puntti & sali

Back to yleinen keskustelu O

(William-78):
Onko pimeää?

*joo**släp**nauru*

[muokattu 5.6.2004 19:50]

[q]JussiS:
---
Oliwer:Meitsi joutu investoimaan omaan mp3 soittimeen, että saa omat paukkeet
mukaan salille, ettei tarvi sitä radio-skeidaa kuunnella.

Ihanku olis tullu uutta potkuu treeneihin. *pahis**nauru*

---

140 BPM on muuten treenaamiseen aika optimaalinen biitti, eli reippaampi trance pitäis olla parasta, noin niinkun sydämen toiminnan kannalta.

Ite joudun kuunteleen vitun radio novaa aina :/
[/q]

Mitä kovempi kunto ni sen kovempi biitti*pahis* Kävin tuolla EM-karsinta tasolla saakka kisakunnos ja biitti siis hakkas 200BPM lasis!! Kunto testeis todettiin 2v. sitten että ”pumppu oli kovaa kisaluokkaa”,vaikkei se tahtonu enää siinä lihasmassas(85kg/rasva% 4/varressa mittaa 174cm) tarpeeks verta niissä kierrättää,ku hapen puutet oli pitkäkestoisissa suorituksissa..mut enhän minä maratoonariks silloin aikonutkaan*nauru* p.s Proteuksen tahdis pääsin kovemmalle tasolle silloin kun tosissaan treenasin askeettisesti kaikki 24h vuorokaudest..50% syömist ja sen tekemist > 25% treeneis > 25% untapalloon eli lepoo..muuta ei ehtiny tehdä sillä tasolla.. Tämä on faktaa koosteena ammatti-urheilijan päivästä..*vink*

[q]Epailija, 5.2.2006 22:56:
Itseään trimmaavilla ja kiinteyttävillä kestävyystreenaajilla on ihan yhtäläinen oikeus olla saleilla kuin teillä beefcakeiksi pyrkivilläkin. ;)
[/q]

Niin paitsi joillain pikkupainoilla hinkkaamalla ei edes kiinteydy ja trimmaannu

Tietääkö joku suunnilleen tuon Esport Fitnessin uusia hintoja? Kun ollaan ihan siihen viereen muuttamassa, siellä olisi helppo käydä treenaamassa. Saako sinne ostettua mitään kertalippuja, vai onko pakko ottaa jäsenyys? Ja voiko maksaa erikseen pelkästä kuntosalista, vai täytyykö ottaa kaikki osa-alueet mukaan?

Minkälainen paikka tuo Esport Fitness noin muuten on?

Ok, Ankeus. Väännetään viel söpösti yhdessä*nauru*!

Miks se aina menee niin, että kun saa kunnon treenibuustin päälle ni sit iskee joku flunssa tms, joka estää hyvän treenin tai jopa treenin kokonaan jos menee ihan petikuosiin!

Syysangstit puskii päälle kun pieni sika ja ihka oikea elämä vie kaiken ajan. Viime vuos oli toista kun ei ollut elämä ja kerkes käymään salilla niin paljon kun vaan halus...
Nyt joutuu jättää luentoja väliin jotta kerkii käydä rehaa pajalla. Kyllä on kumma miten raskailta ne puntit tuntuu reilun kuukauden tauon jälkeen*hikoil*.
Hiki lentää, aikaa ja ruokaa kuluu, mutta lopputulos on sen väärti. Mikään ei voita (paitsi loistava seksi) hyvän kunnon tuomaa tyydytystä ja itsevarmuuden tunnetta.

Vuoden tauko Kisiksen salilta päättyi eilen.

Eli uudestaan vaan. Ystävän kanssa motivoisi käymään useammin.

Hinta/laatu sitäkin enemmän :)

Lähinnä naurattaa toi osoite ja sit toi hehkutus...You can getWOW! in only 12 weeks...mihin oikeesti menee vuosia!!!

[q]W:
---
olliS:
---
W:
Mä oonkin ihan koukussa treenaamiseen, siksi vaihdoin puntin vain aerobiseen, en missään nimessä lopeta treenaamista....jumankekka kun on menny paikat kireäksi, kun tein esim tänäänkin 1t 50min pelkkää aerobista plus vatsat ja kyljet!

---

Noin pitkä aerobinen treeni on jo aivan liian pitkä... 30-40min kerrallaan on sopiva. Sitä voi sitten tehdä useamman kerran päivässä. Tossa mennään jo katabolian puolelle aika reippaasti..

---

Mulla kuule on niin hyvä kunto, että voin vääntää tollasen aerobisen vaikka 5 kertaa viikossa, eikä tunnu missään. Juoksin tosta 45minuuttia 10km/t ja loput vedin stepperissä. Osittain tietysti pidentynyt treenini johtui tuosta eräästä super hyvännäköisestä misusta, joka tuli viereeni steppailemaan ja pisti viellä puheeksi!
Kataboliaa en kuitenkaan pelkää, sillä vielläkin saa vaikka vähän lähteäkkin massaa.
[/q]
Enhän mä tässä sun kuntoasi ruvennut arvioimaan. Pointti oli vaan siinä, että jos tarkoituksena on optimoida lihasmassan kasvu ja rasvan poltto on tuo sinun harjoitusaikasi pitkä. Mutta tosiaan jos ei ole väliä lihasmassan lähtemisestä ei asialla sitten olekaan sen suurempaa merkitystä :) ja loppupeleissä laihtumisessahan on kyse vain syödyn ja kulutetun kalorimäärien välisestä negatiivisesta balanssista ;)

f*uck...pakko palata city gymille,nous mayorsilla hinnat jonnekin tähtiin*nyyh*

[q]vala, 14.5.2009 21:46:
American Mass Blast meinaa aiheuttaa vähän ilmavaivoja mulle*pier* Onko muilla samanlaisia ongelmia..?
[/q]
Kokeile MEGA MASS 4000, Cartman approved! :D

Kiitti vaan kavereille vinkistä treenata penkkiä käsipianoilla!

Jo parin viikon päästä käsipainoihin vaihdon jälkeen nousi "Oikealla penkillä" ykkönen 10:llä kilolla (110kg) eikä tanko heijannut enään samaan tahtiin. Tosin nyt saa voimatreenit jäädä ja tilalle hikijumppaa ja säkkiä.

Tarviiko massanlisääjiä oikeesti monikaan? Ts. eikö normiruuasta saa tarpeeksi kaloreita jotta paino nousee?
Mulla ja monella muulla tuntemallani ei ainakaan koskaan oo ollu ongelmia painon nousun kanssa

[q]T-Justice, 15.5.2009 09:51:
Tarviiko massanlisääjiä oikeesti monikaan? Ts. eikö normiruuasta saa tarpeeksi kaloreita jotta paino nousee?
Mulla ja monella muulla tuntemallani ei ainakaan koskaan oo ollu ongelmia painon nousun kanssa
[/q]

Sinä ja moni muu ette ole kaikki :D eli kyllä, jotkut tarvitsevat ihan oikeasti massanlisääjiä.

American Mass Blast meinaa aiheuttaa vähän ilmavaivoja mulle*pier* Onko muilla samanlaisia ongelmia..?
[/q]

Olen käyttänyt american-sarjan vähempihiilarista pikkuveljeä ja sehän muistaakseni sisältää maitojauhetta eli kyllä allekirjoittaneellekkin tulee välillä vaivoja. American sarjan hyvä maku perustuu juuri tämän maitojauheen tuomaan kermaisuuteen.

[/q]
Mass Blastissa on maitojauhetta, eli onkohan sulla jotain laktoosiongelmia? Noin niinkuin yleisesti ottaen, niin kaikki massanlisääjät tahtoo mennä aika rankasti vyötärölle, eikä lihakseen, eikä niitä kannata vetää ellei kulutus ole kohdallaan. Joka kyl melkein noilla aineilla vaatii sit jo douppausta. Peruspalkkarit tai itsesekoitettava protsku + hiilari ajaa saman asian huomattavasti paremmin.

[q]La Petite, 15.5.2009 09:52:
---
T-Justice, 15.5.2009 09:51:

---

Sinä ja moni muu ette ole kaikki :D eli kyllä, jotkut tarvitsevat ihan oikeasti massanlisääjiä.
[/q]

eli jotkut ei vaan syö tarpeeksi kaloreita, ei massblastit mitää ihmeaineta ole

[q]T-Justice, 15.5.2009 09:51:
[/q]

Kunnon kiireiset karpaasit eivät omaa kannettavaa hellaa. Mikro ruoatkin ovat epäterveellisiä. Siksi massanlisääjät ovat helppo tapa nauttia kaloreita terveellisesti ja nopeasti.

[q]salama jack:
Mömmöissä on semmonen vaikutus että ne pakkaa lihakset täyteen nesteitä ja tää tekee niistä suuremman näkösiä vähäks aikaa
[/q]

No kreatiini kerää nesteitä ja sitä kautta tulee sitä voimaa lisää

[q]
Se on semmonen myyntikikka.
[/q]

Mitä helvetin kikkaa tossa nyt on. Tolla tavalla kreatiini toimii

[q]
Sit ku ei syökään enää pirtelöitä niin turvotus laskee
[/q]

Mistäköhän pirtelöistä sä nyt puhut..jostain susta-oxy-dnp-piri söösseistä vai proteiini+hiilihydraatti -palautusjuomista?

Jos kreatiinia meinaat, niin tottakai nesteitä lähtee, ku lopetat sen käytön

[q]
Mut miks kiirehtii lihaskasvun kanssa? Mutsikin aina jauhaa että ”hiljaa hyvä tulloo”! Mä uskon tohon täysin kokemuksen pohjalta.
[/q]

Jos jotain tulosta oikeesti haluu, niin sen eteen pitää tehdä vitusti töitä. Ei ne lihat itsestään tule. Meijän salilla on paljon keski-ikäsiä äijiä, jotka treenaa samoilla painoilla sellasta hauskan näköistä egotreeniä. No ne ei oo kasvanu pariin vuoteen senttiäkään. Ne ehkä kans uskoo, et hiljaa hyvä tulee

[q]
Kun kokeilin viime vuoden puolella protskui ja parii hiilihydraatti pirtelöitä, toki tehon huomas ja lihakset turpos.
[/q]

No jos sä jotain maltoo kiskot koko ajan, nii kai sä turpoot, ku läskii ja nesteitä tulee ;-)

[q]
Sit kun alkoi tuloksii kalastaa liian voimakkaasti ja yli-innokkaasti niin loukkaantumiset lisäänty ja hyöty muuttui haitaksi.
[/q]

Ylikunto

O