päivän :)

Back to häröily O

Alkuillasta soitettu mixtape onnistui aikasta hyvin, pientä kämmäilyä mutta noh.. ..tulee ehkä jakoon jahka keretään.

onnistuin telomaan molemmat jalat eilen baarissa. jokainen askel on tuskaa.

kävelymatka kaverille yöksi tuntui mahdottomalta. kyytiäkään en onnistunut saamaan.
mutta sitten yhtäkkiä eteen ilmestyi poika joka oli hakenut pyöränsä mua varten ja kyyditsi mut sillä kaverin luo. :)

olen sanaton, tää oli varmaan kaikkien aikojen kiltein teko mitä mulle on tehty. :)

LÖÖÖRDAG!

on vaan hyvä päivä

Kirjoitan tämän viestin uudella iphonella ja olen aivan uskomattoman onnellinen. Vihdoinkin minulla on jokin applen tuote, jee

Toi aurinko. Ja kevät. Aurinko. Ja kiva mennyt viikonloppu jonka voimalla taas jaksaa. Sanoinks mä jo auringon?

Huh, että on henkisesti hyvä fiilis kun sai käytyä pitkähkön tauon (olin kipeenä) jälkeen salilla. On sellanen olo, et oon ihminen taas, enkä mikään eteenpäin lyllertävä hyllyvä kasa

Eilen Culture Beat Studiolla *sydän*

Mr. Vain

Sain itsestäni niskasta kiinni ja raahauduin salille sunnuntaina. Eilen olin lenkillä, aivan mahtava ilma oli viel! Muutenkin oon ollu tän viikendin kotona, ihan hyvää tehnyt bilevapaa viikonloppu
Oon muutenkin ollu hieman kipeenä tän viikon, niin sali on tehnyt hyvää :)

Tästä tulikin periaattees viikon :)

Kiva viikonloppu :)

Oli mukava viikonloppu tyttöystävän luona. Ei tarvinnut tehdä mitään. Loikoilin vain tyttystävä kainalossa. Oli mukavaa. *plur**hali*

Perjantaina kotiin *sydän*

[q]Verano, 27.3.2006 11:48:
*sydän* pirpeli *sydän*
--clips--[/q]
awwwww

Repeilyttää kun tulin iltavuoropäivänä aamuun...noh, kohta takas himaan. On tämäkin tapa vetää aamiainen "ulkona" (ellei jopa pihalla)...

[q]Verano, 27.3.2006 11:48:
Osallistuin henkevään keskusteluun sanomaboksissa kertomalla, että onnistuin rikkomaan kahvimukini.
[/q]

Päivän :) on Riikka, koska se on ihana. Ja tuollaselle ihmiselle kiikutan evästä vaikka maan ääreen. Ja mukei kans.
*sydän*

ostin perjantaina iBookin*sydän*

kiitän asiantuntevaa seuraani, saatiinhan me mun rahat tuhlattua*vink*

[q]pirpeli, 27.3.2006 12:53:
Päivän :) on Riikka, koska se on ihana. Ja tuollaselle ihmiselle kiikutan evästä vaikka maan ääreen. Ja mukei kans.
*sydän*
[/q]

Vaiks oonki vähän vaativaa peliseuraa

Ja toivottavasti ei tartte sit muuton jälkeen ihan maan ääriin lähteä sentään :/

Tämä päivä oli kiva :)

Musta tuli eno

Muuttoasiat hoitu ku ittestään ja netittäkin joutuu olee vaan viikon.

Jei!

O