päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 492
- 493
- 494
- 495
- 496
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tänään murun luo muutamaksi päiväksi
[q]anis, 16.4.2008 11:33:
Poikaystävälle pitää mennä sitä ennen kattoo jotain synttärilahjaa, ei oo kyl hirveesti varaa ostella mitään.
[/q]
Ajatus on se tärkein.
Tänään alkaa sitten jääkiekon sm-liigan pleijarit ja jännittää Saibun puolesta jo aika tavalla tällä hetkellä. Nyt ei sitten muuta kuin Iso Punainen Kissa kesälomalle.
[q]UnityF, 23.3.2006 08:05:
Mun kulta nukkuessaan kurnuttaa kuin sammakko! *super**pihkassa*
Vähänkö siistii!
[/q]
Match made in heaven Tai ehkä frog-pond
Tädin uusi puhelin :) Nyt vaan kun oppis käyttään sitä :D
Hiukset tuoksuvat persikalle (hoiteaineessa on persikkauutetta). :)
Tänään olis kikatuspäivä, khihihihihiih. :D
kolaroin yhtä autoa päin tänään, mutta päivän :) on se, että ko auton kuski oli niin mukava, ettei siinä sitten sen kummempia toimenpiteitä jouduttu hoitelemaan kun mitään jälkiä ei näyttänyt tulleen.
Mä teen Jouluruokaa (outoo right?) otan bissee ja puurnaan musaa, tää on ihan ygös perjantai *sydän*
Yliopiston ruokalan tytöt voittaa vain yliopiston salin tytöt... *bongail*
[q]kakku111
vihdosta viimein sain käsiini biisin mitä olen etsinyt ikuisuuden ja postipoika toi mulle röökii kun omat jäi kotiin, ihanaa kun on ihania ihmisiä
[/q]
[q]
tän päivän kohokohta oli ehdottomasti se kun postipoika toi mulle töihin kukkia ja suklaata että jaksan raataa [/q]
ootko vuokrannu postista jonku orjan vai mitä ihmettä?!?!
Tein testikampauksen L&L:ää varten ja onnistui tosi hyvin. Harmi, kun ei Espoo by nightiin kehtaa arskoja laittaa asusteeksi. :D
Sattuipa tossa koulun jälkeen erään paikallisen kahvilan lehtiä selaillessani City-lehden joku "Menot" palsta tai joku semmoinen..
Kyseessä oli jossain helsingissä olevassa pikkuteatterissa oleva näytös/näytelmä nimeltään "Sontayhteiskunta"...*justjoo* pääsymaksuna oli saarioisten jauhelihapizza..
Kyllä luit aivan oikein, SAARIOISTEN JAUHELIHAPIZZA
Vapaapäivä (siis yö) ja pääsee vääntämään taas jonkunlaisen mixtapen..
[q]Remotion, 23.3.2006 15:48:
---
kakku111
vihdosta viimein sain käsiini biisin mitä olen etsinyt ikuisuuden ja postipoika toi mulle röökii kun omat jäi kotiin, ihanaa kun on ihania ihmisiä
---
---
tän päivän kohokohta oli ehdottomasti se kun postipoika toi mulle töihin kukkia ja suklaata että jaksan raataa
---
ootko vuokrannu postista jonku orjan vai mitä ihmettä?!?!
[/q]
ei ku se käy aina aamuisin tuomaan postia mun työpisteelle
[q]Galadhan, 22.3.2006 14:38
kanikuva
[/q]
Ei hitto, mun kani on just ton näkönen sillon ku sen saa rysän päältä kiinni pahanteosta, ihan loistava kuva
[q]Optik, 23.3.2006 16:50:
Sattuipa tossa koulun jälkeen erään paikallisen kahvilan lehtiä selaillessani City-lehden joku "Menot" palsta tai joku semmoinen..
Kyseessä oli jossain helsingissä olevassa pikkuteatterissa oleva näytös/näytelmä nimeltään "Sontayhteiskunta"...*justjoo* pääsymaksuna oli saarioisten jauhelihapizza..
Kyllä luit aivan oikein, SAARIOISTEN JAUHELIHAPIZZA
[/q]
ne on siel nälkäpalkal.
sain eilen uusii kavereit
[q]rainbow, 23.3.2006 17:48:
VIHDOINKIN pääsen kokemaan Lontoon yöelämää, ei tässä maassa ollakaan ku lokukuusta lähtien oltu.. Liput Ministry of Soundiin hankittu, hostelli varattu ja hyvä plääni edessä
[/q]
Voinkin sit tipauttaa sut maan tasalle: MOS on _niin_ turistipaikka kun vaan universumissa saattaa olla, varaudu siihen ettei siellä oo yhtään lontoolaista :) Lontoo olis täynnä hyviä mestoja kuten nyt vaiks Fabric, Heaven, Fridge, The End etc. etc. etc. ja ne kymmenet ja sadat pienemmät mestat, esim 313, George IV, Stratford Rex etc. ad nauseam. MOS on vähän sama jos lähtis Stadin baarikierroksella Onnelaan.
No okei, otan mä vähän sanojani takas, niillä on suht usein siedettävän hyviä lineupeja, ja niitä esiintyjiä sinne kai mennään kuuntelemaan. Tosin kyl ne sit osaa pyytää hintaakin niistä kemuistaan, ja noissa em. paikoissa se esiintyjien tasokin on keskimääräsesti MOSia korkeempi.
Mut älä kuuntele mun avautumistani sen enempää vaan pidä hauskaa...
VIHDOINKIN pääsen kokemaan Lontoon yöelämää, ei tässä maassa ollakaan ku lokukuusta lähtien oltu.. Liput Ministry of Soundiin hankittu, hostelli varattu ja hyvä plääni edessä
Koht menee spagaatti! Tai ainaki vuoden loppuun mennessä taivun siihen..*venyttel*
Alkaa asunto asia edetä vihdoinkin. Ja parempi onkin koska jos se ei etene olen ilman asuntoa toukokuun alussa. Hieman ehkä olisi kannattunut miettiä ennen kuin sanoi tämän kämpän irti. Mutta luotan että kaikki järjestyy. Pääsen muutamaan kämppiksiksi parhaan ystäväni kanssa. Tyttö on minulle kuin sisko kahden vuoden tuntemisen jälkeen. Joskus meitä luullaan pariskunnaksikin. Viimeksi luulija pettyi kun kuuli asian oikean laidan. Olimme kuulemma niin ihanteellisen ja yhteen sopivan parin näköinen. x)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 492
- 493
- 494
- 495
- 496
- ...
- 2,345
- Seuraava »