päivän :)

Back to häröily O

töissä oli tarjolla skumppaa*hymy*
pakko lähteä kotiin kun ei tästä töiden teosta oikein enää mitään tuu..x)

[q]mayah, 1.6.2006 15:21:
---
Karski, 1.6.2006 15:11:
terminen kesä = vuorokauden keskilämpötila pysyy +10 asteen yläpuolella
terminen syksy = vuorokauden keskilämpötila pysyy +10 ja 0 asteen välillä
terminen talvi = vuorokauden keskilämpötila pysyy 0 asteen alapuolella
terminen kevät = vuorokauden keskilämpötila pysyy 0 ja +10 asteen välillä
Haettu osoitteesta http://fi.wikipedia.org/wiki/Termiset_vuodenajat

---

Maijan kesä = Maijalla on lämmin
Maijan talvi = Maijalla on kylmä

Haettu osoitteesta http://maijan/pää.org
[/q]

toi sun urli ei toimi.

Lisäks: mä en muista kirjoittaneeni tota 'haettu osoitteesta'
-tekstiä tohon, eikä sitä kyl wikinkään sivuilla oo

Viime yö....*plur*

Eilisiltana tuli törmättyä tuttuun täysin odottamattomassa paikassa. Sit se viel kehu kuinka siististi osaan pukeutua ja kuinka hyvässä kunnossa oon..
..Taisipa vielä komeaksikin haukkua :D

"saanks mä tarjota sulle jotain juotavaa?"

No *joo*!!

Palkankorotus ja kesätyöaika, eli puol tuntii vähemmän ku normaalisti

Kävin tekemässä pienimutoisen työkeikan paikassa, jossa en oo ennen ollut ja hommissa, joita en oo tehnyt moneen vuoteen. Aamulla jännitti aika paljon ja kassakone oli ensin taas vähän aikaa asioista mun kanssa eri mieltä ennenku päästiin yhteisymmärrykseen, mutta kaikki ihmiset oli lopulta ihan älyttömän mukavia vaikka minä temmelsinkin välillä aika huolella Eli kiitoksia vaan Leppävaaran Evtekin ruokalan tämänpäiväiset asiakkaat, vieläki hymyilyttää

Pääsen tänään illalla kotona saunaan *sydän*
rakastan saunaa

rakkaimmat ystäväni tulee takaisin etelänlomaltaan ja pääsen yllättämään heidät kentälle
on ollut hyvin yksinäistä ja kamalaa ilman heitä ja nyt on ihan innoissaan jälleen näkemisestä

Huhhuh kuinka söpö meiän postipoika on. Eipä oo tollasta hymyä meikäläisen suuntaan suotu aikoihin. Joutuu varmaa hymyilee loppupäivän!

Vielä tää yks yö ni sitten pääsee vapaille ja saa tehdä (melkein) mitä huvittaa*hih*.

1. Mun työkaveri, jonka kanssa mulla synkkaa aivan mielettömän hyvin. Jutut (varsinkin mun puolelta) on hävyttömän huonoja ja hysteerisiä, mutta koko ajan meitä naurattaa ja työpäivät sujuu leikiten.

2. Sapelin kehaisu mun signaturesta. Eikä se kehaisu vaan se, että hän koki sen kolahtavan itselleenkin. On mahtava elää positiivisessa maailmassa.

3. Mua "tiiraillut" Teemu, joka huomautti mun "päivän :)" vs. "päivän :(" olevan hyvin ensin mainittu voittoinen. Yllätys sinällään!

darraton sunnuntai

Löysin kivat jumppahousut*plur*
Maksoivat tosin 65 egee*igor**ding*
Niissä on gingsengiä ja perhonen*sydän*jeejee, nyt jumppaileen*jiihaa*

katottiin just veljen kanssa lord of war. se olikin yllättävän hyvä, vaikka oon trailerin perusteella kuvitellut, että se on täysin sisällötön tissitpampam-leffa.

Kesäjuhlat 1/2.

Huomenna on normipäivä.

http://www.greetings.fi

Ihan parhaita (ja kerrankin todenmukaisia) sähköpostikortteja kavereille !

Ei voi ymmärtää, päivä lähti Inner Cityllä käyntiin ja samalla kaahasin autolla töihin. Sit on ollut hirveä hässäkkä töissä ja hymyilen vaan. Sinänsä outoa, koska järki sanoo et pitäis vituttaa

Mut silti, näytän vaan taas vaihteeksi tältä:

Vaikka mulla on ihan kaamee darra niin on kiva olla ku tänää on vika koulupäivä periaatteessa ^^

Ai että *plut*

Työpaikalta sain ihanat ylppärilahjat ja juotiin kuoharia

..Ja illalla lakki päähän

Ei enää edes harmita yhtään eilinen tieto siitä että bilsa tippu yhden pisteen takia C:hen.

Nyt juhlitaan!

[q]-Santtu-, 2.6.2006 12:32:
..Ja illalla lakki päähän
[/q]

Onneksi olkoon!

O