joo ei ne kyllä halpoja ikinä ole.. ainakin Baraksessa piti kaiken lisäks sitoutua vuodeks. kävin ehkä siellä yhteensä 10krt eli tulihan siinä kertatunnille hintaa :D
Jahas, jospa sitä lähtis koht salille ettei tarvii tääl himas kiukutella
[q]SikaihQ, 24.8.2007 19:20:
---
soile, 24.8.2007 19:17:
---
SikaihQ, 24.8.2007 19:00:
---
soile, 24.8.2007 18:51:
epäsäännällisen säännöllisesti
---
That ain't right!
---
ä=ö
Kesäl saa olla epäsäännÖllinen, eiks je?
---
Mulle käsite epäsäännöllisen säännöllinen on filosofisesti liian kova pala. Säännöllisen epäsäännöllinen vielä loksahtaa paikoilleen aivokuorella mutta ei toisinpäin. Pakko nillittää!
[/q]En tullut puolustamaan rouvaani, mutta kaikki ei aina ole mustaa, tai valkoista, vaan on olemassa myös harmaa alue.*piis*
[q]vaavu, 27.7.2007 12:40:
---
La Petite, 27.7.2007 10:30:
---
22 % proteiini ja 30 % rasva, hiilihydraatti 48 %
---
Toistat itseäsi? Edelleen sun ruokavalios on hiton hiilarivoittoinen, ja proteiinin määrä on kehoilijalle suhteessa kokonaiskalorimäärään pieni.
Nyt syöt perusjunttisuomalaisen ruokaympyrän mukaan, se on vanhentunutta tietoa...
---
Eihän mikään tuollainen jakauma voi mitenkään kertoa koko totuutta siitä, onko ruokavalio terveellinen / sopiva vai ei! Voihan joku syödä tuon 30% rasvan pelkkänä voina ja 48% hiilarit puhtaana sokerina. Pelkästään hiilareista tai proteiineista puhuminen on vähän turhan yksisilmäistä hommaa.
Mielestäni tästä on jo nähtävissä vaarallinen seuraus: nykyisessä proteiinivouhotuksessa kaikki hiilarit julistetaan pahaksi. On aika vaikea saada päivittäistä 30g kuituannosta täyteen, jos ei suostu syömään esimerkiksi leipää tai muita viljatuotteita. Kuitu, erityisesti rukiista saatu, on taas äärimmäisen tärkeää ruoansulatuksen toiminnan kannalta ja myös ruoansulatuselimistön syöpien ehkäisemiseksi.
---
OlliS:
[/q]
Kuidun puutteesta seuraa myös monia muita ruuansulatuselimistöön liittyviä ongelmia.
R2D2
http://www.crossfit.com
Voin suositella lämpimästi. Mullisti ainakin omat treenit ja motivaation täysin!
uudessa duunipaikassa on ilmanen sali, rupean AIVAN varmasti käymään vähintään 3krt/vko kun kerran on siihen mahdollisuus liian pitkään surkutellut kun ei tule lähdettyä eikä maksettua kalliita kausikortteja, joten tämä oil varsinainen lottovoitto
[q]soile, 24.8.2007 18:51:
[/q]
That ain't right!
[q]OlliS, 27.7.2007 11:15:
Ja vielä mitä tulee hiilihydraatteihin:
erityisen haitallista on toistuva verensokerien heilahtelu esim. nopeiden hiilareiden vaikutuksesta (karkki, pulla, leivokset ym.). Näin saadaan aikaan jatkuva tulehdustila, jossa CRP (c-reaktiivinen proteiini, yleinen tulehdusmittari) on koko ajan koholla aiheuttaen mm. ateroskleroosia (valtimoiden kovettumista) ja tätä kautta sydän- ja verisuonitaudin kehittymisen.
[/q]
Siis nouseeks CRP koholle aina, kun nauttii jotain nopeita hiilareita (esim. pussillisen karkkia)? Eipä noita nyt hirveen usein tulekkaan naposteltua, mut vois jättää varmaan kokonaan pois.
Kesän oon käyny murun kanssa epäsäännällisen säännöllisesti salilla. Aikasemmin oon käyny jumpilla, en ikinä salilla. Oon ihan rikki salipäivien jälkeen, mut on vaan niin kivaa treenailla murun kanssa. Tuloksiakin jopa näkyy, ja tuntuu. Saas nähdä, miten opiskelut Joensuussa vaikuttaa tähän treenailuintoon.
[q]SikaihQ, 24.8.2007 19:00:
---
---
That ain't right!
[/q]
ä=ö
[q]soile, 24.8.2007 19:17:
---
SikaihQ, 24.8.2007 19:00:
---
---
That ain't right!
---
ä=ö
[/q]
Mulle käsite epäsäännöllisen säännöllinen on filosofisesti liian kova pala. Säännöllisen epäsäännöllinen vielä loksahtaa paikoilleen aivokuorella mutta ei toisinpäin. Pakko nillittää!
[q]Holle,
En tullut puolustamaan rouvaani, mutta kaikki ei aina ole mustaa, tai valkoista, vaan on olemassa myös harmaa alue.*piis*
[/q]
Aah kyse on siis harmaan alueen logiikasta! Huh, pääsen tänään sittenkin nukkumaan
[q]SikaihQ, 24.8.2007 19:36:
---
Holle,
En tullut puolustamaan rouvaani, mutta kaikki ei aina ole mustaa, tai valkoista, vaan on olemassa myös harmaa alue.*piis*
---
Aah kyse on siis harmaan alueen logiikasta! Huh, pääsen tänään sittenkin nukkumaan
[/q]*iloinen*ahahahahhaaaa!!! kunnon pohtija huomaa aina lopulta asian ytimen!
Tajusin tänään, et nyt kun rantakausi on loppunu jo ajat sitten niin voi taas alkaa huoletta syömään rasvaista ruokaa.. ja PALJON. Vaikka en dietannutkaan kesää varten tai sen aikana, niin silti lähti kesän aikana yli 5kg painoa.. just suurimmaks osaks rasvaa.
[q]salama jack:
Mömmöissä on semmonen vaikutus että ne pakkaa lihakset täyteen nesteitä ja tää tekee niistä suuremman näkösiä vähäks aikaa
[/q]
No kreatiini kerää nesteitä ja sitä kautta tulee sitä voimaa lisää
[q]
Se on semmonen myyntikikka.
[/q]
Mitä helvetin kikkaa tossa nyt on. Tolla tavalla kreatiini toimii
[q]
Sit ku ei syökään enää pirtelöitä niin turvotus laskee
[/q]
Mistäköhän pirtelöistä sä nyt puhut..jostain susta-oxy-dnp-piri söösseistä vai proteiini+hiilihydraatti -palautusjuomista?
Jos kreatiinia meinaat, niin tottakai nesteitä lähtee, ku lopetat sen käytön
[q]
Mut miks kiirehtii lihaskasvun kanssa? Mutsikin aina jauhaa että hiljaa hyvä tulloo! Mä uskon tohon täysin kokemuksen pohjalta.
[/q]
Jos jotain tulosta oikeesti haluu, niin sen eteen pitää tehdä vitusti töitä. Ei ne lihat itsestään tule. Meijän salilla on paljon keski-ikäsiä äijiä, jotka treenaa samoilla painoilla sellasta hauskan näköistä egotreeniä. No ne ei oo kasvanu pariin vuoteen senttiäkään. Ne ehkä kans uskoo, et hiljaa hyvä tulee
[q]
Kun kokeilin viime vuoden puolella protskui ja parii hiilihydraatti pirtelöitä, toki tehon huomas ja lihakset turpos.
[/q]
No jos sä jotain maltoo kiskot koko ajan, nii kai sä turpoot, ku läskii ja nesteitä tulee ;-)
[q]
Sit kun alkoi tuloksii kalastaa liian voimakkaasti ja yli-innokkaasti niin loukkaantumiset lisäänty ja hyöty muuttui haitaksi.
[/q]
Ylikunto
- « Edellinen
- 1
- ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- ...
- 96