päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 493
- 494
- 495
- 496
- 497
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Näin ekan perhosen räpyttelemässä siipiään töissä varaston lastauslaiturin luona, kun olin tupakalla. Selvä kevään merkki *pepsodent*.
[q]mark hamilton, 27.12.2008 19:32:
Stana... jotkut hullut kävi päälle koskikeskuksessa.
Eivät sanoneet tai puhuneet mitään.
Kävelivät vaan kohti ja alkoivat lyömään suoraan naamaan.
Tuli muuten aika pikkusen verta.
Vaikuttivat todella sekavilta.
Onexi Sorin piiri oli n. 300 m päässä paikasta.
[/q]
jäikö ne kiinni?
Kesäduunit varmistui! Elokuussa muutama viikko lomaa ja näyttää siltä, että palkka olisi 200 euroa suurempi kuin mitä uskalsin toivoa!
[q]Freja, 23.3.2006 22:08:
repesin ku aloin lukee Housenation-topikkia, luin sitä kauan, ihmetyksellä ja hartaasti, kunnes tajusin että se olikin teh tuleva tapahtuma-osion topikki
[/q]
Tuo on kyllä aivan helmi topikki, melkeinpä jopa päivän :) tänäiselle
Mut se aito ja oikea päivän :) on kyllä se että pystyi auttamaan ystävää kun sillä oli asioita painamassa mieltä ja sydäntä
[q]Nexus__69, 24.3.2006 02:11:
noi zenin bileet, ehkä parhaat ikin :D
[/q]
Joo! :D
ismo alanko äsken lutakossa
[q]e-nergique, 23.3.2006 17:39:
Söin äsken ugli-hedelmän
Lajiltaan jonkinlainen sitrushedelmä, maku muistuttaa mandariinia...
[/q]
Suomeksi Rumelo Seriously
noi zenin bileet, ehkä parhaat ikin :D
näin unta mun koirasta joka on/oli mulle kaikista rakkain josta kuitenkin jouduin luopumaan monta vuotta sitten. Inhottava olo nyt. Haluun takas uneen että saan olla haukun kanssa
Joku/jotkut oli dumpannu yöllä karpalolonkeroa ja kolme muovipussillista keräyspaperia min postiluukusta sisään. Hauskaa tässä on se, että tiedän melko varmasti kuka/ketkä on tuon tempun takana. Hmm.........milläköhän sitä nokittais ?
Jeii*hihu* Valotikku lähetys tuli perille*plur**jiihaa*
nyt on vähäks aikaa tikkui*hih*
Varasin parturi ajan, shi-sileyskäsittelyn, jippii, pääsen omista kiharoista eroon, 22 kärsimysvuoden jälkeen..*plur**jiihaa**jiihaa*
mä oon kerrankin hereillä näin aikasin! ja ihan vapaaehtosesti..
Täänään saan vihdoinkin mun silmälasit! Vähän jänskää. Musta voi tulla jopa fiksun näköinen *joo**justjoo* Toivottavasti ne nyt sit sopii mulle
Google mapsissa pystyy ajelee pikkuautolla ^_^
http://www.phatfusion.net/googledrive/
Lysti eilinen hyvässä seurassa :)
Ja tänään miut passitettiin himaan töistä kesken päivän yskän takia ja sanottiin viel et jää ihmees kotiin jos aamulla tuntuu kipeeltä - DA enhän mie ees oo kipee
enääääää enkkukenkku:P
Maanantaina kirjoittamaan uusi vuokrasoppari!!! JEEE!! Tuleva vuokraemäntäni oli vain iloinen ettei tarvitse etsiä uusia vuokralaisia kun nykyisistä toinen muuttaa pois. Ihihiii. Ihanaa pääsee pois ammattikoulun asuntolan vierestä. Ei enää tarvise seurata joka viikonloppu amispoikien autoleikkejä. Ihihiii. Ja tänään yhden näytelmän tappajaiset ja samalla parhaan ystäväni ja tulevan kämppikseni synttäreiden juhlintaa. Ihana päivä.
Perjantai *sydän*
[q]Super-Kerttu, 24.3.2006 15:29:
---
Annakins, 24.3.2006 14:33:
---
sapeli, 24.3.2006 02:03:
---
e-nergique, 23.3.2006 17:39:
Söin äsken ugli-hedelmän
Lajiltaan jonkinlainen sitrushedelmä, maku muistuttaa mandariinia...
---
Suomeksi Rumelo Seriously
---
AIka hyvä käännös ugli > rumelo :D kuulostaa rumalta hedelmältä
---
se on ruma...http://fi.wikipedia.org/wiki/Ugli
[/q]
No niin kyllä onkin! yäk
- « Edellinen
- 1
- ...
- 493