päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 497
- 498
- 499
- 500
- 501
- ...
- 2,345
- Seuraava »
kohta lähen kattoo viime yönä syntynyttä kummityttöö*sydän**pihkassa*
[q]5thSaint, 27.12.2006 14:13:
" Ei pysty liian hapokasta"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200612275511543_uu.shtml
[/q]
http://www.ollihokkanenopen.com/
:D
[q]peikkotyttö, 28.3.2006 20:43:
Ei tän päivän, mutta huomisen :) : Tyttöjen kanssa Tukholmaan shoppailu ja hauskanpito retkelle<3<3<3
[/q]
^__^
Tule takas kuitenkin kaunis nainen, tai muuten ei oo kivaa <3.
[q]Pauha, 28.3.2006 21:40:
Vyökoe läpi, nyt on vihreä vyö.
[/q] Mikäs laji?
[q]Pauha, 29.3.2006 11:52:
Bujinkan Budô Taijutsu.
[/q]
Ninja Onko vihreä vyö paljon siinä?
TÄNÄÄN oli viimeinen yo-koe.
Ollu kauheen tiukkaa vääntöö kokeiden takii pari viikkoo ja nyt koko kolmen vuoden projekti(voiko lukiota kutsua projektiks? *nauru*) on nyt vihdoin ohi!
En välitä yhtään miten ne kirjotukset meni, kunhan läpi pääsen ni kaik on loistavasti!!!
[q]Avernian, 29.3.2006 09:00:
---
Pauha, 28.3.2006 21:40:
Vyökoe läpi, nyt on vihreä vyö.
--- Mikäs laji?
[/q]
Bujinkan Budô Taijutsu.
enään 2 ja puol tuntia töitä ja pääsee kaverille purkaan ihmissuhteita
[q]Avernian, 29.3.2006 12:02:
---
Pauha, 29.3.2006 11:52:
Bujinkan Budô Taijutsu.
---
Ninja Onko vihreä vyö paljon siinä?
[/q]
Ninja ja ninja. Mut seuraava vyö on musta...
Mulla on MissSixty-farkut*lmao*
(joihin meinaan "kunnolla" mahtua kesään mennessä..)
Mut ne on aika *super*mageet.
[q]tatjaana, 29.3.2006 13:49:
En välitä yhtään miten ne kirjotukset meni, kunhan läpi pääsen ni kaik on loistavasti!!!
[/q]
heh, sama homma mullakin oli, kunhan pääsee vain läpi
nimim. ruotsi läpi n. 10:llä pisteellä yli hyväksymisrajan
tänään alkaa taas kulkemaan totutun loistavasti*plur**tanssittel*
Osama-kismis tuli takaisin kotiin. Tai siis työpaikalle, talliin. Soli saanut vähän osumaa (korvassa lovi), mutta muuten vaikutti olevan ok.
Vaikka tänään onkin ollut ilkeä keli, niin silti oli kivaa töissä. Sai höpäjätä unkaria (toistella niitä n. 3 sanaa, jotka sitä kieltä osaan *pepsodent*) ja kaikkee.
Osteopaatti antoi mulle tänään sähköhoitoa
- Sano sitten, kun tuntuu pahalta.
Paatti alkaa lisätä tehoa ja lihakset nykii kovasti, mutta eipä se oikeastaan pahalta tunnu.
- Eikö tunnu missään? Nyt meni kyllä jo tosi paljon, pitää vähän vähentää...
..Noin 15 vuoden aikana hevosten sähkölangoista saadut tällit on vissiin turruttanu kiitettävästi. Toi hoito lähinnä vaan nauratti.
Mulla on tänään vihdoin VAPAA PÄIVÄ *sydän* *pökr*
Seuraava looginen askel otettu *sydän*
Vihdoinkin sain pestyy lattiat! Ja tehtyy kunnollista ruokaa alusta loppuun.. sen lisäks sain tietää että pääsen "töihin" Digital Music Conferenceen, ihan kiva, säästää melkein 100 puntaa. Ja mä rakastan mun poikaystävää yli kaiken. Ja varmaan parasta on, että reilun viikon päästä alkaa kuukauden loma ja pääsen Intiaan *ah, lämpöä* Eli aika sikahyvä fiiwis
Hamppuun ei enää satu
Uudet kengät
Kiva iltapäivä ystävän kanssa
Koht pääsee nukkumaan
Ihana tekstiviesti herätti juuri sopivaan aikaan :)...muuten oisi voinut nukkua pommiin, kun olin pistänyt torkunkin pois päältä...prinssi herätti prinsessa ruususen :)
Äiti soitti aamu kahdeksalta että oli päässyt turvallisesti Suomeen
eläinsuojelu yhistykseltä soitettiin ja mä saan sen ihanan pienen poikakisulin jeejee ihanaa *plur**sydän*
toinen päivän hymy on se että oon pitäny tupakka lakosta hyvin kiinne.. oon retkahtanu vaan kännissä
nii ja sit viel yks päivän hymy, otin huulikorun pois ku se hankas alahampaita nii ikävästi et sain itteeni niskasta kii ja otettuu sen pois vaikka se hieno olikin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 497
- 498
- 499
- 500
- 501
- ...
- 2,345
- Seuraava »