päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 554
- 555
- 556
- 557
- 558
- ...
- 2,345
- Seuraava »
odottamaton anteeksipyyntö ja katumuksen merkki eräältä ihmiseltä
tuli hyvä olo, kun tietää tehneensä oikein ja toinenkin tajuaa sen :)
Kiva viikonloppu ja Purtsin miksaus.
Tää päivä. *hymy**plur* Piti sisällään kaikkea. Krapulaa, väsymystä, iloa, tyydytystä, adrenaliinia, jännitystä, perhosia ja noloja tilanteita. Awesome.
Mahtava viikonloppu. *sydän*
Tänä aamuna kun heräsin, rahapussissa oli melkein yhtä paljon rahaa kun baariin lähtiessä. Kaveri alko siinä sit kans kattoo rahapussiinsa ja sillä oli pari kymppiä enemmän..*whaat* No mut parempi näin päin!*joo* Ei vaan ole tietoa mistä sitä rahaa on ilmestyny..*ding*
Kämpän uusi, ihanan avara järjestys. Tuntuu kuin ois tullut tyhjästä lisäneliöitä
Mun täysin järjenvastainen hyvätuulisuus jatkuu
kulta tulee takas
Jotenki kiva olo, kauhee hymy levis naamalle kun mietin kotimatkaa töitten jälkeen.
Tritonin setti soimaan, ihana auringon paiste ja väsyneitä ihmisiä ruuhkajunassa...
Kaikki kelailee omiaan ja oottaa kotiin pääsyä
Arjestakin saa revittyy jotain kivaa kun oikein yrittää
Kunhan eka tästä työpäivästä selviää
Ihan huiput Alpparibileet Monta tuntia tanssimista, kavereita, sidukkaa ja välillä joka aurinkoa
Voi tätä elämää
Huomasin iloiseksi yllätykseksi että kerranki kouvolaan on tulossa jotain ykkösolutta vahvempaa pauketta
Täällä Juankoskella on niin paljon tekemistä että tulipa sitten ajankuluksi pestyä ja vahattua (serkkupojan avustuksella) tuo kulkupeli, nyt passaa taas ajella kyläpimppistä vanhaan malliin..
aurinko paistaa *sydän*
[q]KooKie, 5.6.2006 15:58:
Aitoa_menoa.avi. Hitto, että oon repeillyt huolella.
"Miten sulla voi riippua rinnat vaikka sä olet vasta parikymppinen, oletko sä käyttänyt piriä?!"
Halpaa huumoria. *sydän*
[/q]
Toi on kyllä aika kipee juttu!
Ja asiaan; justiinsa tuli kutsu työhaastatteluun Ja vielä aika puun takaa. Nyt kannattaa kai alkaa ruotsinkielen pikakertaus..
Mun uusi lelu saapui Saksasta: Behringer Eurorack UB1202FX*jiihaa*
oioi ku sain siistin kesäduunin. siis kunnalle leikkaamaan nurtsia ja puistoalueiden hoitoa. ekan työpäivän eka tunti meni kahvii juodessa ja Amin Asikaisen nyrkkeilymatsista puhumalla työnjohtajan kanssa :D seuraava tunti meni ihmetellessä ja puhuessa + vähän ruohonleikkurin toiminnast selittämällä, sitte 4tuntii ruohonleikkuuta ja kotiin. kaiken kruunas se, ku popitti Proteusta täysil ja ajo pikkusel istuttavalla ruohonleikkurilla pitkin niittyjä. ja seuraavat 3vko samaa hommaa hhelmee.
Mmmm, rullakebab....
Huivinsitomistaitojen kehittyminen
Juttutuokio äiskän kanssa *sydän*
Jonkun muun huumorintaju joka on pesiytynyt mun päähän
Edit: ja tilasin lisää tsiitseitsaita
Jäi hyvä ja tyytyväinen olo pääsykokeesta ja ei ookkaan koulua täl viikolla kun vasta torstaina. Pari päivää vielä turkuilua *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 554
- 555
- 556
- 557
- 558
- ...
- 2,345
- Seuraava »