päivän :)

Back to häröily O

Vaihteeks sellainen aikaansaava olo kun oon kiltisti tehny nettisivuprojektia tässä useamman tunnin melkeinpä joka ilta töiden jälkeen, vaikka onkin taas näköjään mennyt aamukolmeen Uskomatonta kyllä mutta aikataulussa on pysytty tappotahdista huolimatta, eikä pääkään ole vielä räjähtänyt

Nyt jos sais viel viikolla joku päivä tehtyä ihmeteon - eli ens viikonlopun työt jo arkiviikolla - niin sit vois rentoutua kunnolla ja lähteä perjantaina Järvenpäähän vähän jamittelemaan

tein itselleni suht kattavan ja ytimekkään cv:n. jospa vaikka kävisi huomenna vähän haistelemassa työmarkkinoita ruohonjuuritasolla

Kiva kokous Sai syödä jätskiä vaik kuinka ja paljon *sydän*

Koulukaveri tarjos alustavasti asunnostaan huonetta tuomiokirkonkadulta, aika jees jos asuntohuolet ratkeis näin helposti Ens viikolla katsomaan ja varmistamaan asioita, esim. et siinä sais asua kauemmin kuin ens jouluun asti tms...

Lisäks mua huvittaa kirjottaa yhtä koulujuttua Pitkästä aikaa motivaatiota, vaik ei päivällä näyttänyt yhtään siltä...*whaat* En valita ettei mee ohi

ulkona on aika mahtava keli

Heräsin puol 7 aamuaurinkoon vaikka töihin piti tulla vasta puolilta päivin. Mutta ehdinpähän rauhassa käydä salilla ja hakea Provinssiliput sekä istahtaa kerrankin rauhassa työpöydän ääreen juomaan aamukahvit*hymy*

on jotenkin niin oudon energinen olo*hihu*

tänään turkuun :)

Elämä voittaa. Alkaa suunnittelee jo eteenpäin Ja suunnitelmat on sitä itheään. *sydän*

Pääsen toteuttamaan unelmaani *plur**sydän* ja mikä parasta rakkaan ystäväni kanssa vove ya boo

tän päivän kohokohta oli ehdottomasti se kun postipoika toi mulle töihin kukkia ja suklaata että jaksan raataa

mä voitin taas eilisen keilausturnauksen! ja tänään tulin mäkihyppysimulaattorissa kolmanneks, mut olin silti paras naisista.

ja vähän harmitti ku jätin avaimet himaan, mut oli niin mukava lukkopoika että nyt vaan hymyilyttää. :)

SAIN TÖITÄ!

[q]Freja, 24.4.2009 13:02:
Työkaverit oli reiluja ja päästi mut kotiin jo ennen kahtatoista. Se meinais sitä et mulla on nyt LOMA. Ihanaa! Niin kauan jo tätä odottanut. Hymyilyttää, vaikken nyt ihan täysillä iloitsekaan (en vain oikein osaa mennä sinne pilvilinnoihin enää) mutta iloinen olen silti, ja hyvillä mielin. Olo on rentoutunut, ja työasiat lähes jo poissa mielestä.
Tunnin päästä suuntana lentokenttä, mis vois käyppästä Wine Barissa nauttimassa kuohuviiniä.
Tasan 24 tunnin päästä oon Australian kamaralla. Ihanaa *sydän* Parasta.
[/q]

Rentouttavaa lomaa! Nauti!!!

Olen tähän aikaan yöstä hereillä :D
Siihen on syy kyllä.
Mulla on bm-kurssin 1 osan käytännön koe tänään. Vähän jänskittää, että muistaako reseptiikan ulkoa :D
Hyvin se toivottavasti menee :)

Järkeä vailla olevat Pimeyden Oliot nousevat syövereistään

Tämä kuva sai kyllä hyvälle päälle, niin hyvin vangittu tilanne, jossa kani on olettanu kuvaajan kattelevan ihan muualle ja tarkoituksena on ollut vain napata nopeasti keksi pöydältä minkä jälkeen kadota takaisin pöydän alle. Lopputulos on kuin suoraan jostain Nick Parkin animaatiosta - Busted!

Sain nukkua pitkään koska vasta yöks tarvii mennä töihin, sit onkin muutaman pvän vapaa*hymy*. Poikaystävälle pitää mennä sitä ennen kattoo jotain synttärilahjaa, ei oo kyl hirveesti varaa ostella mitään.

Työn äänet tehtynä. Enää jäljellä kuvien ajottaminen(johon menee usempi tunti). Sitten tämä homma on tehty vihdoinkin pois jaloista. Enää nelj äkurssi suorittamatta perusopintoja sitten. Huh.

[q]jesus, 22.3.2006 14:28:
Hyvä fiilis, vaikkei mitään erityistä syytä siihen olekaan *hihu**pepsodent*
[/q]

sama sama! *sydän*

[q]Pikkis*, 23.3.2006 10:16:
no voivittu muotoilen paremmin, "olikohan se valoilmiö sama minkä näin" -parempi?
[/q]

Lue tosta ylempää. "Tähdenlennot" on niin hemmetin yleisiä, että jos pimeässä vaivautuu katsomaan taivaalle aktiivisesti jossain asutusalueiden valosaasteen ulkopuolella, niin niitä näkee ihan yhtä mittaa. Todennäköisyys sille että te kaksi näitte nimenomaan saman tähdenlennon eri paikoissa ollessanne taivaankannella on häviävän pieni.

näistä red energy karkeista tulee hassu olo sillä et nukuin viime yön kaksi tuntia saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa

O