päivän :)

Back to häröily O

Maailman paras Tariq

*känni* Olen humalassa... parin tunnin päästä voi heittää surullisen naaman ku tulee krapula..hahahah, tällasta se viina on sitten. Arvon tytöt ja pojat. *känni*

Elämäni tärkein ihminen hymyili minulle tänään ensimmäistä kertaa*sydän*

mustia ja valkosia vaatteita. hameita, pitsiä, huiveja, koruja. <3 koska viimeks mä oon ostanut jotain tyttömäistä? siit on aikaa..

vielä mustat korkkarit ja aurinkolasit hakusessa.

Mä sain auton

Hyvä olo, ihania kavereita, nukkunut kunnolla, kohta ruokaa.
Mikäs sen parempaa. Eilinen lupasi jo näin kivaa*jiihaa*

uus känä

[q]Pikkis*,
muista sit tää ku taivaalta tulee rättejä ja joku suomijuro mennä raahaa sua narun peräs
[/q]

Mut siinähän tulee vaan entistä enemmän sitä hyötyliikuntaa, varsinkin siinä vaiheessa ku oma ote irtoaa narusta ja hevonen katoaa horisonttiin

Mielettömän kiva eka työpäivä uudessa paikassa

[q]Amma, 13.3.2006 18:38:
Tämän hetkinen työ:
5-6h/pvä, yli 25 000 askelta/työpvä (kiitettävää hyötyliikuntaa), saa ulkoilla (kivaa varsinkin aurinkoisilla keleillä) ja työkavereina lähinnä 40 hevosta, joista suurin osa vähintään ihan ok käsitellä ja jotka osaa yllättää - toisinaan jopa positiivisesti.
[/q]
muista sit tää ku taivaalta tulee rättejä ja joku suomijuro mennä raahaa sua narun peräs

Tehtyäni perse ruvella 6 päivää duunia putkeen on vihdoin aika relata:
6-pack Lapparia ja snadi sipsipussi

RAKKAUS:
*sydän* mun peto-setä-mieheni ja ihana kaunis tyttöni *sydän*

ONNI:
*sydän* oma lapseni Kaito *sydän*
OLETTE NIIN TÄRKEITÄ, IHANAA ETTÄ MULLA ON TEIDÄT!!*hali*

Bob Sinclar Ft Gary Pine - Love Generation

tänäää viel töitä illal ja sit alkaa kahen päivän vapaa siistii

Aika muksa pitkä viikonloppu *sydän**plur*

Ilman nettiä (=ilman klubbaria), ilman saldoa puhelimessa, ilman mitään. Sai vaan olla [size=8]ja söpöillä[/size]

Vaik kipee olinkin, niin... *sydän*

Näyttävät vormelit suorana täällä rapakon takana!
Oliki käsittämättömän tylsää..

Tajusin eilen että enää vain yhteensä reilu 5 viikkoa kokonaisuudessaan joudun viettämään aikaa vielä tässä maassa ja pikkukylässä!! Ja siinä välissä pääsee kattomaan perhettä Intiaan ja lomailemaan Suomeen poikaystävän kainaloon.. tunnelin päässä on valoa, hurraa!! (Alkaa tulla kiire tehdä asioita mitä vielä en ole tehnyt..!)

TPS kesälomalle SaiPa:n toimesta! Ville Koho ratkaisee 2. jatkoerässä ajassa 88:25 syöttäjinä herrat Paakkarinen ja Tikkanen. Kiitos SaiPa! Nyt ei sitten muuta kuin iso punainen kissa kumoon.

*possu**sydän**nalle*

[q]mirah, 19.3.2006 20:56:
mun 10 viikon vanha chihuahuan pentu tekee hienosti pissoja jo ulos!!! (ne jotka omistaa koiranpennun tietää kuinka hienoa tämä on)
[/q]

Tiedän!! Onnea vaan! Mäkin oon niin ilonen siitä, että Parson-penikka (5kk) on ollu jo reilun kuukauden täysin sisäsiisti...

O