puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 96
- Seuraava »
[q]OlliS, 1.5.2009 01:32:
No Katjahan se sielläkin :) ja oon aika 100-varma että on sama, sen verran reipas ja iloinen tyyppi on!
[/q]
Eiköhän se oo sama, tuskin on montaa saman nimistä innostavaa combat vetäjää tässä kylässä.
Kertokaas pojat mitä potkunyrkkeilyä harrastavan kannattaa tehdä punttiksella? Nyt oon piessyt ensin lämmittelyiksi säkkiä puolisen tuntia aluksi hellästi, sitten kovemmalla sykkeellä, sen jälkeen venytellyt raajoja, tehnyt ojentajia ja rintoja isommilla painoilla ja muita aika summamutikassa, tuohon perään vielä jumppaliikkeet (kyykky 25 x 2 x 20 kilon tangolla, vatsat 2 x 50 tai 3 x 33, punnerrukset 2 x 20 ja leuat 1-2 kpl ja dipit 10-20 x 2)
sen jälkeen vetänyt vielä jaksamisen mukaan varjoa 15-20 min ja siihen päälle vielä säkinpieksäjäistä jos on aikaa. Säkkiä tulee potkittua 2/3 ajasta, joten isot lihakset saa kyytiä.
Itse en kyl 50e/kk enempää salista maksais.
Nyt oli muistaakseni sen reilu 40e/k. Jatkuvassa nousussa tosin
[q]mehukatti, 2.1.2009 12:21:
---
W, 2.1.2009 09:31:
ed: Se on muuten aika törkeetä että salit myyvät nykyään noille treenausta kokeileville vuoden mittaisia sitovia kortteja. Sen vuoksi noi sitovat salit on kuulema täynnä passiivisia asiakkaita.
---
Kyllähän ainakin Elixiaan tietääkseni pääsee kokeilemaan maksamalla 25e/kerta.*vink* Sitäpaitsi kun tarjolla on sekä saleja, joihin saa vaikka kuukauden kortin (Motivus, Fix, Esport, jne.), ja noita vuoden sopimuksen vaativia (Elixia, Sats), niin kyllä se mun mielestä asiakkaan oma vika on, jos tekee itselleen väärän valinnan.
[/q]
Mitä vittua, pyytääks ne 25/kerta*nauru* Ihan hullu hinta! No jooh... olen itsekin asiakas ja maksan sen 71/kk... Mut tuntuu kyl älyttömältä riistolta. Onneks siel on toisinaan niitä juttuja et kaveri pääsee messiin kokeilee ilmaiseks.
Jäänyt puntilla käynti lähes kokonaan viime kuukausina. Tän vuoden puolella taas aloittanut, tosin vaan kerran viikossa max ja sekin sellaista nopeeta, esim:
20-30kg tangolla
10x kulmasoutu
10x pystysoutu
10x pystypunnerrus
10x hyvää huomenta
10x kyykky per jalka
10x kyykky
10x maastaveto
Kaikki putkeen 3-5 kertaa ja siihen päälle vatsat, punnerrukset ja leuat fiiliksen mukaan.
Ja alkuun 10-20min X-trainer tai joku muu.
Kisahalli <3
1/2 euroa laaki ilman sitoumuksia.
Jos ei kaipaa personal traineria, saunaa tai ohjattuja jumppatunteja niin paikka hoitaa loistavasti kuntosalin virkaa.
[q]Epicuros, 18.10.2008 20:04:
Noin 10 vuotta takaperin kelasin, ettei kovin kauan mene, et äijät kohottaa itseluottamusta tälläkin tavoin:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810188446128_ul.shtml
kätevä strength-buff... (not!)
[/q]
Tääkin on vanha, uudelleen herätetty uutinen. Noita rinta- ja vatsalihas implantteja on laitettu jo vuosikausia. Yhteen väliin noihin kohtiin laitettiin pähkinäöljyä et ne näyttäs isommalta.. Siis sinen lihakseen :D
Nykyään vaan keskimäärin max 2 kertaa jaksaa käydä salilla, joista toinenkin kerta menee yleensä sellasella kinetic -salin puolella liikeratoja jyystäessä tai parhaimmillaan vaan sellasessa huoneessa, missä on venyttely-laitteita ja shiatsu-hierontatuoli x)
[q]lohikarme, 12.12.2006 22:14:
Nyt on tehotreenit menossa. joka toinen päivä ohjelmaa ja joka toinen lenkki + vatsat (sunnuntait vapaapäiviä) Tätä kuukaus ja sit pien höllääminen.
[/q]
yy yy. oottelen kunnes eräs herra saa valmiiksi treeniohjelmani - sen jälkeen kyl 6x viikossa aamutreenit ennen aamiaista, kolmet punttitreenit ja 1-2 aerobista viikossa. sunnuntai lepopäivä.
Jaahas jospa postais tännekin oman projektin kulkua.
Tuli tossa elokuun alussa sit aloitettuu lenkkeily uudestaan ja samal tehtyä sopimus parin vanhan koulukaverin kanssa että juostaan Tukholman maratoni 30.5. Rupesin vaan juoksemaan aktiivisesti ja muutaman viikon jälkeen siihen jäi sitten lopulta täysin koukkuun. Normaalit matkat alussa olivat 7km ja 10km mutta ajan ja kunnon nousun kuluessa matkat ovat kasvaneet. Nytten perusvalikoimaan kuuluu 7km, 10km ja 15km. Kohta lisään vielä 20km ja jossain vaiheessa 30km pitkäksi testimatkaksi.
Kun aloitin elopainoa oli se mukavat 116.9kg ja olo sen mukainen. Samal kun liikunta lisääntyi muutin ruokatottumuksia myös sen verran että perunaa sekä vaaleeta leipää ei tuu syötyy melkein yhtään ja aika pitkälti kaikki makeiset, sipsit ja roskaruuat ovat poistuneet valiosta. Monipuolisesti ja suht usein tulee syötyy. Painottaen ehkä enemmän protskuu päivisin ja hiilarii 3t ennen juoksuja. Aina välillä tulee herkuteltuu ja ei ole oikeestaan tarvinu tinkiä mistään. Aika helpolla on päässy. Muistaa vaan et sen jonka syö pitäisi myös kuluttaa ja rapiat päälle jotta paino putois.
Nyt kun on juossu aktiivisesti noin 3kk niin painoo on lähteny 12kg ja kunto noussut niin hyvin että viime viikon saldo oli 10km aikaan 50.21, 15km aikaan 1.16.15 ja yhteensä 55km viikon aikana.
Seuraavaksi pitäisi lisätä saliharjoitteluu sekä intervallijuoksua treeniohjelmaan jotta voimaa tulisi lisää ja juoksukestävyys parantuisi.
Tästä on hyvä jatkaa ja kai se maratonikin tulee vedettyy ihan hyvin kun aikaa on viel noin 7kk.
[q]Oliwer, 27.6.2007 16:55:
---
Ana-5000, 27.6.2007 13:42:
hey kuis usein tuolla salilla sit pitäs käydä? onks 2x viikko liian vähän, entä 3x?
---
Sopiva treenauskertojen määrä punttisalilla riippuu mielestäni ensinnäkin tavoitteesta.
Mikä on "kunto" johon pyritään? Joku treenaa tavoitteena lisätä lihasmassaa joka puolelle kroppaan ja paljon, toinen touhuaa painoa alas, lihaksista viis, kunhan kiristyy. Kolmas harrastaa liikuntaa monipuolisesti ja käy punttiksella vain esim. ylläpitämässä sopivaa voiman ja lihasmassan suhdetta jne.
Myös lähtötilanne eli "pohjat" (lihaskunto) vaikuttaa kuinka usein ja tiukasti voi aloittaa käymisen. Moni saattaa aloittaa innoissaan hirveessä draivissa pumppaamisen, käyden salilla päivittäin ja saa ilman järkevää ohjelmaa ja riittävän kevyttä totuttelua vain paikat kipeäksi, jumiin, ylikuntoon ja kyllästyy vielä koko lajiin :(
[/q]
no mulla on pohjilla ihan hyvä lihaskunto ja töitten myötä tulee aerobista liikuntaa ihan sopivasti, tavote ois saada lisää lihasmassaa ja voimaa. Oon nyt käyny sellasen 2-3 kertaa viikossa pari tuntia miten ehtii, yleensä 3 x 10 sarjoja senverta isoilla painoilla kun jaksaa. Muutama kuukaus takana, ja alkaa pikkasen näkymään ainakin käsivarsissa tuloksia, eikä ole vielä paikat kipeenä. Siihen oon yhdistäny korkeaproteiinisen ruokavalion, ni paino on tippunu muutamassa kuukaudessa 105:stä 99:siin.
Eli kaipa tosta jotain iloa on :)
[q]Lenita, 28.7.2007 12:53:
---
Ana-5000, 27.7.2007 14:16:
Mulla on ny paino tippunu 10kg, kun vähensin hiilareita, lisäsin protskua, vaihdoin valvomohommat kenttätöihin ja aloin käymään 2-3 kertaa viikossa nostelemassa puntej.
En tiiä onko lihasmassa varsinaisesti kasvanu, mutta ainaki erottuu pikkasen paremmin kun kymmenen kilon mätisäkki on heitetty pois kupeilta.
Huonona puolena mainittakoon että kaikki housut istuu huonosti :(
---
Oho Kuinka pitkä aika siihen meni? Etkös sä vasta just alottanu saleilun?
Nii ja kuvia!
[/q]
haha, ei mul oo kuvii, eikä toi paino ny pelkän saleilun takii oo tippunu. eniten tohon on vaikuttanu toi työpaikan vaihdos, ku nykyään tulee duunissa liikuttua istumisen sijaan.
Olin aamulla Elixian Voimatotalstep-tunnilla. Suosittelen lämpimästi, todella tehokas tunti!
[q]Vampyrella, 3.11.2008 18:26:
---
sativa, 2.11.2008 20:46:
Nykyään onkin jo sitten vaikeampi pudottaa painoa/tiivistyä, kun vähintään yks päivä viikosta menee juomiseen ja toinen mokoma sängyssä makoiluun (ja ruuanhimoihin *uuh*). Pitäis siis kertakaikkiaan vähentää juhlimista.
---
Siinäpä on kyllä yksi helpoin tapa ottaa askel kohti parempaa kuntoa ja olotilaa, juhlimisen vähentäminen. :) Oon varmaan jauhanu tästä jo liiaksikin tällä foorumilla, mutta ite ei tosiaan tuu juotua kuin aniharvoin, ja silloinkin abouttiarallaa se pari sidua / tuoppia. Eipä sitä enempää tarvi, aivan turhaa terveyden ja rahan hukkaamista vetästä taju kankaalle. Jääpähän enemmän aikaa ja voimia ulkoiluun ja liikuntaankin, ja pöhötys kyllä häviää kummasti kun jättää viinakset (ja sitä usein seuraavat rasva-suola-sydäri-safkat) vähemmälle. Ite ei jaksa heilua tuopponen kädessä joka viikonloppu, tosin oon usein viikonloput töissäkin. Onhan sitä tullut heiluttua joskus runsaammin, mutta ei vaan napostele enää. Kyllä on vaan joutunut toteamaan, että paljon paremman olotilan saa kunnon treenistä tai tanssimisesta vesipullo kourassa. :) Mun duuni myös velvoittaa mua pitämään itsestäni huolta, henkisesti ja fyysisesti, ja tässä toimii parhaiten sopiva annos kunnon ravintoa, treeniä & harrastamista ja sit sitä löysäilyä herkku
Mielestäni ei piä piiskata itseään liikaa, kultanen keskitie se rules. Jos nyt joskus juon enemmänkin kuin sen pari tuoppia, en siitä itseäni ristiinnaulitse. :P Paastoja sun muita en kannata lainkaan laihdutuskeinona, imho ei ole mitään järkeä laittaa kroppaa hetkeksi koville ja säästöliekille, siitä ei ole pidempiaikaista hyötyä. Elämäntapamuutoksista on. Muutoinkin siinä vaiheessa mennään imho metsään, jos aletaan tarkkailemaan jokikistä kaloria ja suupalaa. Kohtuus kaikessa. :) Itse olen mennyt tässä metsään joskus 17-vuotiaana, onneksi ei mennyt ihan urheiluanoreksiaan asti.
Kai tähän vois sanoa, että kukin elää niin kuin hyvältä tuntuu. Yleensä jos olo on oikeasti hyvä, niin ruokavaliokin on suht kunnossa, ja peruskunto ookoo.
[/q]
Onnea! Täällä kunnonkohotus kans menossa...Eilen iltana joutu melkein juoksee kun energia virtas..JEAH!
[q]niomic, 7.4.2009 01:04:
---
Minnalilla, 6.4.2009 20:11:
PLAAAAAAAA sanon minä.
Tästä kunnonkohotuksesta tule yhtään mitään.
Tajusin meinaan tänään...
1. Ku mul on ollu krooninen nuha 7 vuotta, nii se vaikuttaa iha hitosti mun hapen saantiin. Esim juoksiessa.
2. Vino selkä, saan myös sen useesti salilla kipeeks...
---
Jotenkin mulle paistaa tästä semmoinen asenne et kohotuksen pitäis olla helppoa. En epäile etteikö noi ois ihan oikeita hidasteita, mutta hidasteet ei ole esteitä. Hapenottokykyä on mahdollista kehittää hyvinkin paljon, vaikka tuntuisi siltä ettei nyt kulje happi pätkääkään. Tähän menee kuitenkin kohtuusti aikaa ja vaatii panostusta.
Selkä onkin sitten vaikeampi juttu. Sen puolesta en viitsi käydä pätemään kun en tilannettasi tiedä. En kuitenkaan usko että se olisi mikään shown pysäyttäjä. Selän suhteen kannattaa varmaan mennä kunnon lääkäreiltä hakemaan mielipiteet ja selkää varten omat treenit ja ohjeet. Voi olla välillä tylsää, kun joutuu tavallaan selän ehdoilla tai sitä tukien tekemään hommat, mutta vastaavantyylisiä rajoitteita on vaikka kuinka monella salin suhteen.
[/q]
Nojoo, mut lannistaa tommosseet hidasteet. Ja ei, en tarkota että olisi helppoa, mutta kun se alkaa tuntumaan jo toivottomalta.
Selästä ja nuhasta on käyty kaikenmailman lääkärit sun muut, tosin selälle nyt positiivinen asia on se, että yks hieroja lupas laittaa sen kuntoon ja vielä ilmaiseksi. :) Toivottavasti saa sen kuntoon myös! Noh, kerroppa vinkkejä hapenottokyvylle? :o
Hiittiä kokeillu, ei oikein meinaa auttaa. Tuntuu et tää iänikuinen tukkoisuus vaikuttaa siihenkin asiaan. 10 minuuttia pystyy vaan juoksemaan..
[q]niomic, 7.4.2009 10:06:
---
Minnalilla, 7.4.2009 09:42:
---
Selästä ja nuhasta on käyty kaikenmailman lääkärit sun muut, tosin selälle nyt positiivinen asia on se, että yks hieroja lupas laittaa sen kuntoon ja vielä ilmaiseksi. :) Toivottavasti saa sen kuntoon myös! Noh, kerroppa vinkkejä hapenottokyvylle? :o
Hiittiä kokeillu, ei oikein meinaa auttaa. Tuntuu et tää iänikuinen tukkoisuus vaikuttaa siihenkin asiaan. 10 minuuttia pystyy vaan juoksemaan..
---
No jos 10min pystyt juoksemaan putkeen, niin intervallitreenihän onnistuu helposti? Ja tuo 10min on jo aika paljon. Esim:
http://exercise.about.com/cs/cardioworkouts/l/blcardiointense.htm
Toi on nyt omaan makuun aika monimutkaiseksi vedetty. Omaan makuun:
5 min - lämmittely kävelystä kevyeen hölkkään
1 min - maksimitasoa (eka varvi ehkä vähän rennommin)
2 min - rauhoitus + kävely
toisto 5-x kertaa
5 min - viimeinen rauhoitus
Vaihtelua noihin tasoihin saa helposti maastolla.
Itse en kyllä ole mikään juoksun suosija, mutta se nyt on suurimmalle osalle helpoin tapa saavuttaa järkevästi tuo maksimitaso. Toki samaan pääsee elliptisemmän tai pyöreän radan vehkeillä salilla, nämä siis parempia alaraajoille. Uinnissa onnistuu helposti, tosin siinä on hengitys vielä kovemmalla, joten aika vaikea alkuun.
[/q]
Pitää vielä tarkentaa tuota 10 minuuttia. Eli putkeen juu, mutta ei semmosta maksimiteholla juoksua, vaan enemmän hölkkäämistä. :) Mutta kiitoksia neuvosta, pitääpi kokeilla jos vaikka auttais tuommoinen keino
Itse suosin juoksua sen takia, et se on todella hyvä kunnon kohottaja..ja kuluttaa kaloreita. Uiminen on myös todella hyvää, selällekkin. kerran viikos tulee käytyäkin uimassa.
Sais ton pömppiksen joku kaunis päivä vielä pois
[q]Minnalilla, 7.4.2009 09:42:
Noh, kerroppa vinkkejä hapenottokyvylle? :o
[/q]
Mä suosittelisin kokeilemaan rohkeesti eri lajeja. Juokseminen ei ainakaan mulle ole se kaikkein innostavin treeni, varsinkaan jos yrittää alottaa kunnonkohotusta. Motivoivinta mulle se on silloin kun huomaa jo vähän tulosta. Jotenkin vois kuvitella että hapensaanti ei ole niin vaikeaa lajeissa, joissa ei tarvitse koko ajan keskittyä siihen hengittämiseen.
Ite alotin 3 vuotta sitten "kuntokuurin" parilla lajilla, jäin koukkuun ja nyt liikun melkein päivittäin ja lajeja vaihdellen. Suosittelen lämpimästi esimerkiksi pyöräilyä! Mikään oo sen siistimpää kun polkea kivoissa maisemissa, hyvällä ilmalla, vaikka kaverin seurassa. Raskautta pystyy säätelemään reittiä ja vauhtia vaihtelemalla.
Myös uiminen on ihan huippua jos jaksaa vähän käydä. Siinä huomaa hyvin nopeasti kuinka itse kehittyy. Ja uiminenhan vahvistaa myös selkää. Tiedä sitten, miten tuon hengityksen kanssa sopii. Ehkä voisit myös kokeilla lajeja joissa juostaan, muttei koko ajan. Esim. pari- tai joukkuepelejä.
Tärkeintä IMO on kuitenkin se, että löydät liikkumisen ilon. Ei ole kovin motivoivaa, jos liikkuminen tuntuu epämiellyttävältä pakkopullalta. Kun tekee liikunnasta elämäntavan, se ei tunnu suorittamiselta vaan nautinnolta. :)
[q]wiwi, 7.4.2009 10:23:
---
Minnalilla, 7.4.2009 09:42:
Noh, kerroppa vinkkejä hapenottokyvylle? :o
---
Mä suosittelisin kokeilemaan rohkeesti eri lajeja. Juokseminen ei ainakaan mulle ole se kaikkein innostavin treeni, varsinkaan jos yrittää alottaa kunnonkohotusta. Motivoivinta mulle se on silloin kun huomaa jo vähän tulosta. Jotenkin vois kuvitella että hapensaanti ei ole niin vaikeaa lajeissa, joissa ei tarvitse koko ajan keskittyä siihen hengittämiseen.
Ite alotin 3 vuotta sitten "kuntokuurin" parilla lajilla, jäin koukkuun ja nyt liikun melkein päivittäin ja lajeja vaihdellen. Suosittelen lämpimästi esimerkiksi pyöräilyä! Mikään oo sen siistimpää kun polkea kivoissa maisemissa, hyvällä ilmalla, vaikka kaverin seurassa. Raskautta pystyy säätelemään reittiä ja vauhtia vaihtelemalla.
Myös uiminen on ihan huippua jos jaksaa vähän käydä. Siinä huomaa hyvin nopeasti kuinka itse kehittyy. Ja uiminenhan vahvistaa myös selkää. Tiedä sitten, miten tuon hengityksen kanssa sopii. Ehkä voisit myös kokeilla lajeja joissa juostaan, muttei koko ajan. Esim. pari- tai joukkuepelejä.
Tärkeintä IMO on kuitenkin se, että löydät liikkumisen ilon. Ei ole kovin motivoivaa, jos liikkuminen tuntuu epämiellyttävältä pakkopullalta. Kun tekee liikunnasta elämäntavan, se ei tunnu suorittamiselta vaan nautinnolta. :)
[/q]
Pyöräilystä en tykkää, en tiedä mikä siinä on. Rullaluistelu kyl pitää taas alottaa ku tulee hyvät ilmat, ensin pitää vaan ostaa uudet luistimet. Se on kyl jotain parhautta! Ja uiminen olis jees, pitäis vaa ostaa se vedenkestävä mp3 soitin. ;D se on niin tylsää vaan uida.
Pitää alkaa kehittelemään jotain, mun kaverit on vaan niin ankeita ettei ne tee mtn! Paitsi yks.. tai siis urheilullista harrasta.
Ja sen tiedän itsekin, et jos ei tykkää urheilusta, niin turha sitä on pakkoväkisin harrastaa. Itel ei kyl sitä ongelmaa ole.. on vaan nää hiton vaivat ja välil tuntuu ettei kehity olleskaan, sillon tuntuu turhauttavalta. :O
[q]OlliS, 19.3.2009 15:12:
---
rose, 19.3.2009 11:30:
Oon tässä lueskellut näitä lisäjauhokeskusteluja, ja tuli mieleeni että treenaako täällä joku ilman mitään jauheita, ihan normaalilla ruokavaliolla? Onko jollain kasvissyöjällä tai vähän lihaa syövällä jaettavana jotain hyviä vinkkejä ihan "luomu treeniruokavaliosta"?
---
Lisäravinteita ja lisäaineitahan ei pidä sotkea keskenään, sillä näissä on fundamentaali ero ja ne ovat siis kaukana synonyymistä. Lisäravinne on kirjaimellisesti ravintolisä, jota käytetään tukemaan ruokavaliota, ei suinkaan korvaamaan sitä. Eikä näissä ole ns. lisäaineita (http://fi.wikipedia.org/wiki/Lis%C3%A4aine), joista osa saattaa olla terveydelle haitallisia.
Hyviä kasvisruokavaliota löytyy varmasti kun vaan jaksaa etsiä, myös paljon liikkuville. Toki proteiinin saanti on huomattavasti hankalampaa, mutta täysin mahdollista toteuttaa riittävissä määrin.
[/q]
Mä olen kasvissyöjä (ovo-lakto, siis ei kalaa). Salilla tulee käytyä 2-3 krt / vko ja tofua + soijarouhetta + rahkaa menee päivittäin. Olen huomannut, että salipäivinä mun valtavaa ruokahalua ei oikein saa sammumaan muilla kuin proteiineilla. Tykkään laittaa useimpina aamuina soijaproteiinimössön: n. 1 dl soijaproteiini-isolaattia (90-jotain %) lautaselle, sekaan pari rkl kaurahiutaleita (jos löytyy) ja appelsiinimehua, kunnes mössössä on puuromainen rakenne.
Annoksesta saa jotain 30 g proteiinia eli reilu kolmasosan 60-kiloisen naisen päivätarpeesta. Kyl näitä saa jatkuvasti olla kiskomassa, mutta tulokset tuntuvat puhuvan puolestaan (= muuten ehkä olisin vielä plösömpi). Lisäksi JR Sports Nutririonin isolaatti (9,90 e / 900 g) on tehty ilman gm-soijaa.
Tässä juttua nuorten naisliikkujien kasvisruokailusta
http://www.fit.fi/ravinto/ravintotieto/_a92719/
ja täällä bodaavat vegaanit
http://www.oikeuttaelaimille.net/foorumi/index.php?showforum=73
[q]salama jack:
Mömmöissä on semmonen vaikutus että ne pakkaa lihakset täyteen nesteitä ja tää tekee niistä suuremman näkösiä vähäks aikaa
[/q]
No kreatiini kerää nesteitä ja sitä kautta tulee sitä voimaa lisää
[q]
Se on semmonen myyntikikka.
[/q]
Mitä helvetin kikkaa tossa nyt on. Tolla tavalla kreatiini toimii
[q]
Sit ku ei syökään enää pirtelöitä niin turvotus laskee
[/q]
Mistäköhän pirtelöistä sä nyt puhut..jostain susta-oxy-dnp-piri söösseistä vai proteiini+hiilihydraatti -palautusjuomista?
Jos kreatiinia meinaat, niin tottakai nesteitä lähtee, ku lopetat sen käytön
[q]
Mut miks kiirehtii lihaskasvun kanssa? Mutsikin aina jauhaa että hiljaa hyvä tulloo! Mä uskon tohon täysin kokemuksen pohjalta.
[/q]
Jos jotain tulosta oikeesti haluu, niin sen eteen pitää tehdä vitusti töitä. Ei ne lihat itsestään tule. Meijän salilla on paljon keski-ikäsiä äijiä, jotka treenaa samoilla painoilla sellasta hauskan näköistä egotreeniä. No ne ei oo kasvanu pariin vuoteen senttiäkään. Ne ehkä kans uskoo, et hiljaa hyvä tulee
[q]
Kun kokeilin viime vuoden puolella protskui ja parii hiilihydraatti pirtelöitä, toki tehon huomas ja lihakset turpos.
[/q]
No jos sä jotain maltoo kiskot koko ajan, nii kai sä turpoot, ku läskii ja nesteitä tulee ;-)
[q]
Sit kun alkoi tuloksii kalastaa liian voimakkaasti ja yli-innokkaasti niin loukkaantumiset lisäänty ja hyöty muuttui haitaksi.
[/q]
Ylikunto
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 96