päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 550
- 551
- 552
- 553
- 554
- ...
- 2,345
- Seuraava »
9kÿu vyökoe ja hyväolo <3
[q]hemuz-, 1.6.2006 11:31:
---
Janisa, 1.6.2006 10:09:
Muutto tehty alta pois ja asunto luovutettu eilen.. Nyt vaan odotellaan viisumia ja työlupaa saapuviksi...
---
Mihi sä oot karkaamas?
[/q]
New Yorkiin!!! *sydän*
valmistumispaperit saatu ja nyt mulla on ammatti
Aamukahvi,
Parvekkeen ovi auki niin lapsien äänet kun ne leikkii
Ihana tuoreen vastaleikatun ruohon tuoksu valloittanu olkkarin
Kulta kävi lääkärissä
Vaavi voi ihanasti masussa ja masu on alkanu kasvaa ihana sikana
Tänään on paljon energisempi päivä kun muutama viikko yhteensä
Ihanaa miten toinen voi olla ihan onnensa kukkuloilla lahjaks saamistaan vanhoista leluista Vinkuu puput ja dinosaurukset nyt niin hurjana että ens yönä ei taideta nukkua
Muutto tehty alta pois ja asunto luovutettu eilen.. Nyt vaan odotellaan viisumia ja työlupaa saapuviksi...
[q]Janisa, 1.6.2006 10:09:
[/q]
Mihi sä oot karkaamas?
Sain hissasta 10
OMG LOL! Luulin, et missaan Provinssirockin töiden takia, mutta työkohteen vaihtumisen myötä myös Provinssin ajankohta tuli vapaaksi. Tänä kesänä Provinssi JA Konemetsä = this is too good to be true! <3 *tanssittel**plur*
Nyt on kesäkuu! ^__^
kävin eile nuq puoliltaöin, ja tänään nousin sängystä puoli tuntia sitte*haukottel* kohta taas töihi..*hihu* mut onneks huome perjantai ja vaparii pukkaa->*känni*
Sain sittenkin juhannuksen vapaaksi
Ja kaikki koulurästit on tehty, vaikka luulin etten selviä niistä koskaan. Ah mikä helpotus
Tajusin eilen että mulla menee ihan valtavan hyvin. Olen järkiinnyttänyt elämääni tehokkaasti ja tällä hetkellä sekä psyykkisesti että fyysisesti paremmassa kunnossa kuin aikoihin. :D
Olen tavannut viime päivinä ystäviä, joita en ole vähään aikaan nähnyt ja kaikki kertoivat ilahtuneensa seurastani. Sain myös eilen illalla piristävän puhelun kivalta ihmiseltä, jonka kanssa en ole ollut missään tekemisissä kuukausiin. Hymyilyttää vieläkin.
Palkkakin tuli tänään.
Kämpän sisustaminen *sydän*
Kevään viimeinen koe plakkarissa ja hyvinhän sekin meni! Pari juhlaryyppyä tossa sitten sai vedeltyä ja kohta pitäis duuniin lähtees tienaamaan. :) Kaikenkaikkiaan loistava olo.
Jee ekaa päivää pitkään aurinko paistaa ja on lämmintä.. Uudet flipflopit jalas.. ja paljon terassi sidukkaa lähes ilmasi.. Ray Tuki kerrankin päiväkänäystä useemmal kympil =P
Kyllä tästä ihan kesä saatttaa viel tullakin =P
Kaikki ihanat ystäväni*sydän*
Ja uusi synttärilahjaksi saatu polkupyörä*pihkassa*
[q]mayah, 1.6.2006 14:51:
---
Verano, 1.6.2006 14:45:
No se oli just se! Mutta kalenterin mukaan tänään alkoi kesä, eli älä yhtään yritä. Mut onneks kesä tajus tulla ennen aikojaan
---
Näyttääks tuolla ulkona sun mielestä kesältä?
Sillon ku mä viimeks katsoin, ni kesän tärkeimmät tunnusmerkit oli "aurinko" ja "lämmin".
[/q]
terminen kesä = vuorokauden keskilämpötila pysyy +10 asteen yläpuolella
terminen syksy = vuorokauden keskilämpötila pysyy +10 ja 0 asteen välillä
terminen talvi = vuorokauden keskilämpötila pysyy 0 asteen alapuolella
terminen kevät = vuorokauden keskilämpötila pysyy 0 ja +10 asteen välillä
Haettu osoitteesta http://fi.wikipedia.org/wiki/Termiset_vuodenajat
- « Edellinen
- 1
- ...
- 550
- 551
- 552