päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 486
- 487
- 488
- 489
- 490
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ostin ihan uuden täyspitkän nahkatakin, oon halunnu sellaisen ekasta matrixista asti mut en o viittiny ostaa kun ne on aika tyyriitä. Nyt ostin, eikä maksanu ku euron.
18 päivän netittömyys loppui 10 minuuttia sitten.... ihanaa päästä taas surffaamaan...
[q]Puistokemisti, 15.3.2006 16:09:
Ostin ihan uuden täyspitkän nahkatakin, oon halunnu sellaisen ekasta matrixista asti mut en o viittiny ostaa kun ne on aika tyyriitä. Nyt ostin, eikä maksanu ku euron.
[/q]
Oliko sattumalta forumista?*Hymy*
Kävelin siellä eilen jonku nahkakaupan ohi ja siel oli tarjous et nahkatakki 1 59,90 hanskojen ostajalle.
yks eritysen ihana tytsi saa mut päivä toisensa jälkeen iloiseks ja hymyilemään :)
.m
*sydän* E_L_Ä_M_Ä O_N *sydän*
mutta
tonilta saatu synttärilahjus 2cd keissiä jossa toisessa nimikirjotus ja siten hardcore heaven 2 cdboxi *sydän*
[q]tomppi, 15.3.2006 23:52:
TPS pudotuspeleihin, Jokerit ei.
[/q]
Jeeiii!
Sain ostettuu tänään prossun coolerin ja näytönohjaimen. Ainoo miinus tosaki oli se et rahaa katos vähän ruhanki paljon...
TPS pudotuspeleihin, Jokerit ei.
*sydän* Kyau vs. Albert @ Supercool 8.3.2006 *sydän*
Sainpas itestäni irti taas toimeliaamman vaihteen, nyt on taas tehokas olo Pysyis vaan viel pari viikkoa ni saisin toteutettuakin sen mitä nyt sain suunniteltua
Kaksi päivää 15h duunipäiviä takana ja tänään pääsin edes pikkuisen aikaisemmin. :) Nyt kelpaa retkottaa.
[q]tbo, 23.3.2006 18:09:
---
rainbow, 23.3.2006 17:48:
VIHDOINKIN pääsen kokemaan Lontoon yöelämää, ei tässä maassa ollakaan ku lokukuusta lähtien oltu.. Liput Ministry of Soundiin hankittu, hostelli varattu ja hyvä plääni edessä
---
Voinkin sit tipauttaa sut maan tasalle: MOS on _niin_ turistipaikka kun vaan universumissa saattaa olla, varaudu siihen ettei siellä oo yhtään lontoolaista :) Lontoo olis täynnä hyviä mestoja kuten nyt vaiks Fabric, Heaven, Fridge, The End etc. etc. etc. ja ne kymmenet ja sadat pienemmät mestat, esim 313, George IV, Stratford Rex etc. ad nauseam. MOS on vähän sama jos lähtis Stadin baarikierroksella Onnelaan.
[/q]
Joo, kiitos vaan infosta mutta kyllä mä ne muutkin paikat tiedän. Tää vaan sattuu olemaan eka chance ku saan edes jotain porukkaa mukaan. Piis.
Astrobilsan essee viimeistelyä vaille valmis. Kunpa se menisi vielä läpi. ^^
Matkalle tänään Pari päivää Petroskoissa, mut on sekin jotain.
[q]alphamagic, 8.8.2008 14:34:
ekassa jaksossa miun keskiviikot on vapaita *jiihaa*[/q]
Vähänkö luksusta! Ja muut pänttää jotain ruotsia ja matematiikkaa siellä?
mulle iski kevätfiilis sais jo lumet sulaa .... ja sit tuli hyvä mieli ku soitin äidille
Pesin ikkunat, ulkona paistaa, kohta ruokaa, illal uimaan. :)
Mukava päivä mutsin kanssa :)
Käytiin lenkillä ja hölistiin :)
On äiti aika kiva asia :)
Tästä viel stadiin kääntyyn.
:)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 486
- 487
- 488
- 489