päivän :)

Back to häröily O

olipas kiva helsingin reissu, ois tehnyt mieli jäädä sinne mutta oli pakko kyyditä kaveri lahteen.
ja tein hyvät kaupat, kiitos sonja vielä kerran. :)

elämä mallillaan*sydän*menee paremmin ku hyvin, mut en pistä hanttiin, menköön perkele*hih*

Oli niiin hieno päivä että sitä huomasi jatkuvasti olevansa yhtä hymyä. Mentiin koiran kanssa kävelemään jäälle ja sitten kallioille istuskelemaan ja fiilistelemään *sydän*Aurinkoa*sydän*. Mä tein lumipalloja jotka koira sitten söi. Hiihtäjät ei huomannut mua mun ovelasta tarkkailuasemasta ja jos mä vielä vähän treenaan heittojani niin voin mennä heittelemään niitä niillä lumipalloilla.

Ja kävin uimassa, mistä tuli oikein mukava olo. Hiton aktiivi-/kilpa-/kuntouimarit vaan valtas koko uimahallin niin sekaan oli vaikea mahtua.

Kulta *sydän*

[q]djavol, 17.3.2006 08:29:
aurinkoinen aamu
[/q]

aivan helmi sää*sydän* ^___________^

tänään pääsee lenkille pitkästä aikaa

[q]U n i k, 16.3.2006 17:07:
S P R
[/q]
Suomen Punainen Risti?

pitkät päiväunet*joo**hymy*

Näin sivusilmällä, kun ikkunan takana putosi kasa lunta katolta.
Sekunnin päästä kuului --TUMPS-- ja "PERKELE!" :D
En menny kattomaan, mutta tais osua työmaaduunaria nugettiin :)

Pomo soitti. Mulla alkaa työt kohta! Nyt ei tartte miettiä millä sitä eläis seuraavan puolisen vuotta.

http://aimo.kareltek.fi/mpoppoo/hullu.html

tää on aika piristävä linkki...

Tartteeks sanoa muutakin että perjantai

hmmh, tai no päivää ilostuttaa myös pari uutta vaatetta

Mutaa, jäätä, lunta, löysää sepeliä ja vettä, mitä tuosta yhdistelmästä voi saada irti? No tottakai fillarilla saa ainakin itsensä likaiseksi + mielihyvän. Eli tuli vedettyy mettälenkki ja vähän tielläkin about 2h. Kunnon mudas ja liassa fillarin kanssa pärsimistä ei voita mikään *jiihaa*.

Aurinko.

Tänään päätin että lähden käymään entisessä kotikaupungissani vuoden jälkeen hirveiden juttujen jälkeen ja näen paljon ihunia ihmisiä siellä *sydän*

synttärit!

Naisten tasa-arvo näyttelyn juliste tehtynä ja levityksessä! Jesh! Yksi taakka pois harteilta. Enää neljä hommaa tehtävänä rästejä ja sitten voi täyspainoisesti alkaa erikoistumaan ääneen.

Takana aivan huippu rollon reissu jatkoineen hyvien tyyppien kanssa.

Sain pyörän eilen huollosta! Kevät on alkanut, hurraa, ja loska vaan roiskuu lahkeille kun viipottaa ehjin jarruin ja renkain ja vaihtein menemään ja naama vähän ruskettuu

O