päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]wiwi, 27.3.2006 14:00:
Takana onnistunut viikonloppu kivassa seurassa ja kirjoitukset lopullisesti ohi! Wiii! Onnea mulle ja kaikille muillekin jotka koitoksesta selvisi.
[/q]
Onnea onnea!
mä oon varmaan ihan totaalisen tiltannu tähän elämään ku se vaan näyttää joka päivä paljon paremmalta!!!!hej,ehkä se on tää kevät
[q]ALIEN, 3.11.2006 22:24:
---
domi, 3.11.2006 22:11:
---
Gibberish...
[/q]
Itseasiassa mä jäin koukkuun WoWiin ton South Park jakson takia. :D Nyt ruinaan pikkuveikkaa opettamaan mulle pelin saloja ja kaverit valittaa, että oli kiva tuntea mut.
hyvä fiilis
[q]lostgone, 14.2.2006 21:49:
Erehdyin viime syksyllä määrittämään mun naismakuani ja heitin yhden sillä hetkellä ajankohtaisen nimen.*sydän* Koska Suomi on niin toivottoman pieni maa, niin tietenkin luokallani oli yksi nimeämäni ihmisen kaveri.*justjoo*
Luulin, että asia unohdettiin, mut tänään tämä luokkatoverini ilmoitti, että: "Jussi saa sitten haastatella tämän sen kaverin, koska mä oon niin love siihen." Sillä hetkellä mä olin tosi punainen..vähän niin kuin ala-asteella.*blush*
[/q]
Ja vähänkö se oli ihana livenäkin*plur*
-pääsee pitkästä aikaa salille
-löysin Bobby Womack - across 110th street -biisin
-hyvä fiiiiilissh
-pääsin pois puhelinmyyjän työstä :D
Fyyrerin blogille repeilen
http://irc-galleria.net/blog.php?nick=FYYRER&beid=633094
Valittu pala:
EI VITTU SAATANA, EIPÄ PALIJO MEIKÄN PERSEREIÄN YMPÄRYSTÄ KUTITTELE JOS TUOMMONEN KOLOMEEN KERTAA FOSSILOITUNU MÄYRÄ VAIHTASKI KAUPPAA. KANNATTAS SENKI DINOSAURUKSEN TAJUTA VITTU ETTÄ EI SITÄ KAIKKIA MAHOLLISIA TUOTTEITA KAIKKINA ERINÄISINÄ KOKKOINA VOI OLLA JOKA PAIKASA YHTÄAIKAA. SILLÄ OLI KYLLÄ ENEMMÄN KU KAKS JALAKAA HAUASSA.
Söin äsken ugli-hedelmän
Lajiltaan jonkinlainen sitrushedelmä, maku muistuttaa mandariinia...
Sain kesäksi töitä Aloitan jo pääsiäisen jälkeen ja perun toukokuun tuet. Matka loppukesästä onnistuu sittenkin
Kai mä kesän kassalla ja tavaroiden purussa eri paikoissa kestän, kun tiedän ettei siitä mulle uraa tule... näin ne asiat vaan järjestyy, asunnon kun vielä toukokuun alkuun mennessä sais niin ois materiaaliset ongelmat selvitetty
[q]Santutar, 20.9.2007 00:14:
---
RiD, 19.9.2007 18:35:
Lennot varattu.
10.10 muutto Dubliniin o/ {O,o}
ARRR!
---
WTF... Siis mitä???!!*pökr*
[/q]
Nyt kävi näin!
Kyllä tää tästä..*joo*
Paras synttärilahja ever!
Mua ei oo ikinä ennen ajateltu näin syvällisesti lahjaa annettaessa..
Oma rakas nörttini tuunasi mulle (vähän tulevan yhteenmuuton kunniaksikin) uniikin maidonvaahdottimen.
Virta ei riittänyt siniseen LEDiin, mutta on siinä krominväriset liekit mustalla pohjalla ja TURBO-teksti..
Nyt voi ryystää kahviakin tyylillä! *blingbling*
nimim. "Pimp My Kitchen Equipment"
Palkankorotus!!
Ja ihan reilu sellainen.
Tosin vastuukin samalla kasvaa, mutta näin lisääntyy myös työmotivaatio!
Kyllä nyt hymyilyttää
ja paljon!
[q]sapeli
Fyyrerin blogille repeilen *lmao*[/q]
Hahaha.
Tunnistin kyllä ulkoasustakin, on ah-niin kotoista tuo Oulun murre, mutta sisältöä kun tarkastelee niin ei tuo kirjoittajan kotipaikkakunta yhtään yllätä.. Oululaiset on.
(Ihan tuli koti-ikävä.. *nyyh*)
hymyilyttää koska en vieläkään käsitä, että sain kuin sainkin unelmieni duunipaikan <3
Olen piakkoin palauttamassa lopputyötäni kouluun, mutta sekään ei tunnu miltään, koska tiedän että olen siirtynyt jo oman alani työelämään, tekemään JUST niitä juttuja mitä haluankin tehdä.
Käsittämätön fiilis! näin ne palaset jatkaa paikalleen loksahtelua huh.
Omg! onks nää tosissaan tos yleX tänään -ohjelmassa.. Ei hyvää päivää.. Ihmiset soittelee ja kertoo mitä mieltä ne on Matti Vanhasen tekstiviestittelystä.. Huh huh.. Tääki soittaja kommentoi "Siis toi on jotain niin äärimmäisen lapsellista pyytää ihmistä kahville tekstiviestillä.." häh? Tekstiviestin lähettäminen on lapsellista? Ok. Olen lapsellinen. Viimeset pari soittajaaki ollu niin katkeran kuulosia vanhoja piikoja (?), et huh huh. *nauru**nauru* *putostipahti*
Paha uni ja tajuaminen, että se oli vaan uni eikä todellisuus <3.
Ei tän päivän, mutta huomisen :) : Tyttöjen kanssa Tukholmaan shoppailu ja hauskanpito retkelle<3<3<3
Teho-osasto jatkuu uusin jaksoin! <3
Elämä on ihanaa SaiPa voitti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500
- ...
- 2,345