päivän :)

Back to häröily O

Löysin lompakkoni vihdoinkin :).

Tiesin sen olevan jossain täällä kotona, joten en suuremmin stressannut siitä. Kannattaa näköjään välillä tyhjentää lehtikori jos jotain on hukassa :DD.

Yks ihana pitkä hali.

Sain kesäkuulle 2 ylimääräistä lomapäivää ja palkankorotuksen!!!!

Pääsin kirjautuu klubbariin neljän päivän tauon jälkeen (*hikoil*)
Ja maailman ihanin lääkäri kuunteli minuu, otti ammattilaisen otteen ja saan itteni kuntoon
Ja - tänään alko kesäloma!!!!!
Bissee bissee lisää bissee.... *sydän*

On vaan

Eilisen :)
-Olivat Jyväskylässä tehneet minulle kontin valmiiksi jota ei ole tapahtunut koskaan aikaisemmin, elikkä joutui siis oli viime yönä tekemään n.40% vähemmän töitä siellä ja pääsin ajoissa lähtemään paluumatkalle vaikka myöhässä Jykylään saavuinkin.

Tän päivän :)
-Enää yks työyö ennen kesälomaa
-Hywä fiiwis..

Olin eilen koko päivän ottaa aurinkoo, samoin tänään :) musta tuntuu et huomennaki vois ihana kesä *sydän*

Kaksi medianomia vastaa yhtä äänikorttia. Sain noin vuosi sitten ostetut kajarit toimimaan vihdoin :)) en tarvinnutkaan uutta äänikorttia vaan vähän ajatusta. Hyvä minä. Mitähän lie sählänny sillon kun noita ekan kerran yritin säätää...

Kesä ja aamuaurinko Mukava herätä virkeänä kun paistaa makkariin hyvin

Lösin kenttälapion vihoin ja viimein n. 2,5h etsinnän jälkeen, sitä voi sit miettii et mihin simmosta ees tarttee *pahis*.

Mun hukassa olleet kengät onkin tallessa Huomenna töitä, ei ookaan ihan minitunnit ensi viikolla. On vie iltavuoro, aamulla saa nukkua

Jeij! Tää likka menee sittenkin syksyllä kouluun. :)

Sain netin toimiin vihdoinkin hyvän ystävän ansiosta! Suuret kiitokset hänelle!

Vartti täys! ;)

On koko päivä menny aika chillisti Tullu nautittuu kauniista kesäpäivästä lennättämäl leijaa, grillattuu ja pyöriteltyy hulavannetta...

koht ottaa kaljaa ja mättää bilistä parin hyvän kamun kanssa*jiihaa*

jep, tää valmistu laborantiksi*pepsodent*
illalla on ehkä pakko vähän *känni*

Valmistun tänään! *iloinen**jiihaa**plur**sydän**joo**tähti**hihu**hymy**pepsodent**aplodit*

Työvuoro peruuntui ja oli aikaa ostaa kengät itselle ja lahjat kavereille

Illalla ulos vanhojen tuttujen kanssa, vähän siistiä Kumman porukan kanssa meen, siinä pulma...pitäs varmaan koettaa saada molemmat samaan paikkaan Tai valitsen sen jengin, jonka seurassa saa olla oma hassu itsensä ja säätää miten haluaa

postissa tullut kirje joka sisälsi lehtileikkeleistä väsätyn kollaasin :))

O