päivän :)

Back to häröily O

[q]Pikkis*, 23.3.2006 10:33:
No eiei. Olis pitäny lisää pari hymiöö ni olis tullut selvemmin esille, etten nyt ollut ihan tosissani loukkaantunut tuosta. Järkyttynyt vaan, kun ehdin jo innostua, ja sit tulee paha setä ja kertomaan, et kakara hei, ei se nyt ihan noin mennyt
[/q]
Ota tosta nyt sit vielä*hali*

olipas kiva päivä!! :) käytiin keilaamassa ja syömässä ja jätskillä ja kaikkee! :)

Sain kytkettyä oman läppärin yliopistolla langattomaan verkkoon, eikä maksa mitään.

On teoreettinen mahdollisuus palauttaa puuttuvat kurssitehtävät ajoissa, nyt kun omistan Dreamweawerin ja Flashin kokeiluversiot sekä langattoman hiiren.

Mulle ja raksulle löytyi yhteinen asunto, ihanaa!

Sauna.
CSI New York.
Jäätelö ja ylikansallinen colajuoma, koska mummo lähetti (väärällä viikolla) synttärikortin mukana 10e.

Pitkästä aikaa on paljon mistä olla kiitollinen.

[q]jesus, 22.3.2006 21:14:
Näin tähdenlennon matkalla kotiin! Edellisestä onkin aikaa *hmph**hihu*
[/q]
Olikohan se sama minkä mäkin näin, hierasin parkkipaikalla silmiäni että mikä vilahti vai näinkö näkyjä

Näin tähdenlennon matkalla kotiin! Edellisestä onkin aikaa *hmph**hihu*

tää o kyl eilisen :)
Mut kuitenki oon vissii saamas pienen palkankorotuken kuudenviikon sisäl

Lahden Memphis... Kysyttiin henkkarit kun ostin drinkkiä.. Baarimikko mua 10v nuorempi

Koe meni hyvin :)
Olin kuulemma kurssini paras :)
A.Ollilan sanoin, ehkä musta joskus jotain tulee.
Syksyllä jatkamaan kakkoskurssille ja sit vois yrittää fbsk:n...
Ou jeah. :)

puolen tunnin juttutuokio elmon kanssa. :)

Mun kulta nukkuessaan kurnuttaa kuin sammakko! *super**pihkassa*
Vähänkö siistii!

Olipa mukavaa kun eilen kävi kaks entistä työkaveria kyläilemässä meillä*iloinen*!

tänää vika työpäivä.. ja huomen lähtö lappii.. viikoks...

[q]Jone, 23.3.2006 10:18
Lue tosta ylempää. "Tähdenlennot" on niin hemmetin yleisiä, että jos pimeässä vaivautuu katsomaan taivaalle aktiivisesti jossain asutusalueiden valosaasteen ulkopuolella, niin niitä näkee ihan yhtä mittaa. Todennäköisyys sille että te kaksi näitte nimenomaan saman tähdenlennon eri paikoissa ollessanne taivaankannella on häviävän pieni.

[/q]
Terävänä poikana pääsit taas pilkkaamaan blondia joka ei tiennyt tähdenlentojen yleisyydestä. Tällaiselle tyhmyrille ne ON juurikin niin harvinaisia, että se ihan tosissaan erehtyy luulemaan nähneensä saman ku joku toinen. Liekö kyse sitten siitä kaupunkien valosaasteesta, mene ja tiedä. En varmaan kehtaa enää sanoo mitään ku heti tulee Jone ja vetää turpaan. "-TYHMÄ NAINEN!"

Uus kamera, Canon ixus 970 IS
..ja eilen oli niin kivaa

[q]Pikkis*, 23.3.2006 10:26:
Terävänä poikana pääsit taas pilkkaamaan blondia joka ei tiennyt tähdenlentojen yleisyydestä. Tällaiselle tyhmyrille ne ON juurikin niin harvinaisia, että se ihan tosissaan erehtyy luulemaan nähneensä saman ku joku toinen. Liekö kyse sitten siitä kaupunkien valosaasteesta, mene ja tiedä. En varmaan kehtaa enää sanoo mitään ku heti tulee Jone ja vetää turpaan. "-TYHMÄ NAINEN!"
[/q]

No anteeksi kauheasti, mutta onko se nyt sitten mun vikani että mua sun lausahduksesi huvitti suunnattomasti?

Mä en ymmärrä noista ilmiöistä juuri penniäkään enkä oleta kenenkään muunkaan ymmärtävän. Tän asian nyt vaan satuin tietämään, joten ymmärrettävästi aikaisemmissa viesteissä mainituista syistä musta lausahduksesi oli oikeasti ihan ratkiriemukas.

Jos haluat tosta ottaa nokkiisi, niin ole hyvä vain.

tänään Tukholmaan*jiihaa*

[q]domi, 23.3.2006 10:29:

Pikkis*, 23.3.2006 10:26:
Eikai tota kannata tuolla lailla ottaa Mun mielestä tuossa vain selvennettiin asiaa ja korjattiin väärä luulo.
[/q]

No eiei. Olis pitäny lisää pari hymiöö ni olis tullut selvemmin esille, etten nyt ollut ihan tosissani loukkaantunut tuosta. Järkyttynyt vaan, kun ehdin jo innostua, ja sit tulee paha setä ja kertomaan, et kakara hei, ei se nyt ihan noin mennyt

Liikkuva Linna*sydän*

vihdosta viimein sain käsiini biisin mitä olen etsinyt ikuisuuden ja postipoika toi mulle röökii kun omat jäi kotiin, ihanaa kun on ihania ihmisiä

[q]Jone
...Tän asian nyt vaan satuin tietämään, joten ymmärrettävästi aikaisemmissa viesteissä mainituista syistä musta lausahduksesi oli oikeasti ihan ratkiriemukas.

[/q]
Kiitos. Musta on tosi kiva laukoa sellaisia viisauksia, jotka on muiden mielestä niin tyhmiä, että ne on jo ratkiriemukkaita

O